Vitutusketju

  • 10 557 246
  • 56 140

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
valheenrakentaja kirjoitti:
Vilperille:

Manitsitko edes asiasta?

En kyllä tullut maininneeksi asiasta.

Oletin hänen itsekin sen ymmärtävän ja sitä paitsi, ajattelin, että lääkärin tai sairaanhoitajan sanaan on uskominen, mikäli hänen mielestään en tarvi lisää saikkua,niin sitten en tarvi ja piste.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
vilperi kirjoitti:
Vittu, kävin tossa sairaanhoitajan vastaanotolla flunssasta. Ja koska mulla oli yli 37 astetta lämpöä, taisi olla 37,7 astetta, niin sain parin päivän sairasloman.

No tämä parin päivän sairaslomahan kestää aina torstaihin. Eli perjantai ei ole enää sairaslomaa,mikäli olen jo kunnossa.

Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.

Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
Jos en nyt ihan väärin muista niin hoitsut voivat antaa vain 2 päivää kerrallaan, pidempään pitää olla lääkäri. Näin ainakin useimmissa työterveys vastaanotoilla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
vilperi kirjoitti:
Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.

Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.

Eiköhän tuossa lie ihan omailmoitussairauspoissaolo tule kyseeseen. Tartu puhelimeen torstaina ja sano esimerkiksi opintosihteerille, että vilperi ei ole tulossa koska on karsea olo joka ei ole paranemassa ainakaan huomiseksi.

Näin olet ilmoittanut kouluusi olevasi sairas ja asiasta ei tulla vittuilemaan. Ts. tuo ei ole luvaton poissaolo eikä siten vaikuta mihinkään kouluasiaan ikävästi.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Varpaasta murtu luu ja sattuu kyllä ihan vitusti! Huilia luvassa. Ei kiva.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Jooqeri kirjoitti:
Varpaasta murtu luu ja sattuu kyllä ihan vitusti! Huilia luvassa. Ei kiva.

Tulipa mieleen kerran kun varvas oli vittumaisesti saanut kolhun futispelissä niin menin sitten lääkäriin ja jokin pieni murtuma jossain siellä oli niin kipua kesti siinä varpaassa helvetin monta viikkoa ja siinä meni kesän parhaimmat pelit sivu suun noinkin pienen asian takia.

Ja nyt nakertaa se kun on ollut flunssasta kuumetta parin viikon ajan, toivon vain että 6 viikon kuume putki muutaman vuoden takaa ei saa nyt uutta uhkaajaa.

Kesällä oli jo pusutauti joka kesti kaksi viikkoa, yhtä tuskaa oli sekin kun ei pystynyt syömään taikka puhumaan edes kun oli kurkku niin turvoksissa ja nyt sana kurkkukipu kammottaa niin perkeleesti.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa Bluesin loukaantumistilanne. 8 pelaajaa sivussa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tyttöystävän saamattomuus. Kuukausi aikaa ollu tehdä jotain helvetin kuvistyötä ja nyt se sitten ilmoittaa kun pitäisi sen luokse mennä että: "voi apua! en ole saanut mitään tehtyä ja sen pitäisi olla tällä viikolla valmis! Tiesin kyllä etten saa sitä tällä viikolla valmiiksi" ja sitten kun kysyin että miksi helvetissä ei voinut aikaisemmin sanoa, kun kerran tiesi niin hyvin ettei saa sitä valmiiksi, niin vastaus on huikea: " no olisnha mä voinutkii"

öö? olisi voinut, muttei sitten viitsinyt sanonut. Kiva että on helppoo, mulla ei oo. Ja nyt olen sopinut omat asiani niin että ettei tuo näkeminen onnistu oikein ensi viikolla. Niin siis välimatkaa on reilut 300 km. Pystyn varmaan perumaan menoni, mutta silti vituttaa, kun ei voi selkeästi sanoa kuin sitten viime tingassa. Tämmönen 3 viikon tauko näkemisessä on niin vitun perseestä. riipaisisin kännin, jos ei ois huomenna koetta.
 

Kaivanto

Jäsen
Pika1 kirjoitti:
Kyllä itse ainakin olen saanut ilmalastan mahtumaan jokaiseen kenkääni.

Lieneekö mulla sitten ollut joku tavallisesta poikkeava. Käytin sitä muistaakseni vain sandaalien kanssa, vaikka olisi se ehkä lenkkariinkin tunkemalla mennyt. Mutta tuskin olisi mahtunut mihinkään nahkaiseen, missä on vähänkään vartta. Cowboy-saappaaseen muistan yrittäneeni lastaa ahtaa, mutta ei siitä tullut mitään.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Joillain on sitten pienet huvit. Joku kusipää oli päivällä koulun mopoalueella käynyt tunkemassa neulasia pappatunani pakoputkeen ja vetänyt koko laitteen hiekalla rapaiseksi. Huvittaa ja vituttaa tuollainen. On ilmeisesti kade kun ei ole omaa tunaa..
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
J.Petke kirjoitti:
"tälläinenkin ketju on jo olemassa",
Ei, vaan tällAinenkin ketju...

Itseä vituttaa jostain syystä se, että Raipea rangaistaan keihästämisestä oman joukkueenjohdon toimesta julmalla ja epätavallisella rangaistuksella, eli siis ottamalla Raipelta C rinnasta pois. En kyllä yhtään osaa sanoa, että miksi se vituttaa. Saatanan Piri, hommaa sinne sitten joku gooni, ettei maestron tarvitse hoitaa likaisia hommia itse.
 
Vituttaa kun ei tänäänkään pääse peliin. Kausikortti ei ole vielä tullut, vaikka sen maksoin pari viikkoa sitten. Ja tuskin muutenkaan pääsisin. Ei ne keleen bussit hallille vielä taida kulkea. Ja naapurin ääliö aloitti taas rumputreenit. Lisäksi "mukava" päivä taas töissä. Kivaa istua 7 tuntia tekemättä mitään ja kuunnella jotain tanan iskelmäradiota.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ässät-Hifk.

Guolla teki ekassa erässä 0+2. Piti vaihtaa liigapörsissä Bros-Guollaan ,koska Bros ei pelaa ,mutta en ehtinyt koneelle ajoissa ja sekös vituttaa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vituttaa eräs Kuopiolainen "liigajoukkue". Taitaa tulla kärkeen sellainen 25 pelin tappioputki, joissa vastustaja tekee vähintään 7-10 maalia /ottelu. Tämä kausi oli sitten tässä.
Wituttaa vaan...
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vitun TPS! Ette sitten osaa pitää edes kolmen maalin johtoa.. Voi vitun vittu. Vielä kun pitkävetokin kusi kiitos Kärppien niin vitutus on armoton.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri nämä hengentäytteiset v-viestit ensinnäkin sinne Espooseen, tiedän, että teitte sen tahallanne, ja vielä eiköhän se Tampereen ei-Ilves-liigaseura mene ja vähän leikittele omassa pelissään. Hävetkää! Onneksi Aito Helsinkiläinen Jääkiekkojoukkue voitti, siis en tarkoita niitä sieltä pohjoisesta.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
9 pelaaja sivussa. Vittu. Vetää aika sanattomaksi
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa kaikki.

Alkaen kissojen sisätiloihin suorittamasta paskomisesta ja oksentelusta, jatkuen kavereiden käsittämättömän typerän käytöksen kautta koulujuttujen kasaantumiseen jo tässä vaiheessa syksyä sekä omaan saamattomuuteeni, ja päättyen aina kannattamani jääkiekkojoukkueen täydellisen munattomaan ja hengettömään peliesitykseen.

Lisäksi ottaa muutenkin päähän ihan kaikki mahdollinen. Hajoil...
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Lisää ilkivaltaa

Thoke kirjoitti:
Joillain on sitten pienet huvit. Joku kusipää oli päivällä koulun mopoalueella käynyt tunkemassa neulasia pappatunani pakoputkeen ja vetänyt koko laitteen hiekalla rapaiseksi. Huvittaa ja vituttaa tuollainen. On ilmeisesti kade kun ei ole omaa tunaa..
Tänään oli mopon penkki irrotettu etukiinnikkeestään, oli pelkän takakiinnikkeen varassa. Piti kiinnittää takasin paikoilleen. Lisäksi takakiinnikkeeseen joku porannut reiän. Ei onneksi siihen kohtaan mistä se penkki kiinnittyy. Nyt rupeaa jo oikeesti vituttamaan tällanen. Hommaan kohta haulikon, kunhan ensin olen huomenna valittanut koululle tästä asiasta.. Voi Vitun saatanan perkeleen kusipäät!!
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Muista valittaa asiallisesti, menee paljon tehokkaammin perille.

Tällä hetkellä vituttaa edelleen eilinen puppelointi. 0-5, uskomatonta.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
pokeri vituttaa nyt rankasti.

QQQKK lla hävitään QQQAA:lle, jossa K:t ja A:t käsikortteina.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
tty_01 kirjoitti:
pokeri vituttaa nyt rankasti.

QQQKK lla hävitään QQQAA:lle, jossa K:t ja A:t käsikortteina.

Jep näitä tulee. Itsellä kävi noin 2kk sitten seuraava:
2 vastustajaa jäljellä turn:ssa itsellä kädessä A2 Hearts, pöydässä 345 hearts ja D Spade. No All-in piti laittaa, molemmat mukaan. Riverissä tulee 7 hearts.
Itsellä tuo pieni värisuora, toisella vastustajalla väri K high, toisella kaverilla 6J hearts. Hiukka nappasi... ei tuollaista peliä ole vielä tullut itsellä vastaan vaikka pelattu on kauan.
Tarkennus.. Floppi oli siis 35 hearts, ja tuo D spade. Riverissä tuli tuo 5 hearts jolloin iskin all-in
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös