Niin tai näin aina väärinpäin.
Oli tässä juttua yhden tyttösen kanssa, tapailtiin päivittäin, viihdyttiin tosi hyvin toistemme seurassa ja oli selvää että pelkkiä kavereita ei olla. Kemiat meni hyvin yhteen, ollaan tunnettu monta vuotta jo vaikka nähty melko harvoin, ja aina pidetty toisistamme.
Nyt päätin että otan tämän rauhassa, koska hän oli eronnut 2 viikkoa sitten 2,5vuoden suhteesta. Eilen menin tytön pyynnöstä hänen ystävälleen käymään, jossa oli myös yksi toinen jätkä+kaveri, jotka olivat tätä tyttöä piirittäneet jo jonkin aikaa. Olin siellä vain 45 minuuttia enkä tuntenut kotoani ollenkaan kotoisaksi, joten olin lähes koko ajan hiljaa ja lähdin sitten menemään.
Tämä tyttö sitten suuttui minulle että 'et edes jutellut mulle tai katsonut mua päin ' 'tuntu ettet edes halunnut nähdä minua', vaikka vakuutinkin että tulin sinne ainoastaan koska halusin nähdä hänet eikä todellakaan ole mitään intressejä valehdella hyvin vuoksi.
No menin siitä sitten kotiin ja tyttö ei 'jaksanut' puida asioitamme myöhemmin illalla, ja ehdotinkin että haen hänet pois ja vien kotiin, kun he olivat menneet hotellille juhlimaan, ja jätkät ottaneet huoneen. Eipä paljoa tarjous kiinnostanut ja tänään kun juteltiin, oli kuulemma paha olo ja morkkis.
Kysyin monta kertaa miksi on morkkis, ja aluksi se johtui vaan juomisesta, mutta sitten se johtuikin siitä että oli nukkunut toisen jätkän vieressä ja 'arvaat varmaan loput'.
Vastasin tähän että 'kiitos', johon tyttö vastasi 'arvasin että suutut! et ole mun poikaystävä, mutta jos haluat suuttua, niin ok'.
Sitten pyytelikin hetken kuluttua niin paljon anteeksi ja vakuutti pitävänsä minusta tosissaan ja pisti yön humalan ja suuttumuksen piikkiin ja niin edelleen.
Ei todellakaan tuntunut hyvältä. Vittu kun itse olen aiemmin sössinyt nais-asiani olemalla liian innostunut yms, mutta nyt kun päätin ottaa rauhassa ja katsoa miten hommat etenee niin käykin näin.
En vaan voi vittu ymmärtää.