Vitutusketju

• 10 688 744
  • 56 246
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voi inhota joka liigasta jotain, onhan se nyt loppujen lopuksi ihan sama kuka minkäkin voittaa, jos muita intressejä siihen ei ole. Narrit on tietenkin eri asia ja Ruotsi, mutta pitäähän sen siihen jo jäädä.
Luonnollistahan se on, että jos joku suosikkijengi löytyy, löytyy samasta liigasta usein myös inhokki. Myös meikäläistä korpeaa jonkin verran mm. ManU:n ja Realin menestys, kun itse kannatan Liverpoolia ja Barcelonaa. Myös Arsenal on inhokki, koska broidini kannattaa sitä, eikä broidini tiedä mistään mitään. Toisaalta kannatan myös Bayern Münchenia, mutta inhokkeja ei Bundesliigasta löydy. Johtunee ainakin osittain Bayernin ylivoimaisuudesta viime vuosina.

NHL:ssä suosikkeja on useita, eikä yhtäkään ylitse muiden. Suosikkien mukana mm. molemmat finalistit, joista tällä kertaa kallistuin Pittsburghin ja Jakke Ruudun puolelle. Detroitin pelistä olen tykännyt aina, mutta suuri ruotsalaisten määrä on tosiaan huono juttu. Onneksi Filppula on nyt ekana suomalaisena päässyt punasiipiin ja vieläpä merkittävään rooliin. NHL-inhokkien listalta löytyvät mm. Colorado, NY Islanders, NJ Devils, Toronto, Columbus ja pari muuta.

Nää on tunnemaailman juttuja, jolloin vitutus on herkässä joskus.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Onnittelut kuitenkin Filppulalle SC:stä.

KYLLÄ! Suomalainen nakkikattilan kyljessä on aina jees.

Enkä mä oikeesti ketään vihaa, enää. Se on niin 1995. Mutta kyllä nämä "feudit" Real-Barca, Habs-Toronto, Fin-Swe jne. ovat urheilussa hyvä lisä tuomaan jännitystä, kunhan homma ei mene yli. Tänä vuonna meni näin päin. Detroitin tapauksessa Holmströmssonien lisäksi en itse niin pidä sinänsä pirullisen tehokkaasta Obstruction hokista kuten Therrien itk.. sanoisi.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Joku saatanan idiootti kävi sitten pöllimässä pyörän. Nyt ei ole minkäännäköistä kulkuvälinettä, vittu.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai sitä sitten ollaan virallisesti keski-ikäisiä kun 35-vuotta tulee mittariin tänään....... Mihin se nuoruus perkele katosi?

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa suunnattomasti nimimerkki Hemingwayn ja kaltaistensa mielipiteet, joiden mukaan nainen on suorastaan kerännyt raiskausta, jos on ensin antanut ymmärtää mutta sitten kieltänyt. Sairas ajattelumalli.

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Jaksaa ruveta jo vituttamaan noi ainaiset Koivusen Arin vittuilut kaikissa mahdollisissa iltapäivälehdissa muista artisteista. Jätkä jaksaa avautua joka vitun lehdessä ja haukkua muut artistit aivan paskoiksi. Tänään viimeisimpänä "artistina" jälleen kerran paskaa niskaan sai Ilkka Jääskeläinen. Kovin kaksiseksi ei hänen artistinura jäänyt ja tällä hetkellä taitaa olla työtön mies. Kyllähän tuon Jääskeläisen itsekin allekirjoitan, mutta kaikkien Remujen sun muiden arvosteleminen kaverilta, joka on aloittanut vasta uransa pistää vituttamaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa tuleva ex-vaimo. Itse on halunnut ns. yksinhuoltaja elämää, niin tuossa pihalla ollessa ei voi vittu mitään muuta tehdä, kun istua itseänsä grillaamassa ja käskee lapset isin luo, kun ne jotain pyytää. Ja vittu, naapurin akka vielä mukana säestämässä. Muuttaisi jo vitun äkkiä, mitta se on minunkin lasissa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitusti kiitoksia sille kusipäälle, joka on reteästi varannut kolme pyykkivuoroa peräkkäin, eli siis neljästä kymmeneen. Tuleekohan nyt varmasti puhdasta. Muuten ihan sama, mutta olen huomenna lähdössä suoraan duunista viikonlopun viettoon ja puhtaat vaatteet... noh, niitä ei juurikaan ole. Vittu sentään mitä toimintaa.

Oma vetelyys. En tosin tiedä johtuuko tämä helteestä vai mistä, mutta kunpa vaan saisin edes jotakin aikaan.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa tuleva ex-vaimo. Itse on halunnut ns. yksinhuoltaja elämää, niin tuossa pihalla ollessa ei voi vittu mitään muuta tehdä, kun istua itseänsä grillaamassa ja käskee lapset isin luo, kun ne jotain pyytää. Ja vittu, naapurin akka vielä mukana säestämässä. Muuttaisi jo vitun äkkiä, mitta se on minunkin lasissa.
Eivätkö lapset ole sinunkin lapsiasi?

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helsingissä pikkupojan yli ajettiin ja kuski kaasutti pois keskisormea näyttäen, Hartfordissa ajettiin 78 -vuotiaan yli ja kaikki vaan katselivat kituvaa vanhusta.

Scholl ja muut hengenheimolaiset kehuvat kilpaa välinpitämättömyydellä. Tätä riittää...

Nyt täytyy uskoa Juicea...

"Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee.
Katso ulos. Näätkö sen: toiset tappaa toisiaan. Alla veristen vaatteiden loiset tappaa loisiaan."

Vituttaa ihmisten välinpitämättömyys ja omahyväisyys.

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu että vituttaa.

Kotiuduin juuri yövuorosta, puolet yöstä mielessä oli vain tyttöystävän viimeviikkoinen selitys siitä,että emme voi lähteä tallinnaan kun hänellä ei ole rahaa.

TÄLLÄ VIIKOLLA TAPAHTUNUTTA!:

Tyttö ilmoittaa menevänsä kavereidensa kanssa provinssirokkiin ja ehkä jopa kahdeksi päiväksi! Mistäs ne rahat tähän sitte oikeen on tulleet. Jos tyttö vielä ilmoittaa että on menossa tuonne kahdeksi päiväksi, niin lähteköön saatana sinne sitten sinkkuna, vuosi elämästä tähän vaan meni. vitun akat.

Tällä hetkellä vituttaa vielä niin paljon ettei edes nukuta.

Tällä hetkellä vituttaa Suomi, suomalaiset ja suomalaisten poliitikkojen vastuunkantokyky! Mulle kun opetettiin että noudata lakeja, jos niitä rikot, niin kanna vastuusi kuin mies. Mites nämä meidän "korruptoitumattomat" veijarit valehdellaan joka-asiassa niin paljon että itse pirukaan ota selvää mitä näillä veijareilla on mielessä. Ja erityis maininnan saa Suvi "Lapset ajatelkaa lapsia" Linden hieno veto että teet langattomat mikit,kajarit yms av laitteet toimimattomiksi vittu! hyvin sä Suvi vedät asioista mistä et mitään tajua.

-Edit- Niin ja unohtui nämä Suomen lammasmaiset kansalaiset. Missä tahansa muussa maassa tälläisten skandaalien tapahtuessa kansa olisi barrikaadeilla vaatimassa parempaa hallitusta ja kansanedustajistoa. Mites meillä "No herrat on herroja, kepu pettää aina, ei siellä mitään muutosta saada aikaiseksi." Vittu ei varmasti muutosta tule, kun kansa herran pelossaan ei uskalla vaatia mitään muutoksia.

Viimeksi muokattu:

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Joku saatanan savolaenen näköjään oli veivaillut yöaikaan Volkkaristani keulamerkin alkuviikon mummolareissulla Kuopijossa. Palakoon helvetin tulissa kyseinen amis!

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tuleva säätö KELAN ja Yliopiston kanssa vituttaa jo valmiiksi. Olen saanut jostain väärää infoa (tai kuunnellut väärin). Luulin, että Yliopisto on velvollinen maksamaan tämän kuun vuokrani. Yliopistolla ei ole tätä mitään vastaan, itse asiassa taisivat jo maksaa. Mutta Kelapa yllätti ja maksoi tililleni avustuksia joita en ole edes tietääkseni pyytänyt ja ovat kovasti sitä mieltä, että heidänhän tuo tämän kuun vuokra pitää maksaa. Siis mitä vittua nyt taas?! Oisivat mulkut hiljaa ja tyytyväisiä, jos joku muu laitos suostuu maksamaan tuon vuokran, mutta ehei hirveä säätö tästä vielä saadaan päälle ja luultavasti itse häviän tässä säädössä rahallisesti. Yksinkertaisesti vain sen takia, että satuin olemaan Lapinjärven kirjoilla vielä kesäkuun ensimmäisen päivän...

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Helsingissä pikkupojan yli ajettiin ja kuski kaasutti pois keskisormea näyttäen, Hartfordissa ajettiin 78 -vuotiaan yli ja kaikki vaan katselivat kituvaa vanhusta.

Scholl ja muut hengenheimolaiset kehuvat kilpaa välinpitämättömyydellä. Tätä riittää...

Nyt täytyy uskoa Juicea...

"Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee.
Katso ulos. Näätkö sen: toiset tappaa toisiaan. Alla veristen vaatteiden loiset tappaa loisiaan."

Vituttaa ihmisten välinpitämättömyys ja omahyväisyys.

Luin juuri äsken saman iltiksestä. Voi perhana että pistää vihaksi. Ei voi käsittää per..le

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vähän pistää vituttamaan kouluhommat. Männä viikolla oli pääsykokeet. Ajattelin sitten, että hyvä kun ne saa näin alkukesästä pois alta, niin ei koko kesää tarvi miettiä sitä hommaa.. Mutta paskat, kyllähän tuo pyörii päässä koko ajan.

Yksinkertaisesti vituttaa niin helevetisti, kun ei oikein muuta elämää tällä hetkellä ole kuin tuo koulunkäynti, niin ei sitä saa oikeen mitään muuta mieleensä. Noh, eiköhän nuo kesää viettäessä pyyhkiydy mielestä jossain vaiheessa. Palataan asiaan sitten, kun tulokset tulee. Hajotaan vasta sitten kunnolla, jos aihetta on..

d2uce

Jäsen
Hieman ehkä vituttaa, kun ei saa nukutuksi ja parin tunnin päästä pitäisi hipsiä töihinkin. Noh, eiköhän siitäkin kahvilla sitten selviä ylitse.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hieman ehkä vituttaa, kun ei saa nukutuksi ja parin tunnin päästä pitäisi hipsiä töihinkin. Noh, eiköhän siitäkin kahvilla sitten selviä ylitse.

Älä hättäile, itsellä on tullut viimeiseen kolmeen vuorokauteen nautittua unta oikein pihillä kauhalla, hieman rapiat 9 tuntia olen ollut untenmailla, ja nekin vähät unet on olleet katkonaisia. Kiitos, että olen rahan ahne ja valinnut yötyön.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy