Vitutusketju

  • 10 575 976
  • 56 149

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Vituttaa miehen biologinen toiminta. Jos luennolla/työkokouksessa/jne. vastaavassa tilanteessa alkaa väsyttämään ja veri pakenemaan päästä, niin miksi ihmeessä sen kaiken veren täytyy pumppautua penikseen? Yksi epämukavimmista olotiloista tuo, kun yrittää olla pilkkimättä ja samaan aikaan kauhea stondis housuissa.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
tintti83 kirjoitti:
Vituttaa ensi viikko. Ekaa kertaa olisi ollut mahdollisuus saada eräs asia edistymään. Mutta ei vittu voi olla yhtään tuuria. Vaan tietysti asiat menee paskimmalla tavalla. Mikä vittu siinä on ettei ikinä voi olla pienintäkään tuuria yhtään missään.

On muuten Kuopiolaisen urheilukulttuurin seuraajalle turhankin tuttu tunne.
 

HemmoP

Jäsen
Canalplussan nettilähetys, oman palvelun tarjoajan siirtonopeus yli 5Mbs ja tuo vitun paskasaatana sivu väittää ettei se riitä megaiseen tiedonsiirtoon. Joo testisivun tuloskin oli vain 2.5Mbs. eihän se nyt riitä

HAISTAKAA PASKA TAAS KERRAN CANALPLUS
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Nyt rupes vituttamaan Marco Tuokko. Mies on järviradion kommentaattorina TPS-JYP pelissä ja selittää koko ajan että "JYP on paineettomassa tilanteessa ja voi pelata vapautuneesti, TPS:llä on kaikki paineet" Kyllä kai JYPillä on samanlaiset paineet voitosta kuin tepsilläkin. Vai luuleeko se että JYP on tyytyväinen kun saa pelata kivaa peliä nimeltä jääkiekko eikä lopputuloksella ole niin väliä?

EDIT: typo
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Another HAB kirjoitti:
Muija on suuttunut mulle mutta ei kerro syytä, mulla ei aavistustakaan mistä

Pelkkää mykkäkoulua tullu, toki soitti sunnutai iltana ja sano että ei oo vihanen mutta sen jälkeen pari tekstaria tänään ja thats it. Ei mitään, viimeisimpään viestiin ei ole vaivautunut vastaamaan. Aavistan lopun alkua. Eniten vituttaa se että ei tiedä itse mistään mitään että mikä vois olla vialla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
"Hei, olen printterisi. Minä pidin printtaamisesta. Mutta nyt, minusta on kivaa käynnistyä kuten ennenkin, mutta olenkin löytänyt uuden puolen itsestäni... minussa palaa tällainen punainen vikailmoitusta ilmeisesti tarkoittava valo. Sillä minähän en perkele suostu sitä sinun lupalappuasi printtaamaan!" - Vitun Xerox.

Voiko printteri muuttua yhdessä yössä metsästyksenvastustajaksi? Oli kuulemma vaimokkeelle suostunut aiemmin päivällä tulostamaan vallan kiltisti. Vitun Xerox!

Noh, Xerox:n sivusto onneksi auttaa... vain ajanpuutteessa olevia, joita katatoniaan ajavat sivustot vain ilahduttavat! Eli apuahan sieltä ei ole saatavilla. Ei kertakaikkiaan mitään selitystä vikakoodeille, eli mitähän helvettiä mahdollisesti tämä varoitusvalo nyt sitten tarkoittaakaan! Paperi ei ole lopussa, tietokoneenkin kanssa tämä perkeleen masiina juttelee. Mutta ei. Vitun Xerox.

Ensi kerralla, ostan tulostuspalvelun, printatkoot saatana muut minun puolestani. Vitun.... xerox!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa Perttu Lindgrenin loukkaantuminen, toivottavasti ei ole kauaa poissa.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Vittu että vituttaa, seuraava metrolehden kannesta:

tutkimuksen mukaan 20% turkulaisista nuorista on sitä mieltä että ihmisillä on rotuun perustuvia älykkyyseroja. Tietenkin on tämähän on selvää, ihmettelen vaan noin pientä lukua, mutta se ei itsessään vituta, sen sijaan "professorin" vastaus saa sapen kiehumaan.

"yleissivistykseen kuuluu tietää, että ihminen ei ole nisäkäs, joka voidaan jaotella erilaisiin rotuihin. Peruskoululaisilta voidaan edellyttää asian tietämistä, ja jos he eivät tiedä, vika on aikuisissa, nuorille on ilmiselvästi jäänyt jotain kertomatta (turun yliopiston sosiaalipolitiikan professori HEIKKI ERVASTI)"

Sairasta että professori voi olla noin pihalla.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa täysin järjettömät pokerinpelaajat. Kuinka joku voi pistää kakkosparilla all-innin. Ja kuinka ollakaan AA häviää sitten tuolle parille kun se täydentyy turnilla ja riverillä nelosiksi.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt vituttaa. Olin varautunut kävelemään Sellon lippupalveluun ja ostaa liput Killswitch Engagen keikalle Nosturiin, mutta että mitä?!
Konsertti loppuunvarattu eikä lippuja ole myyty kuin pari tuntia. Bändin suosio Suomessa on siis aika rajussa nousussa. Mutta ehdottomasti vituttaa lipuitta jääminen.
Nyt vain huuto.netiä kyttäämään.
 
tintti83 kirjoitti:
Vituttaa ensi viikko. Ekaa kertaa olisi ollut mahdollisuus saada eräs asia edistymään. Mutta ei vittu voi olla yhtään tuuria. Vaan tietysti asiat menee paskimmalla tavalla. Mikä vittu siinä on ettei ikinä voi olla pienintäkään tuuria yhtään missään.
Lainataan itseä ja todetaan, että tuuri kääntyi tänään. Onnellinen siis olen ainakin tällä hetkellä. Nyt jos asiat ryssii niin on vaan oma vika. Tällä hetkellä vituttaa ainoastaan alkoholiongelmani. Niin, löysin pakastimesta siiderin. Ilmeisesti olen sen joku päivä laittanut sinne hetkeksi viilenemään. Nyt se on jäässä, enkä voi juoda sitä. Ja kun avaan korkin niin ylihän se sieltä tulee prkl. Toisaalta olen iloinen siitä että löysinkin siiderin. Joten siis pois tästä ketjusta, ainakin toistaiseksi.
 

Cube

Jäsen
jarne kirjoitti:
tutkimuksen mukaan 20% turkulaisista nuorista on sitä mieltä että ihmisillä on rotuun perustuvia älykkyyseroja. Tietenkin on tämähän on selvää, ihmettelen vaan noin pientä lukua
Siis hetkinen. Miten tämä on selvää? Ja millä kompetenssilla itse kommentoit asiaa, jos professori on pihalla.

En kauhean kovaan ääneen lähtisi huutelemaan mistään älykkyyseroista, sillä tämä(kin) on sellainen aihe, jossa yksinkertaistamalla saattaa vähän fiksumpikin kaveri tehdä itsestään täyden idiootin.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Tommy kirjoitti:
Eikö tämä tarkoita myös että 80 % turkulaisista on pihalla?

Olen sitä mieltä että kaikki turkulaiset ovat enemmän tai vähemmän pihalla, silti tavalliselle tallaajalle asia on lähinnä elämänkatsomus kysymys, verrattavissa uskontoon.

Se että professori väittää ettei ihmiskuntaa voi erotella eri rotuihin ja että lapsille tulisi opettaa tällaista paskaa kouluissa on pöyristyttävää. Jos kehtaisin mielipidettäni tällä palstalla sen enempää perustella kirjoitusoikeuteni poistettaisiin, asiasta ei saa Suomessa julkisesti keskustella. Jokaisella on oikeus omaan näkökantaansa, mutta mielipiteitä ei tule opetaa lapsille kouluissa totuutena.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
jarne kirjoitti:
Se että professori väittää ettei ihmiskuntaa voi erotella eri rotuihin ja että lapsille tulisi opettaa tällaista paskaa kouluissa on pöyristyttävää.

Tuohan on vain sinun mielipiteesi. Miksi sitä sitten pitäisi opettaa?

Että silleen...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
jarne kirjoitti:
Se että professori väittää ettei ihmiskuntaa voi erotella eri rotuihin ja että lapsille tulisi opettaa tällaista paskaa kouluissa on pöyristyttävää. Jos kehtaisin mielipidettäni tällä palstalla sen enempää perustella kirjoitusoikeuteni poistettaisiin, asiasta ei saa Suomessa julkisesti keskustella. Jokaisella on oikeus omaan näkökantaansa, mutta mielipiteitä ei tule opetaa lapsille kouluissa totuutena.

Itseasiassa ei kyseinen proffesori (kuka lieneekin) ole ajatuksineen yksin vaan aivan viimevuosina on tiedemaailmassa käyty useammankin kerran keskustelua siitä onko ihmiskunnan jakaminen rotuihin perusteltua vai ei, varsin moni pitää kyseistä jaottelua vanhanaikaisena mitä ei välttämättä voida tieteellisesti perustella, ts. ns. rotujen sisällä löytyy suurempia eroavaisuuksia populaation välillä kuin vaikkapa rotujen välillä.

vlad.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HN kirjoitti:
Älä suotta rasita itseäsi koittamalla saattaa ymmärretyksi tosiasiaa, joka tunnetusti kimpoilee paksuista kaljuista kalloista kuin superpallo tiiliseinästä jälkeäkään jättämättä.

Mitä tulee populaatioiden välisiin eroavaisuuksiin, niin eikös skinheadien - ja muistaakseni rasistien yleensäkin - ole todettu olevan keskimääräiseltä älykkyysosamäärältään selvästi muun väestön keskiarvon alapuolella...

Ärsyttää ihmiset, jotka kutsuvat skinejä automaattisesti rasisteiksi. Kattokaas kun asia ei ole läheskään aina näin.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Vituttaa flunssa taas kerran!

Nokka tuhisee, yskittää, poskiontelot räjähtää ja taivaalta sataa paskaa. Ei vittu tätä ihmisen elämää, tulis nyt vaikka edes joku iso tissinen muija ovelle pyytämään sokeria nii saisikin palautteena alastoman jätkän saatana ja vielä siltäkin pakit!

Ärr puh nuh pää räjähtäää ja on varmaa vielä Keinosen nimipäivä onnea sillekin shatana!
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
wilco kirjoitti:
Tuohan on vain sinun mielipiteesi. Miksi sitä sitten pitäisi opettaa?

Onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa? Sanoin ettei mielipiteitä tulisi missään nimessä opettaa kouluissa (varsinkaan eettisissä asioissa) totuutena. Jokaisella on oikeus muodostaa oma mielipiteensä.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
vlad kirjoitti:
Itseasiassa ei kyseinen proffesori (kuka lieneekin) ole ajatuksineen yksin vaan aivan viimevuosina on tiedemaailmassa käyty useammankin kerran keskustelua siitä onko ihmiskunnan jakaminen rotuihin perusteltua vai ei, varsin moni pitää kyseistä jaottelua vanhanaikaisena mitä ei välttämättä voida tieteellisesti perustella, ts. ns. rotujen sisällä löytyy suurempia eroavaisuuksia populaation välillä kuin vaikkapa rotujen välillä.

Se että joku tiedemaailmassa kyseenalaistaa vallitsevan käsityksen ei todista mitään, suuntaan eikä toiseen, moni ns. "tiedeyhteisössä" pitää myös evoluutioteoriaa vanhanaikaisena ajatuksena, Älykäs-suunnittelu on tämän päivän sana, kuten varmasti tiedätkin. Yhtä hataralla pohjalla molemmat ns. vastavirtateoriat mielestäni.

Kiitos HN että osallistuit noinkin rakentavalla tavalla tähän keskusteluun, rotuerotteluun uskovan täytyy olla idiootti, näinhän se menee.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
mazapp kirjoitti:
Nyt vituttaa. Olin varautunut kävelemään Sellon lippupalveluun ja ostaa liput Killswitch Engagen keikalle Nosturiin, mutta että mitä?!
Konsertti loppuunvarattu eikä lippuja ole myyty kuin pari tuntia. Bändin suosio Suomessa on siis aika rajussa nousussa. Mutta ehdottomasti vituttaa lipuitta jääminen.
Nyt vain huuto.netiä kyttäämään.

Voi vittu, että vituttaa. Itse olen ollut näköjään autuaan tietämätön bändin Suomen keikasta. Todella pitkään aikaan ei ole meidän pikku maassamme käynyt mielenkiintoisia bändejä ja sitten kun sellainen vaivautuu tänne, niin minä nukun saatana ruususen unta. En olis mennykkään, en!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös