Vitutusketju

  • 10 544 064
  • 56 130
Vituttaa kun tuo polvi on edelleen paskana. Jotain pientä edistystä sentään tässä viikkojen aikana on se, että lähete on vetämässä ortopedille. Arvauskeskuksessa kun eivät saaneet selville vikaa. Yksi lääkäri tosin epäili kierukkavammaa. Viimesten viikkojen aikana oon jonkun päivän käynyt töitä yrittämässä, mutta ei siitä oikein mitään tule, kun kyseessä on kuitenkin oikea jalka. Ja hyvä jos pääsee välillä autoon edes nousemaan. Vaikka sinänsä ei haittaa makoilla jouten, vituttaahan se, ettei ole oikein mitään tekemistä. Ois kerrankin aikaa esim. kuntoilla, mut mitä ton jalan kanssa voi muka tehdä.

Ja mitä nyt on tullut tutkittua itse, alan myös epäillä kierukkavammaa ja tuskin ihan lievää sellaista. Vituttaa jos tuon sitten joutuu vielä operoimaan. No, ehkä sitä sit joskus syksyllä on taas työkuntoinen..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
SE ON SIELLÄ! SINNE PUJAHTI! Kismittää kun soi tämmööstä ja jää soimaan päähän. Ymmärrettävää kun HPK kausi niin pitkään jatkui. Syyllisenä siis ratio!

Hah.
Tarviihan Kerhon edes jotenkin olla tänäkin keväänä piikkinä HIFK-kannattajan lihassa.

Vituttaa, kun aina vituttaa.
 
Vituttaa myös se, että jos asia vahingossa olisikin totta, niin miksi silti pitäisi sääliä ja ohjeistaa jotakuta, joka on liian laiska kävelläkseen Kelaan. Mutta kuten sanoin, näin uskovat enää vain muutamat.

19km Kelan toimistolle + sama matka kotiin käveltynä, niin se tekee yhteensä 38km. Kai se sitten menee laiskuuden piikkiin. Sinähän näytät olevan hyvin perillä asioistani... :D
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ymmärrän tuskasi oikein hyvin.

Minä myös, tosin sillä erolla, että mukini on vielä ehjähkö ja juomakuntoinen, mutta kun siitä lohkesi pienen pieni palanen, niin itku ei ollut kaukana. Niin olen tuon mukin saanut 5-vuotiaana eli noin 30 vuotta sitten ja se on yhä edelleen lähes päivittäisessä käytössä. Riittää vitutukseen jo se, että joku muu menee edes juomaan pyhimmistä pyhimmästä mukistani. Koettakaa kestää TQoFE ja suunnittelija ja muutkin vastaavassa tilanteessa olevat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun näkö on viime vuosina heikentynyt. Lukea kyllä näen, mutta metrin päässä alkaa jo blurrautua (oho). Telkkariakin katson lähes kiinni ruudussa, varsinkin iltaisin lätkää. Eikö se ollutkaan vitsi mitä virolaisesta viinasta sanotaan. Mikähän vaiva meikäläiselle seuraavaksi iskee, spitaalitauti varmaankin. Onneksi mulkku sentään vielä toimii. Ei ihan kiitettävästi, mutta silleen tyydyttävästi (heh). Ai tää viesti onkin valmiiksi naurettu kuten ne jotkut jenkkisarjat.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa että mikään ei sais enää vituttaa ku aina on vittu jollain huonommin asiat!

Oikea vitutuksen aihe on kevät. Tämä monien ihmisten suosikkivuodenaika. Se ihana koiranpaskan tuoksu kaikkialla. Paskoihin voi myös helposti astua, kun ne on talvella jätetty "tien reunaan", joka on oikeastaan lumivallin reuna, joka ainakin täällä on noin keskellä kävelytietä. Näinpä keväisin kadut ovat täynnä vanhoja sulaneita koiranpaskoja - jes!

Keväällä on myös ihanasti vettä kävelyteillä. Koulumatka on noin kaksinkertainen, ellei ole niin juntti kuin minä ja pidä kumppareita. Sekin vituttaa, kun ihmiset nauravat kumppareille ja samalla valittavat märkiä jalkoja ja orastavaa flunssaa. Voi vittu! Lenkillä on tosin vaikea käydä kumpparit jalassa, joten keväällä suosikkiurheilulaji onkin vesijuoksu.

Migreenipotilaana nautin aivan erityisesti keväällä olevasta megavalaistuksesta. Auringonvalo heijastuu kivasti lumikinoksista ja polttavat aivot. Sokaistuminenkin on yleistä, ellei ryhdy junttiuden perikuvaksi ja käytä kumpparien lisäksi myös helvetin rumia klipsiaurinkolaseja omien pullonpohjalasien päällä...

Vitun ihana vuodenaika!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ymmärrän tuskasi oikein hyvin. Minulla oli aikanaan sellainen kotipizzan kylkiäisenä tullut kokislasi, jonka käypä arvo oli ehkä noin 15 senttiä.

Mun viskilasi oli Riedelin, joten sekin tässä hieman riepoo.

Lämmin kiitos empatiasta kaikille saman kokeneille, sekä Squitille herrasmiesmäisyydestä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun viskilasi oli Riedelin, joten sekin tässä hieman riepoo.

Lämmin kiitos empatiasta kaikille saman kokeneille, sekä Squitille herrasmiesmäisyydestä.

Itse tiputin Obanin tislaamolta tuodun lasin viime viikolla ja ihan selvin päin. Ajattelin, että sirpaleet tuovat onnea, mutta ei ole sellaistakaan näkynyt. Ei ilmeisesti pitäisi ikinä siivota vaan jättää se viskilasi siihen pöydänkulmalle valmiiksi - eikös se seuraava kaato sen lasin sitten puhdista?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mun viskilasi oli Riedelin, joten sekin tässä hieman riepoo.

Kuka mahtaa olla tämä mystinen herra Riedel, ja miksi sulla alunperin edes oli sen lasi käytössä? Hämmentävää.

Vituttaa orastava yskä, sellainen semivituttava kurkkukipu koko ajan päällä ja tuntuu että kohta on niiiiin helvetin kivat oltavat. No, ei se saatana auta jäädä tuleen makaamaan, parin tunnin päästä viinakaupan kautta himaan ja tinttaamaan se sairaus tainnoksiin ennenkuin ehtii yllättääkkään.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Munakakkapershehelevati. Nyt on pää kyllä niin tukossa, että varmaan parempi ois ottaa joku nuijanukutus tai jotain. Mistä saatais mulle jotain positiivisuutta tähän elämään? Ennen se on ollu jyppi, joka tuo aika tasaisesti semmosta positiivista tähän tarpomiseen, mutta nyt siitäkään tunnu olevan mitään apua. Vithuun khaikki.

Onneks tänään saa taas olutta.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Vituttaa ku HIFK on niin hyvä. Lisäks niillä on hyvä draivi kokonaisuudessaankin, fanit, tunnelma ja brändi mukaanlukien. Jokerit, nuoruuden ajan rakkaus, on taasen ollut jo pidempään räkänokkavittumarko-asteelle.

Missä on mun Jokerit? Varmaanki samassa paikassa ku mun tukka, 90-luvun alkupuolella.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa tuolle Sinnemäki-spedettärelle, joka kiertelee asiakysymyksiä kuin impotentti tonnin huoraa.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa tuo MTV3:n suuri vaalikeskustelu (6.4.). Yritä tuosta nyt sitten päästä perille mihin kukakin perustaa mielipiteensä, kun kysymyksiin saa vastata n. 10 sekuntia ilman että muut keskustelijat ja juontajat huutaa päälle. Totta kai puheenjohtajat puhuvat oikeastaan joka aiheessa jonkun verran foorumitermein offtopicia, mutta se on minusta aika pieni paha verrattuna siihen etteivät saa sanoa sanottavaansa loppuun.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kaksi viikkoa. Siinä kymmenen työpäivää ja yhdeksän koulupäivää. Neljä tenttiä. Tänään lauantaina aamuvuoro ohi ja aika vaihtaa hetkeksi pois oravanpyörästä. Eli Alkoon ja tiski täyteen pulloja. Korttimaksu ei toimi ja pullot jäävät siihen. Myöskään automaatti ei toimi, joten tänään ei sitten saada ruokaa eikä juomaa.
On elämä kyllä väärin. Kait se nollaaminen olisikin ollut pahasta.VITTU
edit. Ja sitten tuo TPS:n logosotku. Ei ole todellista
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa välillä kaveri joka on nyt alkanut katselemaan 9/11 ja zeitgeist dokumentteja ja nyt sitten hänestä on tullut niin yhteiskuntatietoinen ja uskoo 100% kaiken mitä noissa dokumenteissa on sanottu. Lisäksi hän on vielä lukenut Antti Heikkilän kirjan joten mikään ruokakaan ei säästy kritiikiltä. Niin paitsi puhdas voi, se on jumalten nektari.

Kyllähän noissa kaikissa pieni siemen on totuutta ja kyllähän kriittisyyttä pitää olla mutta kaiken uskominen 100% ilman kriittistä tarkastelua on jotain mitä en itse siedä. Jos tutkitaan jotain asiaa niin tutkitaan sitten molemmat puolet. Myös kaikki kohudokumentit jätän juuri sen takia katsomatta.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Jos tutkitaan jotain asiaa niin tutkitaan sitten molemmat puolet. Myös kaikki kohudokumentit jätän juuri sen takia katsomatta.

Sama homma mullakin. Ja sitten johtopäätösten tekeminen pienistä asioista ärsyttää kanssa. Esimerkiksi jääkiekkomatsissa kun joku (Blues) pelaaja vetää pölyt kiekon päältä, niin se on heti kädetön. Tai yksi tuurimaali tekee pelaajasta hyvän?
 

scholl

Jäsen
Ei tuu Matulaa tänäänkään. Pirunpelto, ei se ole mikään saksalainen poliisisarja. Törkeätä toimintaa Yleltä. Siihen lisäksi vielä muodostelmapelleily tuohon alle niin onhan se helvetti. Yle ei jatka esim. maastohiihdon maailmancupin näyttämistä niin sitten luparahoilla näytetään tuollaista pelleilyä lauantaina primetimessa. Hävytöntä, saisivat hävetä joka iikka.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Voi vittu saatana. Ei voinut mitään sanoa, että tänne tulee mun työvuoron jälkeen jotain sen saatanan sukulaisia. Huomenna on vielä näyttö täällä, vaikka vitun nimenomaan olen sanonut, että huomenna EI SAA olla näyttöä.. Saatanan narsistinen paska...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kestovitutuksen aiheena on 10 täysin hukkaan mennyttä vuotta. Jostain syystä aina viikonloppuisin havahdun miettimään asiaa ja silloin alkaa vituttamaan entistä enemmän.
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
TPS:n logouudistuskampanja. Siis ei helvetti mitä paskaa. Joo, ollaan perinteikäs, noin 90-v. historiaansa identiteettinsä nojaava monilajiseura, jonka logon pitäis olla muovinen, kokoomuksen mainoksesta tai oikeastaan FPS:n. Lisäksi toki kaikkea pientä jännää, mutta ei nyt jaksa tähän aikaan niistä. Ja joo, jollain muulla on niinku oikees elämäs vaikeeta ja sillee tosi kurjaa tieksä, mut aivan sama vaikka tämä nyt olisi sitten väärin vitutettu.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
"Minä en väistä tyypit." Fillarilenkki päätyi ojan pohjalle kun kaksi vitun läskiä marttaa kävelee koko tien leveydellä rinnakkain. Tein varmasti polkupyöränkellon rämpyttämisennätyksen mutta ei ne saatanan havukat reagoi siihen mitenkään. Fiilis sanoi että täysillä selkään, mutta järki pakotti tekemään hätäkäännöksen ojaan. Jarrutuksesta ei ole mitään hyötyä, sillä jarrut on niin paskana vanhassa kispassani.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Turun Palloseura. Ensin uudistellaan vähän logoa (no se nyt meni onneksi jäihin) ja sen jälkeen myydään pelaajat pois. Tapparaan lähti Erkinjuntti, Makkonen ja Venäläinen. Järvinen lähti jo aiemmin Pelicansiin ja Nordlund Jokereihin. Ei kukaan haluaisi Vahalahtea?

Vittu mitä paskaa.

EDIT: En viitsi uutta viestiä kirjoittaa, mutta toisinsanoen vituttaa, kun kaikki lähtee TPS:stä. Varsinkin Erkinjuntti, josta tykkään pirusti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös