Vitutusketju

  • 10 669 036
  • 56 216
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa yhä edelleen se koira ja nyt seuraan on liittynyt myös koiran hommannut naishenkilö. Taidan vaihtaa eri osoitteeseen, stana. Tai no, ei koira sinänsä vituta, vaan se, että mun pitäisi sitä hoitaa, vaikka en koirista tykkää, no en hoida, saa akka hoitaa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tule kertomaan sitten lopputulokset johonkin ketjuun. :) .

Lopputulos oli sellainen, että rappukäytävän ilmoitustaululle oli tämän aamupäivän aikana laitettu lappu, jossa listataan taulukkomallisesti, mikä autopaikka kuuluu millekkin asunnolle. Ja tähän oli laitettu minulle siis molemmat maskamani paikat - luonnollisesti.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?

En gång IFK, alttid IFK vai miten se meni.

Eikö se ole ihan ok, että ensimmäiset Jokeri-fanit julistivat maailmanloppua jo runkosarjassa moneen otteeseen? Muunmuassa helmikuisen Ilves-pelin jälkilöylyt on helvetin hauskaa luettavaa.*

Pointti oli, että totta vitussa tappiot ottaa päähän ihan helvetisti, ja silloin tulee kirjoiteltua kaikenlaista, ihan paidan väristä riippumatta. Ja IFK:n huikean menestyksekäs pleijarihistoria siihen vielä päälle... Anyway, eiköhän IFK-fanit ole tässä viimeisen vuosikymmenen aikana osoittaneet tukevansa joukkuetta aina, vaikka joka vuosi on mennytkin päin persettä.

Omat viestini tuon 0-2 -tilanteen ajoilta kyllä hymyilyttävät. Uskoin ja luotin. Kirves oli kaukana kaivossa, ja helvetti, olin oikeassa.

*Kyllä, tässä finaaleja odotellessa on aikaa lueskella myös lomalaisten osioita. :)
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa yhä edelleen se koira ja nyt seuraan on liittynyt myös koiran hommannut naishenkilö. Taidan vaihtaa eri osoitteeseen, stana. Tai no, ei koira sinänsä vituta, vaan se, että mun pitäisi sitä hoitaa, vaikka en koirista tykkää, no en hoida, saa akka hoitaa.

Haaaa.... nyt on Mr.Bananagrower kusessa. Otan siivut vitutuksestasi. Toisaalta ihan letkeää. Oma vitutus on ihan sfääreissä, moneltakin sektorilta. Onneksi ihan kohta tämä loppuu. Vittujen vitun vittu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Haaaa.... nyt on Mr.Bananagrower kusessa. Otan siivut vitutuksestasi. Toisaalta ihan letkeää. Oma vitutus on ihan sfääreissä, moneltakin sektorilta. Onneksi ihan kohta tämä loppuu. Vittujen vitun vittu.

Hyvä, että joku jakaa osan vitutuksesta. Tosin tuossa oli vain pintaosuus. Vituttaa tosissaan sekin, että pitäs jostain joku kämppä löytää ihan yhtäkkiä, aikaa alle kuukausi, eikä ole varaa maksaa näitä suolaisia vuokria mitä täälläpäin maailmaa maksetaan. No, sillan alla on tilaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
LumoTV teki jotain vitun uudistuksia ja aluksi näiden jälkeen jokainen kanava näkyi ilmaiseksi viikon ajan. Sitten, kun tuo lysti loppui, eli tänään, meni pimeäksi samalla myös maksamani Canal+ Total. Asiasta soitin asiakaspalveluun ja heidän mukaansa paketin pitäisi näkyä, aukaisi kuitenkin vielä uudelleen sen, mutta eipä tuolla mitään tapahdu. Ruutu mustana edelleen.

Pitäisi lopettaa PPO:n tukeminen, Kärppiinhän ne kuitenkin vähäiset varani syytävät.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?
Ehkä tuon menestyksen voi pelaajille joten kuten suoda, he sentään ovat itseensä uskoneet. Mutta tuo takinkääntäjä-faniosasto saisi puolestani seurata "rakkaan" joukkueensa pelejä vaikka Mestiksessä.
Ottaako vieläkin noin koville? Kyllähän noita löytyy kaikkien jengien faneista ja vähemmistöä ne ovat kuitenkin.

Niin ja olisi kannattanut ostaa, kun kerran myynnissä oli. Tiedän aika monta joita nyt vituttaa, ettei tullut hankittua.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.
 
Vituttaa Jutta Urpolainen, en ymmärrä, miten voi olla noin vitun huonot tavat, joka kerta kun tämä laulava rumpali esiintyy jossain, on hänen pakko kesken toisten lauseiden keskeyttää ja mahdollisimman kovaan ääneen huutaa omaa mielipidettään. Ymmärtääkö idiootti, että ei siinä saa kukaan Urpilaisenkaan mielipiteestä mitään selvää, kun puhe menee täydeksi mölinäksi. Kyllähän tuota tekee muutkin, mutta tämä pelle jatkuvasti.
 
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.

Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...
 

tutzba

Jäsen
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Väärin yritetty olla väärinvitutuspoliisi, kun ottaa huomioon nykyisen allekirjoituksesi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Mene vittu lääkäriin tai johonkin. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta eikä mikään Pekka Saurin Yölinja.

Vituttaa, että huonompi joukkue voittaa tuomareiden suosiollisella avustuksella.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää.

Tuossa saattaa olla sinulla osuutta asiaan.

Sen sijaan minun kallisarvoinen lasini oli täysin syytön tähän tragediaan.
 
Väärin yritetty olla väärinvitutuspoliisi, kun ottaa huomioon nykyisen allekirjoituksesi.

Heti sieltä tullaan taas paikalle TQoFEa puolustamaan. Siis ihan hyvähän tuo minun vitutuksen aihe on, kun ottaa huomioon että tuo peli on tärkeä jokapäiväinen asia yksinäisen miehen elämässä. TQoFE:lla on taatusti kavereita, jotka mahdollisesti lohduttaa tuon asian kanssa. Minulla vain ei ole ketään ja pitää yksin painia surkean elämän parissa kaikki päivät ja illat. Mutta lyö sinä vain lyötyä, koska sen näytät osaavan, kun aina tulet paikalle vittuilemaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.

Ja mitä tästä opimme?

Pitääkö niihin laseihin mennä koskemaan selvinpäin. Nih.

Että silleen...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
TQoFE:lla on taatusti kavereita, jotka mahdollisesti lohduttaa tuon asian kanssa. Minulla vain ei ole ketään ja pitää yksin painia surkean elämän parissa kaikki päivät ja illat.

Jonku lasin kasaan liimaaminen on suht haastava tehtävä ja joskus jopa mahdoton, ei siitä ainakaan ihan samanlaista saa. Sen sijaan pään voi aina hoitaa kuntoon jos oikeasti haluaa. Tai sit voi vaan valittaa päivästä toiseen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi.
Älä nyt kauhean henkilökohtaisesti tätä ota, mutta kyllä tuollainen itsesäälissä rypeminen on niitä maailman vittumaisimpia asioita seurata sivusta, eli täydellistä vitutusketjun kamaa. Kaikki, jumalauta jokainen, saa kavereita jos siihen panostaa oikeasti. Hommaa joku mukava harrastus, ja sieltä sitten pikku hiljaa hiivit porukoihin. Ei varmasti mene kauaa että löytyy sieltä porukasta joku, jonka kanssa lipität perjantai-iltana olutta baarissa tai pelaat sitä NHL:ää.

Olen minäkin minäkin muunmuassa melkoisen ruma, mutta olen opetellut enemmänkin nauramaan kuin itkemään omille heikoimmille puolilleni. Niin vaan niitä kavereita ja jopa ystäviä löytyy kun vaan pitää edes jonkinlaista kontaktia jopa sinne oman oven ulkopuolellekin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL
Elämänkerta
Sellainen hiljainen Jomppa.
Harrastukset
Jääkiekko, TV, PS3
Ammatti
Puuseppä
Allekirjoitus
EA Sports NHL-pelisarja - vitutus on taattu...


Et sä kyllä kaveri elämääs yhtään helpommaksi tee noilla ylhäällä olevilla keinoilla!

No joo vitsi vitsinä, mutta itsesäälissä rypeminen ei auta mitään, ota niskasta kiinni itseäsi ennenkuin homma menee liian pitkälle. Tuolla maailmalla on niin paljon mahdollisuuksia ja uusia juttuja mitä kannattaa kokeilla ja hommata sitä kautta sisältöä arkeen. Kas kummaa niin sieltä voi löytyä myös niitä frendejä jotka tukee pahimmalla hetkellä. On itselläkin ollu joskus erakko fiilis mutta se ratkesi kun otin itseäni niskasta kiinni.

Lisäkis tunsin yhden kaverin joka rypesi aina masennuksen keskellä tyyliin--> "ei mulla ole ketään" ja hän teki sitten sen mitä kaikki pelkäsi...(en edes viitsi sanoa mitä teki). Jokainen halukas voi päätellä itse.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa sun kommentti.

Edit: Itse ainakin yritin tsempata!

Tätä jatkuu ketjusta toiseen, Jomppa heittää uudestaan ja uudestaan saman itsesäälitarinan ja joku menee taas lankaan. Kaverille on kirjoitettu satoja ellei tuhansia tsemppausviestejä, mutta mitään ei tapahdu. Jomppa on trolli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös