Vitutusketju

  • 10 538 531
  • 56 130

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Päänsisäisen ideapankki kumisee (taas...) tyhjyyttään kuin SaiPa:n pelaajakassa. Pitänee alkaa rajoittamaan tuota riekkumista viikonloppuisin, kun alkaa olemaan välillä hieman käynnistysvaikeuksia viikolla. Ei mitään järkevää saa ilmestymään tuolle näytölle naaman edessä. Latteuksia, keskinkertaisuuksia.

edit: No hitto, heti irtosi idea. :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans
Minua vituttavat humalaiset ihmiset, jotka melusivat kerrostalokämppäni vieressä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä noin neljän aikaan, eikä nukkumisesta tullut mitään. Ajattelin olla huomauttamatta tuona yönä asiasta heille, koska aavistin heidän olleen liian kännissä kuunnellakseen järkipuhetta.

Siispä kärsin tovin aikaa melusta ja odotin heidän lähtevän Orimattilaan jatkamaan ryyppäämistä. Orimattilaan lähteminen todellakin oli kämppääni kantautuneiden puheiden perusteella heidän suunnitelmissaan, enkä todellakaan käsitä mikä saa ihmisen lähtemään kyseiseen paikkaan vapaaehtoisesti puoli viiden aikaan yöllä. Runsas viina ilmeisesti, mistä nämä bilettäjät paikasta puhuessaan myös keskustelivat kovaan ääneen.

Jos jotkut eivät tiedä, missä Orimattila sijaitsee ja millainen paikka se on niin tässä on lyhyt selvitys: Orimattila sijaitsee 25 kilometriä nykyisestä asuinpaikastani Lahdesta etelään ja on melko tylsä hevosista tunnettu
maalaiskaupunki.

Eikö jumalauta ihminen voi nukkua yöllä rauhassa, vaikka kyseessä onkin vuokra-asunto? Olisin tarvinnut kyseisenä yönä enemmän unta, koska minulla meni perjantain ja lauantain välinen yö opiskelijabileissä baareissa ja jatkoilla pitkäksi ja kotiuduin vasta puoli viideltä. Univelkaa siis jäi.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mikset nukkunut sunnuntaina pidempään? Olithan itsekin ollut edellisenä iltana bilettämässä aamuun, mikseivät siis toisetkin voisi olla, kun viikonlopusta puhutaan? Turhaa kitinää.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kysyin kaveria mukaan HIFK:n megamatkalle turguseen. Ei ole kuulemma lähdössä. Syy: Ei viitsi dokata ja tuollaisella matkalle ei viitsi kuulemma lähteä selvinpäin????

Siis mitä helvettiä? Mikä hemmetin syy tuo tuollainen on? Menee hermot.

- tinke.80
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Piti käydä tänään hakemassa piilolinssit. Ihan hyvä tarjous, 50€ koko hoito, näöntarkastus, kuukausilinssit, kontrolli ja opastus. No, näöntarkastuksessa optikko löysi silmistä jonkun pigmenttiläikän (tai valuman, mikä nyt olikaan) jota kuulemma silloin tällöin esiintyy tummasilmisillä ihmisillä. Se saattaa kuulemma estää piilolinssien käytön joissain tapauksissa. Jokatapauksessa joutuu nyt käymään silmälääkärin tutkimuksissa. Ajan sainkin jo varattua, 12.10 oli ensimmäinen vapaa aika ja hintaa tulee noin 100€. Nyt tosiaan vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Alamummo kirjoitti:
Mikset nukkunut sunnuntaina pidempään? Olithan itsekin ollut edellisenä iltana bilettämässä aamuun, mikseivät siis toisetkin voisi olla, kun viikonlopusta puhutaan? Turhaa kitinää.

Voivat olla minun puolestani vaikka kuinka pitkään, mutta pointtini olikin meluaminen. Seinän takaa muutaman metrin päässä kuuluvassa metelissä ei ole kiva nukkua. Ymmärrän hyvin ihmisten viikonloppujuhlimisen, mutta eikö sitä voisi tehdä edes hieman hiljaisemmin ohutseinäisessä kerrostalossa?

Ja nukuin sunnuntaina iltapäivään kymmenen yli yhteen asti enkä melunnut kenenkään asunnon lähistöllä ollessani itse bilettämässä.
 
Olin päivittäisellä lenkilläni ja marssin suojatien yli, kun joku Mersulla ajanut runkkari päätti tyytätä meikäläiselle. Tule ensi kerralla ulos sieltä leasing-kärrystä, niin katsotaan kenen pilli sen jälkeen piippaa.

Edit: 52€ laajakaistalasku vituttaa myös.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Vituttaa olla kuumeessa joka on tyyliä on/off ja lähin esimies joka on puhunut musta paskaa ympäri firmamme toimipisteitä ja tottakai ylemmille pomoille. Soitin aamulla että olen kuumeessa ja ilmoitan saikkuajan kunhan tohtorilta pääsen, normaali ihminen oisi tuossa tilanteessa kysellyt oloja ja toivotellut pikaisia paranemisia mutta tämä selkäänpuukottaja runkkari ei sitä tehnyt. Mulkku. Ei oo kyl minkäänlaista motivaatiota tällähetkellä mennä duuniin. Masentaa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
"kyseessä on selästä taklaaminen, jonka seurauksena pelaaja loukkaantuu"

Justjoo. Nää on niin nähty. Haista Muukkonen ja SM-Liiga v***u. Toivottavasti Jokerit ei kärsi tästä naurettavuudesta huomenna erityisemmin.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeesti vtuttaa nää mun tyhmät neuroosit välillä todella lujaa! hmbh.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ihmisten nillitys jostain formuloiden siirtämisestä maksulliselle kanavalle. Siis mitä helvettiä? Järki käteen, ei sitä ole mikään pakko katsoa. Eikä se ole mikään kansalaisoikeus. Itseasiassa olen helvetin tyytyväinen, että laittavat sen paskan omalle kanavalleen. Yleisönosastoilla toitotetaan (vapaasta muistista) "en ole koskaan maksanut mitään urheilusta enkä maksa nytkään, jos jonkun lajin televisiointi tulee maksulliseksi, sen seuraaminen loppuu kuin seinään". Hyvä, niin sitä pitää, miksi siis nillität asiasta? Perkele.

Hazardipakki kirjoitti:
Olin päivittäisellä lenkilläni ja marssin suojatien yli, kun joku Mersulla ajanut runkkari päätti tyytätä meikäläiselle. Tule ensi kerralla ulos sieltä leasing-kärrystä, niin katsotaan kenen pilli sen jälkeen piippaa.
Hyvä, tee se, olen hengessä mukana.
Suojateiden kunnioitus on huolestuttavaa vauhtia häviämässä. Itse olen n. vuoden sisällä ollut ainakin 2 kertaa ihan tosissaan jäädä suojatiellä auton alle. Enkä ole edes mitään äkkiliikkeitä tehnyt, vaan ihan normaalisti ollut ylittämässä tietä niinkuin tapoihin kuuluu.

Erään kauppakeskuksen luona pakettiauto suorastaan kiihdytti, kun näki, että kävelen suojatielle. Siinä oli aikaa ja matkaa pakettiautolla vaikka kuinka havaita tämä, mutta tosiaankin, talla pohjaan. Eikä väistänyt. Mulkkuna miehenä en väistänyt minäkään ja kyllä se ihan millin päästä meni niin että parta pölähti. Ja katso; pakettiautokuskin kiire loppui muutaman metrin päähän kauppakeskuksen ovelle, oli ilmeisesti vähän kiire toimittaa joku kiireinen paketti. Pakko oli mennä vitutus- ja adrenaliinipäissään aukomaan päätä siihen ja kutsua tätä pälvikaljuista mulkkua äpärää pälvikaljuiseksi mulkuksi äpäräksi, joka ei pettymyksekseni aiheuttanut äijässä minkäänlaista reaktiota. Jatkoi vaan puuhasteluaan muina miehinä. Oliskohan ollut kuuro. Ei tosin sekään selitä täydellistä piittaamattomuutta jalankulkijoista.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa erään ihmisen paljastuminen suureksi valehtelijaksi ja selkäänpuukottajaksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ihmisten nillitys jostain formuloiden siirtämisestä maksulliselle kanavalle. Siis mitä helvettiä? Järki käteen, ei sitä ole mikään pakko katsoa. Eikä se ole mikään kansalaisoikeus. Itseasiassa olen helvetin tyytyväinen, että laittavat sen paskan omalle kanavalleen. Yleisönosastoilla toitotetaan (vapaasta muistista) "en ole koskaan maksanut mitään urheilusta enkä maksa nytkään, jos jonkun lajin televisiointi tulee maksulliseksi, sen seuraaminen loppuu kuin seinään". Hyvä, niin sitä pitää, miksi siis nillität asiasta? Perkele.

Totta puhut. Olen enemmän kuin onneissani, että formulat siirtyvät Maikkarilla maksulliseksi. Ehkä pikku hiljaa tämä formulahössötys Suomessa vähenisi,toivon mukaan?


Suojateiden kunnioitus on huolestuttavaa vauhtia häviämässä.

Suojateiden kunnioitus lienee häviämässä teillä täällä Etelä-Suomessa, varsinkin mitä lähemmäs Helsinkiä mennään.

Mutta täytyy kyllä sanoa, että ainakin Etelä-Pohjanmaalla, kuten Kauhajoella, mielestäni erilaisten liikennesääntöjen kunnioitus on arvossaan.

Jos Helsingissä on poikkeus se, että joku autoilija pysähtyy suojatien eteen, on Kauhajoella esimerkiksi poikkeus se, että jos joku autoilija ei pysähdy suojatien eteen.

Muuttaessani täältä Hämeenlinnan seudulta Kauhajoelle, olen ilokseni saanut huomata kuinka hyvin suojateitäkin kunnioitetaan Etelä-Pohjanmaalla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei nyt suurta vitutusta mutta pienen kiukunpuuskan aiheutti tämä Keskisuomalaisen kolumni

Koodikieltä, romuarallia vai taitokiekkoa?

Aiheuttiko ärtymyksen kenties se että samasta teemasta jauhetaan joka saatanan vuosi joka saatanan tuutissa. Tiedä en. Finaalisarjassa hullun kiilto silmissä? Totta helvetissä, kuinkas muuten! Alempi tempo, alempi tunnetaso, kontrolloitua peliä ja kiekon hallussapitoa, kurinalasta viisikkopuolustusta...what!? Jörgen Jönsson on hieno jääkiekkoilija, mutta luojan kiitos muunlaisiakin tyylejä pelata löytyy. Mutta tätä se sitten on kun näkemyserot lajista nimeltä jääkiekko ovat niin valtaisat. Liian nuorta on kiekkokulttuuri, vai?

No...mistäpä näistä kirjottajan motiiveista tietää. Ja saahan sitä tietysti ilmasta oman näkemyksensä siitä millaiseksi pelin haluaa kehittyvän. Aggressiivisen pelin ja vastustajan kunnioittamisen häilyvä raja on tietysti ihan ymmärrettävä asia esiin nostettavaksi. Muuten en jaksa näitä neitikiekko -raapustuksia enää ymmärtääkään. Vähemmän puhetta, enemmän peliä, kiitos!
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäinen Lukon tiistain kotipeli, ja meikäläinen ei ole hallilla, koska tulee oltua alkuviikko aina duunissa toisella paikkakunnalla. Tällä haavaa jäävät lähes kaikki tiistai kotipelit väliin... grrr...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Canal plus ja syksyn leffat jossa taustalla soiva kappale saa meikäläisen sellaisen raivon partaalle, että tekisi mieli paiskoa huonekalut telkkarista läpi. Leidileidi.. kuka tuollaista paskaa oikeasti edes esittää. Pitäisi varmaan laittaa ketjuun 'biisit jotka saavat sinut voimaan pahoin'.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
vision kirjoitti:
Canal plus ja syksyn leffat jossa taustalla soiva kappale saa meikäläisen sellaisen raivon partaalle, että tekisi mieli paiskoa huonekalut telkkarista läpi. Leidileidi.. kuka tuollaista paskaa oikeasti edes esittää. Pitäisi varmaan laittaa ketjuun 'biisit jotka saavat sinut voimaan pahoin'.

Luulenpa että tiedän mitä biisiä tarkoitat... Taitaa olla joku Bob Dylanin räpellys, aivan v*tun kauhea biisi. Onneksi sitä ei soiteta kokonaan noissa mainoksissa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kusi veikkaus Kärppien peliin. Olisitte perhana voittanu.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
irGGu kirjoitti:
Kiroiltuani hetken kokeilin että kyllä se liikkuu vielä ja kestää astumista, joten jatkoin siinä sitten päivän hommia.

Ole tyytyväinen, että kestää astumista. Kestääkö myös kävelemistä?

Itseäni harmittaa, kun pengotaan vanhoja, jo käsiteltyjä asioita.
 

Kaivanto

Jäsen
irGGu kirjoitti:
Kannoin pyykkikoppaa tänään huoneestani alas ja portaikossa astuin matkalla deodorantti purnukan päälle. Komiasti tulin portaat alas mutta pystyssä pysyin. Nilkka muljahti ja sattui aivan saatanasti. Kiroiltuani hetken kokeilin että kyllä se liikkuu vielä ja kestää astumista, joten jatkoin siinä sitten päivän hommia.

Äsken tulin iltalenkiltä ja kiivetessäni saunan lauteille nilkka antoi taas kuulua itsestään. Tuntui aivan tuhottoman kipeältä. Turvoksissakin tuo on ja nyt sattuu pienikin liike mitä yrittää tehdä. Aika nilkuttamista ollut tämä ehtoo saunan jälkeen. Toivottavasti saa yöllä nukutuksi eikä ole pahemmin rikki. Epäkivaa kuitenkin kun jalka särkee kokoajan. Pitänee vain pitää paikallaan.

Kuulostaa siltä, että sivuside olisi mennyt enemmän tai vähemmän hajalle. Ei ole varsinaisesti kompetenssia sanoa lääketieteestä mitään, mutta itseltäni on pamahtanut ko. paikka futiksessa ja oireet olivat juuri nuo 1) sattuu pirusti 2) turtuu muutamaksi tunniksi + turpoaa 3) alkaa särkeä pirusti. Terveyskeskuksessa neuvovat varmaan käyttämään tukisidettä nelisen viikkoa, mutta kannattaa kärttää sieltä tai hommata jostain muualta ilma-lasta, tukee paljon paremmin, joskaan ei oikein mahdu kenkään.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaivanto kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sivuside olisi mennyt enemmän tai vähemmän hajalle. Ei ole varsinaisesti kompetenssia sanoa lääketieteestä mitään, mutta itseltäni on pamahtanut ko. paikka futiksessa ja oireet olivat juuri nuo 1) sattuu pirusti 2) turtuu muutamaksi tunniksi + turpoaa 3) alkaa särkeä pirusti. Terveyskeskuksessa neuvovat varmaan käyttämään tukisidettä nelisen viikkoa, mutta kannattaa kärttää sieltä tai hommata jostain muualta ilma-lasta, tukee paljon paremmin, joskaan ei oikein mahdu kenkään.

Kyllä itse ainakin olen saanut ilmalastan mahtumaan jokaiseen kenkääni.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Eilen oli lapulla ja Hifk:n nettisivulla tulosveto/veikkaus 8-0. Ei tullut rahaa ,eikä ilmaisia lippuja matsiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vittu, kävin tossa sairaanhoitajan vastaanotolla flunssasta. Ja koska mulla oli yli 37 astetta lämpöä, taisi olla 37,7 astetta, niin sain parin päivän sairasloman.

No tämä parin päivän sairaslomahan kestää aina torstaihin. Eli perjantai ei ole enää sairaslomaa,mikäli olen jo kunnossa.

Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.

Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös