Vitutusketju

  • 10 550 017
  • 56 138

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Eilen ihan täpinöissä pelailin Gta iv peliä. Taisi olla viimeinen tehtävä menossa. Ja sitten kaadoin jalallani vahingossa xboxini ja alkoi kuulumaan kauheaa rynkytystä ja sitten vilkaisen vään sitä levyä niin se on ottanut ihan saatanasti osumaa ja siinä on ihan vitusti naarmuja. No sitten lainaamaan peliä kaverilta tai ostamaan uusi. Rahatkin loppuu.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ai vittu. Pari viikkoa sitten tipahti kuumemittari lattialle ja rikkihän se meni. Luulin huolellisen imurointini jälkeen, että sain kaikki sirpaleet talteen, mutta vitut. Äsken astuin yhden pikkukappaleen päälle, ja nyt sattuu pirusti. Onneksi pala sentään lähti helposti irti.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei tää voi olla totta...

Oli tarkoituksena lähteä Espanjaan ensi viikolla 9 päiväks kaverin kanssa viettämään pienimuotoista lomaa. Äskettäin sitten eksyin Iltasanomien sivulle ja vitutus oli taattu. Mahtavaahan reissussa on se että käyttäisimme vain kyseisiä koneita Saksaan asti ja siinä vaihtaisimme Spanairille ja pahimmassa tapauksessa koko reissu jää kokematta. Kaikkia rahojakaan tuskin saisin takaisin. Kyllä vituttaa!!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eilen ihan täpinöissä pelailin Gta iv peliä. Taisi olla viimeinen tehtävä menossa. Ja sitten kaadoin jalallani vahingossa xboxini ja alkoi kuulumaan kauheaa rynkytystä ja sitten vilkaisen vään sitä levyä niin se on ottanut ihan saatanasti osumaa ja siinä on ihan vitusti naarmuja. No sitten lainaamaan peliä kaverilta tai ostamaan uusi. Rahatkin loppuu.

XBOX 360 laatua.. Eikös sitä ole montaa kertaa kokeiltukin, että pyöritellään sitä ympäriinsä, niin tulee naarmuja levyyn aivan saatanasti.. Ihmettelen kyllä paljon sitä, sillä nimestä saisi sellaisen käsityksen, että 360 asteen käännös olisi mahdollinen..
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Vittu, jostakin olen saanut tajuttoman kesäflunssan. Nenää kutittaa niin perkeleesti ja aivastuttaa. Silmiä kirvelee ja mitä vielä.

Epäilisin noilla oireilla allergiaa. Nyt kun sateiden jälkeen ilma lämpeni, niin nuo heinät oikein innostuivat. Ja näyttävät ensimmäiset pujotkin jo kukkivan.

Happa apteekista Zyrtekkiä tai vastaavaa ja kokeile helpottaako.

Atsih ja niisk. Vittu.

t. hanu
 

tutzba

Jäsen
Epäilisin noilla oireilla allergiaa. Nyt kun sateiden jälkeen ilma lämpeni, niin nuo heinät oikein innostuivat. Ja näyttävät ensimmäiset pujotkin jo kukkivan.

Happa apteekista Zyrtekkiä tai vastaavaa ja kokeile helpottaako.

Allergioita minulla on todettukin enemmän kuin laki sallii, ja tänään aamulla töihin kävellessä mietinkin juuri tätä mahdollisuutta. En vain saanut päähäni mitään, mikä tähän aikaan kukkisi. Tosin, kai se koko kesä on sitä yhtä pujon, heinän, koivun ja muiden vihermaailman vittulaisten pölyttämistä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Allergioita minulla on todettukin enemmän kuin laki sallii, ja tänään aamulla töihin kävellessä mietinkin juuri tätä mahdollisuutta. En vain saanut päähäni mitään, mikä tähän aikaan kukkisi. Tosin, kai se koko kesä on sitä yhtä pujon, heinän, koivun ja muiden vihermaailman vittulaisten pölyttämistä.


Olisko ihan heinä tai pujo?
http://www.mtv3.fi/saa2007/incs/siitepoly.shtml
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Voi vitunsaatanan vittu. Niskat niin saatanan kipeät, aamulla kävin työterveyshuollossa, jossa fysioterapeutti tarkisti niska-hartiaseudun lihasten toimivuutta. Joku lihaslukko/kramppi sieltä löytyi ja lätkäisivät neljä päivää saikkua. Ei sillä että olisi ihan kiva ollut töissä olla, muista aktiviteeteista puhumattakaan, mutta nyt sitten kykitään neljän seinän sisällä loppuviikko.

Perkele kun jotain kumarrut nostamaan lattialta, niin pahimmassa tapauksessa tipahdan polvilleni, tämä kipu on jotain aivan uskomatonta kun kohdalle sattuu. Meinaa siis sitä, ettei kipu tule kuin tietyissä asennoissa. Päätä ei paljoa käännellä eikä vasenta kättä nostella.

Tosin fysioterapeutille kiitokset hyvästä toiminnasta, kyseli mm.työolosuhteista ja asukaskoostumuksesta (eli millaista jengiä on asukkaina), johon totesi, ettei sun kannata töihin mennä jos vasurilla et voi tehdä juuri mitään, saattaa vielä huonosti käydä.

No, ei muuta kuin Voltaren Rapidia huiviin ja lukemaan... Tää koneella istuminen ainakaan hyvästä ole jos niskat on jumissa.
 
No nyt on vittu valloillaan!

Eräs vanha, tarkennettakoon heti aluksi naispuolinen ystäväni oli matkapuhelimeeni soittanut. Soitin sitten aivan hyväntuulisena takaisin, ajattelin hänellä olevan jotain mielenkiintoista kerrottavaa ja mukavahan se on aina yhteyttä vanhoihin tuttaviin pitää.

Noh, puheluhan alkaa hienosti, kun tervehdittyäni saan vastauksesksi erittäin äkäiseen sävyyn lausutun lauseen "Sinäkö niitä viestejä lähettelet? Lopeta!"

Kiellettyäni minkäänlaisten viestien lähettelyn ja tiedustellessani, että mikäs nyt määttää saan tietää, että tämä kaverini on saanut puhelimeensa lukuisia rivoja ehdotuksia ja multimediaviestejä ns. jäykistyneestä peniksestä! Viestien lähettäjä oli allekirjoittanut tekeleensä minun nimelläni.

Tosin siviilinimeni nyt ei ole sieltä aivan harvinaisimmasta päästä, joten kyseessä voi olla sattumakin.

Noh, minähän kiellän entistä vahvemmin koko hässäkän, kun ei nimittäin ole ahdistella naisia saati valokuvailla omaa lerssiään. Eipä auttanut, ystäväni äänestä kuului epäusko ja vakuuttelu eteni "no en tiedä ketä tässä uskoisi"-sävytteisesti.

Todettakoon vielä, että tämä ystäväni on sanottaisiinko melko aktiivinen näissä sukupuoliasioissa. Historiastaan löytyy kaikenlaisia tempauksia aina parinvaihdosta täysin spontaaniin touhuiluun tuntemattomien ihmisten kanssa sekä ties minkälaisia muitakin sessioita.

Itse en ole hänen kanssaan minkäänlaisiin asioihin ikinä ryhtynyt, vaikka tämä neiti on joskus humalpäissään peräti käsiksi käynytkin. En pane ystäviäni, siitä seuraa vain hankaluuksia.

Mielenkiintoista. Ollaanko minua tässä nyt mustamaalaamassa vai tosiaan vain niin, että joku samalla nimellä varustettu hahmo on päättänyt ystävääni ahdistella. Ja miksi ystäväni kuvittelee minun yleensä edes harrastavan mitään vitun lerssikuvien lähettelyä, koska tietää minun kyllä olevan pohjimmiltaan helvetin ujo ja estynyt jamppa.

Semmottiis.
 

tutzba

Jäsen
Kiellettyäni minkäänlaisten viestien lähettelyn ja tiedustellessani, että mikäs nyt määttää saan tietää, että tämä kaverini on saanut puhelimeensa lukuisia rivoja ehdotuksia ja multimediaviestejä ns. jäykistyneestä peniksestä! Viestien lähettäjä oli allekirjoittanut tekeleensä minun nimelläni.

Heh, hupaisaa.

No ei, kannattaa lähteä selvittämään asiaa. Jos kyseessä on aivan viaton sattuma, ja lähettäjän nimi oikeasti on sama kuin sinulla, niin sittenhän tilanteelle voi hiukan nauraa.

Jos sen sijaan lähettäjä tietoisesti käyttää sinun nimeäsi nolaamistarkoituksessa, niin tee tästä toki poliisiasia. Korvauksia ainakin on luvassa sinulle, jos asia sellaiseksi ajautuu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Saatanan amispojat. Koko lähitienoo raikuu, kun Opelin subwoofer huutaa täysillä. Ilmeisesti bensabudjetti on loppunut, kun auto ei lähde pihasta mihinkään. Kuuntele sitten tuota koko ilta, kun tarkoitus on istua rauhassa kotona ja katsoa leffa.

Vähän samanlainen vitutuksenaihe täälläkin, paitsi että minua eivät vituta niinkään amispoikien subbarit, vaan vielä mopoilla liikkuvien amispoikien kaksitahtimopot. Aiheuttavat melkoista häiriötä meikäläisen halpisdigiboksiin aina kun ajelevat tuosta ohi, vaikka asun kolmannessa kerroksessa.

Lisäksi vituttaa tämä kuumuus ja alakerran asukkaan piano.

Ei mulla tällä kertaa muuta.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Vähän samanlainen vitutuksenaihe täälläkin, paitsi että minua eivät vituta niinkään amispoikien subbarit, vaan vielä mopoilla liikkuvien amispoikien kaksitahtimopot. Aiheuttavat melkoista häiriötä meikäläisen halpisdigiboksiin aina kun ajelevat tuosta ohi, vaikka asun kolmannessa kerroksessa.

Lisäksi vituttaa tämä kuumuus ja alakerran asukkaan piano.

Ei mulla tällä kertaa muuta.


Yhdistän nämä kaksi ongelmaa omaksi vitutukseni. Jatkuva öinen moporalli tuosta vieressä menevältä tieltä, ja alakerran vitutuksellinen supparin jytke lähes joka päivä. Ja vastapäisen naapurin armottomat milf-kemut. Lisättäköön että joku vajavainen polttaa vielä röökiä tuossa alakerrassa sisällä, joten koko käytävä haisee kun tukiaisen puska. (En ole haistanut, mutta oletan)
 
Heh, hupaisaa.

No ei, kannattaa lähteä selvittämään asiaa. Jos kyseessä on aivan viaton sattuma, ja lähettäjän nimi oikeasti on sama kuin sinulla, niin sittenhän tilanteelle voi hiukan nauraa.

Jos sen sijaan lähettäjä tietoisesti käyttää sinun nimeäsi nolaamistarkoituksessa, niin tee tästä toki poliisiasia. Korvauksia ainakin on luvassa sinulle, jos asia sellaiseksi ajautuu.

Kieltämättä asia nyt alkuhämmennyksen laannuttua jo melkolailla huvittaakin. Silti vituttaa, kun tämä neiti ei nyt yksinkertaisesti suostu uskomaan, että asialla on ollut joku perverssi kaimani enkä suinkaan minä.

Noh, tokkopa tästä nyt poliisiasiaa tarvitsee tehdä, jos tilanne ei tämän pahemmaksi ajaudu. Melko varmasti kyse on jostain melkoisen erikoisesta sattumuksesta.

Mutta jos kyseessä tosiaan on joku lokaamiskampanja minun nimeni pilaamiseksi, niin toivottavasti se kuvan lerssi on edes suuri ja näyttävä. Kuitenkin siinä on joku surkea nakki.

No ei pystynyt soittamaan vaikka siihen numeroon mistä viestit on lähetetty? Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole sama kuin sun numeros?

Eivät olleet minun numerostani nämä penisviestit, kyseessä on prepaid-liittymä. Viestittelyn kohde jo minulta tiedustelikin joskus käyttämäni prepaidin numeroa, mutta jouduin toteamaan, että enpä ole mokomaa liittymää tainnut tämän vuoden puolella käyttää.

Kai se nyt sitten on vaan hyväksyttävä, että ystäväni uskoo minun olevan näiden viestien takana niin pitkään kunnes oikea syyllinen saadaan julki. Mikäpäs tuossa, ei auta kuin kattella...
 

tutzba

Jäsen
toivottavasti se kuvan lerssi on edes suuri ja näyttävä -- Kai se nyt sitten on vaan hyväksyttävä, että ystäväni uskoo minun olevan näiden viestien takana niin pitkään kunnes oikea syyllinen saadaan julki.

Ei muuta kuin naisen luokse ja miehinen elimesi esille. Siitä sitten lähdette vertailemaan livekuvaa kännykän tuotokseen ja toteatte, että näyttää samalta/ei näytä samalta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Mitä vittua? Eihän tuossa otsikossa ole mitään järkeä. Kuinka voi hukata asian joka ei ole koskaan edes ollut hallussasi?

Niinpä.. Ja vieläpä Sharon Stonen auton..? Vitut se enään sen ole, jos Kimi sen on kerran ostanut.. Onkohan nyt menossa taas joku Kimin mollaamiskamppanja?
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Niinpä.. Ja vieläpä Sharon Stonen auton..? Vitut se enään sen ole, jos Kimi sen on kerran ostanut.. Onkohan nyt menossa taas joku Kimin mollaamiskamppanja?

Te ootte turhantarkkoja. Paskauutisoinnissa mikään otsikko ei ole väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös