Pakkohan se on nähdä leffa jossa Steven Seagal kuolee!
Ei se oikeesti kuollu, valitettavasti..
Pakkohan se on nähdä leffa jossa Steven Seagal kuolee!
Eilen ihan täpinöissä pelailin Gta iv peliä. Taisi olla viimeinen tehtävä menossa. Ja sitten kaadoin jalallani vahingossa xboxini ja alkoi kuulumaan kauheaa rynkytystä ja sitten vilkaisen vään sitä levyä niin se on ottanut ihan saatanasti osumaa ja siinä on ihan vitusti naarmuja. No sitten lainaamaan peliä kaverilta tai ostamaan uusi. Rahatkin loppuu.
Vittu, jostakin olen saanut tajuttoman kesäflunssan. Nenää kutittaa niin perkeleesti ja aivastuttaa. Silmiä kirvelee ja mitä vielä.
Epäilisin noilla oireilla allergiaa. Nyt kun sateiden jälkeen ilma lämpeni, niin nuo heinät oikein innostuivat. Ja näyttävät ensimmäiset pujotkin jo kukkivan.
Happa apteekista Zyrtekkiä tai vastaavaa ja kokeile helpottaako.
Allergioita minulla on todettukin enemmän kuin laki sallii, ja tänään aamulla töihin kävellessä mietinkin juuri tätä mahdollisuutta. En vain saanut päähäni mitään, mikä tähän aikaan kukkisi. Tosin, kai se koko kesä on sitä yhtä pujon, heinän, koivun ja muiden vihermaailman vittulaisten pölyttämistä.
Olisko ihan heinä tai pujo?
http://www.mtv3.fi/saa2007/incs/siitepoly.shtml
Kiellettyäni minkäänlaisten viestien lähettelyn ja tiedustellessani, että mikäs nyt määttää saan tietää, että tämä kaverini on saanut puhelimeensa lukuisia rivoja ehdotuksia ja multimediaviestejä ns. jäykistyneestä peniksestä! Viestien lähettäjä oli allekirjoittanut tekeleensä minun nimelläni.
No ei pystynyt soittamaan vaikka siihen numeroon mistä viestit on lähetetty? Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole sama kuin sun numeros?No nyt on vittu valloillaan!...
Semmottiis.
Saatanan amispojat. Koko lähitienoo raikuu, kun Opelin subwoofer huutaa täysillä. Ilmeisesti bensabudjetti on loppunut, kun auto ei lähde pihasta mihinkään. Kuuntele sitten tuota koko ilta, kun tarkoitus on istua rauhassa kotona ja katsoa leffa.
Vähän samanlainen vitutuksenaihe täälläkin, paitsi että minua eivät vituta niinkään amispoikien subbarit, vaan vielä mopoilla liikkuvien amispoikien kaksitahtimopot. Aiheuttavat melkoista häiriötä meikäläisen halpisdigiboksiin aina kun ajelevat tuosta ohi, vaikka asun kolmannessa kerroksessa.
Lisäksi vituttaa tämä kuumuus ja alakerran asukkaan piano.
Ei mulla tällä kertaa muuta.
Heh, hupaisaa.
No ei, kannattaa lähteä selvittämään asiaa. Jos kyseessä on aivan viaton sattuma, ja lähettäjän nimi oikeasti on sama kuin sinulla, niin sittenhän tilanteelle voi hiukan nauraa.
Jos sen sijaan lähettäjä tietoisesti käyttää sinun nimeäsi nolaamistarkoituksessa, niin tee tästä toki poliisiasia. Korvauksia ainakin on luvassa sinulle, jos asia sellaiseksi ajautuu.
No ei pystynyt soittamaan vaikka siihen numeroon mistä viestit on lähetetty? Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole sama kuin sun numeros?
toivottavasti se kuvan lerssi on edes suuri ja näyttävä -- Kai se nyt sitten on vaan hyväksyttävä, että ystäväni uskoo minun olevan näiden viestien takana niin pitkään kunnes oikea syyllinen saadaan julki.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/679922?f1
Pistää vituttamaan tälläiset uutiset, jossa otsikot on aina sitä luokkaa, että Räikkönen on taas muka sössinyt jotain.
Mitä vittua? Eihän tuossa otsikossa ole mitään järkeä. Kuinka voi hukata asian joka ei ole koskaan edes ollut hallussasi?
Niinpä.. Ja vieläpä Sharon Stonen auton..? Vitut se enään sen ole, jos Kimi sen on kerran ostanut.. Onkohan nyt menossa taas joku Kimin mollaamiskamppanja?
Ehkä vähän vituttaa päähän tunkeutunut ajatus siitä, että olen haaskannut elämäni.
Oliko tämän tarkoitus lohduttaa Cubea? Ei tepsisi ainakaan itseeni. Jos nimittäin ensimmäinen erä loppuu siinä 46 ikävuoden paikkeilla, ei liene paljon toivoa ehtiä pelata matsia loppuun asti... Yksi ainoa elämä ja joutuu siinäkin antamaan luovutusvoiton.23-vuotiaana? Ensimmäinen erä on vasta puolivälissä.