Vitutusketju

  • 10 549 790
  • 56 138

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No niin kaikki katkerat ex mies- ja naisystävät, hankkikaa elämä!! Ei tarvi tulla mun elämää sotkemaan ja jos joitain surkuhupaisia tyyppejä vituttaa että on niiden naisen vieny, niin sopii tulla sanomaan se ihan päin naamaa.. Mistä näitäkin sikiää?

Tuohan oli kai vitsi, eikö ollutkin...?

Itseäni ei juuri tällä hetkellä ihan suunnattomasti vituta mikään. Hivenen ärsyttää kuitenki se, että ulkona on aivan mahtava ilma ja mun täytyy opiskelujuttuja pakertaa sisällä.
 

Rocco

Jäsen
Keskijohto asettuu kuitenkin lähes aina työnantajan puolelle (siis jos kyseisellä esimiehellä on ns työnjohto-oikeudet, eli tulosvastuu, saa antaa kenkää jne)
Onhan mahdollista että tietää jo tulevista muutoksista, luvattu kenties lisää valtaa, vastuuta ja liksaa..
No, muutoksia on tulossa ja siihen tässä tänään esimies vetosi. Meille luvattiin kuukausi sitten, että "jos otatte vastaan kirjallisen tuen oman työnne rinnalle, teille ei tule näitä loppuasiakkaiden ongelmia hoidettavaksi". No, minähän heti lupauduin, ja vieläkään ei ole mitään tullut. Esimies vaan vastasi että "odotetaan mitä organisaatiomuutos tuo tullessaan.."

Haistakaa naavainen v*ttu koko firma.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Ville Valo, Natalia Avalloni ja Summer wine. -Lopettakaa jo tuon paskan soittaminen. Anna Hanski sitä renkutti jo ihan tarpeeksi.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Vapaapäivä ja ennen kasia alkaa ruohonleikkurit ulvoa pihalla. Miks niiden ääni on niin helvetillinen? Lisäksi naapuri rempaa kämppää ja pora vinkuu,wittu!!

Salkkareidenkin jaksot olivat vaisuja..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hajoitin tiiliseinää ja sormi aukesi pahasti. Yhtäkkiä valui veri valtoimenaan vasaraa pitkin. Vituttaa, vekki tuli juuri niveleen ja syvä kuin mikä. Huomenna alkaisi todella tärkeä työrupeama, jota tämä todella paljon haittaa.

Uskomaton säkä! Ja siksi toisekseen, vituttaa tämä kamala kosteus. Muutenkin olisi paljon miellyttävämpää tuollainen 15 astetta kuin yli 25, pakko olla t-paitasillaan ja hiestä märkänä kun askeleen ottaa, paska homma!

Edit: Vitut tänään onkin tiistai ja tietenkään pankki ei ole kuin 15 asti auki, uskomatonta!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt kyllä vituttaa.

Ulkona on, mitä, sellaset 30 astetta ollu koko illan ja allekirjottanut on kuumeessa sisällä.

Vitutusta lisää se, että tässä tilassa pitäs lukee lukion kakkosvuoden viimesen koeviikon viimeseen kokeeseen (Kemia 5) ja mennä tekemään se koe huomenna sairaana.

Ja vielä yks pointti vitutukseen on se, ettei oo kurssin aikana oikein tullut osattua paljon paskaakaan.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jottei huonosti nukutun yön jälkeen (OTT-ANA) olisi ollut tarpeeksi vaikea päivä, jouduin iltapäivän puolella shoppailureissulle mukaan.

Josta selvittyämme, oli tarkoitus laittaa tuo lohikimpale*evääksi asumuserokumppanini kanssa. Mutta eihän ne asiat niin voi mennä, vaikka kaikki tillit, sitruunat ja muut härpäkkeet tulin hankkineeksi kulinaristista nautintoamme varten. Jostainhan se on kuukautiskierron väärässä kohdassa tarpovan kehitettävä itku ja hammasten kiristys! Eli se siitä yhteisestä illasta.

Kuinka helvetissä voi kahden ihmisen ajatusmaailma erota niin paljon, seitsemän vuoden jälkeenkin? Vai onko sitä alun perinkin menty perse edellä puuhun? Joka tapauksessa, vituttaa suunnattomasti. Ensin shoppaillaan, sitten "haaveet kaatuu" ja lopuksi vielä löydät leiman "syyllinen" otsastasi. Seisot tumput suorina tai otat aloitteen, aina se menee päin vittua.

Onneksi ehdin napata Lidl:stä 7euron rotukoiran kyytiin...

(* kävin suvun mökillä eilen katselemassa miten järviruoko kasvaa. Eräs sukulaismies toi mereltä kauden ensimmäiset lohet, 12kg ja 9kg tapaukset. Tuumasi minulla olleen osuutta kauden avaukseen (seisoin siis rannalla kädet taskussa, tietenkin), jotta lykkäsi reilun siivun mukaan. Tämä ei vituttanut eilen.)
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kuinka helvetissä voi kahden ihmisen ajatusmaailma erota niin paljon, seitsemän vuoden jälkeenkin? Vai onko sitä alun perinkin menty perse edellä puuhun? Joka tapauksessa, vituttaa suunnattomasti. Ensin shoppaillaan, sitten "haaveet kaatuu" ja lopuksi vielä löydät leiman "syyllinen" otsastasi. Seisot tumput suorina tai otat aloitteen, aina se menee päin vittua.
Arvon Jääkoneenkuljettaja! Harvoin olen ollut kenenkään kanssa näin samaa mieltä jostain asiasta. Nyt täytyy käyttää kulunutta fraasia ja sanoa, että tuli kuin omalta näppikseltä. Sama asia vituttaa täälläkin siis. Ei aivan sama tilanne, mutta kuitenkin. Kovasti on ailahtelevaa porukkaa hameväki.
 
Nyt kyllä vituttaa.

Ulkona on, mitä, sellaset 30 astetta ollu koko illan ja allekirjottanut on kuumeessa sisällä.

Vitutusta lisää se, että tässä tilassa pitäs lukee lukion kakkosvuoden viimesen koeviikon viimeseen kokeeseen (Kemia 5) ja mennä tekemään se koe huomenna sairaana.

Ja vielä yks pointti vitutukseen on se, ettei oo kurssin aikana oikein tullut osattua paljon paskaakaan.

Itseäni lähinnä vituttaa juuri tämä viimeinen koeviikko sen verran paljon, että päätän siirtää muutaman kokeen omatoimisesti seuraavalle vuodelle. Kesän jälkeen sitten uusilla aivoilla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa kun on töissä kamala kiire. Tänäänkin meni "ylitöiksi". Lainausmerkit siitä, että ylitöitä ei tehdä, vaan ylimääräiset tunnit saa sitten pitää joskus vapaana.

Lisäksi vituttaa, että yläkerran naapuri on hankkinut kimeä- ja kovaäänisen tyttöystävän.
 
Työasiat vituttaa. Mitä helvettiä tekee kuljetusfirmalla, joka ei hae yhtään lähetystä ajallaan, kadottelee lähetyksiä, ja muutenkin hoitaa hommansa päin persettä. Ja kyse on nimekkäästä ja isosta puljusta. Perkele. Selitteleppä siinä sitten asiakkaalle, jolta tavara loppuu, että vielä menis muutama päivä.

Ja sama vitutus ranskalaisiin. Ja firmamme tuotantolaitokseen Ranskassa. Vituiks menee hommat sielläkin. Saatanan sohlaajat. Yksinkertaisia asioita pystytään ryssiin jäätävän hyvällä prosentilla. Ja sitten saa taas ite kertoo asiakkaille miks hommat kusee.
 

Erik Loka

Jäsen
Voi vittu. Lukion ruotsin vitoskurssin koe huomenna, enkä ymmärrä tuosta juuri mitään. Ei näillä mun tiedoilla sitä läpi päästä. Taidan skipata ja perehtyä NHL-finaaliin yöllä.
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Vittu kun vituttaa, kun pomo on sellainen jääräpää. Sama stalinistinen sanelupolitiikka jatkuu vuodesta vuoteen. Meno on kuin rautaesiripun takaisessa suunnitelmataloudessa. Kaikki on vanhanaikaista, mikään ei muutu ja henkilöstöstä suurin osa on avuttomia lampaita (määräaikaisia), jotka eivät luonnollisestikaan uskalla avata suutaan, kun pelkäävät työpaikkansa puolesta. Minut ja muutamat muut leimataan toisinajattelijoina idiooteiksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pillu, siinä se on! Voi vittu kuinka voi ihmistä vituttaa, voi vitun vitun vittu!
Kyllähän se tiedettiin, niin niin, mutta kuinka paljon voi silti ihmistä vituttaa. Kyllä ne perkeleen NHL:n vedet tiedetään, mutta voi vitun vitun vittu! Kuinka voi vituttaa! Vitun vitun vittu! NHL:n Stanin malja, haistakaa vittu! Vitun Pillu tienaa nyt sitten niin perkeleesti rahaa äläkä tule takaisin, ainakaan Bluesiin. sitten niin, mene Bluesiin, se antoi aavistuksen kuitenkin vastuuta, tai itse asiassa SaiPaan, se antoi vielä enemmän vastuuta.

Mutta kuitenkin VITTU KUINKA VOI VITUTTAA SAATANA se, että Antti "Pillu" Pihlström lähti. Vaikka se tiedettiin ja näsäviisaat haistakoon todella, todella pitkän paskan. Painukaa kaikki vittuun..

Edit: Kirj.virh olkoon juurikin se sama. Asian ydin varmasti selvisi varmasti, vituttaa kuitenkin Pillun lähtö. Terveisiä vielä Makelle ja Seville, jotka töissä kyylää näitä perkeleet. Vittu..

PILLU!
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Mutta kuitenkin VITTU KUINKA VOI VITUTTAA SAATANA se, että Antti "Pillu" Pihlström lähti. Vaikka se tiedettiin ja näsäviisaat haistakoon todella, todella pitkän paskan. Painukaa kaikki vittuun..
En ymmärrä tälläistä puhetta, itse olen ainakin onnellinen esimerkisi jos Sami Lepistö saa hyvän sopimuksen NHL:ään ensi kaudeksi. Tottakai jonkun pelaajan lähteminen tekee ison aukon joukkueeseen, mutta pitää olla iloinen kavereiden puolesta, että saavat näyttää taitojaan myös isommissa piireissä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En ymmärrä tälläistä puhetta, itse olen ainakin onnellinen esimerkisi jos Sami Lepistö saa hyvän sopimuksen NHL:ään ensi kaudeksi. Tottakai jonkun pelaajan lähteminen tekee ison aukon joukkueeseen, mutta pitää olla iloinen kavereiden puolesta, että saavat näyttää taitojaan myös isommissa piireissä.


Kyllä kyllä, turhauduin..VITTU! Olisiko ihmettely-ketju tai joku muu mitään? Pillu lähti, totta kai olen onnellinen siitä, että sai sopimuksen ja ura etenee yms. niin helvetin mukavaa.

Voi hyvä ihme, eikö saa edes vitutus-ketjussa kunnolla turhautua, hä. Kiitos,hei.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi vittu. Lukion ruotsin vitoskurssin koe huomenna, enkä ymmärrä tuosta juuri mitään. Ei näillä mun tiedoilla sitä läpi päästä. Taidan skipata ja perehtyä NHL-finaaliin yöllä.
Vähän liiankin tuttu tunne. Tosin sillä erotuksella, että ruotsista ovat tainneet tulla parhaat numerot(liikuntaa ei lasketa), mutta reaaliaineissa pätee tuo "mitään en osaa" tunne, jos ei ole jakson aikana edes avannut kurssikirjaa kotona. Voin sanoa, että on muuten aika vittumaiset fiiliksen koetta edellisenä iltana noissa tapauksissa.

Siis oikeastihan en tuota aikaisemmin mainitsemaani ruotsia osaa puhua, mutta kun kokeet (2 kurssia käyty) ainakin tuntuvat suht helpoilta, niin mikäs siinä. Hups, mitähän sitä tuli taas sanottua? Ai että ruotsi on helppoa, tätä ei kyllä vuosi sitten olisi uskaltanut edes leikillään sanoa =)

Tuota skippausta olisi vissiin minunkin pitänyt käyttää tässä viidennessä jaksossa, mutta eiköhän bilsan kakkoskurssi mennä joka tapauksessa uusimaan, tai no hyvällä tuurilla saattaa vitonen tulla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Perseestä, kaksi vuotta hienosti palvellut Shimanon haspeli Spirex 1000 RD meni paskaksi. Juuri kun alkoi kalastusvimma olla parhaimmillaan ja uusia paikkojakin on tullut löydettyä. Kai siinä on takuuta jäljellä, mutta uuden tilalle saaminen kestää sen pari viikkoa parasta osaa kesästä, eli sitä viikkoa kun tuomi kukkii. Voi vittujen kevät.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Olen asunut muijalla toista kuukautta. Kaikkeen nähtävästi tottuu mutta pieni nörtti sisälläni käy kuumana. Nettiyhteys on joku huuhaa homepna systeemillä ja on hiiidaaasss, yhteys on toudella paska. Tää on ihan hyvin palvellu mua kun mä tartten. Just joo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös