Vitutusketju

  • 10 557 307
  • 56 140

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helsingissä pikkupojan yli ajettiin ja kuski kaasutti pois keskisormea näyttäen, Hartfordissa ajettiin 78 -vuotiaan yli ja kaikki vaan katselivat kituvaa vanhusta.

Scholl ja muut hengenheimolaiset kehuvat kilpaa välinpitämättömyydellä. Tätä riittää...

Nyt täytyy uskoa Juicea...

"Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee.
Katso ulos. Näätkö sen: toiset tappaa toisiaan. Alla veristen vaatteiden loiset tappaa loisiaan."

Vituttaa ihmisten välinpitämättömyys ja omahyväisyys.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu että vituttaa.

Kotiuduin juuri yövuorosta, puolet yöstä mielessä oli vain tyttöystävän viimeviikkoinen selitys siitä,että emme voi lähteä tallinnaan kun hänellä ei ole rahaa.


TÄLLÄ VIIKOLLA TAPAHTUNUTTA!:

Tyttö ilmoittaa menevänsä kavereidensa kanssa provinssirokkiin ja ehkä jopa kahdeksi päiväksi! Mistäs ne rahat tähän sitte oikeen on tulleet. Jos tyttö vielä ilmoittaa että on menossa tuonne kahdeksi päiväksi, niin lähteköön saatana sinne sitten sinkkuna, vuosi elämästä tähän vaan meni. vitun akat.


Tällä hetkellä vituttaa vielä niin paljon ettei edes nukuta.
 
Tällä hetkellä vituttaa Suomi, suomalaiset ja suomalaisten poliitikkojen vastuunkantokyky! Mulle kun opetettiin että noudata lakeja, jos niitä rikot, niin kanna vastuusi kuin mies. Mites nämä meidän "korruptoitumattomat" veijarit valehdellaan joka-asiassa niin paljon että itse pirukaan ota selvää mitä näillä veijareilla on mielessä. Ja erityis maininnan saa Suvi "Lapset ajatelkaa lapsia" Linden hieno veto että teet langattomat mikit,kajarit yms av laitteet toimimattomiksi vittu! hyvin sä Suvi vedät asioista mistä et mitään tajua.

-Edit- Niin ja unohtui nämä Suomen lammasmaiset kansalaiset. Missä tahansa muussa maassa tälläisten skandaalien tapahtuessa kansa olisi barrikaadeilla vaatimassa parempaa hallitusta ja kansanedustajistoa. Mites meillä "No herrat on herroja, kepu pettää aina, ei siellä mitään muutosta saada aikaiseksi." Vittu ei varmasti muutosta tule, kun kansa herran pelossaan ei uskalla vaatia mitään muutoksia.
 
Viimeksi muokattu:

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Joku saatanan savolaenen näköjään oli veivaillut yöaikaan Volkkaristani keulamerkin alkuviikon mummolareissulla Kuopijossa. Palakoon helvetin tulissa kyseinen amis!
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tuleva säätö KELAN ja Yliopiston kanssa vituttaa jo valmiiksi. Olen saanut jostain väärää infoa (tai kuunnellut väärin). Luulin, että Yliopisto on velvollinen maksamaan tämän kuun vuokrani. Yliopistolla ei ole tätä mitään vastaan, itse asiassa taisivat jo maksaa. Mutta Kelapa yllätti ja maksoi tililleni avustuksia joita en ole edes tietääkseni pyytänyt ja ovat kovasti sitä mieltä, että heidänhän tuo tämän kuun vuokra pitää maksaa. Siis mitä vittua nyt taas?! Oisivat mulkut hiljaa ja tyytyväisiä, jos joku muu laitos suostuu maksamaan tuon vuokran, mutta ehei hirveä säätö tästä vielä saadaan päälle ja luultavasti itse häviän tässä säädössä rahallisesti. Yksinkertaisesti vain sen takia, että satuin olemaan Lapinjärven kirjoilla vielä kesäkuun ensimmäisen päivän...
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Helsingissä pikkupojan yli ajettiin ja kuski kaasutti pois keskisormea näyttäen, Hartfordissa ajettiin 78 -vuotiaan yli ja kaikki vaan katselivat kituvaa vanhusta.

Scholl ja muut hengenheimolaiset kehuvat kilpaa välinpitämättömyydellä. Tätä riittää...

Nyt täytyy uskoa Juicea...

"Ja jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee.
Katso ulos. Näätkö sen: toiset tappaa toisiaan. Alla veristen vaatteiden loiset tappaa loisiaan."

Vituttaa ihmisten välinpitämättömyys ja omahyväisyys.


Luin juuri äsken saman iltiksestä. Voi perhana että pistää vihaksi. Ei voi käsittää per..le
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vähän pistää vituttamaan kouluhommat. Männä viikolla oli pääsykokeet. Ajattelin sitten, että hyvä kun ne saa näin alkukesästä pois alta, niin ei koko kesää tarvi miettiä sitä hommaa.. Mutta paskat, kyllähän tuo pyörii päässä koko ajan.

Yksinkertaisesti vituttaa niin helevetisti, kun ei oikein muuta elämää tällä hetkellä ole kuin tuo koulunkäynti, niin ei sitä saa oikeen mitään muuta mieleensä. Noh, eiköhän nuo kesää viettäessä pyyhkiydy mielestä jossain vaiheessa. Palataan asiaan sitten, kun tulokset tulee. Hajotaan vasta sitten kunnolla, jos aihetta on..
 

d2uce

Jäsen
Hieman ehkä vituttaa, kun ei saa nukutuksi ja parin tunnin päästä pitäisi hipsiä töihinkin. Noh, eiköhän siitäkin kahvilla sitten selviä ylitse.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hieman ehkä vituttaa, kun ei saa nukutuksi ja parin tunnin päästä pitäisi hipsiä töihinkin. Noh, eiköhän siitäkin kahvilla sitten selviä ylitse.

Älä hättäile, itsellä on tullut viimeiseen kolmeen vuorokauteen nautittua unta oikein pihillä kauhalla, hieman rapiat 9 tuntia olen ollut untenmailla, ja nekin vähät unet on olleet katkonaisia. Kiitos, että olen rahan ahne ja valinnut yötyön.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Vituttaa jo valmiiksi ruveta katsomaan EM-kisoja, kun katsoi ketkä kaksi herraa ovat selostamassa. Voi vittu. Jarmo Lehtinen ja Niki Juusela. Eikö Ylen palkkalistoilta todellakaan löydy enää tasokkaampia äijiä näinkin laadukkaisiin kisoihin, kuin nämä ovat?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa jo valmiiksi ruveta katsomaan EM-kisoja, kun katsoi ketkä kaksi herraa ovat selostamassa. Voi vittu. Jarmo Lehtinen ja Niki Juusela. Eikö Ylen palkkalistoilta todellakaan löydy enää tasokkaampia äijiä näinkin laadukkaisiin kisoihin, kuin nämä ovat?

Jep. Taannoisen Champions League-finaalin huippuhetki tosiaankin oli se, kun ääniyhteys Moskovaan katkesi ja Tapsa joutui selostamaan. Ai että kädet ristissä toivoin, ettei ääniyhteys enää olisikaan palannut, mutta mun tuurillahan sen tietää kuinka käy...
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Varmaan olisi kaikkien jo etukäteen hyvä sanoa, kuinka Ylen selostajat vituttaa, ettei sitä sitten tarvitsisi jokaisessa kisoja käsittelevässä ketjussa toistaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa jo valmiiksi ruveta katsomaan EM-kisoja, kun katsoi ketkä kaksi herraa ovat selostamassa. Voi vittu. Jarmo Lehtinen ja Niki Juusela. Eikö Ylen palkkalistoilta todellakaan löydy enää tasokkaampia äijiä näinkin laadukkaisiin kisoihin, kuin nämä ovat?
Onneksi ei kuitenkaan Mika Saukkonen.

On se kumma kun paikallisradioissa pyörii aivan loistavia eri lajien selostajia ja valtakunnalliset TV-kanavat taas vetävät puoleensa ala-arvoista osaamista.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vituttaa tämä jo jonkin aikaa ollut uusi paitsiosääntö. Puolustajalle vittumaista kun katsoo että selkeästi pelaaja paitsiossa, mutta toisella puolella oleva ei ookkaan jolle pallo syötetään. Paskin sääntö ikinä.

Tsekki siis teki 1-0 maalin juuri tätä "uutta" sääntöä hyödykseen käyttäen. Vittu.
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
Vituttaa tämä jo jonkin aikaa ollut uusi paitsiosääntö. Puolustajalle vittumaista kun katsoo että selkeästi pelaaja paitsiossa, mutta toisella puolella oleva ei ookkaan jolle pallo syötetään. Paskin sääntö ikinä.

Minä olen tätä sääntöä jo ehtinyt vuodet sulattamaan, mutta pakkien työtä on koitettu vaikeuttaa. Tietyllä tapaa hyvä, että kentän viisaimpia miehiä yritetään haastaa ja toisaalta kentän tyhmimpien, eli kärkimiesten urakkaa yritetään helpottaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vituttaa tämä jo jonkin aikaa ollut uusi paitsiosääntö. Puolustajalle vittumaista kun katsoo että selkeästi pelaaja paitsiossa, mutta toisella puolella oleva ei ookkaan jolle pallo syötetään. Paskin sääntö ikinä.
Päinvastoin. Se pelaaja, kuka paitsiossa oli, ei puuttunut pelin kulkuun mitenkään. Miksi peli olisi silloin pitänyt viheltää poikki?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Päinvastoin. Se pelaaja, kuka paitsiossa oli, ei puuttunut pelin kulkuun mitenkään. Miksi peli olisi silloin pitänyt viheltää poikki?
Siksi koska hänet joutuu huomioda niin pitkään kunnes syöttö lähtee, JOS lähtee. Jalkapallon yksinkertaisiin sääntöihin tuotu yksi turha sääntö, jota ei tarkkaan voi tulkita. Ei näin.

Edit:
"Siksi koska hänet joutuu huomioda"
Näin paitsiossa oleva pelaaja on pelissä koko ajan osittain mukana.
 
Viimeksi muokattu:

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa lähteä 15 minuutin päästä töihin.

Ei sen takia, että on aika kova dagen efter (oli muuten helvetin hyvät häät), vaan sen takia, että jää näkemättä tuo Ranskan avointen finaali (Federer-Nadal).

EDIT: Ja näköjään formulatkin alkaa kello 20. Jää sekin näkemättä + futismatsit. Ei siis ihan kohdilleen osunut tämä iltavuoro.

Onneksi kuitenkin huomenna on vapaapäivä. Voi hyvällä omallatunnolla herätä katsomaan urheilukanavalta, kun Celtics kylmentää toisen kerran peräkkäin Lakersin tähtimiehet klo 04 alkaen.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Maanantaina alkaa duuni ja heti puskee iltavuoroa sekä maanantaille että tiistaille. Saman tien missaan 4 matsia em-futista, vitun vittu!

Varsinkin huomisten Romania - Ranska ja Hollanti - Italia pelien missaaminen on paha takaisku. Tiistai-iltana on pienet mahdollisuudet ehtiä Espanjan matsin alkuun mennessä tv:n ääreen,
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa, kun viikonloppuna meni taas aivan liian paljon rahaa. Käsittämätöntä, miten sitä vaan saa palamaan. Eikä käteen jäänyt mitään muuta kuin darrasta johtuva tärinä ja parit masentavat kuitit.
 

Särki

Jäsen
Presta venttiilit

Jo toisen kerran ko venttiilit hajoaa ja joudun lähtemään sisäkumikauppaan! Ekalla kerralla olin osasyyllinen kun yritin aluksi normaalilla pumpulla pumpata ilmaa kumeihin ja onnistuin vääntämään venttiilinkärkeä hieman vinoon. Venttiili kesti kyllä vielä vajaan vuoden mutta sitten jonkun pumppauskerran aikana venttiilinkärki meni poikki ja se siitä. Ja nyt toisella kerralla ajoin pyörällä kotiinpäin ja ilmat pihalle. Kotiin päästyä aloin korjaamaan pyörää ja otin takakumin käteen ja ei reiän reikää! Ilma ei vaan pysy sisällä. Sitten huomasin että venttiiliä hieman kääntelemällä sen juuri on murtunut irti kumista! Ilmeisesti pumpatessa tuo venttiili pääsee liikkumaan sivusuunnassa mikä aiheutti tuon murtumisen. Tällä kertaa en vain pumpannut kumia pariin päivään, mutta venttiili päätti kuitenkin hajota. Ja koskaan en ole joutunut pumpaamaan näin usein ilmaa renkaisiin joissa ei ole reikää! Näissä ei vain pysy ilma sisällä, ja kyllä olen aina sulkenut venttiilin kärjen lukituksen pumppausten jälkeen.
Minkälaiseen käyttöön nämä venttiilit on oikein tarkoitettu?
Miksi tälläisiä on laitettu peruspyöriin jos näihin ei saa ilmaa hajottamatta venttiilejä?
Surkeita keksintöjä, sanon minä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Niin tai näin aina väärinpäin.

Oli tässä juttua yhden tyttösen kanssa, tapailtiin päivittäin, viihdyttiin tosi hyvin toistemme seurassa ja oli selvää että pelkkiä kavereita ei olla. Kemiat meni hyvin yhteen, ollaan tunnettu monta vuotta jo vaikka nähty melko harvoin, ja aina pidetty toisistamme.

Nyt päätin että otan tämän rauhassa, koska hän oli eronnut 2 viikkoa sitten 2,5vuoden suhteesta. Eilen menin tytön pyynnöstä hänen ystävälleen käymään, jossa oli myös yksi toinen jätkä+kaveri, jotka olivat tätä tyttöä piirittäneet jo jonkin aikaa. Olin siellä vain 45 minuuttia enkä tuntenut kotoani ollenkaan kotoisaksi, joten olin lähes koko ajan hiljaa ja lähdin sitten menemään.

Tämä tyttö sitten suuttui minulle että 'et edes jutellut mulle tai katsonut mua päin ' 'tuntu ettet edes halunnut nähdä minua', vaikka vakuutinkin että tulin sinne ainoastaan koska halusin nähdä hänet eikä todellakaan ole mitään intressejä valehdella hyvin vuoksi.

No menin siitä sitten kotiin ja tyttö ei 'jaksanut' puida asioitamme myöhemmin illalla, ja ehdotinkin että haen hänet pois ja vien kotiin, kun he olivat menneet hotellille juhlimaan, ja jätkät ottaneet huoneen. Eipä paljoa tarjous kiinnostanut ja tänään kun juteltiin, oli kuulemma paha olo ja morkkis.

Kysyin monta kertaa miksi on morkkis, ja aluksi se johtui vaan juomisesta, mutta sitten se johtuikin siitä että oli nukkunut toisen jätkän vieressä ja 'arvaat varmaan loput'.

Vastasin tähän että 'kiitos', johon tyttö vastasi 'arvasin että suutut! et ole mun poikaystävä, mutta jos haluat suuttua, niin ok'.

Sitten pyytelikin hetken kuluttua niin paljon anteeksi ja vakuutti pitävänsä minusta tosissaan ja pisti yön humalan ja suuttumuksen piikkiin ja niin edelleen.

Ei todellakaan tuntunut hyvältä. Vittu kun itse olen aiemmin sössinyt nais-asiani olemalla liian innostunut yms, mutta nyt kun päätin ottaa rauhassa ja katsoa miten hommat etenee niin käykin näin.

En vaan voi vittu ymmärtää.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Parikin asiaa...

1) Christiano Ronaldo, sinä muulinturpainen takatukkaegoisti. Voisitko suksia vittuun sieltä TV:stä patsastelemasta!!

2) Nuoriso, joka ei osaa ottaa keittoa asiallisesti, vaan tappelee ja heittelee pulloja poliisia kohti. Tästä nyt sitten lienee sanktiona vastaavien tapahtumien nollatoleranssi. Rauhassa liikkuva tissuttelija kärsii taas näiden vitun pipo- ja huppupäiden torspoilusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös