TwentyThree
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Työpaikkani katto vuotaa kuin seula... ja totta vitussa juuri oman työpisteeni kohdalta.
Arvon Jääkoneenkuljettaja! Harvoin olen ollut kenenkään kanssa näin samaa mieltä jostain asiasta. Nyt täytyy käyttää kulunutta fraasia ja sanoa, että tuli kuin omalta näppikseltä. Sama asia vituttaa täälläkin siis. Ei aivan sama tilanne, mutta kuitenkin. Kovasti on ailahtelevaa porukkaa hameväki.Kuinka helvetissä voi kahden ihmisen ajatusmaailma erota niin paljon, seitsemän vuoden jälkeenkin? Vai onko sitä alun perinkin menty perse edellä puuhun? Joka tapauksessa, vituttaa suunnattomasti. Ensin shoppaillaan, sitten "haaveet kaatuu" ja lopuksi vielä löydät leiman "syyllinen" otsastasi. Seisot tumput suorina tai otat aloitteen, aina se menee päin vittua.
Nyt kyllä vituttaa.
Ulkona on, mitä, sellaset 30 astetta ollu koko illan ja allekirjottanut on kuumeessa sisällä.
Vitutusta lisää se, että tässä tilassa pitäs lukee lukion kakkosvuoden viimesen koeviikon viimeseen kokeeseen (Kemia 5) ja mennä tekemään se koe huomenna sairaana.
Ja vielä yks pointti vitutukseen on se, ettei oo kurssin aikana oikein tullut osattua paljon paskaakaan.
Potkut vituttaa aina! Varsinkin jos ne tulee ilman sen kummempia perusteluja!
En ymmärrä tälläistä puhetta, itse olen ainakin onnellinen esimerkisi jos Sami Lepistö saa hyvän sopimuksen NHL:ään ensi kaudeksi. Tottakai jonkun pelaajan lähteminen tekee ison aukon joukkueeseen, mutta pitää olla iloinen kavereiden puolesta, että saavat näyttää taitojaan myös isommissa piireissä.Mutta kuitenkin VITTU KUINKA VOI VITUTTAA SAATANA se, että Antti "Pillu" Pihlström lähti. Vaikka se tiedettiin ja näsäviisaat haistakoon todella, todella pitkän paskan. Painukaa kaikki vittuun..
En ymmärrä tälläistä puhetta, itse olen ainakin onnellinen esimerkisi jos Sami Lepistö saa hyvän sopimuksen NHL:ään ensi kaudeksi. Tottakai jonkun pelaajan lähteminen tekee ison aukon joukkueeseen, mutta pitää olla iloinen kavereiden puolesta, että saavat näyttää taitojaan myös isommissa piireissä.
Saa toki, piti vaan kirjoittaa asian toinen puoli jos et sitä itse pahan mielen takia ymmärrä. No hard feelings.Voi hyvä ihme, eikö saa edes vitutus-ketjussa kunnolla turhautua, hä. Kiitos,hei.
Vähän liiankin tuttu tunne. Tosin sillä erotuksella, että ruotsista ovat tainneet tulla parhaat numerot(liikuntaa ei lasketa), mutta reaaliaineissa pätee tuo "mitään en osaa" tunne, jos ei ole jakson aikana edes avannut kurssikirjaa kotona. Voin sanoa, että on muuten aika vittumaiset fiiliksen koetta edellisenä iltana noissa tapauksissa.Voi vittu. Lukion ruotsin vitoskurssin koe huomenna, enkä ymmärrä tuosta juuri mitään. Ei näillä mun tiedoilla sitä läpi päästä. Taidan skipata ja perehtyä NHL-finaaliin yöllä.
Niin, itseäni ottaa närpiöön se, että muuan yhdysvaltalainen jääkendojoukkue johtaa sikäläisen Kansallisen jääkiekkoliigan mestaruuscupia jo kahdella voitolla.
Anaheimin joukkueessa on 20 kanadalaista.Niin, itseäni ottaa närpiöön se, että muuan yhdysvaltalainen jääkendojoukkue johtaa sikäläisen Kansallisen jääkiekkoliigan mestaruuscupia jo kahdella voitolla.
Mielestäni kanadalaisten, elikkäs kanukkien, tulisi nyt ryhdistäytyä ja antaa jenkkipojille sitä mitä kuuluukiin, eli käkeen ja pudottaa nuo rypälepommeja, huonoa viihdettään ja roskaruokaansa ympäri maailmaa kylväneet moukat historian unholaan, jonne he herra paratkoon kuuluvatkin.
Täältä tähän