Saatanan tuuliviirit.
Yksi punaisia tunnustava duunikaverini sanoi ennen sarjan alkua, että Jokerit voittaa 4-1 tai oikein huonolla mäihällä 4-2. Siinä vaiheessa kun pelit olivat 2-0, totesi että tämänhän osasi arvata, "HIFK pettää aina", ja tokihan ennakoi sarjan menevän suoraan neljästä poikki.Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?
En gång IFK, alttid IFK vai miten se meni.
Erikoista että voi toisten ilo näin vituttaa, mutta kyllä HIFK-osion euforia pistää vihaksi ja kovaa. En oikein pysty suomaan tuolle vuosikausia valittaneelle ja köyttä rasvanneelle sakille menestystä.
Tule kertomaan sitten lopputulokset johonkin ketjuun. :) .
Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?
En gång IFK, alttid IFK vai miten se meni.
Vituttaa yhä edelleen se koira ja nyt seuraan on liittynyt myös koiran hommannut naishenkilö. Taidan vaihtaa eri osoitteeseen, stana. Tai no, ei koira sinänsä vituta, vaan se, että mun pitäisi sitä hoitaa, vaikka en koirista tykkää, no en hoida, saa akka hoitaa.
Haaaa.... nyt on Mr.Bananagrower kusessa. Otan siivut vitutuksestasi. Toisaalta ihan letkeää. Oma vitutus on ihan sfääreissä, moneltakin sektorilta. Onneksi ihan kohta tämä loppuu. Vittujen vitun vittu.
Äläs nyt, eikö se ole ihan ok että ensimmäiset HIFK-fanit olivat myymässä pleijarikausikorttejaan siinä kohtaa kun Jokerit johti sarjaa 2-0?
Ottaako vieläkin noin koville? Kyllähän noita löytyy kaikkien jengien faneista ja vähemmistöä ne ovat kuitenkin.Ehkä tuon menestyksen voi pelaajille joten kuten suoda, he sentään ovat itseensä uskoneet. Mutta tuo takinkääntäjä-faniosasto saisi puolestani seurata "rakkaan" joukkueensa pelejä vaikka Mestiksessä.
Ottaako vieläkin noin koville?
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi. Ellet sitten oikeasti ole sitä mieltä (ihmettelen jos näin on...), että tuo on pahempi vitutuksen aihe...
Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää.
Väärin yritetty olla väärinvitutuspoliisi, kun ottaa huomioon nykyisen allekirjoituksesi.
Vituttaa ihan simona. Menin sitten rikkomaan monet monituiset stringiviskikännit kestäneen virallisen kalsarikännilasini - selvinpäin! Voi helvetin helvetti ja saatanan saatana.
TQoFE:lla on taatusti kavereita, jotka mahdollisesti lohduttaa tuon asian kanssa. Minulla vain ei ole ketään ja pitää yksin painia surkean elämän parissa kaikki päivät ja illat.
Älä nyt kauhean henkilökohtaisesti tätä ota, mutta kyllä tuollainen itsesäälissä rypeminen on niitä maailman vittumaisimpia asioita seurata sivusta, eli täydellistä vitutusketjun kamaa. Kaikki, jumalauta jokainen, saa kavereita jos siihen panostaa oikeasti. Hommaa joku mukava harrastus, ja sieltä sitten pikku hiljaa hiivit porukoihin. Ei varmasti mene kauaa että löytyy sieltä porukasta joku, jonka kanssa lipität perjantai-iltana olutta baarissa tai pelaat sitä NHL:ää.Joillakin on asiat paljon huonommin. Esimerkiksi minulla ei ole kavereita eikä näin ollen sosiaalista elämää. Väärin vitutettu siis tuo sun asiasi.
Ja mitä tästä opimme?
Pitääkö niihin laseihin mennä koskemaan selvinpäin. Nih.