Stounifani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Mokasin täysin Burnley-Preston -matsin nauhoituksen. Huhhuh, eipä ole vähään aikaan näin paljon "harmittanut". Juuri kun tämä ottelu piti ehdottomasti nähdä..
Beagle Boy kirjoitti:Ei nyt oikeen vituta, mutta harmittaa.
Katsoin just Kummeli Jackpot-leffan ja se oli aika kökkö. Olenkö mä tulossa vanhaksi vai onko se oikeesti huono? Vähän tuntuu, että pari kymppiä meni hukkaan...
Vuokralainen kirjoitti:Samaa mieltä.
helvetin huono leffa.
Katsoin toistamiseen ja ei löytynyt kuin pari uutta kohtaa missä nauraa.
Aikasempia kummeli leffoja on jaksanut kelata edestakas ilman kyllätymistä. Tähän kyllästy tokalla kerralla.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Täytyy yhtyä, ikävä kyllä tuo leffa ei tarjoa itsellenikään mitään uutta, oli lähes sääli huomata että yhä mennään vanhoilla eväillä. Ehkä pillit pussiin vois olla ihan toimiva ratkaisu.
startin13 kirjoitti:vituttaa kun talvi yllättää autoilijat kuten minutkin tänään kun kesärenkaat on alla. Lunta on täällä lappeenrannassa jo ihan kivasti, eli n 1 cm. Ojassa nähdään!
Jeihki kirjoitti:Vituttaa kun joka vuosi talvi yllättää autoilijat. Ei se voi tulla yllätyksenä se talvi tässä maassa kenellekään jos ei nyt syystä tai toisesta lunta tule jo heinäkuussa.
Mikäli varautuu renkaanvaihtoon hyvissä ajoin, ei se talvi yllätä.
Eihän hän ole idiootti, hän on ihanan energinen ja pirteä juontaja. Tai se siinä varmaan on tarkoitus. Tottahan tuo lässyttäminen ja naaman vääntely vituttaa jokaista ns. tavallista ihmistä, mutta se mikä ihmetyttää niin tällä kanalla ei ole isoja tissejä. Minä kun olen luullut että se on se ominaisuus millä tuollaisen duunin saa.ruoska kirjoitti:Sanotaan jo ties monennen kerran tämä, mutta vittu että voi vituttaa toi kolmosen voittopotin eukko...
Salama44 kirjoitti:Pillipiiparit viheltää vähäisimmästäkin kosketuksesta ja pelaajat katsovat ihmeissään toisiaan kuka nyt lähtee jäähylle.
JuVii kirjoitti:Vituttaa kun tuota yhtä hammasta sattuu aina kun sillä jotain puree, ei kuitenkaan näytä lohjenneen mistään kohdasta. Kai se on aika varattava hampuritohtorille.