Vitutusketju

• 10 688 757
  • 56 246

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Voi vitunsaatanan vittu. Niskat niin saatanan kipeät, aamulla kävin työterveyshuollossa, jossa fysioterapeutti tarkisti niska-hartiaseudun lihasten toimivuutta. Joku lihaslukko/kramppi sieltä löytyi ja lätkäisivät neljä päivää saikkua. Ei sillä että olisi ihan kiva ollut töissä olla, muista aktiviteeteista puhumattakaan, mutta nyt sitten kykitään neljän seinän sisällä loppuviikko.

Perkele kun jotain kumarrut nostamaan lattialta, niin pahimmassa tapauksessa tipahdan polvilleni, tämä kipu on jotain aivan uskomatonta kun kohdalle sattuu. Meinaa siis sitä, ettei kipu tule kuin tietyissä asennoissa. Päätä ei paljoa käännellä eikä vasenta kättä nostella.

Tosin fysioterapeutille kiitokset hyvästä toiminnasta, kyseli mm.työolosuhteista ja asukaskoostumuksesta (eli millaista jengiä on asukkaina), johon totesi, ettei sun kannata töihin mennä jos vasurilla et voi tehdä juuri mitään, saattaa vielä huonosti käydä.

No, ei muuta kuin Voltaren Rapidia huiviin ja lukemaan... Tää koneella istuminen ainakaan hyvästä ole jos niskat on jumissa.

No nyt on vittu valloillaan!

Eräs vanha, tarkennettakoon heti aluksi naispuolinen ystäväni oli matkapuhelimeeni soittanut. Soitin sitten aivan hyväntuulisena takaisin, ajattelin hänellä olevan jotain mielenkiintoista kerrottavaa ja mukavahan se on aina yhteyttä vanhoihin tuttaviin pitää.

Noh, puheluhan alkaa hienosti, kun tervehdittyäni saan vastauksesksi erittäin äkäiseen sävyyn lausutun lauseen "Sinäkö niitä viestejä lähettelet? Lopeta!"

Kiellettyäni minkäänlaisten viestien lähettelyn ja tiedustellessani, että mikäs nyt määttää saan tietää, että tämä kaverini on saanut puhelimeensa lukuisia rivoja ehdotuksia ja multimediaviestejä ns. jäykistyneestä peniksestä! Viestien lähettäjä oli allekirjoittanut tekeleensä minun nimelläni.

Tosin siviilinimeni nyt ei ole sieltä aivan harvinaisimmasta päästä, joten kyseessä voi olla sattumakin.

Noh, minähän kiellän entistä vahvemmin koko hässäkän, kun ei nimittäin ole ahdistella naisia saati valokuvailla omaa lerssiään. Eipä auttanut, ystäväni äänestä kuului epäusko ja vakuuttelu eteni "no en tiedä ketä tässä uskoisi"-sävytteisesti.

Todettakoon vielä, että tämä ystäväni on sanottaisiinko melko aktiivinen näissä sukupuoliasioissa. Historiastaan löytyy kaikenlaisia tempauksia aina parinvaihdosta täysin spontaaniin touhuiluun tuntemattomien ihmisten kanssa sekä ties minkälaisia muitakin sessioita.

Itse en ole hänen kanssaan minkäänlaisiin asioihin ikinä ryhtynyt, vaikka tämä neiti on joskus humalpäissään peräti käsiksi käynytkin. En pane ystäviäni, siitä seuraa vain hankaluuksia.

Mielenkiintoista. Ollaanko minua tässä nyt mustamaalaamassa vai tosiaan vain niin, että joku samalla nimellä varustettu hahmo on päättänyt ystävääni ahdistella. Ja miksi ystäväni kuvittelee minun yleensä edes harrastavan mitään vitun lerssikuvien lähettelyä, koska tietää minun kyllä olevan pohjimmiltaan helvetin ujo ja estynyt jamppa.

Semmottiis.

tutzba

Jäsen
Kiellettyäni minkäänlaisten viestien lähettelyn ja tiedustellessani, että mikäs nyt määttää saan tietää, että tämä kaverini on saanut puhelimeensa lukuisia rivoja ehdotuksia ja multimediaviestejä ns. jäykistyneestä peniksestä! Viestien lähettäjä oli allekirjoittanut tekeleensä minun nimelläni.

Heh, hupaisaa.

No ei, kannattaa lähteä selvittämään asiaa. Jos kyseessä on aivan viaton sattuma, ja lähettäjän nimi oikeasti on sama kuin sinulla, niin sittenhän tilanteelle voi hiukan nauraa.

Jos sen sijaan lähettäjä tietoisesti käyttää sinun nimeäsi nolaamistarkoituksessa, niin tee tästä toki poliisiasia. Korvauksia ainakin on luvassa sinulle, jos asia sellaiseksi ajautuu.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Saatanan amispojat. Koko lähitienoo raikuu, kun Opelin subwoofer huutaa täysillä. Ilmeisesti bensabudjetti on loppunut, kun auto ei lähde pihasta mihinkään. Kuuntele sitten tuota koko ilta, kun tarkoitus on istua rauhassa kotona ja katsoa leffa.

Vähän samanlainen vitutuksenaihe täälläkin, paitsi että minua eivät vituta niinkään amispoikien subbarit, vaan vielä mopoilla liikkuvien amispoikien kaksitahtimopot. Aiheuttavat melkoista häiriötä meikäläisen halpisdigiboksiin aina kun ajelevat tuosta ohi, vaikka asun kolmannessa kerroksessa.

Lisäksi vituttaa tämä kuumuus ja alakerran asukkaan piano.

Ei mulla tällä kertaa muuta.

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Vähän samanlainen vitutuksenaihe täälläkin, paitsi että minua eivät vituta niinkään amispoikien subbarit, vaan vielä mopoilla liikkuvien amispoikien kaksitahtimopot. Aiheuttavat melkoista häiriötä meikäläisen halpisdigiboksiin aina kun ajelevat tuosta ohi, vaikka asun kolmannessa kerroksessa.

Lisäksi vituttaa tämä kuumuus ja alakerran asukkaan piano.

Ei mulla tällä kertaa muuta.

Yhdistän nämä kaksi ongelmaa omaksi vitutukseni. Jatkuva öinen moporalli tuosta vieressä menevältä tieltä, ja alakerran vitutuksellinen supparin jytke lähes joka päivä. Ja vastapäisen naapurin armottomat milf-kemut. Lisättäköön että joku vajavainen polttaa vielä röökiä tuossa alakerrassa sisällä, joten koko käytävä haisee kun tukiaisen puska. (En ole haistanut, mutta oletan)

Heh, hupaisaa.

No ei, kannattaa lähteä selvittämään asiaa. Jos kyseessä on aivan viaton sattuma, ja lähettäjän nimi oikeasti on sama kuin sinulla, niin sittenhän tilanteelle voi hiukan nauraa.

Jos sen sijaan lähettäjä tietoisesti käyttää sinun nimeäsi nolaamistarkoituksessa, niin tee tästä toki poliisiasia. Korvauksia ainakin on luvassa sinulle, jos asia sellaiseksi ajautuu.

Kieltämättä asia nyt alkuhämmennyksen laannuttua jo melkolailla huvittaakin. Silti vituttaa, kun tämä neiti ei nyt yksinkertaisesti suostu uskomaan, että asialla on ollut joku perverssi kaimani enkä suinkaan minä.

Noh, tokkopa tästä nyt poliisiasiaa tarvitsee tehdä, jos tilanne ei tämän pahemmaksi ajaudu. Melko varmasti kyse on jostain melkoisen erikoisesta sattumuksesta.

Mutta jos kyseessä tosiaan on joku lokaamiskampanja minun nimeni pilaamiseksi, niin toivottavasti se kuvan lerssi on edes suuri ja näyttävä. Kuitenkin siinä on joku surkea nakki.

No ei pystynyt soittamaan vaikka siihen numeroon mistä viestit on lähetetty? Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole sama kuin sun numeros?

Eivät olleet minun numerostani nämä penisviestit, kyseessä on prepaid-liittymä. Viestittelyn kohde jo minulta tiedustelikin joskus käyttämäni prepaidin numeroa, mutta jouduin toteamaan, että enpä ole mokomaa liittymää tainnut tämän vuoden puolella käyttää.

Kai se nyt sitten on vaan hyväksyttävä, että ystäväni uskoo minun olevan näiden viestien takana niin pitkään kunnes oikea syyllinen saadaan julki. Mikäpäs tuossa, ei auta kuin kattella...

tutzba

Jäsen
toivottavasti se kuvan lerssi on edes suuri ja näyttävä -- Kai se nyt sitten on vaan hyväksyttävä, että ystäväni uskoo minun olevan näiden viestien takana niin pitkään kunnes oikea syyllinen saadaan julki.

Ei muuta kuin naisen luokse ja miehinen elimesi esille. Siitä sitten lähdette vertailemaan livekuvaa kännykän tuotokseen ja toteatte, että näyttää samalta/ei näytä samalta.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mitä vittua? Eihän tuossa otsikossa ole mitään järkeä. Kuinka voi hukata asian joka ei ole koskaan edes ollut hallussasi?

Niinpä.. Ja vieläpä Sharon Stonen auton..? Vitut se enään sen ole, jos Kimi sen on kerran ostanut.. Onkohan nyt menossa taas joku Kimin mollaamiskamppanja?

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Niinpä.. Ja vieläpä Sharon Stonen auton..? Vitut se enään sen ole, jos Kimi sen on kerran ostanut.. Onkohan nyt menossa taas joku Kimin mollaamiskamppanja?

Te ootte turhantarkkoja. Paskauutisoinnissa mikään otsikko ei ole väärin.

Afan

Jäsen
23-vuotiaana? Ensimmäinen erä on vasta puolivälissä.
Oliko tämän tarkoitus lohduttaa Cubea? Ei tepsisi ainakaan itseeni. Jos nimittäin ensimmäinen erä loppuu siinä 46 ikävuoden paikkeilla, ei liene paljon toivoa ehtiä pelata matsia loppuun asti... Yksi ainoa elämä ja joutuu siinäkin antamaan luovutusvoiton.

Itseäni ei kylläkään vituta oikeastaan mikään. Ihan mieletön elokuu luvassa, joten hipsin takavasemmalle tästä ketjusta ja toivon, etten ilmesty takaisin ihan pian...

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vitun kesäflunssa. Vitun kesätyöt. Saisivat molemmat loppua.

tutzba

Jäsen
Vittu kun ei myydä enää tavallista appelsiinimehua litran purkeissa, joissa olisi sellainen fiksu sulkukansi. Ei työpaikalle viitsi tuoda sellaista, mistä leikataan saksilla pieni kaatoreikä. Sehän kaatuu jääkaappiin ja sitten vituttaa!

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Noh, kävinpä sitten kesken työpäivän lääkärillä Oulun keskustassa. Alla olevat tapahtumat aiheuttivat eloa v-käyrään:
- Lääkäri oli myöhässä noin 10 minuuttia
- Sitten pankkiautomaatille sattui mummoja eteen. Aluksi mummot jonottivat kiltisti, mutta kun tuli oma vuoro automaatilla, niin vasta sitten alettiin etsimään sitä oikeaa korttia. Kyllähän se löytyi pienellä etsinnällä, mutta sen kortin laittaminen oikeaan reikään (kahdesta vaihtoehdosta) oli myös oma seikkailunsa. Kyllä kortti löytyi sirukorttiaukkoon ja rahat saatiin nostettua. Sitten rahat kourassa mummot alkoivat pohtimaan, että ottivat liian vähän. Rouvilla oli mennyt puheissa markat ja eurot sekaisin(!). Onneksi ikäleidit ymmärsivät siirtyvän jonon päähän antaen jo muille vuoroa.
- Käteisnostoepisodin jälkeen puolijuoksua autolle, jonka sain mahdutettua parkkitalon ylimpään kerrokseen. Samaiselta kerrokselta ehti juuri ennen minua lähteä naiskuski farmariautollaan ajelemaan ulosmenoramppeja kohti. Ei siinä mitään, mutta kun neiti ei meinannut millään saada sitä autoaan mahtumaan ramppeihin, joihin siis joka kerroksen kohdalla käänyttiin. Jos en mennyt luvuissa sekaisin, niin kymmenestä rampista kahdeksan kohdalla piti käyttää pakkia, jotta auto alas kääntyisi.

Illalla polkupyörällä torille olut-juoman ja hyvän musiikin seuraksi, niin eiköhän tästä selvitä...

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Vituttaa suunnattomasti että Oulussa heiluu jälleen yksi raiskaaja vapaana... Eikö ne nyt perkele vois alkaa saamaan heitä kiinni (viime vuoden puistoraiskaukset edelleen muistissa)

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sitten pankkiautomaatille sattui mummoja eteen. Aluksi mummot jonottivat kiltisti, mutta kun tuli oma vuoro automaatilla, niin vasta sitten alettiin etsimään sitä oikeaa korttia. Kyllähän se löytyi pienellä etsinnällä, mutta sen kortin laittaminen oikeaan reikään (kahdesta vaihtoehdosta) oli myös oma seikkailunsa.

Harvoin tulee käteistä nostettua, mutta kaupan kassalla tuo vituttaa. Siinä seisoskellaan ja katsellaan, kun tavara virtaa sinne laariin ja kun maksun aika tulee, aletaan kaivella rahapussia käsilaukusta, rahaa rahapussista, kolikoita kolikkopuolelta jne.

Theone

Jäsen
Pitkästä aikaa katselen Metallican MTV Icon keikkaa, vittu mitä meni Snoop Doggy tekemään... Muutenkin täytyy ihmetellä mistä/kuka nuo bändit on kaivanut: Sum41, Avril L, Snoop...

Kornilta loistava veto.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Miksi kaikki pitää jättää aina viime tinkaan? Kyllä mäkin menisin kohta nukkumaan, mutta pari tuntia pitää vielä valvoa työharjotteluprojektin kanssa.

Vittu sanon minä.

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Argh!!! Kello on kohta jo 4 ja unesta ei tietoakaan. Huomenna tietenkin vielä aamuvuoro vitutuksen maksimoimikseksi. Ei tästä ihan oikeasti tule enää yhtään mitään.. pakko varmaan ruveta miettimään jonkin sorttista lääkitystä tähän unettomuuteen.

True Blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, TPS
Viikon päästä se on. Siis Läkerol Dark Allstars - Icebreakers peli. Se ei sinänsä vituta, mutta mutta. Simon Gagnen nimeä ei enää ole listassa. Ja sehän vituttaa. En mä mitään forsbergeita tai sedineitä sinne mene katsomaan. Gagne oli se mielenkiintoinen nimi kenet olisin nähny pelaavan mutta ei taida toteutua. No onhan siellä kaksi Rangers pelaajaa mukana, lievittää vähän. Vittu...

e. Ja niin, eihän Foppakaan siellä ole ku on lasinilkat

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kyllähän se vähän pistää vituttamaan kun Kärpät hankkii näitä Ilves -taustaisia pelaajia riveihinsä. Koko pienen ikäni olen dissannut Ilvestä kaikin mahdollisin keinoin osaksi johtuen siitä, että paras kaverini oli Tampere & Ilves fani. Kärpät sydämmessä sitä on aina inhonnut Ipaa.

Nyt sitten poppoo Viitakoski (!), Järvenpää ja Koivisto tulivat ja kettuilua kuuluu.. Jos vielä tosiaan joku Pitkämäki maalille niin bileet!

v i t u t t a a k o edes?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy