Jazze Cazza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Jep Italian liimatukkafanit on varmaan otettuja tästä deutschlandin tappiosta. No onneks Hollanti jyrää huomenna Ranskan,toivottavasti.
Vituttaa kun em-kisojen veikkaukset kusi. Veikkasin näin:
Tsekki - Portuligali 1 - 2
Sveitsi - Turkki 1 -1
Ja yllätys molemmissa peleissä tulokset oli oikein ennen lisäaikaa.
Yle uutiset kirjoitti: Sopimuksen vastustajat ovat muun muassa väittäneet, että Lissabonin sopimus vie Irlannilta sotilaallisen liittoutumattomuuden ja sallii abortit, minkä pääministeri on jyrkästi kiistänyt.
Eräs eurooppalainen maa. Vitun Irlanti.
Eräs eurooppalainen maa. Vitun Irlanti. Tällä hetkellä näyttää siltä että kansanäänestyksessä hylkäävät Lissabonin sopimuksen. Voi vittujen kevät, kaiken muun riemun rinnalla vielä eurooppalainen poliittinen kriisi. Ihanniinkuin tavaroiden hinnannousuissa ei olisi kriisiä tarpeeksi.
Linkki uutiseen
VOI VITTU.
Vituttaa tämä jo jonkin aikaa ollut uusi paitsiosääntö. Puolustajalle vittumaista kun katsoo että selkeästi pelaaja paitsiossa, mutta toisella puolella oleva ei ookkaan jolle pallo syötetään. Paskin sääntö ikinä.
Tsekki siis teki 1-0 maalin juuri tätä "uutta" sääntöä hyödykseen käyttäen. Vittu.
Vituttaa juhannuksen työvuorot. Piti olla osittain juhannus töissä mutta tänään sain tietää että koko juhannuksen olen töissä. Yövuorossa. V***U
Itselle tuli myös takaisinperuminen yhden kevään osalta, koska kuulemma en ole päätoiminen opiskelija jos en käy koulussa (kirjoitin päättötyötä, olin kirjoilla koulussa jne). Tämä oli tietenkin sovittu Kelan tädin kanssa että kaikki on OK (niinkuin mielestäni olikin, en vieläkään ymmärrä miksen saanut tukia). No, kun tuli kutsu selvittelemään takaisinmaksua ilmoitin olevani varaton ja pystyväni maksamaan 5€ kuussa takaisin. Pitkin hampain täti hyväksyi tämän kun ilmoitin etten todellakaan pysty maksamaan tätä enempää. Vuoden päästä tuli ilmoitus että verotietojen mukaan tuloni ovat parantuneet niin paljon, että maksutahtia pitäisi kiristää. Neuvottelin n. tunnin verran, itse olin sitä mieltä että 7€ on mielestäni aivan maksimisumma jonka voin maksaa kun täti ehdotti röyhkeästi useampaa kymppiä. Päädyimme 10€ kuukausitahtiin. Sen jälkeen Kelasta ei olekaan mitään kuulunut, ja joka kuukausi (ihan hyvistä) tuloistani lähtee 10€, lähes 10 vuoden ajan.Nyt ei voi kun kädet ristissä toivoa, että saan Kelan kanssa sovittua jonkun inhimillisen maksujärjestelyn.
...Nyt ei voi kun kädet ristissä toivoa, että saan Kelan kanssa sovittua jonkun inhimillisen maksujärjestelyn...
Kelan kanssa saat sovittua asiallisen maksujärjestelyn esim. 50 €/kk, kunhan perustelet asia hyvin.