avatar kirjoitti:Liittyykö tämä jotenkin siihen mainitsemaasi KELA:n juttuun?
Totta, KELA vituttaa siksi kun pallottelivat asiaani noin vuoden, jos olisivat hoitaneet hommansa ajallaan niin en olisi joutunut siihen jamaan jossa nyt olen ts. jouduin tekemään velkaa jotta sain makseltua lääkärilaskuja kun en päässyt kunnalliseen psyk.hoitoon pitkiin aikoihin eli reiluun ½ vuoteen.
Sossu sitten tässä vituttaa osaltaan kun eivät maksaneet näitä yksityisiä lääkärilaskuja (ei ole pakko) vaikka muuta mahdollisuutta minulla ei ollut kun en päässyt kunnalliseen hoitoon - kivat minulle!
Tietty vituttaa myös oma typeryyteni kaikella tapaa, yhtälö jossa tulot ovat minimaaliset ja on entistä velkaa ja uutta velkaa ja odotetaan päätöksiä KELAsta ajoi minut totaaliseen taloudelliseen ahdinkoon ja siinä olen edelleen ties kuinka kauan kun en ole tällä hetkellä työkykyinen - toivottavasti tulevan vuoden puolella pääsen joko töihin tai opiskelemaan itselleni uuden ammatin mutta eipä se taloudellista tilannettani edesauta tippaakaan ihan vähään aikaan.
Pakko tästä on jotenkin selvitä - päivä kerrallaan ei muutakaan vaihtoehtoa ole olemassa.
vlad.