Vitutusketju

• 10 698 820
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
FourForty kirjoitti:
Oletko saanut naapuriksesi Seppo Hovin? Hänellähän oli tarinan mukaan tapana harrastaa juuri yllämainittua aktiviteettia joskus aikoinaan humalapäissään.

Aah, hyvä ystäväni Hovin Seppo, no kyllähän se on ihan mahdollista, luulin vaan että soittaisi paremmin tai sitten oli todella humalassa.

Vituttaa...en taaskaan voittanut mitään mistään.

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Joo, Maajussille Morsian-nimistä sarjaa katsoin 5 minuuttia ja mitäpä vielä, jollain maajussilla päällä Mistreatin paita. Siinä vaiheessa vaihdoin kanavaa.

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Repe #51 kirjoitti:
vituttaa jo etukäteen alonson mestaruus.
Sama. Alonso valittaa koko ajan jostain ja muutenkin on kaverilla tainnut menestys nousta päähän. Olisi Schumacherille voinu vielä viimeiselle kaudelle mestaruuden suoda. Schumacher on sentään herrasmiesurheilija!

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kankkunen.

Nyt loppu kyl dokaaminen, nyt jo pystyy ajattelemaan ruokaa ja kello on 21.16 ei näin. Muija on suuttunut mulle mutta ei kerro syytä, mulla ei aavistustakaan mistä ja ei, en ole soittanut yöllä tai mitään muutakaan känninpiikkiin menevää juttua. Ei vaan naisista ota selvää.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Another HAB kirjoitti:
Kankkunen.

Nyt loppu kyl dokaaminen, nyt jo pystyy ajattelemaan ruokaa ja kello on 21.16 ei näin. Muija on suuttunut mulle mutta ei kerro syytä, mulla ei aavistustakaan mistä ja ei, en ole soittanut yöllä tai mitään muutakaan känninpiikkiin menevää juttua. Ei vaan naisista ota selvää.

Itse kärsin jo toista päivää tästä pahasta kapulasta. Tai no en muuten mutta perjantai-illan jälkeen ei ole ruoka pahemmin maistunut. Lauantai meni aivan pellolla, samoin sunnuntaiaamu. Toivottavasti kukaan jatkislainen ei ollut Lahdessa Onnelassa perjantaina.

Vituttaa ensi viikko. Ekaa kertaa olisi ollut mahdollisuus saada eräs asia edistymään. Mutta ei vittu voi olla yhtään tuuria. Vaan tietysti asiat menee paskimmalla tavalla. Mikä vittu siinä on ettei ikinä voi olla pienintäkään tuuria yhtään missään.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaminen on ehkäpä liian voimakas sana tähän tilanteeseen mutta ärsyttää kuitenkin jonkin verran (tai itseasiassa aika paljon).

Taidan olla aikalailla ilmaa ihmisille joita olen pitänyt ystäväninäni, erityisesti tämän olen havainnut tässä tämän viikonvaihteen aikana kun olisin tarvinnut "vähän" apua niin millään taholla ei vaivauduttu kuuntelemaan minua tippaakaan. Vaikea kuvitella, että heillä kaikilla olisi yht'aikaisesti niin kiire ettei soittoihini viitsitä vastata...

En viitsisi olla ystävilleni yhtä ilkeä mutta kaipa minäkin voin vastaisuudessa harkita tarkemmin sen milloin sitä viitsii vastata puhelimeen vai viitsiikö laisinkaan, tai viitsiikö sitten soittaa takaisin jollei ole kyennyt vastaamaan puhelimeen.

Eikä tämä voi johtua siitäkään, että tavantakaa olisin ystäviäni häiritsemässä vaan kovin harvinaista on se, että apua tai kuuntelijaa kaipaisin...

Kiitos vaan ystäväni vaikka ette tätä luekaan..

vlad.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viime viikko tuli vedettyä rytmillä: klo 5-6 nukkumaan ja siinä klo 12-14 herätys.
Yritäpä siinä sitten muuttaa yhtäkkiä rytmiä ~6h aikaisemmaksi.
Klo 5:50 olis herätys, eli samoihin aikoihin kun on viime viikolla mennyt nukkumaan.

Tulee jännä päivä huomisesta.

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pienet on minun murheeni, mutta avaudunpa silti.

Chicagolta loukkaantui viikonloppuna Havlat, Handzus ja Khabibulin. Miten joukkeella voi olla näin huono tuuri prkl?! Vuodesta 1992 asti on tullu joukkuetta kannatettua ja tämä kausi olisi ollut todella mielenkiintoinen sillä nyt niitä Chicagon matseja pystyy kerrankin näkemään (cif). Vituttaa...

Onko tämä seurausta siitä että olin koko viikonlopun selvinpäin? Miksi en juonut?

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Vituttaa miehen biologinen toiminta. Jos luennolla/työkokouksessa/jne. vastaavassa tilanteessa alkaa väsyttämään ja veri pakenemaan päästä, niin miksi ihmeessä sen kaiken veren täytyy pumppautua penikseen? Yksi epämukavimmista olotiloista tuo, kun yrittää olla pilkkimättä ja samaan aikaan kauhea stondis housuissa.

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
tintti83 kirjoitti:
Vituttaa ensi viikko. Ekaa kertaa olisi ollut mahdollisuus saada eräs asia edistymään. Mutta ei vittu voi olla yhtään tuuria. Vaan tietysti asiat menee paskimmalla tavalla. Mikä vittu siinä on ettei ikinä voi olla pienintäkään tuuria yhtään missään.

On muuten Kuopiolaisen urheilukulttuurin seuraajalle turhankin tuttu tunne.

HemmoP

Jäsen
Canalplussan nettilähetys, oman palvelun tarjoajan siirtonopeus yli 5Mbs ja tuo vitun paskasaatana sivu väittää ettei se riitä megaiseen tiedonsiirtoon. Joo testisivun tuloskin oli vain 2.5Mbs. eihän se nyt riitä

HAISTAKAA PASKA TAAS KERRAN CANALPLUS

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Nyt rupes vituttamaan Marco Tuokko. Mies on järviradion kommentaattorina TPS-JYP pelissä ja selittää koko ajan että "JYP on paineettomassa tilanteessa ja voi pelata vapautuneesti, TPS:llä on kaikki paineet" Kyllä kai JYPillä on samanlaiset paineet voitosta kuin tepsilläkin. Vai luuleeko se että JYP on tyytyväinen kun saa pelata kivaa peliä nimeltä jääkiekko eikä lopputuloksella ole niin väliä?

EDIT: typo

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Another HAB kirjoitti:
Muija on suuttunut mulle mutta ei kerro syytä, mulla ei aavistustakaan mistä

Pelkkää mykkäkoulua tullu, toki soitti sunnutai iltana ja sano että ei oo vihanen mutta sen jälkeen pari tekstaria tänään ja thats it. Ei mitään, viimeisimpään viestiin ei ole vaivautunut vastaamaan. Aavistan lopun alkua. Eniten vituttaa se että ei tiedä itse mistään mitään että mikä vois olla vialla.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
"Hei, olen printterisi. Minä pidin printtaamisesta. Mutta nyt, minusta on kivaa käynnistyä kuten ennenkin, mutta olenkin löytänyt uuden puolen itsestäni... minussa palaa tällainen punainen vikailmoitusta ilmeisesti tarkoittava valo. Sillä minähän en perkele suostu sitä sinun lupalappuasi printtaamaan!" - Vitun Xerox.

Voiko printteri muuttua yhdessä yössä metsästyksenvastustajaksi? Oli kuulemma vaimokkeelle suostunut aiemmin päivällä tulostamaan vallan kiltisti. Vitun Xerox!

Noh, Xerox:n sivusto onneksi auttaa... vain ajanpuutteessa olevia, joita katatoniaan ajavat sivustot vain ilahduttavat! Eli apuahan sieltä ei ole saatavilla. Ei kertakaikkiaan mitään selitystä vikakoodeille, eli mitähän helvettiä mahdollisesti tämä varoitusvalo nyt sitten tarkoittaakaan! Paperi ei ole lopussa, tietokoneenkin kanssa tämä perkeleen masiina juttelee. Mutta ei. Vitun Xerox.

Ensi kerralla, ostan tulostuspalvelun, printatkoot saatana muut minun puolestani. Vitun.... xerox!

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa Perttu Lindgrenin loukkaantuminen, toivottavasti ei ole kauaa poissa.

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Vittu että vituttaa, seuraava metrolehden kannesta:

tutkimuksen mukaan 20% turkulaisista nuorista on sitä mieltä että ihmisillä on rotuun perustuvia älykkyyseroja. Tietenkin on tämähän on selvää, ihmettelen vaan noin pientä lukua, mutta se ei itsessään vituta, sen sijaan "professorin" vastaus saa sapen kiehumaan.

"yleissivistykseen kuuluu tietää, että ihminen ei ole nisäkäs, joka voidaan jaotella erilaisiin rotuihin. Peruskoululaisilta voidaan edellyttää asian tietämistä, ja jos he eivät tiedä, vika on aikuisissa, nuorille on ilmiselvästi jäänyt jotain kertomatta (turun yliopiston sosiaalipolitiikan professori HEIKKI ERVASTI)"

Sairasta että professori voi olla noin pihalla.

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa täysin järjettömät pokerinpelaajat. Kuinka joku voi pistää kakkosparilla all-innin. Ja kuinka ollakaan AA häviää sitten tuolle parille kun se täydentyy turnilla ja riverillä nelosiksi.

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nyt vituttaa. Olin varautunut kävelemään Sellon lippupalveluun ja ostaa liput Killswitch Engagen keikalle Nosturiin, mutta että mitä?!
Konsertti loppuunvarattu eikä lippuja ole myyty kuin pari tuntia. Bändin suosio Suomessa on siis aika rajussa nousussa. Mutta ehdottomasti vituttaa lipuitta jääminen.
Nyt vain huuto.netiä kyttäämään.

tintti83 kirjoitti:
Lainataan itseä ja todetaan, että tuuri kääntyi tänään. Onnellinen siis olen ainakin tällä hetkellä. Nyt jos asiat ryssii niin on vaan oma vika. Tällä hetkellä vituttaa ainoastaan alkoholiongelmani. Niin, löysin pakastimesta siiderin. Ilmeisesti olen sen joku päivä laittanut sinne hetkeksi viilenemään. Nyt se on jäässä, enkä voi juoda sitä. Ja kun avaan korkin niin ylihän se sieltä tulee prkl. Toisaalta olen iloinen siitä että löysinkin siiderin. Joten siis pois tästä ketjusta, ainakin toistaiseksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy