No nyt on vittu valloillaan!
Eräs vanha, tarkennettakoon heti aluksi naispuolinen ystäväni oli matkapuhelimeeni soittanut. Soitin sitten aivan hyväntuulisena takaisin, ajattelin hänellä olevan jotain mielenkiintoista kerrottavaa ja mukavahan se on aina yhteyttä vanhoihin tuttaviin pitää.
Noh, puheluhan alkaa hienosti, kun tervehdittyäni saan vastauksesksi erittäin äkäiseen sävyyn lausutun lauseen "Sinäkö niitä viestejä lähettelet? Lopeta!"
Kiellettyäni minkäänlaisten viestien lähettelyn ja tiedustellessani, että mikäs nyt määttää saan tietää, että tämä kaverini on saanut puhelimeensa lukuisia rivoja ehdotuksia ja multimediaviestejä ns. jäykistyneestä peniksestä! Viestien lähettäjä oli allekirjoittanut tekeleensä minun nimelläni.
Tosin siviilinimeni nyt ei ole sieltä aivan harvinaisimmasta päästä, joten kyseessä voi olla sattumakin.
Noh, minähän kiellän entistä vahvemmin koko hässäkän, kun ei nimittäin ole ahdistella naisia saati valokuvailla omaa lerssiään. Eipä auttanut, ystäväni äänestä kuului epäusko ja vakuuttelu eteni "no en tiedä ketä tässä uskoisi"-sävytteisesti.
Todettakoon vielä, että tämä ystäväni on sanottaisiinko melko aktiivinen näissä sukupuoliasioissa. Historiastaan löytyy kaikenlaisia tempauksia aina parinvaihdosta täysin spontaaniin touhuiluun tuntemattomien ihmisten kanssa sekä ties minkälaisia muitakin sessioita.
Itse en ole hänen kanssaan minkäänlaisiin asioihin ikinä ryhtynyt, vaikka tämä neiti on joskus humalpäissään peräti käsiksi käynytkin. En pane ystäviäni, siitä seuraa vain hankaluuksia.
Mielenkiintoista. Ollaanko minua tässä nyt mustamaalaamassa vai tosiaan vain niin, että joku samalla nimellä varustettu hahmo on päättänyt ystävääni ahdistella. Ja miksi ystäväni kuvittelee minun yleensä edes harrastavan mitään vitun lerssikuvien lähettelyä, koska tietää minun kyllä olevan pohjimmiltaan helvetin ujo ja estynyt jamppa.
Semmottiis.