valheenrakentaja kirjoitti:Vilperille:
Manitsitko edes asiasta?
Jos en nyt ihan väärin muista niin hoitsut voivat antaa vain 2 päivää kerrallaan, pidempään pitää olla lääkäri. Näin ainakin useimmissa työterveys vastaanotoilla.vilperi kirjoitti:Vittu, kävin tossa sairaanhoitajan vastaanotolla flunssasta. Ja koska mulla oli yli 37 astetta lämpöä, taisi olla 37,7 astetta, niin sain parin päivän sairasloman.
No tämä parin päivän sairaslomahan kestää aina torstaihin. Eli perjantai ei ole enää sairaslomaa,mikäli olen jo kunnossa.
Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.
Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
vilperi kirjoitti:Pitäisikö minun lähteä siis opiskelijapaikkakunnalle yhden perjantain takia? Vai olla peräti omalla luvalla pois? Opiskelijapaikkakunnallekin on tollaiset 250 kilometriä matkaa,joten ei ihan yhden päivän takia sinne viitsisi lähteä ja tulla viikonlopuksi pois.
Vituttaa vaan, että ei olisi sitten voinut antaa samalla koko loppuviikkoa vapaaksi.
Jooqeri kirjoitti:Varpaasta murtu luu ja sattuu kyllä ihan vitusti! Huilia luvassa. Ei kiva.
Pika1 kirjoitti:Kyllä itse ainakin olen saanut ilmalastan mahtumaan jokaiseen kenkääni.
Ei, vaan tällAinenkin ketju...J.Petke kirjoitti:"tälläinenkin ketju on jo olemassa",
Länäri kirjoitti:9 pelaaja sivussa. Vittu. Vetää aika sanattomaksi
Tänään oli mopon penkki irrotettu etukiinnikkeestään, oli pelkän takakiinnikkeen varassa. Piti kiinnittää takasin paikoilleen. Lisäksi takakiinnikkeeseen joku porannut reiän. Ei onneksi siihen kohtaan mistä se penkki kiinnittyy. Nyt rupeaa jo oikeesti vituttamaan tällanen. Hommaan kohta haulikon, kunhan ensin olen huomenna valittanut koululle tästä asiasta.. Voi Vitun saatanan perkeleen kusipäät!!Thoke kirjoitti:Joillain on sitten pienet huvit. Joku kusipää oli päivällä koulun mopoalueella käynyt tunkemassa neulasia pappatunani pakoputkeen ja vetänyt koko laitteen hiekalla rapaiseksi. Huvittaa ja vituttaa tuollainen. On ilmeisesti kade kun ei ole omaa tunaa..