Vitutusketju

• 10 696 575
  • 56 252
Suosikkijoukkue
Ässät

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Täällä puolestaan kuunnellaan jonkun pienen lapsen erittäin ärsyttävää "ÄITII,ISÄÄ" -huutoa. Eli kyseinen henkilö on äänittänyt sitä kiljumista ja nyt kaiki täällä saamme siitä nauttia.

Syvimmät osanottoni. Eihän tuossa sinun tilanteessasi ole enää kuin yksi vaihtoehto: lähde lätkimään nopeasti kyseisestä duunipaikasta. Tuollainen käläkätys koettelee pahimmillaan mielenterveyttä pahastikin, samoin pulssia.

Tuo työkaverisi on varmaan niitä äitejä, jotka Facebookissa kirjoittavat ja ilmoittavat, milloin meidän seppo veti ripulit sohvalle.

Revi siitä huumoria, vittu.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mitä vittua? Nyt ei vituta yhtään...

Onhan se vitutuksen aihe tuokin.

Minua vituttaa hulluna nykyinen työpaikka, missä olen ollut jo yli 10 vuotta. Haku on kovasti muualle, vaikka näinä aikoina uuden työn löytäminen ei ole helppoa.
Hiukan vihreätä valoa yhden työpaikan suhteen, mutta toistaiseksi vain hiukan.

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa noi kerjäläiset Stadissa. Ei riitä että notkuvat jokapuolella pahvimuki nokkansa edessä. Nyt ne tulee jo saatana terdellä tunkemaan sitä lärvin eteen kun verojamaksava nauttii täysin ansaitusta töidenjälkeenbissestä.

Eikä multa löydy sympatiaa niiden asialle sitten pätkääkään. Ei ennen tätä eikä varsinkaan enää.

Joo mut hei, sehän on Stadi. Metropoli vailla vertaa, Euroopan pohjoinen persereikä. Vituttaa se, että ensin ollaan niin vitun metropoliittejä ja sit kun perkele ekat merkit metropolista viimeinkin rantautuu Suomeen itketään tuhansia järviä ja sitä, kuinka joku Romanialainen kosmopoliitti tuhos kaiken tavoittelemisen arvoisen sekunnissa.

julle-jr

Jäsen
Joo mut hei, sehän on Stadi. Metropoli vailla vertaa, Euroopan pohjoinen persereikä. Vituttaa se, että ensin ollaan niin vitun metropoliittejä ja sit kun perkele ekat merkit metropolista viimeinkin rantautuu Suomeen itketään tuhansia järviä ja sitä, kuinka joku Romanialainen kosmopoliitti tuhos kaiken tavoittelemisen arvoisen sekunnissa.
Meinaatko siis, että muissa maailman metropoleissa asuvia ihmisiä ei vituta sikäläiset kerjäläiset, varsinkin jos käyttäytyvät väkivaltaisesti? Eikö ole luontevaa, että helsinkiläisiä vituttaa samat asiat kuin muitakin maailman "metropoliitteja"? Sinänsä en ymmärrä alkuunkaan miksi sinua vituttaa se, että helsinkiläisiä vituttaa joku asia, minusta vitutuksenaiheesi on oikeastaan aika hupaisa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, että kun otan viinaa niin olen sänkykamaa muutaman tunnin kuluttua. Iskee aivan saatanallinen väsymys päälle. Ei kykene enää ns bilettämään vaan pakko on mennä petiin. Mistä helvetistä tuo oikein johtuu...?

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Vituttaa, että kun otan viinaa niin olen sänkykamaa muutaman tunnin kuluttua. Iskee aivan saatanallinen väsymys päälle. Ei kykene enää ns bilettämään vaan pakko on mennä petiin. Mistä helvetistä tuo oikein johtuu...?

Ei perkele tätä sais enää jatkaa, mutta olet kävellyt taas liian pitkään.

Niin tuota noin olisiko viinan annosmäärällä mitään osuutta asiaan?

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sama juttu aika usein. Ehk'emme ole enää ihan nuoria.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei tuo nyt niin vituta, mutta joskus hamassa nuoruudessa viinaa juotiin mennäkseen baariin.
Nykyään on todellinen harvinaisuus mikäli viinaa juotuani jaksaisin lähteä johonkin helvetin baariin kuuntelemaan paskaa musaa ja katselemaan mulkkuja ihmisiä saatika kuuntelemaan niiden kusipäisiä juttuja.

Niin, minä olen viksu viinatta tai sen keralla.

"saat rahat takaisin, jos et kadu"

Vitutus vituttaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
johonkin helvetin baariin kuuntelemaan paskaa musaa ja katselemaan mulkkuja ihmisiä saatika kuuntelemaan niiden kusipäisiä juttuja.
Ja maksamaan nelinkertaista hintaa viinasta, jonottamaan vessaan, jonottamaan yökerhoon, jonottamaan viinaa sekä saamaan lopuksi turpiin.

Miten sitä nuorena on kehdannutkaan... Kotona ryypätessä saa valita musiikin, viina on halpaa, jonottaa ei tarvitse ja turpiinkin saa korkeintaan rouvalta, hellästi.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja maksamaan nelinkertaista hintaa viinasta, jonottamaan vessaan, jonottamaan yökerhoon, jonottamaan viinaa sekä saamaan lopuksi turpiin.

Miten sitä nuorena on kehdannutkaan... Kotona ryypätessä saa valita musiikin, viina on halpaa, jonottaa ei tarvitse ja turpiinkin saa korkeintaan rouvalta, hellästi.
On kyllä totta, että mitä enemmän ikää tulee, sitä turhauttavampaa on lähteä johonkin baariin notkumaan. Ei vaan kiinnosta.

Mutta itse vitutusketjun aiheeseen. Jotenkin on paradoksaalista, että tämä alkukesä ja lisääntyvä valoisa aika on itselleni ehkä ahdistavinta aikaa vuodesta. Tavallaan kaiken pitäisi olla niin onnea ja auvoa, mutta kun se kesä ei sitä olekaan niin alkaa jotenkin vituttaa entistä enemmän.

En tiedä mutta itsellä on välillä samanmoisia ongelmia, varsinkin bisse väsyttää.
Kokeile juoda jotain piristävämpää.
Itse kiskon Amaretto-kahveja, Xante-kaakaota (jos vaan mahdollista) tai Kossubatteryä aikas usein alkuillasta.
Yleensä tuo väsy menee itsellä ohi kun saa riittävästi raitista ilmaan ja sen muutaman promillen päähän.

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Naapurin kissa toi avoimesta ikkunasta elävän päästäisen sisään. Ja painui itse saman tien takaisin ulos. Nyt se vitun otus on jossain täällä huoneessa piilossa enkä löydä sitä mistään.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Naapurin kissa toi avoimesta ikkunasta elävän päästäisen sisään. Ja painui itse saman tien takaisin ulos. Nyt se vitun otus on jossain täällä huoneessa piilossa enkä löydä sitä mistään.

Mille naurat juuri nyt-ketjun kamaa! Kissat osaa.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.

Mitäs olet sille kissalle yrittänyt olla vittumainen. Kissa kosti ja laittoi sut omalle vitutusketjulleen, nauti tulevista pieneläinpäivistä.

Ai niin peilikuva vituttaa vaihtelunvuoksi.

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Vituttaa niin vitusti.

Tänään piti lähteä parin kaverin kanssa pariksi päiväksi mökille, mutta toisin kävi. Valmistuin perjantaina, enkä ole juhlinut sitä ollenkaan - sillä odotin tätä päivää kuin kuuta nousevaa, turhaan. Kaverille on tänään n. 50 kertaa yritetty soittaa, tuloksetta... mikä vittu siinä on kun ei voi vastata ja sanoa vaikka että ei sitten lähdetä. Pitää vittu olla vastaamatta ja olla kertomatta mitään, missä mennään...

Mistä vitusta näitä mulkkuja sikiää? Kysyn vain.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa nämä saatanan pätkivät nettiyhteydet. Haistakoon Sonera vitun!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No onhan tuossa myös hyviä puolia. Kuten se, ettei sinunkaan nimimerkkisi näy aina tuossa keskustelupalstan etusivulla...

Ei siinä muuta vaan kun juuri tänä päivänä olen tässä yrittänyt tehdä välillä jotain hyödyllistäkin internetin avulla, eli tehdä töitä etäyhteyden kautta. Ja siitä ei nyt tule oikein hevon vittuakaan kun vähän väliä pätkii yhteyttä poikki ja sitten menee aina n. 10-15 minuuttia ennen kuin saa uudelleen yhteyttä.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Piti tehdä jotain. Hmm... ai niin, nukkua! Eihän siitä tänä(kään) yönä tule yhtään mitään, kun pitää lähteä viiden jälkeen duuniin. No, onneksi kohta alkaa peli niin on jotain tekemistä, koska todennäköisesti saisin unta vasta joskus aamulla. Kolmivuorotyö on hanurista. Edellisen kerran siitä oravanpyörästä lähdettyäni vannoin, etten enää koskaan tee kolmivuoroa, mutta mites kävikään... Viimeksi kesti puoli vuotta toipua moninkertaisista yöheräämisistä, kohta varmaan koko loppuelämä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mistä vitusta näitä mulkkuja sikiää? Kysyn vain.

Äidit synnyttää.

Ja nyt luettuani Foxin vitutuksen aiheesta, palaa mieleeni oma työpaikkani muutama vuosi sitten, josta sitten lähdinkin osastolle lepäämään... Naapuripöydän muijalla avokonttorissamme oli soittoäänenä kahden pikkukersan huutoa: "ÄITI, ISI SOITTAA, ÄITI, ISI SOITTAA!" Ja isihän soitti monta kertaa päivässä, tärkeissä asioissa varmaan. Nyt ymmärrän omaa sairauttani - ja varsinkin sen laukaissutta tekijää - paljon paremmin.

Reaaliajassa vitutusta aiheuttaa hyvin voimakkaasti Nelonen SportPron tarjoama pikselimössö, josta maksan Viasat- ja TV1000-turhuuksineen 29,95 €/kk. Näyttää olevan samassa mössössä päällekkäin stillkuvat Nelonen SportProlta, Deutsche Welleltä ja pehmojynkkykanava Spicelta. Upeaa seurattavaa. Paljon mieluummin katselen tuota kuin Blackhawks-Flyersia.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olin pienellä sairauslomasella yliopistosta lokakuusta toukokuun loppuun. Psykiatrin keuna ei suostunut jatkamaan saikkua, koska en ollut vieraillut aktiivisesti mielenterveystoimistossa. Ja tämä siksi, että olin keskitalvella niin saatanan rikki, että en kyennyt liikkumaan parveketta pidemmälle. Soitin sitten psykiatrille sairausloman viimeisenä päivänä ja kerroin että happi on edelleen heikko. Vastaus oli lähes vihamielinen. "Sun on turha soitella tänne, sun olis pitänyt käydä täällä helmikuussa." Minä siihen: "en pystynyt, hyvä että olen hengissä." "Joo, mutta sun on turha pyytää multa mitään sairauslomaa." Ja muuta vittumaista läppää.

Ja tämä lääkäri on paikkaamassa "omaa" psykiatriani, joka minut hyvin tuntee. Hän on kuitenkin virkavapaalla, ja mä olen paikkaajan armoilla. Paitsi että armoa ei heru. Lähetti hän b-todistuksen, mutta ei herra vieköön sitä voi näyttää kenellekään työvoimahenkilölle.

Masennus on edelleen pahana, ahdistus myös ja unettomuus. Terveydenhuoltosysteemin mielestä olen kuitenkin työkykyinen. Ja työvoimatoimiston puolesta taas päätoiminen opiskelija, koska en ole keskeyttänyt yliopisto-opintoja erillisen keskeytystodistuksen kanssa. Olen kuitenkin elänyt siinä toivossa, että opinnot vielä jatkuisivat ja ottanut päivän kerrallaan. Toki jos olisin viime syksynä tiennyt tämän kaiken, olisin ilman muuta keskeyttänyt vuodeksi. Mutta nyt optimismi käy omaan nilkkaan.

Eli: työvoimatoimiston mukaan olen päätoiminen opiskelija: ei työttömyysturvaa.
Kela: minulla ei ole kesäopintoja, joten ei opintotukea.
Mielenterveystoimiston mukaan olen terve, joten ei sairauspäivärahaa.
Fattan mukaan olen onnellisesti avioliitossa: ei toimeentulotukea. (harkinta-aika loppuu 5.7.)

:D

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eli: työvoimatoimiston mukaan olen päätoiminen opiskelija: ei työttömyysturvaa.
Kela: minulla ei ole kesäopintoja, joten ei opintotukea.
Vähän samankaltaista vitutuksen aihetta täällä. Puolipäiväduunini loppui perjantaina, joten marssin työkkäriin. Ajattelin kuuluvani työttömyysturvan piiriin nyt, kun kaikki opinnotkin on suoritettuna paitsi gradu, joka on arvioitavana. Opintotukeakaan en ole saanut helmikuun jälkeen. Tulos: päätoiminen opiskelija, vaikka en teekään yhtään mitään enkä saa rahaa mistään. Syy on se, etten ole saanut vielä paperia ulos yliopistolta.

Kiva elättää kolmea lasta ja maksaa neljännestä ruokkoja nollatuloilla.

No, juhannuksen jälkeen menen töihin taas ja syksyllä jo toivottavasti koulutusta vastaavaan, mutta vituttaa silti tuo työkkäri.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olin pienellä sairauslomasella yliopistosta...

Tämä kirjoitus kokonaisuudessaan olisi pitänyt lainata "veti hiljaiseksi/surulliseksi"-ketjuun. Kuulostaa kyllä niin käsittämättömältä toiminnalta kuin olla ja voi.
Oikeastaan tuo kertoo hyvin siitä, miten vaikeaa on saada minkäänlaista tukea valtiolta. Toivottavasti sun asiat nyt paranisivat. En kyllä yhtään ihmettele, että masentaa, tsemppiä vaan kovasti. Muuta ei voi sanoa.
Minua vituttaa vain selän kipeytyminen, taidan lähteä kävelylle tai jopa juoksulenkille. Liika läski etupuolella kipeyttää lihakset takapuolella. Ääh...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy