PeteX kirjoitti:Hik!
Edit; tilinumero privana. Siirrän sitten aamulla sinne tukiaiset.
En mä sua vakavasti ota, trolli mikä trolli, mutta yritän vaan suojella nuoria, ettei ne mene ihan helppoon. Vointeja.
PeteX kirjoitti:Hik!
Edit; tilinumero privana. Siirrän sitten aamulla sinne tukiaiset.
Hazardipakki kirjoitti:Vituttaa amikset, jälleen kerran. Jossain tässä lähistöllä taitaa olla parkeerattuna amis-dropoutin toimeentulotuella hankittu corolla, josta lähtee saatananmoinen jumputus.
Kuullostaa hyvältä. Itsellä vähän samaa vikaa. Tuohon kun lisää vielä päiväunet töitten jälkeen about klo 17-18 niin takuuvarmasti:Köntsä kirjoitti:Tällä hetkellä vituttaa koko elämänrytmi mikä mulla on, joka aamu joutuu heräämään ihan liian aikaisin. Viikolla töihin ja viikonloppuisin valmentamaan.
Kuitenkaan en osaa mennä nukkumaan ajoissa, vaan valvon väksin mahdollisimman myöhään jotta olisin taas helvetin väsynyt ja kiukkunen aamulla.
Mua ei vituta kun en seuraa koko sarjaa. Helposti samaan aikaan löytyy nappia painamalla muuta mielenkiintoisempaa ohjelmaa.Iker kirjoitti:En suinkaan lähde arvostelemaan muiden vitutuksen aiheita, mutta hieman ihmetyttää kuinka tämä Big Brother vituttaa niin monia täällä Jatkoajan sivuilla ja aiheuttaa heille niin järkyttävää stressiä.
kakkonen kirjoitti:Kuullostaa hyvältä. Itsellä vähän samaa vikaa. Tuohon kun lisää vielä päiväunet töitten jälkeen about klo 17-18 niin takuuvarmasti:
1) ei väsytä illalla ennen klo 24
2) aamulla väsyttää entistä enemmän
3) pakko ottaa ne päikkärit -> kierre jatkuu..
JuVii kirjoitti:Vituttaa kun pitäisi tehdä parhaillaan opinnäytetyön harjoitusta, ei jaksa, ei kiinnosta, vituttaa.
Sistis kirjoitti:Kyllä se siitä. Vituttaako enemmän, jos kerron, että lähden kohta hakemaan omaa d-työtä proffan ennakkotarkastuksesta? Kuulemma puhelimessa keskustellun mukaan korjattavaa on lähinnä muutamassa muotoseikassa... toivotaan, että muotoseikkoja ei olisi vitusti...
wilco kirjoitti:Käykö?
Että silleen...
Twite kirjoitti:Mun pitäisi etsiä diplomityön tekijä mutta kun olen niin saatanan saamaton... Kiinnostaisiko sattumalta jotakuta pakkaustekniikka ja logistiikka, tai edes jompikumpi?