Vitutusketju

  • 10 550 893
  • 56 138

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Unohtakaa tyttö- ja poikaystäväselitykset, masennukset sun muut. Kaveri viihtyy himassaan ja sillä sipuli. Ymmärrän täysin. Ei aina huvita riekkua pitkin maita ja mantuja. Kyllä aikuisella on oltava oikeus maata sohvallaan vaikka koko ajan, ellei huvita lähteä mihinkään.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Unohtakaa tyttö- ja poikaystäväselitykset, masennukset sun muut. Kaveri viihtyy himassaan ja sillä sipuli. Ymmärrän täysin. Ei aina huvita riekkua pitkin maita ja mantuja. Kyllä aikuisella on oltava oikeus maata sohvallaan vaikka koko ajan, ellei huvita lähteä mihinkään.

Veit jalat suustani. Käsittääkseni -CFH-:ää ei ollut huolestunut kaveristaa yms. vaan häntä vitutti kaverin tiedetty luonteen piirre, homeperseys. Minua vituttaa taas ihmiset, jotka tekevät ihmisistä epänormaaleja, mikäli nämä eivät jaksa juhlia ja naida.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Unohtakaa tyttö- ja poikaystäväselitykset, masennukset sun muut. Kaveri viihtyy himassaan ja sillä sipuli.

Olin ymmärtävinäni, ettei kaveri aina ole ollut tällainen. Jos taas on, niin aiemman viestini voi unohtaa, ja yhdyn Eviliin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olin ymmärtävinäni, ettei kaveri aina ole ollut tällainen. Jos taas on, niin aiemman viestini voi unohtaa, ja yhdyn Eviliin.
Sehän sopii.

Niin, eivät ihmiset ole aina samanlaisia. En minäkään ole aina ollut tällainen - hilluin pitkin baareja koko 90-luvun, tällä vuosituhannella olen käynyt noin kerran vuodessa. Ihmiset muuttuvat, kehittyvät (tai taantuvat), olosuhteet muuttuvat.

Olisi aikamoinen vankila, jos pitäisi säilyä väkisin muuttumattomana.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, eivät ihmiset ole aina samanlaisia. En minäkään ole aina ollut tällainen - hilluin pitkin baareja koko 90-luvun, tällä vuosituhannella olen käynyt noin kerran vuodessa. Ihmiset muuttuvat, kehittyvät (tai taantuvat), olosuhteet muuttuvat.

Olisi aikamoinen vankila, jos pitäisi säilyä väkisin muuttumattomana.

Näin juuri. Ja vaikka jotkut kuvittelevat yökerhoelämän hiipumisen automaattisesti merkiksi siitä, ettei kotoa saa lupaa, niin välttämättä se ei mene aina niin.
Näin voi käydä muillekin kuin minulle tai Evil:lle.
Baarin sijasta saattaa olla useimmiten paljon kiinnostavampaa lähteä vaikka mökille.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Sehän sopii.

Niin, eivät ihmiset ole aina samanlaisia. En minäkään ole aina ollut tällainen - hilluin pitkin baareja koko 90-luvun, tällä vuosituhannella olen käynyt noin kerran vuodessa. Ihmiset muuttuvat, kehittyvät (tai taantuvat), olosuhteet muuttuvat.

Olisi aikamoinen vankila, jos pitäisi säilyä väkisin muuttumattomana.

Tai ihmiset yksinkertaisesti vanhenevat. Omalla kohdalla ainakin on tilanne se, ettei enää vaan yksinkertaisesti jaksais samallaisia ränniputkia kun aiemmin. Toki tilanne on myös siinä kohtaa muuttunu et nyt on emäntä ja muksutkin ketä tarvii huomioida kun tekee ratkaisuja. Nykyään sitä on tyytyväinen satunnaisiin kalsarikänneihin ja suihkun jälkeiseen kylmään Olviin parvekkeella kun muksut nukkuu. Ja sen jälkeen voikin kömmähtää nukkumaan emännän viereen;pienten iloittelujen kera toisinaan..:D
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minua vituttaa taas ihmiset, jotka tekevät ihmisistä epänormaaleja, mikäli nämä eivät jaksa juhlia ja naida.
Tosikot ja runkkarit ovat varmasti samaa mieltä. Ehkäpä eunukitkin.

Raumalaisten mielestä saatoin juuri kuvailla porilaisten sielun. Minä en ota mihinkään tuommoisiin kantaa, objektiivisesti pseudotutkijana asiaa vain lähestyin ilman minkäänlaista tarkoitusta paheksua ketään.

Itse olen eri mieltä siteeraamastani kohdasta; ei pidä minkään noin joutavan vituttavan.

Eli ei vituta minkään seikan vuoksi. Mitä nyt tööttipäissään tässä mieluiten olisin muualla kuin toimistolla mutta kohtapa lähden kaljalle, niin sepä tästä. Niinpä niin, virkistyspäiväpä hyvinkiin niin eilen. Persekin niistä juhlista rakoilla (nii-i, miksiköhän...), jokohan sillä Azulilla olisi sitä Bepanthenia...
 

JAgE

Jäsen
Heppu on vain nimenomaan homeperse, joka ei jaksa vaivautua lähtemään mihinkään joka vaatisi päälle 5 minuutin suunnittelua ja yli vartin ajoreissua.
Onko ystäväsi kenties prinssi Charles? Uutinen: Charlesia ei jaksa huvittaa

Vituttaa, että ylipäätään ketään jaksaa kiinnostaa yhdet vitun häät. Ja niitä sitten varmaan tulee suorana lähetyksenä kaikilta kanavilta, ja senkin jälkeen pari viikkoa uusintoina ja highlighteina.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
FFFFfffffuuuu.....

Löysin itselleni aivan täydellisen työpaikan. Osaaminen, kokemus, toimiala jne osuisi kaikki aivan täydellisesti kohdalleen, työpaikka jopa sijaitsisi kävelymatkan päässä kotoa ja haastattelijana toimii inttikaverin vaimo. Miksi saatanassa ko. paikan täytyy olla äitiysloman sijaisuus? Ei oikein uskalla jättää vakituista duunipaikkaa tuon takia ja vaikka kuinka koitin äsken suostutella niin vakituista eivät ole palkkaamassa. Saatanan saatana.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tosikot ja runkkarit ovat varmasti samaa mieltä. Ehkäpä eunukitkin.

Raumalaisten mielestä saatoin juuri kuvailla porilaisten sielun. Minä en ota mihinkään tuommoisiin kantaa, objektiivisesti pseudotutkijana asiaa vain lähestyin ilman minkäänlaista tarkoitusta paheksua ketään.

Itse olen eri mieltä siteeraamastani kohdasta; ei pidä minkään noin joutavan vituttavan.

Eli ei vituta minkään seikan vuoksi. Mitä nyt tööttipäissään tässä mieluiten olisin muualla kuin toimistolla mutta kohtapa lähden kaljalle, niin sepä tästä. Niinpä niin, virkistyspäiväpä hyvinkiin niin eilen. Persekin niistä juhlista rakoilla (nii-i, miksiköhän...), jokohan sillä Azulilla olisi sitä Bepanthenia...

Ehkä sinun elämä on helppoa kun se on mustaa ja valkoista, ei yhtään harmaan sävyjä... Toisaalta olen aina sanonut, että apukoululainen on ihmisen evoluution huippu, osaa tarpeeksi selviytyäkseen, mutta ei liikaa masentuakseen. He nauttivat kun saavat perustarpeet tyydytettyä eli tarpeeksi ruokaa ja juomaa ja lisääntyvät hyvällä tahdilla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Unohtakaa tyttö- ja poikaystäväselitykset, masennukset sun muut. Kaveri viihtyy himassaan ja sillä sipuli. Ymmärrän täysin. Ei aina huvita riekkua pitkin maita ja mantuja. Kyllä aikuisella on oltava oikeus maata sohvallaan vaikka koko ajan, ellei huvita lähteä mihinkään.

Kutakuinkin juuri näin. Itseäni vain vituttaa kun tietää että on joku hieno reissu tulossa ja haluaisi tyypinkin mukaan. Ymmärrän itsekkin ettei aina jaksa lähteä rilluttelemaan, mutta voisi nyt edes joskus yrittää.

Veit jalat suustani. Käsittääkseni -CFH-:ää ei ollut huolestunut kaveristaa yms. vaan häntä vitutti kaverin tiedetty luonteen piirre, homeperseys.

Juuri näin.

Olin ymmärtävinäni, ettei kaveri aina ole ollut tällainen. Jos taas on, niin aiemman viestini voi unohtaa, ja yhdyn Eviliin.

Niin, siis kaveri on aina ollut vähän huono lähtemään mihinkään, mutta kyseinen luonteenpiirre on vahvistunut entisestään viime vuosina.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Rahatilanne. Työruuhka. Dokailu. Privaattielämän yleiset sekoilut. Treenaamattomuus. Ja suurin syypää ylläoleviin ja vituksekseen löytyy... jep, taidan lainata Kimmo Kuhdalta peiliä.
 

Rocco

Jäsen
Vituttaa jalkapalloilijat. Maailmassa on monia muitakin lajeja jota harrastetaan kesäisin nurmikentillä, mutta joka perkeleen kerta nämä nurmikenttien kuninkaat valtaavat omalla luvallaan kaikki kentät, ja potkivat pienempien lajien harrastajat pois, vaikka vuoro olisi varattu muille. Perusteena: Me ollaan jalkapalloilijoita.

Vittu kun tekisi mieli joskus olla todisteiden kanssa oikeassa, ja potkia kaikki niiden kentällä olevat pallot paskaojiin ja tien toiselle puolelle, ihan kostoksi ja opetukseksi.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Harvoin tänne onneksi joutuu kirjoittamaan, mutta nyt kyllä vituttaa asioiden suurentelu, dramatisointi ja yliregointi. Voi jeesus sentään..
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Panee vituttaa heikkouteni. Nenän murtumisen takia ei saa pelata jalkapalloa/muita pelejä, joissa ei ole suojaa nenäluulle. No kiekkoa saa kyl pelata, mutta kesäjäiden määrä ei mieletön. Yhdellä hieman kovemmalla huitaisulla saadaan aikaan todellista tuhoa ja matka plastiikkakirurgille sekä luunsuoristajalle.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa yksi perheenisä.
Huutaa lapsille vittu ihan jatkuvalla syötöllä ihan pienemmistäkin asioista.
Omasta mielestään hän on niin vitun aikuinen, kun "minulla on viisi lasta ja ELÄTÄN ja KASVATAN ne".
Ei käy töissä ja kasvattaminen... no enhän minä voi tietää kasvattamsiesta mitään, kun ei ole vielä omia lapsia.
Jos se on elättämistä, kasvattamaista, esimerkin näyttämistä jälikasvulle, että nussii muksut alkuun, hakee kaikkia vitun tukia (kikkailee esim. asumalla nimellisesti eri paikassa muijan kanssa maksimoimalla tuet), tekee vitunmoisen numeron jos on ollut kuukauden dokaamatta, haukkuu aina kaikki naapurit (asunut varmaan ainakin kuudessa paikassa perheineen ja aina on sattunut huonot naapurit), niin mitäs tässä miettimään, onko minusta isäksi joskus.

Itse asiassa minua ei vituta se isä muutoin pätkääkään, kun ei juuri olla tekemisissä nykyään, mutta ne lapset. Säälittää.
Ja sitten taas alkaa vituttamaan.

Tämä viesti ole ollut kenellekään nimimerkille (vaikka kasvatuksesta ainakin muissa ketjuissa ollut juttua) kohdistettu. Tämä kyseinen iskä ei kyllä takuuvarmasti kirjoittele JA:aan.

Kiitos, kun sain purkautua. Helpotti.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unohtakaa tyttö- ja poikaystäväselitykset, masennukset sun muut. Kaveri viihtyy himassaan ja sillä sipuli. Ymmärrän täysin. Ei aina huvita riekkua pitkin maita ja mantuja. Kyllä aikuisella on oltava oikeus maata sohvallaan vaikka koko ajan, ellei huvita lähteä mihinkään.

Nojoo, itse sopisin kyllä tuohon kuvaukseen aika hyvin. Jossain vaiheessa yksi kaveri soitteli suunnnilleen joka päivä ja aina oli joku suunnitelma tehty. Välillä piti lähteä jonkun mökille, Ruotsiin hakemaan nuuskaa (en edes käytä) jne. Jos päivä on lähtenyt mukavasti käyntiin ja on sellainen rennon iloinen fiilis, niin ei sitä jaksa lähteä "pilaamaan" sillä että pitää lähteä yhtäkkiä jonnekkin. Ja sitten on se puoli, että jos en ole jaksanut pyöriä hetkeen noiden "menevien" tyyppien kanssa, niin en kuulemma tee mitään.

Eli elämäni tulisi olla sidottu näihin tyyppeihin ja jos en tee kuten he, niin vähintään olen tylsä erakko ja paska. Muutenkin tykkään tietää asioista etukäteen, jotta ne on helpompi sovittaa muuhun ja ei tule hirveää säätöä ja kiirettä. Tietysti joskus on ihan kiva tehdä jotain päähänpistosta, mutta ei se aina voi mennä niin, että jokainen ehdotus täytyy hyväksyä.

Baarissa en ole käynyt varmaan vuoteen, paitsi tuossa alkukeväästä kävin katsomassa rumpalimme toisen yhtyeen keikkaa, joka oli tietysti kuppilassa. Se ei ollut kuitenkaan varsinainen baari-ilta. Mielummin ulkona, jos liikkeellä ollaan. Toki säistä riippuen.

Ehkä mä olen sit tylsimys, kun tykkään muista jutuista.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Jollain täällä avokonttorissa on Baseballs-bändin joku biisi soittoäänenä. Vielä ihan vitun kovaa. Mua ärsyttää se asia ihan saatanasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös