Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vakio kirjoitti:
Jep, sitähän se. Voisivat pikkuhiljaa ruveta sammuttelemaan niitä metsiänsä. Mutta eihän noita kiinnosta mikään, vittu.
Vitut, palais koko venäjä. Vituttaa silti herätä tähän katkuun aamuisin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rygge kirjoitti:
No mitäs? Joku laittanut vasta peruskorjauksen jäljiltä avatun Porthanian tuleen?
Ei siellä yliopistolla mitään paloa tainnut olla. Kluuvin kulmilla oli kyllä palokalustoa, mutta poistuivat sen verran nopeasti, että tuskin siellä mikään paloi.

Sergei se vaan saunaa lämmitelee. Siinä samassa on sitten muutama pieni kulotus käynnistynyt ja virallinen Venäjän vastaus on luokkaa "aletaan sammutella kunhan saadaan väkeä paikalle ja osa paloista on jo sammunut". Ei perkele mitä touhua, Kannaksella on sammuttamisen käynnistämistä jarruttanut kuuleman mukaan sekin, että ei ole tietoa kenen palava metsä on. Venäläisen ajattelumallin mukaan tämä vissiin tarkoittaa samaa kuin antaa palaa. Sahataan perkele Suomi irti venäjästä, ihmeellisiä körmyjä siellä asustelee!
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Joku nulikkalauma vallannut aina iltaisin läheisen leikkipuiston. Lepposaa viedä muksu sinne kun lasinsiruja,pullonkorkkeja ja tupakantumppeja täynnä koko alue. Eikö sitä voi jälkiään siistiä vaikka hauskaa onkin, vai onko hauskaa nimenomaan se paskaaminen.
Läheinen ryhmäperhepäivähoito leikittää lapsia siinä puistossa, ei siinä hoitajakaan kerkiä koko ajan vahtimaan mitä jokainen tekee ja mitä suhunsa laittaa.
Onneksi omaksin muksu sen verran vielä pieni jotta ei niin niitä kirjoituksia älyä lukea ja kuvia katella, ei jaksa selittää mitä tarjoittaa se kun homo pekalla on kyrpä perseessä.
Samainen joukkio yrittää jotain eläimellistä aina mölistä kun illalla koiran kanssa ohi kävelee. Toivon syvästi jotta ulisisivat jollekkin koiralla joka ei tottele ja puree kovaa käskemättäkin....
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
A.P.Järvi kirjoitti:
Se "harmittaa", kun naapuri polttaa tuossa rajan takana alle 15 km päässä metsiään ja kaatopaikkojaan. Ei ole hirveän kiva varsinkaan, kun omalla 10 kk pojallani on astma. Eipä tuo tuoksu nyt niin miellyttävä ole muutenkaan. On se vaan ihme maa tuo Venäjä (kun millään ei ole mitään väliä).

On se tosiaan ihme maa,tapoihin kuuluu ettei "pieniä" metsäpaloja sammutella.
Nyt on tullu vastaus Suomen kyselyyn:"Metsäpalot pian hallinnassa"!!!!!!!!!
Vaan mitä tarkottaa siinä maassa pian?
Savu haittaa jo terveitäkin ihmisiä saati sitten astmaatikkoja ym. ja luulis siellä paikan päällä ihmisillä olevan vielä vaikeempaa.
Sammutusapuakin on Suomesta tarjottu mutta kuulema "hoitavat" palot itse.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
nufc kirjoitti:
On se tosiaan ihme maa,tapoihin kuuluu ettei "pieniä" metsäpaloja sammutella.
Nyt on tullu vastaus Suomen kyselyyn:"Metsäpalot pian hallinnassa"!!!!!!!!!
Vaan mitä tarkottaa siinä maassa pian?
Savu haittaa jo terveitäkin ihmisiä saati sitten astmaatikkoja ym. ja luulis siellä paikan päällä ihmisillä olevan vielä vaikeempaa.
Sammutusapuakin on Suomesta tarjottu mutta kuulema "hoitavat" palot itse.

Ainakaan eiliseen mennessä ei silminnäkijähavaintojen mukaan mitään sammuttajia ollut missään. Eivätkä tosiaan ota tarjottua apua vastaan.

Harmi, että TOJ on pelikiellossa. Olisi ollut kiva kuulla, mikä elämää suurempi ajatus ryss...öhhh venäläisillä on tässä takana. Vai onko siellä palomiehiä olemassakaan?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Harmi, että TOJ on pelikiellossa. Olisi ollut kiva kuulla, mikä elämää suurempi ajatus ryss...öhhh venäläisillä on tässä takana.
Päästä eroon sellaisesta, jonka hävittäminen muutoin kuin polttamalla maksaa ? En kovin suuresti ihmettelisi, jos tulipaloja on paljon niillä alueilla, joilla on rakennettuja tai tee-se-itse mallisia kaatopaikkoja. Ympäristöajattelua by Igor "..Kappas, eipä meidän tarvitsekaan siirtää noita ongelmallisia jätteitä, kun tuli näin kuivat ilmat ja sattuivat syttymään..."

Tuuletonta säätä toivoen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Murmeli kirjoitti:
Vitut, palais koko venäjä. Vituttaa silti herätä tähän katkuun aamuisin.

Eikös Zhirinovski joskus uhonnut, että vielä tulee se päivä, jolloin Venäjä palaa Suomeen. Nyt se päivä on vissiin tullut.

Itseäni vituttaa, että joudun heräämään huomenna ennen kuutta ja lähtemään työmatkalle. Mitenkähän helvetissä meikäläinen pystyy niin aikaisin heräämään...
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Vituttaa olla ihastunut vastakkaisen sukupuolen henkilöön, joka on ihastunut ystävääni. Vittuttaa, kun sen pitää olla niin perkeleen hyvännäköinen ja mukava!
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Tänään kaikki meni vituiks. Töissä jouduin opastamaan jotain onnetonta räpertäljää joka ei tiennyt kumpi on vasen ja kumpi oikea. Sitten soitin ex-tyttöystävellä joka väitti että keksin tekosyitä ollaa yhteydessä häneen kun kysyin olisiko hänellä minun paitaani joka jäi niille no sitten suuttu uudestaan kun kysyin vielä kännykkäni kuittia ,mutta laskin että eromme jälkeen olen soittanut hänelle kaksi kertaa textannut kolme kertaa ja hän itse on soittanut kuusi kertaa ja lähettänyt 10 textiviestiä ja kysyin häneltä kumpi tässä keksii syitä pitää yhteyttä niin haukkui ja raivosi minkä kerkisi ei jumalauta näitä naisia!. Hifk hävisi myös joten ei luoja mikä päivä!.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sistis kirjoitti:
Itseäni vituttaa, että joudun heräämään huomenna ennen kuutta ja lähtemään työmatkalle. Mitenkähän helvetissä meikäläinen pystyy niin aikaisin heräämään...

Laita kännykkä, useampi herätyskello ja vielä puhelinherätys niin eiköhän se siitä. ;)
 

nufc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä,Newcastle United
Vakio kirjoitti:
Ainakaan eiliseen mennessä ei silminnäkijähavaintojen mukaan mitään sammuttajia ollut missään. Eivätkä tosiaan ota tarjottua apua vastaan.

En kylläkään ymmärrä itäisen veljen(enkä kyllä siskonkaan) ajatuksenjuoksua ja logiikkaa mutta jostain syystä tuntuu että naapurin "palomiehet" on tuumannu homman hyvinkin tarkasti,eli ei sinne palopaikoille kannata lähtee koska siellä joutuu tekemään oikeita töitä ja kohta tulee syksy ja talvi niin kyllä ne savut sieltä häviää.

Pakko yrittää hakee jotain yltiöpositiivista naapurin metsäpaloista:Karjalan ostajia ja vuokraajia tuntuu silloin tällöin löytyvän,nythän hinta laskee koko ajan koska siellä ei kohta ole muuta kuin palanutta metsää.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
BingoBangoBongo..Toivottavasti joku teloisi Helsingin raiskaavan mokkakullin ontumaan myös toista jalkaansa esimerkiksi ampumalla sitä polveen.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun kaveri. Hommas mulle oman alan duunin, tai ainakin aika vahvasti siltä näyttää. Täytyykö tässä sit ruveta oikein valmistumaan?
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Le Banner kirjoitti:
BingoBangoBongo..Toivottavasti joku teloisi Helsingin raiskaavan mokkakullin ontumaan myös toista jalkaansa esimerkiksi ampumalla sitä polveen.

Harmi ettei Tony ole enää aivan takavuosien vedossa.. Halme siis. Mieshän on viskonut näitä mokkakikkeleitä ympäri kahviloita/ravintoloita. TONY, sinulle on nyt töitä. Mars kaduille.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Speedye kirjoitti:
Harmi ettei Tony ole enää aivan takavuosien vedossa.. Halme siis. Mieshän on viskonut näitä mokkakikkeleitä ympäri kahviloita/ravintoloita. TONY, sinulle on nyt töitä. Mars kaduille.
Ei Tony nyt ehdi kun sillä pitää kiirusta vedellessään viinaa ja muita aineita ajoreissuillaan.

Vituttaa hieman.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jo toinen vatsatauti tämän kesän aikana. Onneksi kaikki tulee alapään kautta, joten ei tarvitse oksennella. Vituttaa tämä silti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Perkeleet! Jos tien päässä on lapsista varoittava liikennemerkki, tarkoittaako se kaasu pohjaan? Onhan tuossa risteyksen jälkeen satakunta metriä aikaa kiihdyttää ja näillä paikkeilla hyvin näkyy kotterot ajoittain kulkevan, toisesta suunnasta ehtii kaahata vielä paremman vauhdin. Tie on vuoden sisään päällystetty kahdesti, joten kovaa ajoa vaan, kyllä se kestää.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koirapoika kirjoitti:
Perkeleet! Jos tien päässä on lapsista varoittava liikennemerkki, tarkoittaako se kaasu pohjaan? Onhan tuossa risteyksen jälkeen satakunta metriä aikaa kiihdyttää ja näillä paikkeilla hyvin näkyy kotterot ajoittain kulkevan, toisesta suunnasta ehtii kaahata vielä paremman vauhdin. Tie on vuoden sisään päällystetty kahdesti, joten kovaa ajoa vaan, kyllä se kestää.

Perkeleet! Jos tien päässä ei ole lapsista varoittava liikennemerkkiä, ja ajan tiellä nopeusrajoituksen mukaan 40km/h, niin johan on joku raivostunut äiti huutamassa, että tällä tiellä ajetaan sitten hiljempaa, koska kaikissa taloissa on lapsia, jotka leikkivät tiellä. Kuka perkele käskee ne lapset tielle leikkimään? Ei sillä ettäkö olisin vielä ensimmäistäkään lasta ko. tiellä nähnyt leikkimässä, ja jos vaikka näkisinkin, niin varmasti osaisin heitä varoa.

Sitä paitsi, kyseisen äidin alle kouluikäinen tyttö ei edes leiki tiellä, vaan kaiket päivät yksin kotona, vanhempien ollessa töissä. Niin perkele!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi jumalauta. Mä tiedän ennenkin tätä kiroilleeni helvetin monta kertaa, mutta kuka perkele mun pesukoneessa syö sukilta parit ? Ei voi jumalauta ymmärtää, iso kasa uusia (mustia) sukkia pesukoneessa ja taas löytyy parittomia yksilöitä.

Eihän niillä mustilla sukilla keskenään isoa eroa ole, mutta eipä niitä käyttää viitsi, jos sävy, muoto tms. on erilainen. Mun pesukoneen takana on takuulla helvetisti ihan hyviä ja suht uusia sukkia. Niiden kaverit on ämmässuolla. Vittu.

Ehkä tämä helpottaa kun pääsen suuresti rakastamani silittämisen ääreen. Onneksi luoja loi oluen - takuulla silittäessään paitojaan.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juurihoidosta palailtu 2,5 tuntia sitten ja särky on miljoona kertaa pahempi kuin mennessä. Jeesus sentään kun voi sattua!!! Eikä tämä lysti tietenkään tässä ollut. Parin kuukauden päästä hoitamaan loppuun tämä paska koska nythän sitä ei voinut tietenkään tehdä. Jos kipu on vastaavaa vielä sen viimeisen hoidon jälkeen niin voivat nartut olla varmoja että Fiestoista lähtee vanteet!!! Vitun kusipäistä touhua sanon minä!!!
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
bozik kirjoitti:
Voi jumalauta. Mä tiedän ennenkin tätä kiroilleeni helvetin monta kertaa, mutta kuka perkele mun pesukoneessa syö sukilta parit ? Ei voi jumalauta ymmärtää, iso kasa uusia (mustia) sukkia pesukoneessa ja taas löytyy parittomia yksilöitä.

Eihän niillä mustilla sukilla keskenään isoa eroa ole, mutta eipä niitä käyttää viitsi, jos sävy, muoto tms. on erilainen. Mun pesukoneen takana on takuulla helvetisti ihan hyviä ja suht uusia sukkia. Niiden kaverit on ämmässuolla. Vittu.

Olen pitkään miettinyt samaa ja tullut siihen lopputulokseen että ne menevät sukkien taivaaseen. Ei ole jumalauta muuten mahdollista että niitä katoaa siihen tahtiin. Samaa mieltä tuosta että suurta eroa ei ole mutta en minä kahta mustaa eriparin kenkääkään laita jalkaan siksi että molemmat ovat mustia.

Hienoa kuulla etten ole ongelman kanssa yksin. En kuitenkaan halua luovuttaa ja alkaa vetämään jalkoihini kipsejä...niissähän nyt on aivan sama onko pohkeen kohdalla sininen vai punainen raita, mutta ei anna luonto periksi. Tennistä en harrasta niin tennissukkia en myöskään jalkaani laita.

Kiitos Bozik suuresti tästä huojennuksesta.
 

scholl

Jäsen
bozik kirjoitti:
Voi jumalauta. Mä tiedän ennenkin tätä kiroilleeni helvetin monta kertaa, mutta kuka perkele mun pesukoneessa syö sukilta parit ? Ei voi jumalauta ymmärtää, iso kasa uusia (mustia) sukkia pesukoneessa ja taas löytyy parittomia yksilöitä.

Eihän niillä mustilla sukilla keskenään isoa eroa ole, mutta eipä niitä käyttää viitsi, jos sävy, muoto tms. on erilainen. Mun pesukoneen takana on takuulla helvetisti ihan hyviä ja suht uusia sukkia. Niiden kaverit on ämmässuolla. Vittu.

Ehkä tämä helpottaa kun pääsen suuresti rakastamani silittämisen ääreen. Onneksi luoja loi oluen - takuulla silittäessään paitojaan.

Asutko naisen kanssa? Kannattaa katsoa Pulmusista se jakso, missä asiaa selvitetään. Naisilla on sellainen salaliitto ja ne sukat katoavat siksi. Itse asun yksin ja koskaan yksikään sukka ei katoa. Itse asiassa ne eivät mene pesukoneeseen koskaan paritta, vaan tilanne otetaan haltuun jo siinä vaiheessa. Tosin ei ole vielä kertaakaan käynyt niinkään, että likaisen pyykin astiassa olisi ollut sukkia kadoksissa. Tilanne oli eri, kun asuin aikoinaan vielä himassa. Mutsini kuului ilmeisesti siihen samaan salaliittoon ja joskus minultakin katosi joitakin sukkia.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Te olette sukka-amatöörejä. Tosimies ostaa vuodessa 20-30 paria sukkia yhdellä kertaa, ja ne kaikki ovat tietenkin täsmälleen samanlaisia mustia sukkia. Ne kotona olevat vanhat saa sitten aina heittää roskiin uusien tieltä pois. Ei ole parit hukassa ei.
 

JJ IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland
JussiK kirjoitti:
Vituttaa olla ihastunut vastakkaisen sukupuolen henkilöön, joka on ihastunut ystävääni. Vittuttaa, kun sen pitää olla niin perkeleen hyvännäköinen ja mukava!

Jep, tuttua settiä. Vituttaa yleisestikkin ihastua aina kännipäissään ihmisiin, keiden kanssa saattaa päästäkkin iho/huulikontaktiin, mutta keitä ei voi millään saada omakseen sen pidemmäksi aikaa. Ja kun meikällä se ihastus ei jää siihen yhteen iltaan, vaan sitten seuraavat päivätkin menevät tämän saman perään kuolatessa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
scholl kirjoitti:
Asutko naisen kanssa? Kannattaa katsoa Pulmusista se jakso, missä asiaa selvitetään. Naisilla on sellainen salaliitto ja ne sukat katoavat siksi. Itse asun yksin ja koskaan yksikään sukka ei katoa.
Melkein voisi sanoa, että ollapa nainen kämpässä. Olisi joku jota syyttää.

Mutta ei. Mä en kerta kaikkiaan ymmärrä tätä. Tulen duunista, suihkuun ja kalsongit sukat ym. pyykkisankoon. Sitten välillä joutuu pesuhommiin eli ko. asusteet koneeseen. Ja mitä vittua, ulos tulee ihan erilaisia ja eri määrä sukkia mitä sinne olen laittanut. En ihan aidosti ymmärrä tätä. Jossakin ne ovat, mutta missä ? Ja niitä on paljon.

Jeihki, mukava että helpotin tuskaasi. Olen varma että meitä on monta - emme ole yksin.

Sekin oli mukavaa, että ei mulla hermot enää silittämiseen mene. Kun tarpeeksi harjuuttelee niin kyllä se siitä. Ja pahoja caseja varten on luonnollisesti pesulaneidit.

Edit. Lisätty sana kämpässä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös