Vitutusketju

  • 10 549 516
  • 56 138

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.
 
Vituttaa Jutta Urpolainen, en ymmärrä, miten voi olla noin vitun huonot tavat, joka kerta kun tämä laulava rumpali esiintyy jossain, on hänen pakko kesken toisten lauseiden keskeyttää ja mahdollisimman kovaan ääneen huutaa omaa mielipidettään. Ymmärtääkö idiootti, että ei siinä saa kukaan Urpilaisenkaan mielipiteestä mitään selvää, kun puhe menee täydeksi mölinäksi. Kyllähän tuota tekee muutkin, mutta tämä pelle jatkuvasti.
 
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.

Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...
 

tutzba

Jäsen
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Väärin yritetty olla väärinvitutuspoliisi, kun ottaa huomioon nykyisen allekirjoituksesi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Mene vittu lääkäriin tai johonkin. Tämä on jääkiekkoaiheinen keskustelupalsta eikä mikään Pekka Saurin Yölinja.

Vituttaa, että huonompi joukkue voittaa tuomareiden suosiollisella avustuksella.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää.

Tuossa saattaa olla sinulla osuutta asiaan.

Sen sijaan minun kallisarvoinen lasini oli täysin syytön tähän tragediaan.
 
Väärin yritetty olla väärinvitutuspoliisi, kun ottaa huomioon nykyisen allekirjoituksesi.

Heti sieltä tullaan taas paikalle TQoFEa puolustamaan. Siis ihan hyvähän tuo minun vitutuksen aihe on, kun ottaa huomioon että tuo peli on tärkeä jokapäiväinen asia yksinäisen miehen elämässä. TQoFE:lla on taatusti kavereita, jotka mahdollisesti lohduttaa tuon asian kanssa. Minulla vain ei ole ketään ja pitää yksin painia surkean elämän parissa kaikki päivät ja illat. Mutta lyö sinä vain lyötyä, koska sen näytät osaavan, kun aina tulet paikalle vittuilemaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.

Ja mitä tästä opimme?

Pitääkö niihin laseihin mennä koskemaan selvinpäin. Nih.

Että silleen...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
TQoFE:lla on taatusti kavereita, jotka mahdollisesti lohduttaa tuon asian kanssa. Minulla vain ei ole ketään ja pitää yksin painia surkean elämän parissa kaikki päivät ja illat.

Jonku lasin kasaan liimaaminen on suht haastava tehtävä ja joskus jopa mahdoton, ei siitä ainakaan ihan samanlaista saa. Sen sijaan pään voi aina hoitaa kuntoon jos oikeasti haluaa. Tai sit voi vaan valittaa päivästä toiseen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi.
Älä nyt kauhean henkilökohtaisesti tätä ota, mutta kyllä tuollainen itsesäälissä rypeminen on niitä maailman vittumaisimpia asioita seurata sivusta, eli täydellistä vitutusketjun kamaa. Kaikki, jumalauta jokainen, saa kavereita jos siihen panostaa oikeasti. Hommaa joku mukava harrastus, ja sieltä sitten pikku hiljaa hiivit porukoihin. Ei varmasti mene kauaa että löytyy sieltä porukasta joku, jonka kanssa lipität perjantai-iltana olutta baarissa tai pelaat sitä NHL:ää.

Olen minäkin minäkin muunmuassa melkoisen ruma, mutta olen opetellut enemmänkin nauramaan kuin itkemään omille heikoimmille puolilleni. Niin vaan niitä kavereita ja jopa ystäviä löytyy kun vaan pitää edes jonkinlaista kontaktia jopa sinne oman oven ulkopuolellekin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...

Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL
Elämänkerta
Sellainen hiljainen Jomppa.
Harrastukset
Jääkiekko, TV, PS3
Ammatti
Puuseppä
Allekirjoitus
EA Sports NHL-pelisarja - vitutus on taattu...


Et sä kyllä kaveri elämääs yhtään helpommaksi tee noilla ylhäällä olevilla keinoilla!

No joo vitsi vitsinä, mutta itsesäälissä rypeminen ei auta mitään, ota niskasta kiinni itseäsi ennenkuin homma menee liian pitkälle. Tuolla maailmalla on niin paljon mahdollisuuksia ja uusia juttuja mitä kannattaa kokeilla ja hommata sitä kautta sisältöä arkeen. Kas kummaa niin sieltä voi löytyä myös niitä frendejä jotka tukee pahimmalla hetkellä. On itselläkin ollu joskus erakko fiilis mutta se ratkesi kun otin itseäni niskasta kiinni.

Lisäkis tunsin yhden kaverin joka rypesi aina masennuksen keskellä tyyliin--> "ei mulla ole ketään" ja hän teki sitten sen mitä kaikki pelkäsi...(en edes viitsi sanoa mitä teki). Jokainen halukas voi päätellä itse.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa sun kommentti.

Edit: Itse ainakin yritin tsempata!

Tätä jatkuu ketjusta toiseen, Jomppa heittää uudestaan ja uudestaan saman itsesäälitarinan ja joku menee taas lankaan. Kaverille on kirjoitettu satoja ellei tuhansia tsemppausviestejä, mutta mitään ei tapahdu. Jomppa on trolli.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tätä jatkuu ketjusta toiseen, Jomppa heittää uudestaan ja uudestaan saman itsesäälitarinan ja joku menee taas lankaan. Kaverille on kirjoitettu satoja ellei tuhansia tsemppausviestejä, mutta mitään ei tapahdu. Jomppa on trolli.

Samaa luokkaa HIFK:n kanssa. Kaikki elämässä on ihan vitun perseestä, mutta ei edes kiinnosta tehdä asialle mitään. Ihan sama kuinka paljon niitä yrittää ihmiset neuvoa. Vituttaa molemmat, yhtä lailla. Vituttaa myös miten muutamat ketjut menee aina ajoittain tukkoon näiden trollien itsesääliviestien takia.
 
Lisäkis tunsin yhden kaverin joka rypesi aina masennuksen keskellä tyyliin--> "ei mulla ole ketään" ja hän teki sitten sen mitä kaikki pelkäsi...(en edes viitsi sanoa mitä teki). Jokainen halukas voi päätellä itse.

Niin, kyllä sen arvaa heti että mitä teki. Tuo todistaa juuri sen, että kuinka tärkeitä ne tyypit ovat, joille voi jutella ihan kaikesta. Jos sellaisia ei ole, voi kyllästyä itseensä lopullisesti ja lopputulos on edellämainitusti todella surkea. Jos olisi ollut todellisia ystäviä, niin tuon olisi voinut estää. Mikä vittu siinä sitten on niin tuskallista aukaista kotiovea ja lähteä kaupungille liikkumaan? No vaikka se, että kaupunkiin on yli 10km matkaa eikä minulla ole yhtään itseluottamusta yrittää ajokorttia. 20 vuotta mittarissa eikä mitään tapahdu. Naurettavaa. Vielä pitäisi kolme kuukautta jaksaa odotella armeijaan lähtöä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään pitääkö se ruveta kuntoilemaan kun ei meinaa jaksaa edes paneskella. Pitäis vissiin punnerrella tai jotain, mutta mihinkään kuntosaleille en kyllä mene kirveelläkään homostelemaan. Tai en siis tarkoita että kirveellä silleen..
 

tutzba

Jäsen
Mutta lyö sinä vain lyötyä, koska sen näytät osaavan, kun aina tulet paikalle vittuilemaan.

Tietysti vittuilen, koska mikään muu ei enää auta. Esimerkkinä nimim. HIFK. Käy vaikka läpi viestihistoriani ja katso kuinka monta kertaa yritin tosissani neuvoa miestä, kuinka monta kertaa pyysin kaljalle kanssani, että voisi tutustua uusiin ihmisiin. Mikään ei auttanut, joten rajansa kaikella. Samanlainen kaveri olet sinä. Neuvoja tulee, mutta mikään ei auta. Pyöritään vain itsesäälissä ja ihmetellään kun kukaan ei ymmärrä, kaikki vaan vittuilee.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, kyllä sen arvaa heti että mitä teki. Tuo todistaa juuri sen, että kuinka tärkeitä ne tyypit ovat, joille voi jutella ihan kaikesta. Jos sellaisia ei ole, voi kyllästyä itseensä lopullisesti ja lopputulos on edellämainitusti todella surkea. Jos olisi ollut todellisia ystäviä, niin tuon olisi voinut estää.

Vituttaa ne jotka kuvittelevat, että jonkun voi pitää väkisin hengissä.

Ei voi, ainakaan loputtomiin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.

Ymmärrän tuskasi oikein hyvin. Minulla oli aikanaan sellainen kotipizzan kylkiäisenä tullut kokislasi, jonka käypä arvo oli ehkä noin 15 senttiä. Mutta kun se vaan oli juuri täydellisen kokoinen juomalasi minulle. Sopi oikein hyvin, veden, mehun, siiderin ja lonkeron juomiseen. Hajotin sen sillä klassisella tavalla, eli tiskatessa kilautin hanaa vasten. Yllätti itsenikin se vitutuksen määrä.

Niin, trollien ruokkijat vituttaa. Ilman niitä trollit kuolisi pois, ja maailma olisi vähän parempi paikka.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?

En gång IFK, alttid IFK vai miten se meni.

Ei, kyllä kyseinen kaveri myi lappujaan jo runkosarjassa.

Vituttaa Jomppa Koo:lle elämänohjeita antavat kirjoittajat.

Vituttaa ne kirjoittajat, jotka vieläkin jaksavat ottaa tosissaan tuon paskan. Vituttaa myös se, että jos asia vahingossa olisikin totta, niin miksi silti pitäisi sääliä ja ohjeistaa jotakuta, joka on liian laiska kävelläkseen Kelaan. Mutta kuten sanoin, näin uskovat enää vain muutamat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös