Vitutusketju

  • 10 567 566
  • 56 146

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Vituttaa Antti Miettisen joulupöytä sekä muut elämää paskemmat ja joka jumalan ketjuun leviävät insideläpät.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menin eilen rikkomaan oman sohvani saatana. Mulla on käsipainot, joita silloin tällöin huviksi ja hyödyksi himassa heiluttelen. Kymmenisen kiloa oli painoa siinä, kun tyttöystävä alkoi jotain räksyttämään (tai olihan siinä molemminpuolista sanomista). Nousin kiukuspäissäni lattialta ja lähdin partsille röökille ja nakkasin painon sohvalle. Vittu, sehän osui suoraan siihen kehikon kohdalle, eikä nuo sohvat (varsinkaan halvat) varmaan oo tehty sitä varten. Kuului *RÄKS* ja kolmen istuttavasta sohvasta tuli käytännössä yhden istuttava. Joo joo, saa sen nikkaroitua kasaan, mutta vittu että vitutti oma tyhmyys. Ja vituttaa edelleen.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minulla ei ole ollut ansiotuloa tänä vuonna vielä senttiäkään mutta verottajalle tarttisi maksaa ennakkoveroa ansiotulosta. Laskussa vielä uhitellaan perintäkeinoista. Pakko kai tuo lasku on maksaa kun eräpäivä oli eilen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Vituttaa Aki Hirviniemen fiktiviinen Marja Tyrni-hahmo. Olin välttynyt kuulemasta koko kuvotuksesta, kun jätin mukahauskan Putouksen väliin, mutta nyt tuota turkulaista kotitalousopettajaa tungetaan esiin joka tuutista. Idea ja toteutus eivät ei ole hauskoja oikein millään tasolla ja onko nähtyä ja köyhempää tietä lähtetä hakemaan huumoria kuin pukea mies naiseksi? Nyt siellä nopsasormiset jo naputtavat palautetta, mutta vastaan kuitenkin itse:

On, alkamalla matkia sitä. Kiitos Sonera.
Mä olen edelleen onnistunut välttämään tämän hahmon näkemisen livenä. Toki printtimediassa on tullut vastaan ja hassunhauskat työkaverit ovat turpaanvedon uhallakin jaksaneet hokea tuota "suut makiaks"-juttua. Oi ja pääsiäisen aikaan oli jossakin niin hauskoja "munalla torttu kostutetaan" -läppiä. Miten hullua se onkaan kun mies esittää naista!

Ärsyttävintä silti on, kun vähintään kymmenen eri ihmistä on sanonut minun olevan aivan sen yhden Putous-hahmon näköinen, hahmon nimeä en onnekseni enää muista. Vituttaa oikein tuommoinen. Eikö siinä jo ollut riittävästi että olen myös aivan Jorma Uotisen näköinen???
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikö siinä jo ollut riittävästi että olen myös aivan Jorma Uotisen näköinen???
Otan osaa, vilpittömästi.

Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että pääset todennäköisesti kuoltuasi taivaaseen. Helvettisi olet kärsinyt jo maan päällä.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikö tuo ole suht helppo takaisin hakea?

Varmaan saisi takaisin ja ei edes olisi tarvinnut maksaa jos asia olisi sovittu. Satakunnan verotusuudistuksessa minun asiani siirtyivät Raumalta Kokemäelle. Ei paljon viitsi alkaa soitella ettei joudu silmätikuksi kun asioita hoitaa täysin vieraat ihmiset joita ei ole edes koskaan nähnyt.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Otan osaa, vilpittömästi.

Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että pääset todennäköisesti kuoltuasi taivaaseen. Helvettisi olet kärsinyt jo maan päällä.
Kiitos, lohdutti vähän. Toisaalta, eiköhän tämmöinen pakana heitetä suohon, kirkkomaahan ei ainakaan ole mitään asiaa ja hyvä niin.

Pitää pistää moottoripyörä myyntiin. Vaimon työpaikka muuttaa Pasilan liepeiltä Espooseen Juvanmalmille joten pitää hankkia toinen auto. Voi itku.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pitää pistää moottoripyörä myyntiin. Vaimon työpaikka muuttaa Pasilan liepeiltä Espooseen Juvanmalmille joten pitää hankkia toinen auto. Voi itku.

Nopealla vilkaisulla Reittiopas tarjoilee Viikki (,jossa muistelen sinun maininneen asuvasi)-Juvanmalmi-välille noin 50 minuutin matka-aikoja aamuisin. Eipä tuo Kehä I:kään kovin hyvin henkilöautolla noihin aikoihin vedä, joten mikä lienee sitten todellinen ajallinen hyöty, kun laskee auton muut kulut mukaan. Juurikin tästä syystä itse sitkeilen ilman autoa, koska se reaalihyöty lasketaan kymmenissä minuuteissä työpäivää kohti.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Nopealla vilkaisulla Reittiopas tarjoilee Viikki (,jossa muistelen sinun maininneen asuvasi)-Juvanmalmi-välille noin 50 minuutin matka-aikoja aamuisin. Eipä tuo Kehä I:kään kovin hyvin henkilöautolla noihin aikoihin vedä, joten mikä lienee sitten todellinen ajallinen hyöty, kun laskee auton muut kulut mukaan. Juurikin tästä syystä itse sitkeilen ilman autoa, koska se reaalihyöty lasketaan kymmenissä minuuteissä työpäivää kohti.
Jees, olet oikeassa. Mutta vaimon duuniajat ovat hieman kummalliset, menee töihin joskus kymmenen nurkilla jolloin linjatkaan eivät kovin hyvin kulje. Ja rouva joutuu kyllä liikkumaan jonkin verran päivän aikana ympäri pääkaupunkiseutua niin kyllä se auto pitää vaan hankkia. Tähän saakka olen lainannut omaani parina päivänä viikossa jolloin on sitten pystynyt keskitetysti hoitamaan liikkumista vaativia asioita. Mutta nyt menee liian hankalaksi.

Jos mulla ei olisi autoetua niin varmasti selvittäisiin yhdellä autolla. Sitten työnikin olisi sellainen jossai ei tarvitsisi liikkua toimistolta minnekään - voisin kulkea prätkällä kesät talvet.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ilta-Sanomat kertoo Israelin iskusta avustuslaivalle jatkuvasti Henning Mankell -uutisointina. Se vituttaa ja raskaasti. Lisäksi muudannen nimimerkin eli Rockroofin (nimim. muutettu) tapa nimittää israelilaisia iipoiksi lähes murtaa miehen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mikä vittu ihmisiä vaivaa?

Purkkimiinoja viritellään Kajaanissa (Ilta-Sanomat)

Kyseessä siis säilykepurkin pohjasta tehty terävä ansa, joita sitten jotkut luupäät piilottelevat vedenpohjaan uimarannoille. Onhan noita samantyylisiä nähty lasten leikkikentilläkin.

Jos joskus nään jonkun virittelen tuollaista ansaa uimarannalle tai varsinkaan leikkikentälle, niin se voi olla varma, että tuo ansa löytyy sen jälkeen ihan jostain muualta, kuin maasta.
 

Tuamas

Jäsen
Varmaan saisi takaisin ja ei edes olisi tarvinnut maksaa jos asia olisi sovittu. Satakunnan verotusuudistuksessa minun asiani siirtyivät Raumalta Kokemäelle. Ei paljon viitsi alkaa soitella ettei joudu silmätikuksi kun asioita hoitaa täysin vieraat ihmiset joita ei ole edes koskaan nähnyt.

Tua noin, tuo ennakkoveron muutoshan on ihan peruskauraa, eikä vaadi kuin sen puhelinsoiton verotoimistoon.

Turha verottajalle on antaa heikkokorkoista lainaa ihan vain huvin vuoksi tai laiskuuttaan.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tämä voisi mennä johonkin muuhunkin ketjuun, mutta menkööt nyt tänne.

Eli olen töissä yrityksessä, joka toimittaa lounaita yms. ravintoloista yrityksiin. Homma toimii niin, että me noudamme ravintolasta ruoat, ravintola laskuttaa ne meiltä, ja me ruokia viedessämme otamme asiakkaalta maksun.

No tänään menin hakemaan salaatteja eräästä ravintolasta. Ravintolassa oli harjoittelija töissä, muttei sillä niin merkitystä ole, työn jälki on käytännössä aina yhtä hyvä riippumatta työntekijästä. Saavuin sitten yritykseen ja kannoin salaatit kokoussaliin ja nostaessani yhtä niistä salaateista, sen kansi aukesi ja noin neljäsosa salaatista levähti maahan. Tämä johtui siis siitä, että kyseisen salaatin kantta ei ollut suljettu ravintolassa, kuten niiden muiden kannet oli suljettu, jolloin se nostettaessa lävähtää auki.

No mitäs siinä sitten, nostelin loput salaatit yms. pöydälle aivan normaalisti ja sitten alkoi kysely, että miten hyvitän tämän. Sanoin, etten voi laskun summaa muuttaa, koska minulla ei siihen ole valtuuksia. Tästä alkoikin suorastaan halveksuva "Oletko sä tosissasi, oletko sä tosissasi"-hokeminen kokouksen n.50+ -vuotiaalta "pomolta". Sanoin vain, että se ei ole mahdollista. Tuntui, että tämä "pomo" halusi välttämättä ymmärtää asian niin, että jauhan paskaa. Sanoin, että jos otan maksuna vähemmän rahaa, kuin mitä pitäisi, lähtisi tämä se erotus omasta pussistani, eikä se asia nyt niinkään voi mennä. Siihen hän tokaisi jotakuinkin, että pitäisi opetella ottamaan virheistä vastuuta? Eli käytännössä olisi siis hänen mielestä oikein, että se olisi minun pussistani pois.

Tarjouduin tietenkin hakemaan heille uuden salaatin, mutta se ei kelvannut. Sitten sanoin, että meitä on ohjeistettu pyytämään asikkaita laittamaan reklamaatiota kyseiselle ravintolalle, jos vika ei ole meidän. Tarjouduin siis hakemaan uuden salaatin, koska minun vahinkohan se myös oli osaltaan, vaikken sitä kyllä normaalisti toimiessani olisi voinut välttääkkään. Uuden salaatin noutoon ja toimitukseen olisi mennyt aikaa 10-15min, mitä pidän vähintäänkin kohtuullisena.

Sitten alkoikin tämä vittuilu: "Kyllä nyt sun pitäis opetella vähän asiakaspalvelua, vähän mennä takas koulun penkille hei. Ethän sä voi tällee tehdä. Sun pitäs opetella käyttämään vähän pelisilmää". Tässä vaiheessa vitutuskäyrä alkoi hipoa taivaita, mutta pidin naaman peruslukemilla. Siis mitä vittua, mä teen työtäni ja tarjoan ne vaihtoehdot mitkä on ohjeistettu tarjoamaan niin tämä ylimielinen v-pää alkaa opettamaan minua elämässä. Väliin mahtui myös melko ylimielinen, "Et sä voi tollee toimia, ETSÄ TIEDÄ KUINKA ISON ORGANISAATION KANSSA SÄ OLET NYT TEKEMISISSÄ?"

Loppujen lopuksi käskettiin toimittamaan viestiä omille pomoille, jotta he ottaisivat raflaan yhteyttä ja käskisivät ravintolan ottaa heihin yhteyttä korvauksen merkeissä. Ja sieltä pöydästä vielä huudeltiin jotain oppeja, että miten tälläiset prosessit pitäisi saada toimimaan paremmin ja niin edelleen.

Aiemmin, jos on käynyt jotain tälläistä, tyyliin ateria tms. on ollut väärä tai mennyt kuljetuksessa huonoon kuntoon, on asiakkaalle käynyt käytännössä aina uusi tuote tilalle ja pahoittelut.
 
Viimeksi muokattu:

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Vituttaa, kun näin tänään päivällä semmoisen käsittämättömän seksikkään naisen ohuessa vartalonmyötäisessä kesämekossa, enkä voinut katsella tai lähestyä, tilanteesta johtuen, häntä. Se mekko laskeutui hänen pakaroitansa myötäillen puoleen reiteen paljastaen käytännössä kaiken alusvaatemallia myöten. Pakarat olivat urheilulliset ja lihaksikkaat, tarpeeksi pyöreät toki, mutta eivät mitkään lauraruoholat. Litteä vatsa, rinnat ja selän kaari olivat täydellisessä harmoniassa muodostaen ns. pyhän kolminaisuuden, jota täydensi vielä jo mainitut pakarat täydellisellä jatkumolla selän kaareen. Mainittakoon vielä, että alusvaatemallissa ei paljoa neulaa ole käytelty. Nännit eivät sentään paistaneet asun läpi, mikä pelasti minut kalsaripyykiltä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
.

No mitäs siinä sitten, nostelin loput salaatit yms. pöydälle aivan normaalisti ja sitten alkoi kysely, että miten hyvitän tämän. Sanoin, etten voi laskun summaa muuttaa, koska minulla ei siihen ole valtuuksia. Tästä alkoikin suorastaan halveksuva "Oletko sä tosissasi, oletko sä tosissasi"-hokeminen kokouksen n.50+ -vuotiaalta "pomolta".

Tuollainen käytös kertoo vain tuon "pomon" heikosta itsetunnosta ja säälittävästä pätemisen tarpeesta. Jos olisit tarjoutunut hyvittämään tuon salaatin hinnan, niin aivan varmasti se ei olisikaan sopinut, vaan sinun olisi käsketty hakea uusi salaatti salaatti ihan vain sen takia, että tuo kusipää tahtoo päteä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa jätkä, joka on lapsuudesta asti ollut meikäläisen paras kaveri. Tyyppi vaan sattuu olemaan planeetan pahin homeperse. Muutama vuosi sitten sain vielä yleensä äijän houkuteltua konserttireissuille yms. Mutta viimeisen vuoden aikana tyyppi ei ole Porin rajojen ulkopuolelle astunut muuten kuin kyläillessään meidän luona kaksi kertaa(helvetillisen järjestelyn jälkeen). Tämän lisäksi tuntuu olevan jo mitallin arvoinen suoritus saada ko. tyyppiä lähtemään edes baariin nykään.

Viime aikoina on vaan ollut useampikin reissu mitä on koittanut järjestää äijän kanssa mutta ei sitten vitullakaan. Kutsuin mökille, jonne on Porista n. 150km ja tarjouduin vielä ajamaan nuo matkat, mutta ei käy, kun se on niin pitkällä ja silleen. Laivareissua kun ehdotin niin ei oikein viitti kun menee niin paljon rahaa sitten siellä. Tuska reissua (jossa esiintyy monia hänenkin suosikkiyhtyeitään) ehdotin muutamaan otteeseen, saaden aina vastaukseksi vastahakoisen "pitää nyt kattoo". Nyt viimeisin tapaus oli kun kysyin josko hän, muutaman muun kaverin ohella, tulisi meille kyläilemään viikonloppuna. Vastaus oli "en usko että oikein pystyy". En edes jaksa enää edes kysyä syytä. Vituttaa suunnattomasti tällä hetkellä koko tyyppi!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertomuksestasi päätellen kaverillasi on tyttöystävä. Selittäisi oudon käytöksen kertaheitolla.

Väitän, että tuo analyysi on täysin väärä. Pitäisi täydellisesti paikkaansa jos kyseinen kaveri olisi ollut ihan hyvällä meiningillä aina mukana kaikessa ja sitten ykskaks muuttuu tuollaiseksi. Niitä laamoja löytyy yllin kyllin. Tuo kyseinen tapaus vaikuttaa vain rehellisesti siltä, ettei jaksa innostua liiemmin sosiaalisista tapahtumista. Ei sinänsä mitään vikaa.
 

J.Petke

Jäsen
Väitän, että tuo analyysi on täysin väärä. Pitäisi täydellisesti paikkaansa jos kyseinen kaveri olisi ollut ihan hyvällä meiningillä aina mukana kaikessa ja sitten ykskaks muuttuu tuollaiseksi. Niitä laamoja löytyy yllin kyllin. Tuo kyseinen tapaus vaikuttaa vain rehellisesti siltä, ettei jaksa innostua liiemmin sosiaalisista tapahtumista. Ei sinänsä mitään vikaa.

Kertomuksesta päätellen kaverilla on poikaystävä. Selittäisi oudon käytöksen kertaheitolla.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa jätkä, joka on lapsuudesta asti ollut meikäläisen paras kaveri.

Voisiko tuossa olla myös se epämiellyttävä mahdollisuus ettei hän jaksakaan hengata enää sun kanssa ja lapsuuden ajat ovat kylmästi takanapäin. Jätä rauhaan vaan, ottaa sitten itse yhteyttä jos kerran pitää kaverina.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertomuksestasi päätellen kaverillasi on tyttöystävä. Selittäisi oudon käytöksen kertaheitolla.

Näin on, mutta on tosiaan ollut jo vuosia. Emäntänsä se yleensä kitisee samasta asiasta, kun herra ei halua koskaan mihinkään lähteä.

Tuo kyseinen tapaus vaikuttaa vain rehellisesti siltä, ettei jaksa innostua liiemmin sosiaalisista tapahtumista. Ei sinänsä mitään vikaa.

Tässä saattaa olla osittain totuuden siementä mukana, mutta silloin harvoin kun johonkin ollaan saatu tyyppi raahattua niin on hänellä myös hauskaa ollut. Ellei sitten ole helvetin hyvä teeskentelemään.

Voisiko tuossa olla myös se epämiellyttävä mahdollisuus ettei hän jaksakaan hengata enää sun kanssa ja lapsuuden ajat ovat kylmästi takanapäin. Jätä rauhaan vaan, ottaa sitten itse yhteyttä jos kerran pitää kaverina.

Tuo teoria taasen kaatuu siihen että yhteydenpito on kyllä ihan molempipuolista. Kyllä sieltä tulee tasaisin väliajoin kyselyä siitä koska seuraavaksi olen maisemissa ja toivotetaan tervettulleeksi iltaa viettämään jne. Ja tämä sama ongelma ko. henkilön kanssa on myös muilla kaveripiirin jäsenillä.

Heppu on vain nimenomaan homeperse, joka ei jaksa vaivautua lähtemään mihinkään joka vaatisi päälle 5 minuutin suunnittelua ja yli vartin ajoreissua. Tähän soppaan vielä kun lisää äärimmäisen pihiyden niin välillä äijä saa kyllä kavereidensa verenpaineen nousemaan.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ei jaksa vaivautua lähtemään mihinkään joka vaatisi päälle 5 minuutin suunnittelua ja yli vartin ajoreissua. Tähän soppaan vielä kun lisää äärimmäisen pihiyden niin välillä äijä saa kyllä kavereidensa verenpaineen nousemaan.

Kuulostaa mielestäni ihan tavalliselta porilaiselta, ei sen kummempaa.
Ja jos ajoreissussa menee se vartti, on hermot ihan vitun riekaleina, muut autoilijat haukuttu vitun homoiksi, parit sentterit näytetty ja Ässien kausari ja lippis heitetty roskiin.
Parempi vittu jäädä kotio ottamaan pari Karhua, eikä lähteä kylille. Kuitenkin siellä tulee taas vaan jotain kähyä, kun joku kuitenkin tule vittuilemaan (itsessä ei ole koskaan vikaa).

Ei, en tunnista itseäni tuosta ym. tekstistä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös