Osoittaakseni jakomielisyyteni niin kirjoitetaan nyt sitten tännekin.
Tällä hetkellä vituttaa koko elämänrytmi mikä mulla on, joka aamu joutuu heräämään ihan liian aikaisin. Viikolla töihin ja viikonloppuisin valmentamaan.
Kuitenkaan en osaa mennä nukkumaan ajoissa, vaan valvon väksin mahdollisimman myöhään jotta olisin taas helvetin väsynyt ja kiukkunen aamulla.
Duunissa on pirun tylsää tähän aikaan vuodesta ja iltasella olen intoa täynnä, mutta kaikki kaverit on aina joko ryyppäämässä, töissä tai vitun väsyneitä.
Emmä sitten tiiä onko noi tekosyitä koska olen harvinaisen kusipäinen jätkä, mutta vituttaa, että tällä hetkellä nähdä kavereita on yhtä kuin lähteä juhlimaan.
Lisäksi pelit menee aika päin vittua, koska toi käsi on ihan helvetin posliinia ja mun ennen niin ketteristä jaloista on tullut ihan metalliputket.
Ja nyt vasta vituttaa kun ei päässyt sinne saatanan oikikseen (vaikka en olisi edes sinne halunnutkaan), kun joka vitun urpo on jossain lukemassa yliopistolla. Miksi ne ottaa tyhmiä ihmisiä, eikä fiksuja ja kauniita niin kuin minä.
Sitten vituttaa entinen tyttöystävä joka ilmeisesti yrittää saada mua hyppämään katolta. Vittu kunnon riivaaja.
Sitten ehkä vielä enemmän vituttaa se kun saatana kuusi viikkoa sitten menin Nordeaan (siis sinne pankkiin) uusimaan Visa Electroniani, koska vanhani oli sen verran huonossa kunnossa, että höyläys toimii milloin huvittaa ja nostaa ei pysty ollenkaan.
No lupasivat pankissa, että kortti tulee parin viikon sisään, mikä kuullosti loistavalta. Juuri ennen Barcan reissuani. Nojoo, eihän sitä sitten kuulunut ja menin kolme viikkoa tilauksen jälkeen takaisin Nordeaan kyselemään korttini perään.
No, viime kerralla minua palvellut 150-vuotias mummo oli unohtanut vahvistaa tilaukseni, joka edelleen odotti koneella OK-napin painamista.
Pahoittelivat, ja sanoin ei se mitään voin lähteä käteistä taskussa. Vahvistivat tilauksen ja sanoivat että kaks viikkoa menee.
No vittu perjantaina oli se kaks viikkoa täynnä, ja menin sinne puhisemaan, kun on ihan vitun ärsyttävää kun ei voi vittu maksaa missään millään, koska ei ole käteistä ja saatanan kortti toimii vaan ihan bräniköissä lukijoissa.
Koko ajan pitää olla lainaamassa rahaa, ja mä vihaan olla velkaa.
Ei mut kato, Nordean toimituksessa on vähän ongelmia.
Vittu, jos ei ongelmat kohta katoa mä oikeesti rupeen räjähtään.
Mutta kun en voi oikein tehdä asialle mitään, pankin ryöstö ehkä olisi ihan jees, mutta en mä siihenkään kerkee kun työt loppuu aina vasta kuudelta ja lauantaisin pankit on kiinni.