Ihmisten nillitys jostain formuloiden siirtämisestä maksulliselle kanavalle. Siis mitä helvettiä? Järki käteen, ei sitä ole mikään pakko katsoa. Eikä se ole mikään kansalaisoikeus. Itseasiassa olen helvetin tyytyväinen, että laittavat sen paskan omalle kanavalleen. Yleisönosastoilla toitotetaan (vapaasta muistista) "en ole koskaan maksanut mitään urheilusta enkä maksa nytkään, jos jonkun lajin televisiointi tulee maksulliseksi, sen seuraaminen loppuu kuin seinään". Hyvä, niin sitä pitää, miksi siis nillität asiasta? Perkele.
Hazardipakki kirjoitti:
Olin päivittäisellä lenkilläni ja marssin suojatien yli, kun joku Mersulla ajanut runkkari päätti tyytätä meikäläiselle. Tule ensi kerralla ulos sieltä leasing-kärrystä, niin katsotaan kenen pilli sen jälkeen piippaa.
Hyvä, tee se, olen hengessä mukana.
Suojateiden kunnioitus on huolestuttavaa vauhtia häviämässä. Itse olen n. vuoden sisällä ollut ainakin 2 kertaa ihan tosissaan jäädä suojatiellä auton alle. Enkä ole edes mitään äkkiliikkeitä tehnyt, vaan ihan normaalisti ollut ylittämässä tietä niinkuin tapoihin kuuluu.
Erään kauppakeskuksen luona pakettiauto suorastaan kiihdytti, kun näki, että kävelen suojatielle. Siinä oli aikaa ja matkaa pakettiautolla vaikka kuinka havaita tämä, mutta tosiaankin, talla pohjaan. Eikä väistänyt. Mulkkuna miehenä en väistänyt minäkään ja kyllä se ihan millin päästä meni niin että parta pölähti. Ja katso; pakettiautokuskin kiire loppui muutaman metrin päähän kauppakeskuksen ovelle, oli ilmeisesti vähän kiire toimittaa joku kiireinen paketti. Pakko oli mennä vitutus- ja adrenaliinipäissään aukomaan päätä siihen ja kutsua tätä pälvikaljuista mulkkua äpärää pälvikaljuiseksi mulkuksi äpäräksi, joka ei pettymyksekseni aiheuttanut äijässä minkäänlaista reaktiota. Jatkoi vaan puuhasteluaan muina miehinä. Oliskohan ollut kuuro. Ei tosin sekään selitä täydellistä piittaamattomuutta jalankulkijoista.