Vitutusketju

  • 10 548 664
  • 56 138

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siis oikeesti. Kiinteistöyhtiön hieno tiedotuspolitiikka. Meillä on tommoset lukoilla varustetut ryhmäpostilaatikot. Aika kiinnostaa viikonloppuisin käydä katsomassa mahdollisia mainoksia. Niinpä tarkastan postit vain arkisin. No eikös nää perkeleet olleet viikonloppuna laittaneet seuraavan ilmoituksen:

HUOM!! Tulemme suorittamaan piha-alueen ja auokatosten pesun. Maanantaina 09.06.2008 klo 12.00. Siirrättehän ajoneuvot pois, jotta työ saadaan suoritettua.

Siis mitävittua. Mä saan lapun käsiini 09.06.2008 klo 16.30, aika olin siirtänyt autoa. Kaikki kun eivät käy töissä autolla.
 

d2uce

Jäsen
Siis oikeesti. Kiinteistöyhtiön hieno tiedotuspolitiikka. Meillä on tommoset lukoilla varustetut ryhmäpostilaatikot. Aika kiinnostaa viikonloppuisin käydä katsomassa mahdollisia mainoksia. Niinpä tarkastan postit vain arkisin. No eikös nää perkeleet olleet viikonloppuna laittaneet seuraavan ilmoituksen:

Siis mitävittua. Mä saan lapun käsiini 09.06.2008 klo 16.30, aika olin siirtänyt autoa. Kaikki kun eivät käy töissä autolla.

Käyttämässäni autohallissa oli tuollainen lappu ovessa. Luin sen sitten jälkikäteen. Hyvin kulki tieto.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kävimpä kauppareissulla lyömässä vetoa. Täytin lapun kohde 108 esp-ven 1 ja 115 kreikka-ruotsi 1. Sitten rupesin katsomaan kertoimia ja huomasin että tossahan olisi maukas tupla samoista kohteista.

venäjän voitto (5.15) ja kreikka-ruotsi x 3.00. Noh täytin sitten sellaisenkin lapun ja menin myyjälle antamaan laput, niin tämä sanoi että kohde suljettu.

Hetken siinä pähkäiltiin että mikä ihme on kun tuo toinen lappu kuitenkin kelpasi. Myyjä vielä manuaalisesti koitti syöttää yhdistelmää mutta ei niin ei.

Soitin sitten kotia päästyäni veikkauksen asiakaspalveluun josta kerrottiin että kyseinen yhdistelmä on mennyt yli jonkun riskirajan ja on suljettu. Tiedustelin että miten te voitte sulkea jonkun tietyn yhdistelmän? Eikö silloin pitäisi koko kohde sulkea. Ei ilmeisesti sitten.

Pisti niin sanotusti vihaksi. No onneksi sentään on muitakin vedonlyöntitoimistoja kuin veikkaus.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
venäjän voitto (5.15) ja kreikka-ruotsi x 3.00. Noh täytin sitten sellaisenkin lapun ja menin myyjälle antamaan laput, niin tämä sanoi että kohde suljettu.
No nyt ei enää varmaan vituta ihan niin paljoa. Veikkauksen toiminta on kyllä jotain uskomatonta. Siitä on reilu peli kaukana. Loton tuohon puljuun voi jättää tavan vuoksi, mitään muuta ei.
Sanotaan nyt vaikka että lähestymättömät kesälomat ja +5 vesisade tällä hetkellä menee ketjun aiheeseen.
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Lenkkikenkien äärimmäisen kuvottava muovinen blingblingspaceman-luukki panee erinomaisesti vituttamaan. Miksi pirussa niiden lenkkareiden on oltava niin saatanan rumia ja muovisia? Kävelyyn tarkoitetut urheilukengät taas ovat aivan siedettäviä. Mikä siinä juoksemisessa nimenomaan on sellaista, että silloin on pakko laittaa jalkaansa muoviläjät, jotka näyttävät aivokuolleen räppärin ja Austin Powersin ristisiitoksen disainaamilta?

Myös pyöräilykypärien sanoinkuvaamaton rumuus on suuri vitutuksen aihe. Tällä saralla suunnittelijat näyttävät olevan kaikki heikkolahjaisia versioita H. R. Gigeristä. Ja miksi on erikseen skeittikypäriä? Jotka ovat muuten kertaluokkaa hienompia vermeitä kuin pyöräilykypärät. Eivät sitten osaa tehdä tyylikkäitä pyöräilykypäriä. Shtana.

Yleisesti ottaen urheilukamojen estetiikka (tai pikemminkin sen puute) on käsittämättömän vituttava asia. Onhan kyseessä kuitenkin asuste- ja välinevalikoima, jota käyttävät ihan aikuiset ja tyylitietoiset ihmiset.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja miksi on erikseen skeittikypäriä? Jotka ovat muuten kertaluokkaa hienompia vermeitä kuin pyöräilykypärät. Eivät sitten osaa tehdä tyylikkäitä pyöräilykypäriä.
Häh? Onko tämä potta mielestäsi tyylikkäämpi kuin pyöräilykypärä?

No, makuasioita. Itse en kyllä skeittipottaa päähäni laittaisi pyörällessä. Sitähän ei kai kukaan muuten kiellä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Puhelimeni päästi ilmeisesti juurikin äsken kylmän pierun, eikä tällä hetkellä olisi varaa ostaa uuttakaan. Ei varsinaisesti vituta mutta harmittaa kuitenkin.

Toisaalta saattaa tehdä ihan hyvääkin elää muutama viikko ilman kännykkää. On sitä ennenkin pärjätty.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vittu. Takana uneton yö ja edessä 6 tunnin työpäivä. Ei mitään hajua miten tulen tuon päivän jaksamaan mutta Toivottavasti se menisi jotenkin... Vituttaa kun en vain saanut unta vaikka yritin... Kai tässä on liikaa stressiä sekä päivärytmi on hieman sekaisin kun on ollut yövuoroja ja niiden perään myöhäisiä nukkumaanmenoja ja heräämisiä...
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pyöräilykypärä on yksi universumin typerimmännäköisistä kapistuksista. Tuossa skeittikypärässä on sellaista vanhan liiton henkeä vielä mukana, joka ainakin minun silmääni miellyttää enemmän kuin tuo avaruusolion vagina.
Ensimmäiset pyöräilykypärät olivat juuri tuollaisia rakennustyömaa kypäriä. Järkyttävän hikisiä, uudemmissa ilma kiertää hieman paremmin. Se että skeittikypärässä on vanhan liiton henkeä mukana ei tee siitä suuren yleisön keskuudessa haluttavaa. Pottamalliset pyöräilykypärät jäävät hyllyjen täytteeksi.
Puhelimeni päästi ilmeisesti juurikin äsken kylmän pierun, eikä tällä hetkellä olisi varaa ostaa uuttakaan. Ei varsinaisesti vituta mutta harmittaa kuitenkin.

Toisaalta saattaa tehdä ihan hyvääkin elää muutama viikko ilman kännykkää. On sitä ennenkin pärjätty.
Kyseleppäs kavereilta, yleensä sieltä hyllyjen kätköistä löytyy vanhoja toimiviakin luureja. Akuthan niistä yleensä on finaalissa mutta ns lankapuhelimena menee paremman puutteessa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Zlatan on aivan loistava hyökkääjä! Zlatanin kroppa taipuu mitä ihmeellisempiin asentoihin ja hän saa maalin aikaiseksi vaikka päällä seisten! Kauhea hevosenpotku Zlatanilla! Zlatan sitä, Zlatan tätä. Zlatan, Zlatan, Zlatan, Zlatan, Zlatan...

Vittu, miten joku voi oikeasti pitää tuosta kaikkien aikojen vastenmielisimmästä futaajasta? Edes Italiasta ei löydy samanlaisia mulkkuja! Ja tässä tapauksessa ei paina vaakakupissa yhtään se, että hän on ruotsalainen, sillä Ruotsin joukkuetta vastaan minulla ei todellakaan ole yhtään mitään. Mutta Zlatanin takia joudun toivomaan Ruotsin jämähtämistä alkulohkoon, sillä EM-pokaali ja sen kanssa ilakoiva Zlatan...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zlatan sitä, Zlatan tätä. Zlatan, Zlatan, Zlatan, Zlatan, Zlatan...

Vittu, miten joku voi oikeasti pitää tuosta kaikkien aikojen vastenmielisimmästä futaajasta?
Minä ainakin arvostan urheilijoissa yleensä älyttömän kovan treenin seurauksena hankittua taitoa, ja voitko Sinä tosissasi väittää ettei Zlatan olisi kyvyiltään äärimmäisen taitava jalkapalloilija ja kaiken lisäksi ihan käyttökelpoisen tehokas pelaaja joukkueelleen? Raajat ovat pitkät kuin kirahvilla, mutta pallo pysyy koukussa vähän vielä paremmin kuin Ronaldinholla.

Vaikuttaa toki vittumaiselta äijältä ja todennäköisesti sitä onkin, mutta ei haittaa minua kun ei kuulu kaveripiiriini.

Asennekin Zlatanilla on pelitilanteissa sinänsä kohdallaan, että jos ei topparista pääse ohi niin kyynärpäätä vaan kehiin ja äijää nurin. Yleensä kuitenkin pääsee ohi puhtain konstein, vaikka päälle tulisi sitten molemmat topparit.

Enkä nyt yritä saada sinua Zlatanista pitämään, vihaat häntä toki ihan niin paljon kuin haluat. Mutta kun kerran ihmettelit miten kukaan voi hänestä pitää, vastaan omalta osaltani syyksi sen, että tykkään katsella koska on aivan vitun hyvä futaaja. Aina sattuu ja tapahtuu, mikäs sen viihdyttävämpää katsella.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yli kolmen tunnin työt viemäristä alas 20 minuutin ruokatauon aikana. Kiitos Windowsin suojapäivitysten ja automaattisen uudelleen käynnistyksen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa oma ukko ja avioliitto. Miten vitussa mä olen päätynyt tällaiseen tilanteeseen, missä kuulostan ihan omalta mutsiltani? Ja miten toinen osapuoli ei kertakaikkiaan voi ymmärtää, että MINÄ EN HALUA OLLA TÄLLAINEN NALKUTTAVA AKKA! Voin itsekin jo pahoin. Mutta kun olen kuin rikkinäinen levy ja jankutan kaiket päivät samoista asioista, niin miksi vitussa mun pitäisi aina jaksaa olla ystävällinen? Miksi se äijä ei koskaan kuuntele mua! Se ei saatana kuule koskaan mitään muuta kuin nalkutuksen. Kehu siinä sitten, kun ei se edes kuuntele niitä. Ja mun syytä sekin sitten. Enkä kuulemma koskaan saa häntä parempaa miestä. Ja hänestä, käytökseltään ja järjenjuoksultaan 3-vuotiaan tasolla olevasta mukaälykkäästä yksilöstä käydään suurtakin kamppailua fiksujen naisten kesken. Juu, ei. No ehkä joo, kun sillä on hyvä duuni ja kiva liksa. Mutta jos siihen tyytyy, niin antaa palaa vaan. Minen nyt jaksa.

Niinvittu. Jos tosta könsikkäästä joskus eroan, niin en vittu ota ketään kakslahkeista enää ikinä riesakseni. Posteljooni hoitakoon panemisen. Toisaalta, ei sekään varmaan mua tyrkkäis, kun on sammaleet kasvaneet bilhaan ja mähän vaan muutenkin nalkutan koko ajan. Nag, nag, nag...
 

Howitzer

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vituttaa kun em-kisojen veikkaukset kusi. Veikkasin näin:

Tsekki - Portuligali 1 - 2
Sveitsi - Turkki 1 -1

Ja yllätys molemmissa peleissä tulokset oli oikein ennen lisäaikaa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa EM-kisojen junttikatsojat, jotka viheltelevät jatkuvasti pilliinsä. Häiritsee todella paljon pelin seuraamista. Lisäksi on muuten vaan ihan vitun ärsyttävä ja juntti tapa.

Mitä vitun teiskolaisia sinne on matkustanut?

Lentäisi pilli aika pitkässä kaaressa, jos sattuisin samaan katsomonosaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
VR

Vitun VR. Helsinki-Leppävaara äskön: 1h 44 min, josta Helsinki-Pasila väliin 1h 29 min. Kerrankin piti ajoissa olla matsia katsomassa...
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Kiitos arvon Deutschland über alles kun hävisitte,ei olis raha kelvannut ollenkaan perkele sentään! Toivottavasti Saksa tippuu nopeasti kisoista,viimeinen kerta ku rahat laitetaan likoon "kotkien" puolesta. Ei muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös