Vitutusketju

  • 10 553 852
  • 56 140
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ellen Jokikunnas. Kyseinen muija vituttaa jollakin tapaa aivan uskomattoman paljon. Tämän kertaisen vitutuksen käynnisti muijan virnistävä ilme iltalehden sivuilla, kun idolsin juontajat ovat yhteispotretissa...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Eka kommenttini oli epätarkka eli en puhunut omista lapsista vaan muiden.

Ok, kyseessä oli siis klassinen väärinymmärrys kohdaltani. Tuohon mielipiteeseesi voi kyllä sinällä yhtyä nyt, kun se oivalsin.

Edit:

Hieman kyllä tällainen totaalinen laiskuus, tällä kertaa "Kovimmat siirrot"-ketjussa, yhdistettynä melkoisiin huumorikommentteihin, mutta ei nyt paljon. Jepjep... Kimmo KalPaan ja Sami ykkösketjuun.

Mites Kimmo Timonen? Ei jaksa alkaa kaivelemaan sopimustilannetta netistä, joten joku asiaan perehtynyt tai innokas googlaaja tämän tiedon kaivanee käden käänteessä.

Sami Kapasen paluuseen en oikein itsekään usko vielä tässä vaiheessa. Vielä on uraa jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Olen yöihmisiä, minusta on luonnollista tehdä töitä tai suorittaa arkipuuhia vielä kahden aikaan yöllä. Normaali heräämisaikani on 12 tai myöhemmin. Tavallisesti olen skarpeimmillani iltakahdeksan jälkeen illalla.

Joskus kuitenkin ehkä kerran kuussa tulee jokin erityssyy jolloin täytyy herätä aiemmin ja tehdä se päivän piikkisuoritus itselle vieraaseen aikaan. Tänään olisi sellainen päivä edessä. Tämä minua ei varsinaisesti ärsytä. Hommat pitää kuitenkin hoitaa ärsytti eli ei.

Sekään ei ole niin kauhean sietämätöntä että unirytmiensä takia nukahtaminen tapahtuu yöneljän tienoilla. Sen sijaan se on käsittämättömän hanurileiriltä kun 50 minuuttia myöhemmin joku smart ass keksii alkaa soittelemaan luoja-ties-eimitään-asiaa! Ja kun vihdoin siitä vasta alkaneesta levostaan pääsee vastaamaan niin se mulkku jo sulkee luurinsa.

Tuommoisessa alle tunnin unessa on se saakelin vittumainen piirre että sepä tuppaa virkistämään. Yritäpä siinä sitten tasata pulssi puhelun jälkeen ja päästä takaisin uneen. Ja voisinpa kuvitella että se olisi piirun verran helpompaa jos ei alkaisi PERSETTÄKIN KUTITTAMAAN SAATANA!

Kaiken yllätapahtuneen, känny ja nettipelailun ja Jurassic Park-puolituntisen jälkeen ajattelin että koittelemus on ohi ja unta olisi sentään vielä neljä tuntia luvassa. Mutta ei! 2h myöhemmin puhelin soi taas että "kohta tulee tärkeä puhelu". Nyt ei riitäkään enää edes pulssin tasailut jälkeenpäin ei! Täytyy skarpata. Tehdä hommansa heti aamusta vaikkei kusella ole ehtinyt edes käydä.

Kaiken kruunuksi; sen sijaan että se tärkeän puhelun soittaja olisi voinut soittaa heti soiton ilmoittajan perään, saan istuskella tyhjän panttina ja katsella vierestä kun oma muija nukkuu.


So have yourself a fine fucking day motherfuckers!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eräs tyyppi soitti ja kyseli mielipidettäni. Vittu. Sanoin mielipiteeni, niin veti herneet nenään ja löi vielä "luurin korvaan". Valehdellako mun olisi pitänyt mielipiteeni? Menis ittensä.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Tämä loma. Ei saanut mitään duunia = koko kesä persaukisena. Hienoa. Toinen juttu, että tyttöystäväni on viikot kotipaikkakunnallaan töissä ja en näe häntä kuin pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Seuraavan kerran vasta perjantaina. Jospa tästä selvitään.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämä loma. Ei saanut mitään duunia = koko kesä persaukisena. Hienoa. Toinen juttu, että tyttöystäväni on viikot kotipaikkakunnallaan töissä ja en näe häntä kuin pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Seuraavan kerran vasta perjantaina. Jospa tästä selvitään.

Vuokrafirmoista saa kyllä kesäisin töitä jos on valmis tekemään paskojakin hommia, hyvällä tuurilla saa pitempiaikaistakin ja kelpo työtäkin. Siitähän löytyy tarinaa toisessa ketjussa.

Krapula vituttaa ja se että huoneessa haisee hirveä löyhkä, minkäköhän ruumiin mä olen piilottanut vaatekaappiin tullessani aamuyöstä kotio.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Onkohan siinä puhelimessa sellaista virtakytkintä? Sillä se näet hiljenee seuraavaan avaukseen asti.

EDIT: Ronningille toki.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Voi vittu nyt vituttaa!

Viime viikolla tuli ostettua uudet rullaluistimet ja torstaina ensimmäisellä lenkillä hankasivat sitten kunnon nirhaumat/palovammat molempien pohkeiden ulkosyrjiin ja nilkkoihin. Kerran koitin tuon jälkeen luistella, mutta näillä näkymin seuraavaksi varmaan aikaisintaan heinäkuussa. Kunnon side varsinkin oikeaan jalkaan saattaisi nopeuttaa luistelemaan pääsyä, mutta ei ainakaan paranemista.

Perjantaina vein fillarin vuosihuoltoon ja ainoa suurempi homma piti olla venyneitten ketjujen vaihto. Pe-iltana piti saada jo fillari takaisin alle. Niinpä vain soitto tuli ja takavaihtajassa oli jotain häikkää. Päätin sitten vaihdattaa samalla myös etuvaihtajan, mutta eihän Deoren osia tuosta vain ollut saatavilla. Tilaus lähtee vasta ensi viikolla ja osat saapuvat sitten kun saapuvat. Jos suunnitelmat ja aikataulut menevät niin kuin tällä hetkellä näyttää, ajelen fillarillani seuraavan kerran vasta juhannuksen jälkeen.

Perjantai-iltana onnistuin myös varmuuden vuoksi sanomaan hyvälle kaverilleni vähän asioita, joita en todellakaan tarkoittanut niin kuin hän ne ymmärsi. Myös se tilanne, jossa nuo muutamat sammakot lausuin, ei ollut paras mahdollinen ja pahensi hommaa aika lailla. Koko päivä auringossa, muutama olut ja vitullinen kipu nilkoissa ei myöskään parantanut ulosantiani millään lailla.

Vittu, ei tässä näemmä saa mitään muutakaan järkevää aikaiseksi. Taidanpa huomenna ottaa korin kaljaa mukaan ja mennä bussilla johonkin syrjäiselle rannalle loikoilemaan koko päiväksi. Ja takuuvarmasti en ota puhelinta mukaan! No niin vittu tietysti! Eihän näihin pohkeisiin ole hyvä päästää hiekkaa, joten taitaa jäädä se beachkin sitten väliin. Eli taidanpa huomenna sitten istua yksin kotona pimeässä nurkassa ja juoda sen korillisen kaljaa. Hmmm... miksihän en voisi tehdä sitä vaikka saman tien. No vittu! Eihän mulla ole korillista kaljaa; ainoastaan kaksi 6-packia Lidlin Schwaben Bräuta. Jos mä tinttaisin tänään ne naamariin ja istuisin huomenna koko päivän ravintolalaiva Donnan kannella.

Itse asiassa; ei mua enää pahemmin vitutakaan...
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Onkohan siinä puhelimessa sellaista virtakytkintä? Sillä se näet hiljenee seuraavaan avaukseen asti.

EDIT: Ronningille toki.

Juu niinhän sitä pitäis tehdä. Olen tottunut pitämään puhelinta tosin päällä koska en oleta ihmisten soittelevan viideltä aamulla. Tai ainakaan juuri sinä päivänä kun tarvitsisi aikaisin herätä. On vuodessa 364 muutakin päivää.
 
Kyllähän se vituttaa kun on ollut koko viikonlopun kipeenä. Pää täynnä räkää ja kurkku kipeenä sekä myös pää, tosin ei niin pahasti enää tänään. Kuumetta nostaa taas iltaa kohden. En kyllä huomenna mene töihin, vaikka olis parempi olo. Niiden vika kun oon kipee. Tai niiden paskojen autojen takia, missä vähänkin lämpimämmällä kelillä on pidettävä ikkuna auki ettei läkähdy. Sekin vituttaa tai hieman ihmetyttää ettei sitä tule normaalisti kipeäksi. Viime kesänä auton rikkinäinen ilmastointi aiheutti lähes 40 asteen kuumeen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ennenkin kirjoittanut tänne siitä kuinka en ymmärrä ja kuinka paljon minua vituttaa turha "ruokahifistely".

Katselin tuossa äsken kolmoselta tätä uutta tosi-tv-ohjelmaa jossa kokit kilpailevat vastakkain, ja tulin ihan saatanan huonolle tuulelle! Tiedän että tuon tyypin rooli on olla vittumainen ja ohjelma on tehty sen mukaan mutta vituttaa vaan että maailma on täynnä nälkää näkeviä ihmisiä ja joku saatanan itseään täynnä oleva runkkari itkee kuin lapsi ja haukkuu ja nimittelee ihmisiä kun joku vitun meriantura on hitusen liian ruskeaksi paistettu. Voi perkele että pistää vihaksi! Tuollainen kusipää pitäisi laittaa syömään viikon verran putkeen mämmiä ja ruotsalaisia hapansilakoita niin oppisi olemaan!

En muuten aio enää katsoa tuota ohjelmaa...
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tiedän että tuon tyypin rooli on olla vittumainen ja ohjelma on tehty sen mukaan mutta vituttaa vaan että maailma on täynnä nälkää näkeviä ihmisiä ja joku saatanan itseään täynnä oleva runkkari itkee kuin lapsi ja haukkuu ja nimittelee ihmisiä kun joku vitun meriantura on hitusen liian ruskeaksi paistettu...

No samaa mieltä.
Ja sama yliturvonneiden yliläskiä ylisyöneiden sokeripommien laihdutus ohjelmien kanssa, koko tuotantotiimi Namibiaan..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tuollainen kusipää pitäisi laittaa syömään viikon verran putkeen mämmiä ja ruotsalaisia hapansilakoita niin oppisi olemaan!
Kyllä! Sillähän se maailman nälkäongelma ratkeaakin, kun viiden tähden ravintolat lopettaa turhan hifistelyn.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä! Sillähän se maailman nälkäongelma ratkeaakin, kun viiden tähden ravintolat lopettaa turhan hifistelyn.

Kyllä minä sen tiedän että ei ratkea, enkä sitä väittänytkään. Mutta kyllä minua vaan vituttaa jostain saatanan ruoan väristä itkeminen. Jos ravintolaruoka maistuu joltain ripulilta niin ymmärrän että joku siitä valittaa, mutta tuollainen aivan äärimmäisyyksiin menevä hifistely on jo sitten ihan vitun typerää. Ja näitä ihmisiä sitten pidetään vielä sivistyneinä ja "parempina ihmisinä" kuin esim. jossain Jaskan Grillillä vatsansa täyttäviä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä minä sen tiedän että ei ratkea, enkä sitä väittänytkään. Mutta kyllä minua vaan vituttaa jostain saatanan ruoan väristä itkeminen. Jos ravintolaruoka maistuu joltain ripulilta niin ymmärrän että joku siitä valittaa, mutta tuollainen aivan äärimmäisyyksiin menevä hifistely on jo sitten ihan vitun typerää. Ja näitä ihmisiä sitten pidetään vielä sivistyneinä ja "parempina ihmisinä" kuin esim. jossain Jaskan Grillillä vatsansa täyttäviä.

Ei sitä ohjelmaa ole pakko katsoa jos noin koville ottaa. Kuten monista muistakin maailman ongelmista, tästäkin pääsee eroon ummistamalla silmänsä. Veikkaanpa, että suurin osa niistä "ruokahifistelijöistä" jotka näissä paikoissa syövät ovat tehneet enemmän vaikkapa Namibian köyhyyden lievittämiseksi kuin keskiverto Jaskan Grillillä kävijä.

Tekopyhyys on helppoa kun sen itse itselleen tarpeeksi hyvin perustelee. Löytyyhän tästäkin maasta nouseva nuori vasemmistokyky, joka pitää kansalaistottelemattomuutta hyvänä keinona vastustaa globalisaatiota ja ilmastonmuutosta. Samainen isänmaan toivo kuitenkin pidättää itselleen oikeuden lentää joka vuosi useita kertoja ulkomaille katsomaan jalkapalloa, koska se on "hänelle tärkeää".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja näitä ihmisiä sitten pidetään vielä sivistyneinä ja "parempina ihmisinä" kuin esim. jossain Jaskan Grillillä vatsansa täyttäviä.

Näin se menee hieman kaikilla elämän osa-alueilla. Nissan on hyvä auto mutta Audi paljon kyrväkkäämpi ja maksaa enemmän. Status maksaa kuten vastaavan palvelun tuottaminen nimekkäämmällä yrityksellä. Ihminen on turhamainen. Minäkin monessa asiassa.
 

Ender00

Jäsen
Tulipahan pitkästä aikaa taas autoiltua vähän pidempää matkaa, kun oli parit ylioppilasjuhlat viikonloppuna.

Ja pitäähän se tähän ketjuun avautua kanssa autoilijoista:

1) Alinopeutta köröttelevät

Mikä vittu siinä on, että 100 km/h alueella ajellaan vain 70..80 km/h? Jos ei autollaan uskalla edes 100 ajella niin ehkä olisi parasta leikata se ajokortti kahtia, unohtaa autoilu ja käyttää julkisia.
Tuo ei ottaisi niin paljoa päähän jos tuo tapahtuisi tiepätkillä joissa se ohittaminen onnistuisi, mutta nyt joutui köröttelemään muutaman kymmenen km perässä, kun oli vaan mutkaa mutkan perään ja outo tie niin uskaltanut riskillä lähteä ohitse.

2) Muista piittaamattomat ohittelijat

Ajelin asuntoauton perässä ja hain ohituspaikkaa, olin siis varsin (aivan liian) lähellä edessä ajavaa. Liikennettä tuli vastaan, joten luonnollisesti päätin odottaa vastaantulevat ensin, mutta eikös sieltä takaani joku saatanan Volvo-kuski tuhatta ja sataa ohita minut ja sitten tunkee tuohon minun ja asuntoauton välissä olevaan 2 metrin rakoon, no annoin toki tilaa puolittaisella paniikkijarrutuksella ettei nyt kovin montaa ruumista tullut, kun vastaantulevat autot todellakin olivat lähes juuri kohdalla. Kyllä vituttaa tuollaiset kuskit, jotka laput silmillä tunkevat ohitse ja laskevat täysin sen varaan, että kyllä muut väistää ja antaa tilaa, kun egokuskit tulevat. No, oikein laskettu, kyllähän sitä tilaa antaa kun ei tuo kuolemakaan vielä nappaa.

3) Karavaanarit nuo teiden tukkeet, jotka eivät ymmärrä tilaa ohituksille antaa.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Ajelin asuntoauton perässä ja hain ohituspaikkaa, olin siis varsin (aivan liian) lähellä edessä ajavaa. Liikennettä tuli vastaan, joten luonnollisesti päätin odottaa vastaantulevat ensin, mutta eikös sieltä takaani joku saatanan Volvo-kuski tuhatta ja sataa ohita minut ja sitten tunkee tuohon minun ja asuntoauton välissä olevaan 2 metrin rakoon, no annoin toki tilaa puolittaisella paniikkijarrutuksella ettei nyt kovin montaa ruumista tullut, kun vastaantulevat autot todellakin olivat lähes juuri kohdalla. Kyllä vituttaa tuollaiset kuskit, jotka laput silmillä tunkevat ohitse ja laskevat täysin sen varaan, että kyllä muut väistää ja antaa tilaa, kun egokuskit tulevat. No, oikein laskettu, kyllähän sitä tilaa antaa kun ei tuo kuolemakaan vielä nappaa.
Ei sitten tullut mieleesi, että ajoit aivan liian lähellä ko. asuntoautoa?

PS. Vituttaa idioottikuskit, jotka eivät tajua, että liikenne on yhteispeliä. Ei se oma perse ole se tärkein.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vituttaa idioottikuskit, jotka eivät tajua, että liikenne on yhteispeliä. Ei se oma perse ole se tärkein.

Kertoisitko ystävällisesti pari viimeisintä käytännön liikennetilannetta, joissa olet itse noudattanut mainitsemaasi epäitsekkyyden periaatetta.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Ymmärrän tuon Enderin vitutuksen aivan hyvin. Jos minä selvästi näytän olevani ohitusaikeissa, mutta siitä rekasta tms. ei nyt vaan pääse, niin mikä vittu siinä on, että takaa pitää tulla siihen väliin. Yhteispeliähän sen liikenteen pitäisi olla, eli ohitetaankin vuorolamme.

Eri asia on sitten ne turkulaiset, jotka tarvitsevat 40km tyhjän suoran joka ohitukseen. Jonoa ei tee se ensimmäinen auto vaan se toinen joka jää roikkumaan siihen perään estäen muidenkin ohitukset.

t. hanu
 

tutzba

Jäsen
Vituttaa väärin vituttaminen. Jos joku asia ottaa päähän ja siitä tänne avautuu, niin heti on joku vinkumassa siitä.

Itseäni vituttaa eilen JIMiltä tullut Ultimate Fighter -finaali. Siihen aikaan ei muutakaan tullut, joten erehdyin sitten sitä katselemaan. Läskit amerikkalaiset hurraavat kun kaksi miestä vetää toisiaan tylysti turpaan. Ja jos joku ohjelma vituttaa niin sitä ei tarvitse katsoa, tiedän kyllä. Oli paskempi sarja kuin suomalainen Diili.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös