Vitutusketju

  • 10 556 457
  • 56 140

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Katselin tosta mitä tulee tv:stä viikonloppuna niin huomasin maikkarin uuden neronleimauksen:ovat laittaneet kymppiuutiset lauantaillan leffan väliin!!Tappava Ase alkaa 21.05 ja sen jälkeen 22.00 uutiset jonka jälkeen n.22.10 leffa jatkuu,mikä idea!Onko uutisilla liian vähän katsojia ja haluavat pakottaa ihmiset katsoon ne,vai eikö ole varaa ostaa jotain tunnin sarjaa välille 21-22?Myöskin ovat jättäneet tulosruudun pois kokonaan,mitä pelleilyä!!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pallister kirjoitti:
Katselin tosta mitä tulee tv:stä viikonloppuna niin huomasin maikkarin uuden neronleimauksen:ovat laittaneet kymppiuutiset lauantaillan leffan väliin!!Tappava Ase alkaa 21.05 ja sen jälkeen 22.00 uutiset jonka jälkeen n.22.10 leffa jatkuu,mikä idea!Onko uutisilla liian vähän katsojia ja haluavat pakottaa ihmiset katsoon ne,vai eikö ole varaa ostaa jotain tunnin sarjaa välille 21-22?Myöskin ovat jättäneet tulosruudun pois kokonaan,mitä pelleilyä!!

Tuossa viikolla huomasin sen itsekin kun joku tänne postasi asiasta jo aiemmin. Kunnon perseilyä ja täysin amatööripuuhastelua. Tosiaan jos Nelosen kanssa pitää lauantain leffapaikasta kisata niin ehkä olisi suotavampaa vaikka pistää ne uutiset alkamaan jo ysiltä maanantain tapaan. Toi on vihoviimeinen idea katkasta leffa keskeltä ja näyttää uutiset. Ei voi kestää kovin pitkään tuo järjestely. Pitäis yleensäkin Suomessa päästä Norjan malliin ja mainoksia vain ennen ja jälkeen leffan ja koko leffa ilman katkoja putkeen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pallister kirjoitti:
Katselin tosta mitä tulee tv:stä viikonloppuna niin huomasin maikkarin uuden neronleimauksen:ovat laittaneet kymppiuutiset lauantaillan leffan väliin!!Tappava Ase alkaa 21.05 ja sen jälkeen 22.00 uutiset jonka jälkeen n.22.10 leffa jatkuu,mikä idea!Onko uutisilla liian vähän katsojia ja haluavat pakottaa ihmiset katsoon ne,vai eikö ole varaa ostaa jotain tunnin sarjaa välille 21-22?Myöskin ovat jättäneet tulosruudun pois kokonaan,mitä pelleilyä!!

Ruotsin fyran on tehnyt samalla tavalla jo vuosia. Tiedä sitten jos tämä "neronleimaus" on siltä suunnalta peräisin, sillä maikkari ja fyranhan kuuluvat samaan lafkaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Pallister kirjoitti:
Katselin tosta mitä tulee tv:stä viikonloppuna niin huomasin maikkarin uuden neronleimauksen:ovat laittaneet kymppiuutiset lauantaillan leffan väliin!!Tappava Ase alkaa 21.05 ja sen jälkeen 22.00 uutiset jonka jälkeen n.22.10 leffa jatkuu,mikä idea!Onko uutisilla liian vähän katsojia ja haluavat pakottaa ihmiset katsoon ne
Logiikkaasi käyttäen tulkitsisin idean pikemminkin niin, että näillä paskakanavan leffoilla ei ole tarpeeksi katsojia, sillä kyllähän tuo uutiskatko todennäköisemmin lisää elokuvan katselijoita kuin päinvastoin.

Vertailukelpoisemmaksi tilanne tosin saataisiin siten, että maikkari näyttäisi kyseisellä lauantaileffan uutiskatkolla uusintana jonkun paljontoivotun Kymmenen Uutiset -lähetyksen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Shayne kirjoitti:
Logiikkaasi käyttäen tulkitsisin idean pikemminkin niin, että näillä paskakanavan leffoilla ei ole tarpeeksi katsojia, sillä kyllähän tuo uutiskatko todennäköisemmin lisää elokuvan katselijoita kuin päinvastoin.

Kääntäkää miten päin vain niin maikkari saa paskaa käteen tuosta loppupeleissä kuitenkin. Ei toimi. Ei niin millään.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Gellner kirjoitti:
Ruotsin fyran on tehnyt samalla tavalla jo vuosia. Tiedä sitten jos tämä "neronleimaus" on siltä suunnalta peräisin, sillä maikkari ja fyranhan kuuluvat samaan lafkaan.

Ruotsissa homma perustuu lakiin joka sanoo että kesken ohjelman mainoksia ei saa näyttää. Eli laitetaan leffa poikki, eri ohjelma väliin ja taas saa näyttää mainoksia.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Selvisi syy sille aamupäivän väsyneelle ololle.

Kuumettahan se pukkaa näin perjantain kunniaksi. Noo, tuskinpa sitä viikonloppuna olisikaan ollut kiva ottaa rennosti. Voihan sitä maata sängyssä kuumeisenakin. Kele.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi saatana, että ärsyttää, kun ihmiset eivät tunnu välittävän pätkääkään missä mukulansa koheltavat kaiket päivät. Jos minulla olisi alle 10-vuotiaita lapsia, niin he eivät todellakaan touhuaisi keskenään missään hevostallilla, jossa ei ole ainuttakaan aikuista paikalla, ja joka ei ole mikään ponikerho/ ratsastuskoulu vaan meidän parempien ihmisten hienojen hevosten majoituspaikka. Loppuu nauru lyhyeen, kun jäädään herkuista tappelevien hevosten alle tai päästetään nämä kopukat aidoista läpi. Kun ei edes kiellot tehoa näihin mukuloihin, perkele! Kiukuttelua ja nyrpeitä naamoja tulee takaisin, kun ystävällisesti yrität kertoa, miten tallilla käyttäydytään.

Niin, minun mielestäni lapset ovat ihan erimukavia, mutta luulisi vanhempien hiukan vahtivan noin pienten menemisiä.

Lisäksi ärsyttää kaikki saatanan lapselliset luokkakaverit, jotka eivät osaa pätkääkään käyttäytyä. Hajotkaa, idiootit!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tiistaista saakka odottanut, että pääsis pelaamaan sählyä, mutta: messujenhan senkin piti pilata. Salivuoro peruttu, eikä netissä siitä voinut olla siitä mainintaa (ainakaan naapurin mukaan, joka vuoron oli bongannut). Perkeles.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vittu, paukahti sitte tietsikan kajarit ja subbari pimeeks! Ilmeisesti liian kovaa paukutusta, koska melkonen rätinä rupes kuulumaan jo aiemminkin.
Noo, milläs nyt häiritään naapureita sitten.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joe kirjoitti:
Noo, milläs nyt häiritään naapureita sitten.

Vaikkapa paukuttelemalla vasaralla patteria keskellä yötä - varmasti häiriintyvät jossain vaiheessa.

Tai hakkaamalla nyrkillä ovia keskellä yötä, tai jollet nyrkkiä viitsi käyttää niin tässäkin hommassa vasara on passeli apuväline.

Yllämainitut vinkit ovat sitten ihan vapaasti käytettävissä.

vlad.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
vlad kirjoitti:
Vaikkapa paukuttelemalla vasaralla patteria keskellä yötä - varmasti häiriintyvät jossain vaiheessa.

Tai hakkaamalla nyrkillä ovia keskellä yötä, tai jollet nyrkkiä viitsi käyttää niin tässäkin hommassa vasara on passeli apuväline.

Yllämainitut vinkit ovat sitten ihan vapaasti käytettävissä.

vlad.

Kiitos vinkeistä. Ainoo vaan, että mitäs mää saan noista irti. No, ei sitä kannata miettiä, kunhan naapureilla on "kivaa"! Eli jos ei hetkeen kuulu, niin ilmeisesti paskalakit on korjannu mut parempaan talteen.

Porakin on helvetin hyvä idea, mut se on jossain lainassa. Aina kun jotain työkalua tarvii, niin sitä ei löydy. Kaikkee muuta turhaa kyllä löytyy, millä ei oo mitään käyttöä, vittu!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Itketäänpä täälläkin nyt sitten oikein kunnolla. Vali vali ja sniif yyh. Vituttaa tuo nykyinen tuomarilinja pelissä nimeltä jääkiekko...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tavaroiden paiskominen lattiaan ja karjuminen yöllä kahdelta on hyvä idea, tuo mun yläkerran kännikala tekee sitä aina välillä ja samalla huudattaa musiikkia, mm. Queen ja Gunnarit.

Itseäni vituttaa se seikka, etten tehnyt tyypistä aiemmin valitusta. Pari yötä sitten tein, 05:25 herätys aina työaamuina ja mielelläni nukkuisin yöni, joten...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa se, että tämä saatanan alavire jatkuu koko ajan. Ei mitään masennuksen kaltaista, mutta kaikki on hieman haaleaa koko ajan. Vituttaa, ettei kämppää löydy, työt ei maistu eikä asiat yhden ihmisen suhteen etene mihinkään.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Pärde kirjoitti:
Vituttaa se, että tämä saatanan alavire jatkuu koko ajan. Ei mitään masennuksen kaltaista, mutta kaikki on hieman haaleaa koko ajan. Vituttaa, ettei kämppää löydy, työt ei maistu eikä asiat yhden ihmisen suhteen etene mihinkään.

Oot varmaa joku mun kaksois olento ,koska mulla on aivan samanlaiset ongelmat/fiilikset. Vituttaa kyllä eilinen niin perkeleesti ku piti mennä sitten säätämään naisen kanssa ,joka seurustelee. Mitä voin tehdä kun suht koht vetävä nainen rupee flirttaa sun muuta ja vielä sellasessa kivassa juubassa niin ei voinut vastustaa ,tosin pidemmellä kun suudelma asteelle tämä ei ehtinyt ,koska sanoin ,että toisten miesten reillä käydä pillkimässä ,siis oonko mä joku idiootti ,kun lähtetin kauniin naisen kotiin ,vaikka sillä oli ihan muut mielessä. Mitenköhän moni mies olisi yhtä fiksu/tyhmä kuin minä tuossa tilanteessa. Loppujen lopuksi kuitenkin vituttaa.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Bloogi mä ainakin kunnioitan sun päätöstä, ihan hyvä teko sinäänsä.

Itseäni vituttaa syksy pahemman kerran, vituttaa, flunssaa, vaikea tottua kylmään, auton ikkunat jäässä yms jo tänään.
 

M10

Jäsen
Vaikka en suomalaisen elokuvan ystävä olekaan, niin vituttaa, että näissä ns. ison budjetin Suomi-filmeissä on aina sama näyttelijäkaarti;

Samuli Edelmann
Mikko Kouki
Laura Malmivaara
Matleena Kuusiniemi
yms.

ja tissit.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Bloogi kirjoitti:
Oot varmaa joku mun kaksois olento ,koska mulla on aivan samanlaiset ongelmat/fiilikset. Vituttaa kyllä eilinen niin perkeleesti ku piti mennä sitten säätämään naisen kanssa ,joka seurustelee. Mitä voin tehdä kun suht koht vetävä nainen rupee flirttaa sun muuta ja vielä sellasessa kivassa juubassa niin ei voinut vastustaa ,tosin pidemmellä kun suudelma asteelle tämä ei ehtinyt ,koska sanoin ,että toisten miesten reillä käydä pillkimässä ,siis oonko mä joku idiootti ,kun lähtetin kauniin naisen kotiin ,vaikka sillä oli ihan muut mielessä. Mitenköhän moni mies olisi yhtä fiksu/tyhmä kuin minä tuossa tilanteessa. Loppujen lopuksi kuitenkin vituttaa.
Vaikka mua Bloogi vituttaakin kaikki sun kirjoitukset, niin monesti vloppuisin olen samassa tilanteessa, kun satun työskenteleen naisvaltaisella alalla... Pidä ittes miehenä!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Olen vain ja lähestulkoon ainoastaan suomalaisten elokuvien ystävä, joten
Morrow10 kirjoitti:
Samuli Edelmann
toimii aivan perkeleen hyvin. Joka kerta.

Morrow10 kirjoitti:
Mikko Kouki
Paha maa, siinä aivan huikeeta. Missä ison budjetin Suomi-leffoissa muutoin ollut? En muista..?

Morrow10 kirjoitti:
Laura Malmivaara
Matleena Kuusiniemi
yms.
Samaa mieltä. Kai sitä vois välillä joidenkin muidenkin tissejä näyttää.

Morrow10 kirjoitti:
No, katsoohan niitä, oli kenen tahansa.

edit: mihin unohtuivat loisteliaat näyttelijät, kuten Sulevi Peltola, Esko Nikkari, Kari Hietalahti, Juha Veijonen, Martti Suosalo...
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Morrow10 kirjoitti:
Vaikka en suomalaisen elokuvan ystävä olekaan, niin vituttaa, että näissä ns. ison budjetin Suomi-filmeissä on aina sama näyttelijäkaarti;

Samuli Edelmann
Mikko Kouki
Laura Malmivaara
Matleena Kuusiniemi
yms.

ja tissit.
Vituttaa vielä enempi kun viikolla elokuvissa käydessä tuli Riisutun miehen traileri. Herranen aika sentään, alaston Samuli Edelman ajaa polkupyörällä ja painii alasti jonkun toisen turilaan kanssa! Eikä tässä vielä kaikki, tämän kaiken pahan päälle se syö sotkuisesti pullaa. Tissejä ei muistaakseni näkynyt, perse kyllä ja sekin oli menty pilaamaan sillä, että kohtauksessa oli mukana alaston ja hikinen Edelman. Vituttihan se toki.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Bloogi kirjoitti:
Oot varmaa joku mun kaksois olento ,koska mulla on aivan samanlaiset ongelmat/fiilikset. Vituttaa kyllä eilinen niin perkeleesti ku piti mennä sitten säätämään naisen kanssa ,joka seurustelee. Mitä voin tehdä kun suht koht vetävä nainen rupee flirttaa sun muuta ja vielä sellasessa kivassa juubassa niin ei voinut vastustaa ,tosin pidemmellä kun suudelma asteelle tämä ei ehtinyt ,koska sanoin ,että toisten miesten reillä käydä pillkimässä ,siis oonko mä joku idiootti ,kun lähtetin kauniin naisen kotiin ,vaikka sillä oli ihan muut mielessä. Mitenköhän moni mies olisi yhtä fiksu/tyhmä kuin minä tuossa tilanteessa. Loppujen lopuksi kuitenkin vituttaa.

Ensin tulee pilkku ja sitten välilyönti.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkauksen sivut, kele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös