Vitutusketju

  • 10 591 076
  • 56 164

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jääkuutio kirjoitti:
Sori pieni OT, mutta tarkoittanet tätä.

Mikäli jotain sattuu asia kiinnostamaan.

Juuripa tuota tarkoitin. Jokainen voinee tässäkin tapauksessa päättää itse mitä ja ketä uskoo.
 

Cube

Jäsen
jarne kirjoitti:
edit. minä myöskin ilmoittaudun Tinken lailla rasistiksi, koska uskon rotujen välisiin älykkyys eroihin.
Tee sinä näin. Minä uskon puolestaan enemmänkin rotujen sisäisiin älykkyyseroihin.

EDIT: oli muuten sitten vitsi.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mikko Leppilampi ja André Wikström. André Wikström ja Mikko Leppilampi. Ja Nevada. Helvetin väsynyttä juttua, en millään jaksaisi enää tota. Vituttaa kolmosen ylimainostaminen, joka tuutista tunkee nykyään uutuussarjojen mainoksia eli Porttilalle ei vieläkään makseta tarpeeksi, kun jää rahaa tavallisen kansan kiusaamiseen.

Btw, en o koskaan kuullut tältä Wikströmiltä yhtään hyvää juttua. Enkä kuule.
 

scholl

Jäsen
Posti. Kusipäät väittävät soittaneensa ovisummeria klo 9.34 yrittäessään tuoda kenkiä minulle. Se on aivan paskapuhetta, koska olin himassa tietokoneen ääressä, eikä summeri soinut. Vituttaa kyllä niin paljon tuollainen kauttalinjan tapahtuva valehtelu (joku sanoi puhelimessa, että lappu on jätetty postiluukusta, mikä on myöskin vale), että aion ottaa yhteyttä valmistajaan ja vaatia, että kengät saa jatkossa UPS:llä tai DHL:llä. Saakeli vieköön, että pitäisi vielä opettaa jollekin nilkille, miten ovisummeria painetaan. Veikkaan että koko lasti 14 paketteja laitetaan suoraan postin hyllyihin, että voi pitää enemmän kahvitaukoa. Turha niitä yksityistalouksiin edes ajaa. Niin se ihan varmasti on. Kusettajia koko kööri.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaimo, työ, rahatilanne ja tenavat (ei suostu syömään tahi nukkumaan kunnolla ja tästä ilosta sitten kiukkuillaan). Järjestys vapaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jarne kirjoitti:
minä myöskin ilmoittaudun Tinken lailla rasistiksi, koska uskon rotujen välisiin älykkyys eroihin.

Toivon, että jarne ja muut asiaan perehtyneet voisivat valaista minua ainoassa asiassa, joka tässä on vielä jäänyt epäselväksi. Eli onko niin, kuten vaikuttaisi edellä esitetyn perusteella olevan, että minun ja Etelä-Amerikkalaisen vaimoni yhdessä saama lapsi on älykkyydeltään jotain meidän kahden välimaastosta?

Vai onko niin, että näissä väitteissä rotujen väliset erot esim. älyykkyydessä koskevat ainoastaan Suomessa näkyvästi esillä olevia ulkomaalaisryhmiä?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jarnelle ja kumppaneille suosittelisin Jared Diamondin Tykit, taudit ja teräs-kirjaa.
 
Vituttaa käyttäjät, jotka eivät osaa avata uutta ketjua, vaan spämmäävät offtopicina keskustelua väärän ketjuun.
Vittu, pitäisi vetää korville jokaista ja kovaa.

Katotaan nyt, jatkavatko vai osaavatko avata uuden ketjun, jos keskusteltavaa riittää.
 

Cube

Jäsen
Moderaattorit kirjoitti:
Katotaan nyt, jatkavatko vai osaavatko avata uuden
ketjun, jos keskusteltavaa riittää.
Kaipa tuo Tatu Vanhasenkin meininkejä koskeva ketju kelpaisi, vai? Varmaan turha kokonaan uutta mennä avaamaan, koska siellähän tästä aiheesta on käsittääkseni kuitenkin jo aiemmin väännetty (itse en päässyt siihen tosin osallistumaan).

Seuraavaksi suojaan vielä oman perseeni: Vituttaa oma saamattomuus. Kyllähän minä kouluhommat (lähes) aina hoidan lopulta ihan asiallisesti kuntoon, mutta miksi kaikki pitää aina jättää ihan viime tippaan? Saatana. Ensi yöstä tulee pitkä.

Olisin todella tyytyväinen, jos joku kehittelisi netin, jota voi käyttää vain ja ainoastaan tiedonhakemiseen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Oma idioottimaisuuteni ja hyväuskoisuuteni - mitäs vittua menin luottamaan viranomaisiin ja tuhoamaan heidän kanssa käymäni mailivaihdon. Nyt kaikki kusee omille kintuille ja rankasti...

Enitenhän tässä vituttaa juuri se, että suurin syyllinen löytyy peiliin katsoessa mutta silti... Voihan vittu!

vlad.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
vlad kirjoitti:
Oma idioottimaisuuteni ja hyväuskoisuuteni - mitäs vittua menin luottamaan viranomaisiin ja tuhoamaan heidän kanssa käymäni mailivaihdon. Nyt kaikki kusee omille kintuille ja rankasti...

Enitenhän tässä vituttaa juuri se, että suurin syyllinen löytyy peiliin katsoessa mutta silti... Voihan vittu!

vlad.

Liittyykö tämä jotenkin siihen mainitsemaasi KELA:n juttuun? Muistan lukeneeni sellaista. Itseäni vituttaa kyseinen pulju kun on nyt opintotukipäätös kuljeksinut sen puljun nurkissa kohta kuusi viikkoa. No sossu maksaa siihen saakka ja ottavat sitten takautuvat pois, mutta vituttaa käydä kerran kuussa sen tantan naamaa katsomassa. Edes sen vitun viis minuuttia mitä siinä varmaan menee.

edit: Ja tavallaan oma mokani se oli, että kämmin tuon opintotuen haun niin, että sitä piti yleensäkin hakea nyt sykysyllä uudestaan, mutta vituttaa se silti kun yhden paperin käsittelyssä menee pari kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
avatar kirjoitti:
Liittyykö tämä jotenkin siihen mainitsemaasi KELA:n juttuun?

Totta, KELA vituttaa siksi kun pallottelivat asiaani noin vuoden, jos olisivat hoitaneet hommansa ajallaan niin en olisi joutunut siihen jamaan jossa nyt olen ts. jouduin tekemään velkaa jotta sain makseltua lääkärilaskuja kun en päässyt kunnalliseen psyk.hoitoon pitkiin aikoihin eli reiluun ½ vuoteen.

Sossu sitten tässä vituttaa osaltaan kun eivät maksaneet näitä yksityisiä lääkärilaskuja (ei ole pakko) vaikka muuta mahdollisuutta minulla ei ollut kun en päässyt kunnalliseen hoitoon - kivat minulle!

Tietty vituttaa myös oma typeryyteni kaikella tapaa, yhtälö jossa tulot ovat minimaaliset ja on entistä velkaa ja uutta velkaa ja odotetaan päätöksiä KELAsta ajoi minut totaaliseen taloudelliseen ahdinkoon ja siinä olen edelleen ties kuinka kauan kun en ole tällä hetkellä työkykyinen - toivottavasti tulevan vuoden puolella pääsen joko töihin tai opiskelemaan itselleni uuden ammatin mutta eipä se taloudellista tilannettani edesauta tippaakaan ihan vähään aikaan.

Pakko tästä on jotenkin selvitä - päivä kerrallaan ei muutakaan vaihtoehtoa ole olemassa.

vlad.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
MIKKO PUKKA! Ei helvetti sentään kun vituttaa tämä jätkä.. Jortikan suosikkipoika. Nyt äkkiä takaisin Manseen porkkanapöksyihin. Ottakaa joku Pukka PLIIS?!
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Tapparan taaperrus ja pitkävedon kuseminen. Lisäksi tulevat tentit ja muut, joihin ei jaksaisi panostaa pätkän vertaa.
 

J.Petke

Jäsen
U.S.A. On se ihmemaa kun olymialaisissakin osa lajeista siirretään niin, että Usalaiset näkevät ne parhaaseen katseluaikaan. Mikä tietenkin tarkoittaa sitä, että Euroopassa ne näkyvät yöllä. On se perkele kun raha puhuu kaikessa ja kaikki pitää tehdä niin, että iso ja mahtava Usa on tyytyväinen. Uimareiltahan ei kysytä että haluatteko uida finaaliuinnit heti aamulla vaan "koska Usa haluaa niin tehän uitte". Jotain kapuloita nyt tarvis noihinkin rattaisiin.
 
Vitun jyp. Siinä meni pitkäveto. Lisäksi vituttaa kun päivällä ekan kerran avaan jatkoajan ja alan lukemaan jotain ketjua. Ja kun se lataa sen viimeisen sivun on se jostain syystä merkinnyt kaikki viestit luetuksi. Ja ylhäällä lukee kävit palstalla edellisen kerran..ja se sen hetkinen kellonaika. En vaan ymmärrä oikein miksi tekee noin. Ei joka kerta, mutta useimmiten. Vituttaa kun ei välttämättä muista mihin aikaan edellisenä päivänä täällä olit, ja mitkä viestit olet lukenut.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
JYP. Uskomatonta koomailua pelistä toiseen. Vitun vittu!
+ Mikko Pukka.

Se tais mennä ryyppäämisen puolelle tää homma taas.
 

rosvo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis, Liiga, NHL, Rautaliiga
scholl kirjoitti:
Posti. Kusipäät väittävät soittaneensa ovisummeria klo 9.34 yrittäessään tuoda kenkiä minulle. Se on aivan paskapuhetta, koska olin himassa tietokoneen ääressä, eikä summeri soinut. Vituttaa kyllä niin paljon tuollainen kauttalinjan tapahtuva valehtelu (joku sanoi puhelimessa, että lappu on jätetty postiluukusta, mikä on myöskin vale), että aion ottaa yhteyttä valmistajaan ja vaatia, että kengät saa jatkossa UPS:llä tai DHL:llä. Saakeli vieköön, että pitäisi vielä opettaa jollekin nilkille, miten ovisummeria painetaan. Veikkaan että koko lasti 14 paketteja laitetaan suoraan postin hyllyihin, että voi pitää enemmän kahvitaukoa. Turha niitä yksityistalouksiin edes ajaa. Niin se ihan varmasti on. Kusettajia koko kööri.

Höpö höpö. Tämmöset vituttaa tajuttomasti. En tiedä tuosta teidän käyttännöstä siellä päin.. mutta kyllä meillä kaikki toimii oikein, sanoo postinkantaja. Ja vielä loppuun: jos et ole tyytyväinen postin toimiin niin ei ainakaan kannata ottaa DHL:n kautta. Sillä DHL ja posti on melkein sama, mutta eri paketissa kuitenkin. :D
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
rosvo kirjoitti:
Ja vielä loppuun: jos et ole tyytyväinen postin toimiin niin ei ainakaan kannata ottaa DHL:n kautta. Sillä DHL ja posti on melkein sama, mutta eri paketissa kuitenkin.

Täsmennetään sen verran, että Posti myi osuutensa Kelpokuljetuksesta DHL:lle, vastaavasti aluekuljetukset siirtyivät Suomen Postille, ts. jos on ongelmia pikajakelussa niin ongelmat johtuvat suurimmalla todennäköisyydellä Suomen Posti Oy:n toiminnasta koska DHL vastaa runkokuljetuksista Kelpokuljetuksen kautta (lajittelukeskusten väliset kuljetukset) ja Suomen Posti taasen aluekuljetuksista eli esim. schollin tapauksessa Helsingin alueen pikajakelusta joko oman jakeluverkon kautta tai ostopalveluiden kautta - Helsingissä (muistaakseni) suurin osa pikajakelusta hoidetaan Suomen Postin omien aluekuljetusten välityksellä, muualla Suomessa tilanne voi vaihdella paikkakunnittain.

Olen itsekin törmännyt ongelmiin pikajakelussa. Tuossa jokunen vuosi sitten lähetin 9-pikan veljelleni L:rantaan. Hän oli kotona pikajakalu aikaan ja tuolloin kävi siten, että pikajakaja soitti kerran alakerrassa olevaa ovisummeria. Veljeni painoi välittömästi (oli aamiaisella) ovisummeria avatakseen alaoven mutta kukaan ei kuitenkaan tuonut pakettia ovelle. Tässäkään kohdin Suomen Posti Oy ei suostunut myöntämään virhettään ja ottamaan huomioon reklamaatiotani (epäonnistuneen jakelun yhteydessä (myös) lähettäjän on tehtävä reklamaatio ja vaadittava korvauksia) vaan väisti vastuun. Seurauksena on se etten nykyään lähetä laisinkaan 9-pikoja koska on epätodennäköistä, että ne saadaan toimitettua yksityishenkilölle oikeaan aikaan perille ts. klo. 9.00 mennessä.

Täsmennetään vielä se, että oman työni puolesta tiedän Suomen Posti Oy:n toimituskäytännöt paremmin kuin suurin osa toimipaikkojen väestä, ts. olen joutunut korjaamaan työssäni kenties satoja tai tuhansia kertoja toimipaikkojen tekemiä virheitä.

vlad.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mua vituttaa, että huomenna pitäisi lähteä risteilemään Ruotsiin ja pikkasen blåsista on luvassa. Uskaltaakohan tuonne merelle lähteä ollenkaan. Tyypillistä tuuria meikäläiselle.

(Vaikka en sinänsä diggaa mistään risteilyistä, niin ruoka on ainakin hyvää....)
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ulkomailla asumisen huonoimpia puolia on nama paivat kun heittaa perheenjasenia / kavereita kentalle mahtavan vierailun jalkeen. Tanaan on taas sellainen paiva. Vituttaa ihan vitusti. Vittu.

SAATANA!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
VOI VITUNSAATANAN VITUN FIREFOX!!!!

Menin sitten asentamaan Firefox 2.0-version, muuten ihan kiva juttu, mut saatanan vitun perseensilmä! Kaikki kirjanmerkit, jotka olivat vanhassa versiossa, ovat hävinneet.

Eihän tässä muuten hätää mut vituttaa suunnattomasti, kun suurin osa näistä kirjanmerkeistä oli ns.elintärkeitä, liittyen opinnäytetyöhön ja koulunkäyntiin yleisesti ja olihan niitä aika vitusti. Vittu jee saatana ja eikun hakemaan kaikki uusiksi.

Tosin, Afrikassa tälläkin hetkellä moni murehtii tällä hetkellä, että kuinka saisi ruokittua perheensä huomenna, ja minä murehdin tätä. Turhasta valitan, mut lienee minullakin oikeus siihen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös