Tulee uni, tulee... Vitun vittu. Pitäisi tässä ennen aamu yhdeksää oppia yksi kurssikirja, no "pikku" homma. Niin ja vielä notkun jatkoajassa, kun pitäisi olla lukemassa, ei näin ei näin. No niin ja mars lukemaan paskaa! Olkaa tyytyväisiä te ketkä olette opiskelut jo hoidelleet, niin vittumaista tämä välillä on. Kumpa olisi edes matiikan/fysiikan koe kyseessä, niin voisi painella nukkumaan, mutta ei ole, niin ei auta muu kuin pänttääminen.Ei tuu uni ei.. Vitun vittu...
No niin kaikki katkerat ex mies- ja naisystävät, hankkikaa elämä!! Ei tarvi tulla mun elämää sotkemaan ja jos joitain surkuhupaisia tyyppejä vituttaa että on niiden naisen vieny, niin sopii tulla sanomaan se ihan päin naamaa.. Mistä näitäkin sikiää?
No, muutoksia on tulossa ja siihen tässä tänään esimies vetosi. Meille luvattiin kuukausi sitten, että "jos otatte vastaan kirjallisen tuen oman työnne rinnalle, teille ei tule näitä loppuasiakkaiden ongelmia hoidettavaksi". No, minähän heti lupauduin, ja vieläkään ei ole mitään tullut. Esimies vaan vastasi että "odotetaan mitä organisaatiomuutos tuo tullessaan.."Keskijohto asettuu kuitenkin lähes aina työnantajan puolelle (siis jos kyseisellä esimiehellä on ns työnjohto-oikeudet, eli tulosvastuu, saa antaa kenkää jne)
Onhan mahdollista että tietää jo tulevista muutoksista, luvattu kenties lisää valtaa, vastuuta ja liksaa..
Arvon Jääkoneenkuljettaja! Harvoin olen ollut kenenkään kanssa näin samaa mieltä jostain asiasta. Nyt täytyy käyttää kulunutta fraasia ja sanoa, että tuli kuin omalta näppikseltä. Sama asia vituttaa täälläkin siis. Ei aivan sama tilanne, mutta kuitenkin. Kovasti on ailahtelevaa porukkaa hameväki.Kuinka helvetissä voi kahden ihmisen ajatusmaailma erota niin paljon, seitsemän vuoden jälkeenkin? Vai onko sitä alun perinkin menty perse edellä puuhun? Joka tapauksessa, vituttaa suunnattomasti. Ensin shoppaillaan, sitten "haaveet kaatuu" ja lopuksi vielä löydät leiman "syyllinen" otsastasi. Seisot tumput suorina tai otat aloitteen, aina se menee päin vittua.
Nyt kyllä vituttaa.
Ulkona on, mitä, sellaset 30 astetta ollu koko illan ja allekirjottanut on kuumeessa sisällä.
Vitutusta lisää se, että tässä tilassa pitäs lukee lukion kakkosvuoden viimesen koeviikon viimeseen kokeeseen (Kemia 5) ja mennä tekemään se koe huomenna sairaana.
Ja vielä yks pointti vitutukseen on se, ettei oo kurssin aikana oikein tullut osattua paljon paskaakaan.
Potkut vituttaa aina! Varsinkin jos ne tulee ilman sen kummempia perusteluja!
En ymmärrä tälläistä puhetta, itse olen ainakin onnellinen esimerkisi jos Sami Lepistö saa hyvän sopimuksen NHL:ään ensi kaudeksi. Tottakai jonkun pelaajan lähteminen tekee ison aukon joukkueeseen, mutta pitää olla iloinen kavereiden puolesta, että saavat näyttää taitojaan myös isommissa piireissä.Mutta kuitenkin VITTU KUINKA VOI VITUTTAA SAATANA se, että Antti "Pillu" Pihlström lähti. Vaikka se tiedettiin ja näsäviisaat haistakoon todella, todella pitkän paskan. Painukaa kaikki vittuun..