vision kirjoitti:Canal plus ja syksyn leffat jossa taustalla soiva kappale saa meikäläisen sellaisen raivon partaalle, että tekisi mieli paiskoa huonekalut telkkarista läpi. Leidileidi.. kuka tuollaista paskaa oikeasti edes esittää. Pitäisi varmaan laittaa ketjuun 'biisit jotka saavat sinut voimaan pahoin'.
irGGu kirjoitti:Kiroiltuani hetken kokeilin että kyllä se liikkuu vielä ja kestää astumista, joten jatkoin siinä sitten päivän hommia.
irGGu kirjoitti:Kannoin pyykkikoppaa tänään huoneestani alas ja portaikossa astuin matkalla deodorantti purnukan päälle. Komiasti tulin portaat alas mutta pystyssä pysyin. Nilkka muljahti ja sattui aivan saatanasti. Kiroiltuani hetken kokeilin että kyllä se liikkuu vielä ja kestää astumista, joten jatkoin siinä sitten päivän hommia.
Äsken tulin iltalenkiltä ja kiivetessäni saunan lauteille nilkka antoi taas kuulua itsestään. Tuntui aivan tuhottoman kipeältä. Turvoksissakin tuo on ja nyt sattuu pienikin liike mitä yrittää tehdä. Aika nilkuttamista ollut tämä ehtoo saunan jälkeen. Toivottavasti saa yöllä nukutuksi eikä ole pahemmin rikki. Epäkivaa kuitenkin kun jalka särkee kokoajan. Pitänee vain pitää paikallaan.
Kaivanto kirjoitti:Kuulostaa siltä, että sivuside olisi mennyt enemmän tai vähemmän hajalle. Ei ole varsinaisesti kompetenssia sanoa lääketieteestä mitään, mutta itseltäni on pamahtanut ko. paikka futiksessa ja oireet olivat juuri nuo 1) sattuu pirusti 2) turtuu muutamaksi tunniksi + turpoaa 3) alkaa särkeä pirusti. Terveyskeskuksessa neuvovat varmaan käyttämään tukisidettä nelisen viikkoa, mutta kannattaa kärttää sieltä tai hommata jostain muualta ilma-lasta, tukee paljon paremmin, joskaan ei oikein mahdu kenkään.
valheenrakentaja kirjoitti:Vilperille:
Manitsitko edes asiasta?
Jos en nyt ihan väärin muista niin hoitsut voivat antaa vain 2 päivää kerrallaan, pidempään pitää olla lääkäri. Näin ainakin useimmissa työterveys vastaanotoilla.vilperi kirjoitti:Vittu, kävin tossa sairaanhoitajan vastaanotolla flunssasta. Ja koska mulla oli yli 37 astetta lämpöä, taisi olla 37,7 astetta, niin sain parin päivän sairasloman.
No tämä parin päivän sairaslomahan kestää aina torstaihin. Eli perjantai ei ole enää sairaslomaa,mikäli olen jo kunnossa.
Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.
Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
vilperi kirjoitti:Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.
Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
Jooqeri kirjoitti:Varpaasta murtu luu ja sattuu kyllä ihan vitusti! Huilia luvassa. Ei kiva.
Pika1 kirjoitti:Kyllä itse ainakin olen saanut ilmalastan mahtumaan jokaiseen kenkääni.
Ei, vaan tällAinenkin ketju...J.Petke kirjoitti:"tälläinenkin ketju on jo olemassa",