VOI VITTU. Oli näemmä erehdys edes piipahtaa sivuilla kesken työpäivän. Turha kai sanoa, mikä "ohjain" kyseiseltä playstation-pelleltä pitäisi katkaista.
http://www.mtv3.fi/urheilu/mmjalkapallo2010/uutiset.shtml/arkistot/mmfutis/2010/06/1139741
Urli sisältää uutisen päätökseen siitä, ettei katsojilta kielletä torvia turnauksessa.
Myös kisapallo on susi monen pelaajan mielestä.
Eikös tuo kisapallosta kitiseminen kuulu jokaisen potkupalloturnauksen esilämmittelyvaiheeseen, itse en muista ainuttakaan kisaa jossa ei olisi pelipalloa etukäteen haukuttu pelaajien ja veskojen toimesta?
Siis mitä vittua? Sama kuin ylläolevilla. Nyt tää saatanan pelle vetää maikkarilla tota "biisiään".
Vituttaa kun auto on ollut nyt 17 päivää huollossa. Piti kestää noin 4 päivää, mutta vähän venähtänyt milloin mistäkin syystä. Viikon verran on pitänyt saada se "huomenna". Kaksi viimepäivää olen jopa ottanut töistä vapaaksi, jotta voin noutaa auton. VITTU!
Vituttaa kun auto on ollut nyt 17 päivää huollossa. Piti kestää noin 4 päivää, mutta vähän venähtänyt milloin mistäkin syystä. Viikon verran on pitänyt saada se "huomenna". Kaksi viimepäivää olen jopa ottanut töistä vapaaksi, jotta voin noutaa auton. VITTU!
Vittu! Tätäkö saatanan vitun "mehiläisen surinaa" on luvassa kuukauden ajan?
Sama asia kiristää mutta nyt pitää muistaa, että katsomossa on suurin osa kotijengin kannattajia eli surina on ehkäpä suurempi kuin tulevissa matseissa. Telkkarin äänet sai kuitenkin säädettyä niin että hieman tuo vaimeni. Vituttaa silti.
Vituttaa naiset! Onko se muka niin helvetin vaikeeta kertoa mitä haluaa?
Ei, vaan teidän on opittava tulkitsemaan meitä.
- Häivy mun silmistäni! = Tuu tänne ja halaa mua. (ei päde tuntemattomille sanottuna)
- *luuri korvaan* = Soita takaisin heti, ennen kuin suutun vielä enemmän.
- Joo lähde vaan kavereidesi kanssa laivalle, ei meidän vuosipäivällä väliä ole = Ymmärrä itse oma parhaasi, äläkä jatkossa edes päästele ilmoille tuollaisia aivopieruja.
- Mulla vaan on huono päivä = Kannattaa nyt ihan tosissaan miettiä, mitä oot mogannut.
- Jaa, sulla on pleikkapeli kesken / tv:stä tulee lätkän MM-kisat / luet Veikkaajaa = Odotapa seuraavaan kertaan, kun SUA panettaa tai SÄ haluat halailla.
Helppoa, eikös? ;)
Azul nyt vaan on kova jätkä! :)
Muutenhan noi pitää paikkansa, muttamutta...__________________
tissi