Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

Pietrangelo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
Vittu mitä meininkiä. TVssä mainostetaan CDtä One Hit Wonders ja siellä on Jan Hammer Theme Songin kanssa. Haistakaa vittu siel levy-yhtiössä. Periaatteesta vituttaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pietrangelo kirjoitti:
Vittu mitä meininkiä. TVssä mainostetaan CDtä One Hit Wonders ja siellä on Jan Hammer Theme Songin kanssa. Haistakaa vittu siel levy-yhtiössä. Periaatteesta vituttaa.

Mitä vittua? Ihan sama oli kun samantapaisessa levyssä oli Suzanne Vega. Vaikka Vegaa en kuuntelekaan, ei se ole ihan one hit wonder. Suomessa ehkä pikkasen tuntemattomampi vain.
Hammerhan on huikeus. Jarren ja Vangeliksen ohella.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Trenchtown kirjoitti:
Joka vuosi vähän aikaisemmin, ja viimeistään marraskuun alussa se taas alkaa. Ostaostaosta! Joulu on taas...
Ainakin Jyväskylässä on jo hyvin alullaan: viime viikolla kauppoihin ilmestyivät glögit ja tällä viikolla suklaahyllyt. Joulun merkkejä molemmat.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Nyt pakko kirjoittaa tänne, nimittäin alkaa pikku hiljaa vituttaa nämä leffojen lopussa olevat pankkivankikohtaukset. Siis joka helvetin hyvään leffan loppuun on lisätty tämä viimeinen juonikäänne "Anna se se juttu x minulle tai tapan sun muijan".
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Snaipperi #16 kirjoitti:
Nyt pakko kirjoittaa tänne, nimittäin alkaa pikku hiljaa vituttaa nämä leffojen lopussa olevat pankkivankikohtaukset. Siis joka helvetin hyvään leffan loppuun on lisätty tämä viimeinen juonikäänne "Anna se se juttu x minulle tai tapan sun muijan".

Mikä ihme on pankkivanki?

Jotta ei menisi aivan offtopic niin laitetaan tuo sää. Aamuisin munat jäätyy ja päivällä hikoavat. Ei hyvä ei ollenkaan. Siis hikoavat auringon takia mikä ei ole hyvä asia. Pointti oli siis se, että rasittaa tuo aamuinen kylmyys mikä ei kestä päivälle asti.

Pitäisi varmaan mennä oletko koskaan kännissä jatkoajassa-ketjuun.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotain helvetin varoitustarroja viinipulloihin? Ei vittu mitä pelleilyä. Ja hinnat nousee! Ja sitten puhutaan "Eurooppalaisesta juomakulttuurista".

Kyllä tämä holhoaminen lähtee ihan käsistä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa kun sain flunssan ja ääni meni kokonaan. Kurkusta ei lähde pihinää kummempaa ja viikonlopun biletykset saivat jäädä. Olis ollut fiilistä lähteä baanalle ja hyvää seuraakin olisi ollut tarjolla. Taidan avata punkkupullon...
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt vituttaa...ensimmäistä kertaa elämässä. 0-7 Blues voitti ja kun tulosvedossa on 0,1-3,4,5,6 niin sitä helposti ajattelee että miksei voinut vielä sitä seiskaa rastittaa. No näitähän tapahtuu kaiken aikaa. Perkeleen Ben-Amor, ois ottanu vaikka nujakkaa mielummin siihe loppuun itseänsä huvittaakseen.

Noh mitäpä noilla rahoilla olisi tehny, ei mitään hyvää ainakaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Dvozak kirjoitti:
Nyt vituttaa...ensimmäistä kertaa elämässä. 0-7 Blues voitti ja kun tulosvedossa on 0,1-3,4,5,6 niin sitä helposti ajattelee että miksei voinut vielä sitä seiskaa rastittaa. No näitähän tapahtuu kaiken aikaa. Perkeleen Ben-Amor, ois ottanu vaikka nujakkaa mielummin siihe loppuun itseänsä huvittaakseen.

Noh mitäpä noilla rahoilla olisi tehny, ei mitään hyvää ainakaan.
Bluesin sivuillahan voi lähettää pelaajille ja joukkueelle kommentteja, joista "parhaat" on julkaistu blues.fi:ssä. Tämän kertomuksesi voisi mielestäni julkaista, olisi ihan ehdottomasti oikeasti paras tähän mennessä.

"Maaliruisku Semir Ben-Amor kariutti tulosvedon"
 

Peggis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa. Hieno peli tänään. Ei kai tota tarvii enempää enää kommentoida.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jossain lähinaapurustossa joku on ilmeisesti saanut pianon...jipii! Ei siinä mitään, mutta kun soitto kuulostaa lähinnä siltä, että soittaja hakkaa ulokettaan niihin koskettimiin jonkun ukko-nooan tahtiin, saatana!

Kunhan ei rummuista innostu...
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vettä sataa, voi saatanan saatana. Perinteinen syksy näemmä tulossa.
Olisi täydellistä jos lämpötila laskisi tästä n. 20C, eli tuonne -10C tuntumaan.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Jossain lähinaapurustossa joku on ilmeisesti saanut pianon...jipii! Ei siinä mitään, mutta kun soitto kuulostaa lähinnä siltä, että soittaja hakkaa ulokettaan niihin koskettimiin jonkun ukko-nooan tahtiin, saatana!

Oletko saanut naapuriksesi Seppo Hovin? Hänellähän oli tarinan mukaan tapana harrastaa juuri yllämainittua aktiviteettia joskus aikoinaan humalapäissään.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
FourForty kirjoitti:
Oletko saanut naapuriksesi Seppo Hovin? Hänellähän oli tarinan mukaan tapana harrastaa juuri yllämainittua aktiviteettia joskus aikoinaan humalapäissään.

Aah, hyvä ystäväni Hovin Seppo, no kyllähän se on ihan mahdollista, luulin vaan että soittaisi paremmin tai sitten oli todella humalassa.

Vituttaa...en taaskaan voittanut mitään mistään.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Joo, Maajussille Morsian-nimistä sarjaa katsoin 5 minuuttia ja mitäpä vielä, jollain maajussilla päällä Mistreatin paita. Siinä vaiheessa vaihdoin kanavaa.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Repe #51 kirjoitti:
vituttaa jo etukäteen alonson mestaruus.
Sama. Alonso valittaa koko ajan jostain ja muutenkin on kaverilla tainnut menestys nousta päähän. Olisi Schumacherille voinu vielä viimeiselle kaudelle mestaruuden suoda. Schumacher on sentään herrasmiesurheilija!
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kankkunen.

Nyt loppu kyl dokaaminen, nyt jo pystyy ajattelemaan ruokaa ja kello on 21.16 ei näin. Muija on suuttunut mulle mutta ei kerro syytä, mulla ei aavistustakaan mistä ja ei, en ole soittanut yöllä tai mitään muutakaan känninpiikkiin menevää juttua. Ei vaan naisista ota selvää.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Another HAB kirjoitti:
Kankkunen.

Nyt loppu kyl dokaaminen, nyt jo pystyy ajattelemaan ruokaa ja kello on 21.16 ei näin. Muija on suuttunut mulle mutta ei kerro syytä, mulla ei aavistustakaan mistä ja ei, en ole soittanut yöllä tai mitään muutakaan känninpiikkiin menevää juttua. Ei vaan naisista ota selvää.

Itse kärsin jo toista päivää tästä pahasta kapulasta. Tai no en muuten mutta perjantai-illan jälkeen ei ole ruoka pahemmin maistunut. Lauantai meni aivan pellolla, samoin sunnuntaiaamu. Toivottavasti kukaan jatkislainen ei ollut Lahdessa Onnelassa perjantaina.
 
Vituttaa ensi viikko. Ekaa kertaa olisi ollut mahdollisuus saada eräs asia edistymään. Mutta ei vittu voi olla yhtään tuuria. Vaan tietysti asiat menee paskimmalla tavalla. Mikä vittu siinä on ettei ikinä voi olla pienintäkään tuuria yhtään missään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaminen on ehkäpä liian voimakas sana tähän tilanteeseen mutta ärsyttää kuitenkin jonkin verran (tai itseasiassa aika paljon).

Taidan olla aikalailla ilmaa ihmisille joita olen pitänyt ystäväninäni, erityisesti tämän olen havainnut tässä tämän viikonvaihteen aikana kun olisin tarvinnut "vähän" apua niin millään taholla ei vaivauduttu kuuntelemaan minua tippaakaan. Vaikea kuvitella, että heillä kaikilla olisi yht'aikaisesti niin kiire ettei soittoihini viitsitä vastata...

En viitsisi olla ystävilleni yhtä ilkeä mutta kaipa minäkin voin vastaisuudessa harkita tarkemmin sen milloin sitä viitsii vastata puhelimeen vai viitsiikö laisinkaan, tai viitsiikö sitten soittaa takaisin jollei ole kyennyt vastaamaan puhelimeen.

Eikä tämä voi johtua siitäkään, että tavantakaa olisin ystäviäni häiritsemässä vaan kovin harvinaista on se, että apua tai kuuntelijaa kaipaisin...

Kiitos vaan ystäväni vaikka ette tätä luekaan..

vlad.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viime viikko tuli vedettyä rytmillä: klo 5-6 nukkumaan ja siinä klo 12-14 herätys.
Yritäpä siinä sitten muuttaa yhtäkkiä rytmiä ~6h aikaisemmaksi.
Klo 5:50 olis herätys, eli samoihin aikoihin kun on viime viikolla mennyt nukkumaan.

Tulee jännä päivä huomisesta.
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pienet on minun murheeni, mutta avaudunpa silti.

Chicagolta loukkaantui viikonloppuna Havlat, Handzus ja Khabibulin. Miten joukkeella voi olla näin huono tuuri prkl?! Vuodesta 1992 asti on tullu joukkuetta kannatettua ja tämä kausi olisi ollut todella mielenkiintoinen sillä nyt niitä Chicagon matseja pystyy kerrankin näkemään (cif). Vituttaa...

Onko tämä seurausta siitä että olin koko viikonlopun selvinpäin? Miksi en juonut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös