Vitutusketju

• 10 698 493
  • 56 253

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ei nyt suurta vitutusta mutta pienen kiukunpuuskan aiheutti tämä Keskisuomalaisen kolumni

Koodikieltä, romuarallia vai taitokiekkoa?

Aiheuttiko ärtymyksen kenties se että samasta teemasta jauhetaan joka saatanan vuosi joka saatanan tuutissa. Tiedä en. Finaalisarjassa hullun kiilto silmissä? Totta helvetissä, kuinkas muuten! Alempi tempo, alempi tunnetaso, kontrolloitua peliä ja kiekon hallussapitoa, kurinalasta viisikkopuolustusta...what!? Jörgen Jönsson on hieno jääkiekkoilija, mutta luojan kiitos muunlaisiakin tyylejä pelata löytyy. Mutta tätä se sitten on kun näkemyserot lajista nimeltä jääkiekko ovat niin valtaisat. Liian nuorta on kiekkokulttuuri, vai?

No...mistäpä näistä kirjottajan motiiveista tietää. Ja saahan sitä tietysti ilmasta oman näkemyksensä siitä millaiseksi pelin haluaa kehittyvän. Aggressiivisen pelin ja vastustajan kunnioittamisen häilyvä raja on tietysti ihan ymmärrettävä asia esiin nostettavaksi. Muuten en jaksa näitä neitikiekko -raapustuksia enää ymmärtääkään. Vähemmän puhetta, enemmän peliä, kiitos!

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ensimmäinen Lukon tiistain kotipeli, ja meikäläinen ei ole hallilla, koska tulee oltua alkuviikko aina duunissa toisella paikkakunnalla. Tällä haavaa jäävät lähes kaikki tiistai kotipelit väliin... grrr...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Canal plus ja syksyn leffat jossa taustalla soiva kappale saa meikäläisen sellaisen raivon partaalle, että tekisi mieli paiskoa huonekalut telkkarista läpi. Leidileidi.. kuka tuollaista paskaa oikeasti edes esittää. Pitäisi varmaan laittaa ketjuun 'biisit jotka saavat sinut voimaan pahoin'.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
vision kirjoitti:
Canal plus ja syksyn leffat jossa taustalla soiva kappale saa meikäläisen sellaisen raivon partaalle, että tekisi mieli paiskoa huonekalut telkkarista läpi. Leidileidi.. kuka tuollaista paskaa oikeasti edes esittää. Pitäisi varmaan laittaa ketjuun 'biisit jotka saavat sinut voimaan pahoin'.

Luulenpa että tiedän mitä biisiä tarkoitat... Taitaa olla joku Bob Dylanin räpellys, aivan v*tun kauhea biisi. Onneksi sitä ei soiteta kokonaan noissa mainoksissa.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kusi veikkaus Kärppien peliin. Olisitte perhana voittanu.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
irGGu kirjoitti:
Kiroiltuani hetken kokeilin että kyllä se liikkuu vielä ja kestää astumista, joten jatkoin siinä sitten päivän hommia.

Ole tyytyväinen, että kestää astumista. Kestääkö myös kävelemistä?

Itseäni harmittaa, kun pengotaan vanhoja, jo käsiteltyjä asioita.

Kaivanto

Jäsen
irGGu kirjoitti:
Kannoin pyykkikoppaa tänään huoneestani alas ja portaikossa astuin matkalla deodorantti purnukan päälle. Komiasti tulin portaat alas mutta pystyssä pysyin. Nilkka muljahti ja sattui aivan saatanasti. Kiroiltuani hetken kokeilin että kyllä se liikkuu vielä ja kestää astumista, joten jatkoin siinä sitten päivän hommia.

Äsken tulin iltalenkiltä ja kiivetessäni saunan lauteille nilkka antoi taas kuulua itsestään. Tuntui aivan tuhottoman kipeältä. Turvoksissakin tuo on ja nyt sattuu pienikin liike mitä yrittää tehdä. Aika nilkuttamista ollut tämä ehtoo saunan jälkeen. Toivottavasti saa yöllä nukutuksi eikä ole pahemmin rikki. Epäkivaa kuitenkin kun jalka särkee kokoajan. Pitänee vain pitää paikallaan.

Kuulostaa siltä, että sivuside olisi mennyt enemmän tai vähemmän hajalle. Ei ole varsinaisesti kompetenssia sanoa lääketieteestä mitään, mutta itseltäni on pamahtanut ko. paikka futiksessa ja oireet olivat juuri nuo 1) sattuu pirusti 2) turtuu muutamaksi tunniksi + turpoaa 3) alkaa särkeä pirusti. Terveyskeskuksessa neuvovat varmaan käyttämään tukisidettä nelisen viikkoa, mutta kannattaa kärttää sieltä tai hommata jostain muualta ilma-lasta, tukee paljon paremmin, joskaan ei oikein mahdu kenkään.

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaivanto kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sivuside olisi mennyt enemmän tai vähemmän hajalle. Ei ole varsinaisesti kompetenssia sanoa lääketieteestä mitään, mutta itseltäni on pamahtanut ko. paikka futiksessa ja oireet olivat juuri nuo 1) sattuu pirusti 2) turtuu muutamaksi tunniksi + turpoaa 3) alkaa särkeä pirusti. Terveyskeskuksessa neuvovat varmaan käyttämään tukisidettä nelisen viikkoa, mutta kannattaa kärttää sieltä tai hommata jostain muualta ilma-lasta, tukee paljon paremmin, joskaan ei oikein mahdu kenkään.

Kyllä itse ainakin olen saanut ilmalastan mahtumaan jokaiseen kenkääni.

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Eilen oli lapulla ja Hifk:n nettisivulla tulosveto/veikkaus 8-0. Ei tullut rahaa ,eikä ilmaisia lippuja matsiin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vittu, kävin tossa sairaanhoitajan vastaanotolla flunssasta. Ja koska mulla oli yli 37 astetta lämpöä, taisi olla 37,7 astetta, niin sain parin päivän sairasloman.

No tämä parin päivän sairaslomahan kestää aina torstaihin. Eli perjantai ei ole enää sairaslomaa,mikäli olen jo kunnossa.

Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.

Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
valheenrakentaja kirjoitti:
Vilperille:

Manitsitko edes asiasta?

En kyllä tullut maininneeksi asiasta.

Oletin hänen itsekin sen ymmärtävän ja sitä paitsi, ajattelin, että lääkärin tai sairaanhoitajan sanaan on uskominen, mikäli hänen mielestään en tarvi lisää saikkua,niin sitten en tarvi ja piste.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
vilperi kirjoitti:
Vittu, kävin tossa sairaanhoitajan vastaanotolla flunssasta. Ja koska mulla oli yli 37 astetta lämpöä, taisi olla 37,7 astetta, niin sain parin päivän sairasloman.

No tämä parin päivän sairaslomahan kestää aina torstaihin. Eli perjantai ei ole enää sairaslomaa,mikäli olen jo kunnossa.

Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.

Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
Jos en nyt ihan väärin muista niin hoitsut voivat antaa vain 2 päivää kerrallaan, pidempään pitää olla lääkäri. Näin ainakin useimmissa työterveys vastaanotoilla.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
vilperi kirjoitti:

Eiköhän tuossa lie ihan omailmoitussairauspoissaolo tule kyseeseen. Tartu puhelimeen torstaina ja sano esimerkiksi opintosihteerille, että vilperi ei ole tulossa koska on karsea olo joka ei ole paranemassa ainakaan huomiseksi.

Näin olet ilmoittanut kouluusi olevasi sairas ja asiasta ei tulla vittuilemaan. Ts. tuo ei ole luvaton poissaolo eikä siten vaikuta mihinkään kouluasiaan ikävästi.

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Varpaasta murtu luu ja sattuu kyllä ihan vitusti! Huilia luvassa. Ei kiva.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Jooqeri kirjoitti:
Varpaasta murtu luu ja sattuu kyllä ihan vitusti! Huilia luvassa. Ei kiva.

Tulipa mieleen kerran kun varvas oli vittumaisesti saanut kolhun futispelissä niin menin sitten lääkäriin ja jokin pieni murtuma jossain siellä oli niin kipua kesti siinä varpaassa helvetin monta viikkoa ja siinä meni kesän parhaimmat pelit sivu suun noinkin pienen asian takia.

Ja nyt nakertaa se kun on ollut flunssasta kuumetta parin viikon ajan, toivon vain että 6 viikon kuume putki muutaman vuoden takaa ei saa nyt uutta uhkaajaa.

Kesällä oli jo pusutauti joka kesti kaksi viikkoa, yhtä tuskaa oli sekin kun ei pystynyt syömään taikka puhumaan edes kun oli kurkku niin turvoksissa ja nyt sana kurkkukipu kammottaa niin perkeleesti.

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa Bluesin loukaantumistilanne. 8 pelaajaa sivussa.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa tyttöystävän saamattomuus. Kuukausi aikaa ollu tehdä jotain helvetin kuvistyötä ja nyt se sitten ilmoittaa kun pitäisi sen luokse mennä että: "voi apua! en ole saanut mitään tehtyä ja sen pitäisi olla tällä viikolla valmis! Tiesin kyllä etten saa sitä tällä viikolla valmiiksi" ja sitten kun kysyin että miksi helvetissä ei voinut aikaisemmin sanoa, kun kerran tiesi niin hyvin ettei saa sitä valmiiksi, niin vastaus on huikea: " no olisnha mä voinutkii"

öö? olisi voinut, muttei sitten viitsinyt sanonut. Kiva että on helppoo, mulla ei oo. Ja nyt olen sopinut omat asiani niin että ettei tuo näkeminen onnistu oikein ensi viikolla. Niin siis välimatkaa on reilut 300 km. Pystyn varmaan perumaan menoni, mutta silti vituttaa, kun ei voi selkeästi sanoa kuin sitten viime tingassa. Tämmönen 3 viikon tauko näkemisessä on niin vitun perseestä. riipaisisin kännin, jos ei ois huomenna koetta.

Kaivanto

Jäsen
Pika1 kirjoitti:
Kyllä itse ainakin olen saanut ilmalastan mahtumaan jokaiseen kenkääni.

Lieneekö mulla sitten ollut joku tavallisesta poikkeava. Käytin sitä muistaakseni vain sandaalien kanssa, vaikka olisi se ehkä lenkkariinkin tunkemalla mennyt. Mutta tuskin olisi mahtunut mihinkään nahkaiseen, missä on vähänkään vartta. Cowboy-saappaaseen muistan yrittäneeni lastaa ahtaa, mutta ei siitä tullut mitään.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Joillain on sitten pienet huvit. Joku kusipää oli päivällä koulun mopoalueella käynyt tunkemassa neulasia pappatunani pakoputkeen ja vetänyt koko laitteen hiekalla rapaiseksi. Huvittaa ja vituttaa tuollainen. On ilmeisesti kade kun ei ole omaa tunaa..

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
J.Petke kirjoitti:
"tälläinenkin ketju on jo olemassa",
Ei, vaan tällAinenkin ketju...

Itseä vituttaa jostain syystä se, että Raipea rangaistaan keihästämisestä oman joukkueenjohdon toimesta julmalla ja epätavallisella rangaistuksella, eli siis ottamalla Raipelta C rinnasta pois. En kyllä yhtään osaa sanoa, että miksi se vituttaa. Saatanan Piri, hommaa sinne sitten joku gooni, ettei maestron tarvitse hoitaa likaisia hommia itse.

Vituttaa kun ei tänäänkään pääse peliin. Kausikortti ei ole vielä tullut, vaikka sen maksoin pari viikkoa sitten. Ja tuskin muutenkaan pääsisin. Ei ne keleen bussit hallille vielä taida kulkea. Ja naapurin ääliö aloitti taas rumputreenit. Lisäksi "mukava" päivä taas töissä. Kivaa istua 7 tuntia tekemättä mitään ja kuunnella jotain tanan iskelmäradiota.

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Ässät-Hifk.

Guolla teki ekassa erässä 0+2. Piti vaihtaa liigapörsissä Bros-Guollaan ,koska Bros ei pelaa ,mutta en ehtinyt koneelle ajoissa ja sekös vituttaa.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vituttaa eräs Kuopiolainen "liigajoukkue". Taitaa tulla kärkeen sellainen 25 pelin tappioputki, joissa vastustaja tekee vähintään 7-10 maalia /ottelu. Tämä kausi oli sitten tässä.
Wituttaa vaan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy