scholl kirjoitti:Posti. Kusipäät väittävät soittaneensa ovisummeria klo 9.34 yrittäessään tuoda kenkiä minulle. Se on aivan paskapuhetta, koska olin himassa tietokoneen ääressä, eikä summeri soinut. Vituttaa kyllä niin paljon tuollainen kauttalinjan tapahtuva valehtelu (joku sanoi puhelimessa, että lappu on jätetty postiluukusta, mikä on myöskin vale), että aion ottaa yhteyttä valmistajaan ja vaatia, että kengät saa jatkossa UPS:llä tai DHL:llä. Saakeli vieköön, että pitäisi vielä opettaa jollekin nilkille, miten ovisummeria painetaan. Veikkaan että koko lasti 14 paketteja laitetaan suoraan postin hyllyihin, että voi pitää enemmän kahvitaukoa. Turha niitä yksityistalouksiin edes ajaa. Niin se ihan varmasti on. Kusettajia koko kööri.
rosvo kirjoitti:Ja vielä loppuun: jos et ole tyytyväinen postin toimiin niin ei ainakaan kannata ottaa DHL:n kautta. Sillä DHL ja posti on melkein sama, mutta eri paketissa kuitenkin.
Sir von Aulis kirjoitti:VOI VITUNSAATANAN VITUN FIREFOX!!!!
Menin sitten asentamaan Firefox 2.0-version, muuten ihan kiva juttu, mut saatanan vitun perseensilmä! Kaikki kirjanmerkit, jotka olivat vanhassa versiossa, ovat hävinneet.
Eihän tässä muuten hätää mut vituttaa suunnattomasti, kun suurin osa näistä kirjanmerkeistä oli ns.elintärkeitä, liittyen opinnäytetyöhön ja koulunkäyntiin yleisesti ja olihan niitä aika vitusti. Vittu jee saatana ja eikun hakemaan kaikki uusiksi.
Tosin, Afrikassa tälläkin hetkellä moni murehtii tällä hetkellä, että kuinka saisi ruokittua perheensä huomenna, ja minä murehdin tätä. Turhasta valitan, mut lienee minullakin oikeus siihen?
1Timer kirjoitti:Ulkomailla asumisen huonoimpia puolia on nama paivat kun heittaa perheenjasenia / kavereita kentalle mahtavan vierailun jalkeen. Tanaan on taas sellainen paiva. Vituttaa ihan vitusti. Vittu.
SAATANA!
Speedye kirjoitti:Tuolta yliajetulta on amputoitu jalka.. Voi vittu että vituttaa tuollaiset teinit ketkä ajelevat kännissä. Vetäisin turpaan samantien kun tulisi vastaan.
Speedye kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/200610265291758_uu.shtml
Tuolta yliajetulta on amputoitu jalka.. Voi vittu että vituttaa tuollaiset teinit ketkä ajelevat kännissä. Vetäisin turpaan samantien kun tulisi vastaan.
1Timer kirjoitti:Ulkomailla asumisen huonoimpia puolia on nama paivat kun heittaa perheenjasenia / kavereita kentalle mahtavan vierailun jalkeen. Tanaan on taas sellainen paiva. Vituttaa ihan vitusti. Vittu.
SAATANA!
Beagle Boy kirjoitti:Katsoin just Kummeli Jackpot-leffan ja se oli aika kökkö. Olenkö mä tulossa vanhaksi vai onko se oikeesti huono?...