Vitutusketju

  • 10 584 522
  • 56 161

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Täällä toimistolla eräällä rouvashenkilöllä on soittoäänenä Mikko Alatalon vallaton "Aurinko paistaa ja vettä sattaa..."

Tälle raiselle ei kukaan enää mahtane mitään?!

Täällä puolestaan kuunnellaan jonkun pienen lapsen erittäin ärsyttävää "ÄITII,ISÄÄ" -huutoa. Eli kyseinen henkilö on äänittänyt sitä kiljumista ja nyt kaiki täällä saamme siitä nauttia.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täällä puolestaan kuunnellaan jonkun pienen lapsen erittäin ärsyttävää "ÄITII,ISÄÄ" -huutoa. Eli kyseinen henkilö on äänittänyt sitä kiljumista ja nyt kaiki täällä saamme siitä nauttia.
Voitit.

Nyt ei enää niin vitutakaan, kun tietää kuinka paljon huonomminkin voisi olla.

Voimia Foxille.

Pelle Hermannihan on ihan mahtava! Ja biisi myös. Minullakin se oli joskus viitisen vuotta sitten biisinä kännykässäni!
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Voitit.

Nyt ei enää niin vitutakaan, kun tietää kuinka paljon huonomminkin voisi olla.

Voimia Foxille.

Kiitos. Tuota on varmaan jo pian vuoden verran tässä kuunneltu. Muutama on sitä minun lisäkseni kommentoinut, varsinkin jos ei siihen heti vastaa, mutta puhelimen omistaja on ottanut nämä ilmesisesti vain huumorilla eikä lainkaan tosissaan. Toivottavsti hänen lapsensa oppii pian sanomaan jotain uutta jännää ja saamme edes jotain vaihtelua tähän "vaivaan".
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa kevyenliikenteenväylille pysäköidyt autot, oli niillä sitten "hyvä" syy tai oli kuski niin laiska että piti väkisin saada kaupan oven eteen. Se on tarkoitettu jalankulkijoille ja pyöräilijöille, pysäköisi sitten vaikka autot tielle toisten autojen tielle jos kerran pakko just juuri siihen jättää.
 

M10

Jäsen
Voimia Foxille. Kun lukee tuollaisista kohtaloista, niin jotenkin sitä vasta silloin tajuaa kuinka hyvin asiat omassa elämässä lopulta onkaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hetkisen jouduin istumaan konttorissa sellaisten tyyppien välissä, jolla toisella soi jäätelöauton tunnari, ja toisella Rihannan - Umbrella. Ja puhelimet heillä soi jatkuvasti.

Onneksi pääsin siitä pois ennen kuin kilahti.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hetkisen jouduin istumaan konttorissa sellaisten tyyppien välissä, jolla toisella soi jäätelöauton tunnari, ja toisella Rihannan - Umbrella. Ja puhelimet heillä soi jatkuvasti.

Kannattaa koittaa sopia töissä, että pidetään puhelimet vaikka piippauksella tai äänettömällä. Kyllä sen huomaa, kun luuri on pöydällä, jos joku soittaa.
Ei kukaan kuuntele jotain Alataloa päivät pitkät sekoamatta.

Vituttaa tyypit, jotka pummaa aina rahaa ja "maksaa kun jaksaa".
Ei sillä niin väliä, jos on vaikka pari sataa perässä ja maksaa kuukauden myöhässä. Tai kaksi. Ilmoittamatta tietenkään mitään.
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Keskiviikkoiltana sammui öljypoltin. Torstaiaamuna katosi ruohonleikkurin kahvan kiristysnappi. Torstaina keskipäivällä käytin auton korjaajan tarkastettavana ja sovittiin kohteista, joihin kannattaisi seuraavassa rempassa keskittyä. Paluumatkalla kävin huoltamolla pesettämässä kyseisen koslan ja pesun jälkeen oli koko maalipinta ja eritoten konepelti täynnä pieniä vaaleita pohjamaalipilkkuja, mahdollisesti harjoihin jääneen hiekan aiheuttamia.

Palasin takaisin ja koetin käynnistää tietokoneen. Monitorin ruudulla näkyi pelkkää mustaa, vaikka kuinka oli itse laite ja keskusyksikkö päällä ja piuhat kiinni. Onneksi toinen tietokone käynnistyi. Päivän päätteeksi rupesin vielä ohjekirjan avulla tutkimaan, miten ihmeessä kännykälläni saa kalenterihälytysten toistoa muokattua - ohjekirjasta asia selvisi, mutta käyttöliittymähän ei tietenkään kirjan ehdottamia näkymiä vastannut. Sama laite on kuitenkin kyseessä, joten kysellään ensi viikolla joltain viisaammalta.

Sitten iski huono omatunto ja päätin palata huoltamolle reklamaatioita väsäämään. Huoltamon henkilökunta oli yhteistyöhaluista sorttia, joten paperit ja videot saatiin pistettyä eteenpäin. Yleensä näissä ei liene hirveän hyviä mahdollisuuksia saada omiaan takaisin, mutta 'onneksi' samantyyppisiä vaurioita löytyi niin auton edestä, päältä, sivuilta kuin takaakin. Jos ne eivät ole pesulaitteen aiheuttamia, niin minkä sitten?

Mutta eipä tässä sitten muuta. Tämän purkauksen jälkeen onkin taas voimia vietää uusi ihana vuorokausi tekniikan parissa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa noi kerjäläiset Stadissa. Ei riitä että notkuvat jokapuolella pahvimuki nokkansa edessä. Nyt ne tulee jo saatana terdellä tunkemaan sitä lärvin eteen kun verojamaksava nauttii täysin ansaitusta töidenjälkeenbissestä.

Eikä multa löydy sympatiaa niiden asialle sitten pätkääkään. Ei ennen tätä eikä varsinkaan enää.
 
Suosikkijoukkue
Ässät

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Täällä puolestaan kuunnellaan jonkun pienen lapsen erittäin ärsyttävää "ÄITII,ISÄÄ" -huutoa. Eli kyseinen henkilö on äänittänyt sitä kiljumista ja nyt kaiki täällä saamme siitä nauttia.

Syvimmät osanottoni. Eihän tuossa sinun tilanteessasi ole enää kuin yksi vaihtoehto: lähde lätkimään nopeasti kyseisestä duunipaikasta. Tuollainen käläkätys koettelee pahimmillaan mielenterveyttä pahastikin, samoin pulssia.

Tuo työkaverisi on varmaan niitä äitejä, jotka Facebookissa kirjoittavat ja ilmoittavat, milloin meidän seppo veti ripulit sohvalle.

Revi siitä huumoria, vittu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä vittua? Nyt ei vituta yhtään...

Onhan se vitutuksen aihe tuokin.

Minua vituttaa hulluna nykyinen työpaikka, missä olen ollut jo yli 10 vuotta. Haku on kovasti muualle, vaikka näinä aikoina uuden työn löytäminen ei ole helppoa.
Hiukan vihreätä valoa yhden työpaikan suhteen, mutta toistaiseksi vain hiukan.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa noi kerjäläiset Stadissa. Ei riitä että notkuvat jokapuolella pahvimuki nokkansa edessä. Nyt ne tulee jo saatana terdellä tunkemaan sitä lärvin eteen kun verojamaksava nauttii täysin ansaitusta töidenjälkeenbissestä.

Eikä multa löydy sympatiaa niiden asialle sitten pätkääkään. Ei ennen tätä eikä varsinkaan enää.

Joo mut hei, sehän on Stadi. Metropoli vailla vertaa, Euroopan pohjoinen persereikä. Vituttaa se, että ensin ollaan niin vitun metropoliittejä ja sit kun perkele ekat merkit metropolista viimeinkin rantautuu Suomeen itketään tuhansia järviä ja sitä, kuinka joku Romanialainen kosmopoliitti tuhos kaiken tavoittelemisen arvoisen sekunnissa.
 

julle-jr

Jäsen
Joo mut hei, sehän on Stadi. Metropoli vailla vertaa, Euroopan pohjoinen persereikä. Vituttaa se, että ensin ollaan niin vitun metropoliittejä ja sit kun perkele ekat merkit metropolista viimeinkin rantautuu Suomeen itketään tuhansia järviä ja sitä, kuinka joku Romanialainen kosmopoliitti tuhos kaiken tavoittelemisen arvoisen sekunnissa.
Meinaatko siis, että muissa maailman metropoleissa asuvia ihmisiä ei vituta sikäläiset kerjäläiset, varsinkin jos käyttäytyvät väkivaltaisesti? Eikö ole luontevaa, että helsinkiläisiä vituttaa samat asiat kuin muitakin maailman "metropoliitteja"? Sinänsä en ymmärrä alkuunkaan miksi sinua vituttaa se, että helsinkiläisiä vituttaa joku asia, minusta vitutuksenaiheesi on oikeastaan aika hupaisa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, että kun otan viinaa niin olen sänkykamaa muutaman tunnin kuluttua. Iskee aivan saatanallinen väsymys päälle. Ei kykene enää ns bilettämään vaan pakko on mennä petiin. Mistä helvetistä tuo oikein johtuu...?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vituttaa, että kun otan viinaa niin olen sänkykamaa muutaman tunnin kuluttua. Iskee aivan saatanallinen väsymys päälle. Ei kykene enää ns bilettämään vaan pakko on mennä petiin. Mistä helvetistä tuo oikein johtuu...?

Ei perkele tätä sais enää jatkaa, mutta olet kävellyt taas liian pitkään.

Niin tuota noin olisiko viinan annosmäärällä mitään osuutta asiaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa, että kun otan viinaa niin olen sänkykamaa muutaman tunnin kuluttua. Iskee aivan saatanallinen väsymys päälle. Ei kykene enää ns bilettämään vaan pakko on mennä petiin. Mistä helvetistä tuo oikein johtuu...?
Sama juttu aika usein. Ehk'emme ole enää ihan nuoria.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei tuo nyt niin vituta, mutta joskus hamassa nuoruudessa viinaa juotiin mennäkseen baariin.
Nykyään on todellinen harvinaisuus mikäli viinaa juotuani jaksaisin lähteä johonkin helvetin baariin kuuntelemaan paskaa musaa ja katselemaan mulkkuja ihmisiä saatika kuuntelemaan niiden kusipäisiä juttuja.

Niin, minä olen viksu viinatta tai sen keralla.

"saat rahat takaisin, jos et kadu"

Vitutus vituttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
johonkin helvetin baariin kuuntelemaan paskaa musaa ja katselemaan mulkkuja ihmisiä saatika kuuntelemaan niiden kusipäisiä juttuja.
Ja maksamaan nelinkertaista hintaa viinasta, jonottamaan vessaan, jonottamaan yökerhoon, jonottamaan viinaa sekä saamaan lopuksi turpiin.

Miten sitä nuorena on kehdannutkaan... Kotona ryypätessä saa valita musiikin, viina on halpaa, jonottaa ei tarvitse ja turpiinkin saa korkeintaan rouvalta, hellästi.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja maksamaan nelinkertaista hintaa viinasta, jonottamaan vessaan, jonottamaan yökerhoon, jonottamaan viinaa sekä saamaan lopuksi turpiin.

Miten sitä nuorena on kehdannutkaan... Kotona ryypätessä saa valita musiikin, viina on halpaa, jonottaa ei tarvitse ja turpiinkin saa korkeintaan rouvalta, hellästi.
On kyllä totta, että mitä enemmän ikää tulee, sitä turhauttavampaa on lähteä johonkin baariin notkumaan. Ei vaan kiinnosta.

Mutta itse vitutusketjun aiheeseen. Jotenkin on paradoksaalista, että tämä alkukesä ja lisääntyvä valoisa aika on itselleni ehkä ahdistavinta aikaa vuodesta. Tavallaan kaiken pitäisi olla niin onnea ja auvoa, mutta kun se kesä ei sitä olekaan niin alkaa jotenkin vituttaa entistä enemmän.
 
Vituttaa, että kun otan viinaa niin olen sänkykamaa muutaman tunnin kuluttua. Iskee aivan saatanallinen väsymys päälle. Ei kykene enää ns bilettämään vaan pakko on mennä petiin. Mistä helvetistä tuo oikein johtuu...?

En tiedä mutta itsellä on välillä samanmoisia ongelmia, varsinkin bisse väsyttää.
Kokeile juoda jotain piristävämpää.
Itse kiskon Amaretto-kahveja, Xante-kaakaota (jos vaan mahdollista) tai Kossubatteryä aikas usein alkuillasta.
Yleensä tuo väsy menee itsellä ohi kun saa riittävästi raitista ilmaan ja sen muutaman promillen päähän.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Naapurin kissa toi avoimesta ikkunasta elävän päästäisen sisään. Ja painui itse saman tien takaisin ulos. Nyt se vitun otus on jossain täällä huoneessa piilossa enkä löydä sitä mistään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Naapurin kissa toi avoimesta ikkunasta elävän päästäisen sisään. Ja painui itse saman tien takaisin ulos. Nyt se vitun otus on jossain täällä huoneessa piilossa enkä löydä sitä mistään.

Mille naurat juuri nyt-ketjun kamaa! Kissat osaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Naapurin kissa toi avoimesta ikkunasta elävän päästäisen sisään. Ja painui itse saman tien takaisin ulos. Nyt se vitun otus on jossain täällä huoneessa piilossa enkä löydä sitä mistään.

Mitäs olet sille kissalle yrittänyt olla vittumainen. Kissa kosti ja laittoi sut omalle vitutusketjulleen, nauti tulevista pieneläinpäivistä.

Ai niin peilikuva vituttaa vaihtelunvuoksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös