Vitutusketju

• 10 699 439
  • 56 253

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Hazardipakki kirjoitti:
Onnistuin vilustuttamaan itseni. Tottakai tämä tapahtuu silloin, kun on vuosisadan lämpimin syksy. Tässä on kohta viikko köhitty limaa kurkusta eikä loppua näy.

Sama juttu, perkele. Tosin minulla on menossa vasta toinen päivä, mutta rupeaa jo tämäkin hiljalleen vituttamaan. Koko ajan on pieni hiki pinnassa ja hutera olo. Onneksi rupesi satamaan, jos vaikka ilma edes vähän raikastuisi.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jii kirjoitti:
Miksi piti hankkia Civilization IV? Nyt on kaikki vapaa-aika mennyttä ja kohta alkaa kotihengetärkin hermostumaan.

Kuka muka addikti?
Sama juttu! Itsekin pelailin sitä juuri äsken. On se kyllä turhankin addiktoiva peli.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
korkki kirjoitti:
Sama juttu! Itsekin pelailin sitä juuri äsken. On se kyllä turhankin addiktoiva peli.
Hankkikaa vielä siihen päälle Warlords-lisäri niin kaikki toivo on menetetty.

muaddib

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Canal+ ja sunnuntain perseily jättää ManUn matsin eka jakso näyttämättä DTM-ajojen takia!!!!!!!!!!!!!!!

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
massimo kirjoitti:
Canal+ ja sunnuntain perseily jättää ManUn matsin eka jakso näyttämättä DTM-ajojen takia!!!!!!!!!!!!!!!

Jaha. Kortti palautukseen(ko)? DTM on kuin Espoon Blues, mukakiinnostavia-mukatähtiä jotka joskus olivat lähellä menestystä jossain muualla (muussa lätkäporukassa tai F1-sarjassa.)

No onhan siälä Häkkinen kumminki. Ja Bluusissa Kuoppalan Ismo.

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
massimo kirjoitti:

Mitä vittua? Ei voi olla todellista. DTM, ketä oikeasti vittu kiinnostaa! Ei tämä voi olla mahdollista, ei maksulliselta kanavalta tällaista perseilyä oikein hyvällä katso. Vittu DTM, käsittämätöntä moskaa.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
massimo kirjoitti:

Nyt alkoi vituttaa... Ketä oikeasti kiinnostaa joku radanympäriajo?!

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ruutiveijari kirjoitti:
Lähinnä vittuilin siitä, että joku aidosti olisi valmis ryhtymään väkivaltaan jonkun peilin takia. Silmä silmästä periaatteella käytäisiin vääntämässä jannun pyöränvanteet mutkalle.

Eli ei, en ole tuota mitä vaan kärjistin yrittäen tuoda esiin edellisen ("peili rikki, mää hakkaan sen!") väitteen järjettömyyden.
Sehän lämmittäisi hirveästi jos auton lasi on paskana että käy itse vääntämässä vandaalin pyörän pinnat solmulle? Nenä solmuun ennemmin. Ja se on juurikin näin että virkavallan puolelta on (tietysti) turha odottaa mitään,eihän pikkurikkeitä pystytä valvomaan kuin liikenteessä.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
kakkonen kirjoitti:
Sehän lämmittäisi hirveästi jos auton lasi on paskana että käy itse vääntämässä vandaalin pyörän pinnat solmulle? Nenä solmuun ennemmin

Ja sekö muka todella sinusta riittävästi lämmittäisi siinä vaiheessa kun peili on paskana? Henki pois vandaalilta ennemmin.

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruutiveijari kirjoitti:
Lähinnä vittuilin siitä, että joku aidosti olisi valmis ryhtymään väkivaltaan jonkun peilin takia. Silmä silmästä periaatteella käytäisiin vääntämässä jannun pyöränvanteet mutkalle.

Eli ei, en ole tuota mitä vaan kärjistin yrittäen tuoda esiin edellisen ("peili rikki, mää hakkaan sen!") väitteen järjettömyyden.

Kukkahattutäti...
Mun mielestä tuo primitiivireaktio, jossa halutaan hakata ilkivallantekijä on varsin järkevä kun sitä vertaa ilkivaltaan. Tuossa on ihan selkeä syyseuraussuhde kun taas mielivaltainen omaisuuden tuhoaminen on vain pelkkää idioottimaista kusipäisyyttä. (Tähän on sitten turha yrittää mussuttaa siitä, että pitäisi puuttua syihin, jotka ajavat "ahdistuneen nuoren" näihin tekoihin...)

"Järkevän" varastelun vielä pystyy jotenkin oikeuttamaan, tosin Suomessa ei kenenkään tarvi henkensä pitimiksi mitään pölliä, mutta satunnainen omaisuuden tuhoaminen on vailla mitään oikeutusta. Paikkojen särkemisestä kiinnijäämisessä pitäisi olla oikeasti kunnon seuraamukset. Korvataan tuhottu omaisuus moninkertaisesti ja/tai sitten otetaan vastaan kunnon kurmuutusta. Kaveri oikeuteen ja oikeuden päätöksellä keskelle toria kiinni paaluun ja monoa munille (tms. sopivaan kohteeseen).

Mun mielestä on suorastaan kannustettavaa antaa liimanhaistelijaääliöille palautetta hölmöilystä, poliisi ei tosin välttämättä ole samaa mieltä... Siinä voi nousta vitutus ihan uusiin sfääreihin, kun ensin joku nilkki särkee omaisuuttasi ihan vaan vapaa-ajan aktiviteettinaan. Kun sitten päätät vähän hilpaista hippiäistä, niin saat vielä kaupan päälle maksaa sille korvauksia kivusta ja särystä ynnä muusta. Tarkemmin ajatellen voikin olla parempi pistää kaveri kerralla kylmäksi, ei pääse ainakaan hyötymään paikkojen särkemisestä...

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
mäkine kirjoitti:
Jaha. Kortti palautukseen(ko)? DTM on kuin Espoon Blues, mukakiinnostavia-mukatähtiä jotka joskus olivat lähellä menestystä jossain muualla (muussa lätkäporukassa tai F1-sarjassa.)

No onhan siälä Häkkinen kumminki. Ja Bluusissa Kuoppalan Ismo.

Vituttaa noi Raumalaiset, joilla on itsellään naurattava ostovalmentaja ja kasa häsbiinejä tällä kaudella.

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Rocco kirjoitti:
Vittu, mikä saa ihmisen purkamaan omaa vitutustaan toisen ihmisen autoon?!? Perkele jos saisin tuollaisen paskiaisen kiinni itse teosta niin vittu soikoon sitä ihmistä vietäisiin kunnolla. Vittu. Haistakaa paska kaikki pikkupaskiaiset.

Eipä noihin apinoiden tekosiin taida valitettavasti muuta lääkettä olla. Itse toimisin tod.näk. samoin. Käsittääkseni jotkut poliisitkin ymmärtää, että pahantekijää kiinniotettaessa tämä on "kompastunut" hieman pahemmin.

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruutiveijari kirjoitti:
Helvetin paljon mieluummin "kukkahattutäti" kuin ihmisiä jonkun autonpeilin vuoksi "kylmäksi pistävä".

Tiedetään. Kukkahattutäteilyyn kuuluu, että tullaan moralisoimaan vitutusketjuun tyyliin: "Eihän sitä ny jonkun hassun peilin takia ketään voi alkaa lyömään, sehän ois paljon pahempi rikos. Voi kamala, kun joku voi ajatella, että ihan lyömään ruvettais jonkun pikkukeppposen takia, onpas porukka täällä häiriintynyttä. Ihan ovat barbaareja."

Voi olla, että suakin vituttais, jos joku kävis rouhasemassa autostasi peilin irti, särkisi ikkunan tai pomppisi fillarisi vanteet solmuun ihan vaan huvin vuoksi ja vittumaisuuttaan. Muista sitten siinä vaiheessa, ettet vaan haaveile fyysisen kivun tuottamisesta omaisuuttasi turmelleelle nilkille. Ajattele vaan, että toivottavasti poliisi saa kaverin kiinni ja sitten joskus parin vuoden päästä se joutuu mahdollisesti korvaamaan sulle jotain, jos nyt sattuu joskus töihin menemään. Kyllä se siitä oppii... Hukkaamastasi ajasta sun muusta nyt ei korvausta ole tarjolla missään tapauksessa (korjauttaminen, vakuutusyhtiöön ja poliisille ilmoitusten tekeminen jne.)

Hurskastelu vituttaa...

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Vituttaa taaas nämä ilmat, töissä oli ensinnäkin aamulla aivan tuskaista olla kun oli niin kosteata ja sitten pamahti vesisade ja ihan märkä.

Vatuttaa ja kunnolla!

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Vituttaa:
-Paluu arkeen.
-Venäjän savut.
-Väsymys.
-Saamattomuus.
-Tekemisen puute.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Rocco kirjoitti:
Vittu että vituttaa... Lauantai-yönä oli kadulla autostani lyöty sivupeili paskaksi. Voi perkele kun vituttaa tuollainen. Onneksi sentään peilin lasiosa ja säätömoottori oli ehjänä, mutta juuri sopivasti ennen katsastusta meni peilin kehykset uusiksi.

Vittu, mikä saa ihmisen purkamaan omaa vitutustaan toisen ihmisen autoon?!? Perkele jos saisin tuollaisen paskiaisen kiinni itse teosta niin vittu soikoon sitä ihmistä vietäisiin kunnolla. Vittu. Haistakaa paska kaikki pikkupaskiaiset.

Ymmärrän hyvin tämän vitutuksen, itsehän en ole vielä edes autoilu-iässä, mutta olen muutamaan otteeseen todistanut erään hieman humalaisen teinin (muutenkin vähän kusta korvien välissä) tekosia, kun on ohimennen potkinut näitä peilejä. Kerran potkaisi upouudesta mazdasta peilin irti, kolme 190cm, 120~kg kaljupäätä lähti mazdalla syyllistä etsimään mutta harmittavasti tämä tyyppi pääsi pälkähästä. En tajua mikä pakko on jotain tuollaista tehdä, itse olen ainakin varsinkin humalassa itse rauhallisuus. Eikä ole muutenkaan mitään pakkoa rikkoa mitään tai olla 'erilainen nuori'.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Favor kirjoitti:
Vituttaa:
-Paluu arkeen.
-Venäjän savut.
-Väsymys.
-Saamattomuus.
-Tekemisen puute.

Pois nuo Venäjän savut,kun täällä Kauhajoella ei noista onneksi haittaa ole, niin aletaan puhua jo samaa kieltä.

On se ikävää, kun näin syksyllä on syysmasennusta, talvella ja keväällä sitten hieman pidennettyä kevätmasennusta ja kesällä on vain muuten lomaa. Milloin olisi aika,jolloin ei väsyttäis?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Naapurit.

Kuvittelin saavani naapureiksi asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä kun pääsin eroon naapurissa asuneista eestiläisistä työmiehistä (toki, ihmisiä he ovat hekin). Nyt naapuriin on sitten muuttanut sekalainen seurakunta johon kuuluu vittumarko, yli-ikäinen pissis sekä näiden äiti - jokainen voi siis kuvitella mitä tästä seuraa. Päivittäin naapurissa käydään kilpalaulantaa joko vittumarkon ja yli-ikäisen pissiksen välillä tai sitten äidin ja vittumarkon välillä. Toisinaan tämän kaiken kruunaa jokin ihmeellinen ääntely jota kai "musiikiksi" voi kutsua. Ei sillä, kyllä minä kestän tämän vaikka hetkittäin tuntuukin siltä, että show saa hermoratani raiteiltaan.

vlad.

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Rocco kirjoitti:
Vittu että vituttaa... Lauantai-yönä oli kadulla autostani lyöty sivupeili paskaksi. Voi perkele kun vituttaa tuollainen. Onneksi sentään peilin lasiosa ja säätömoottori oli ehjänä, mutta juuri sopivasti ennen katsastusta meni peilin kehykset uusiksi.

Samaa mieltä! Mun autolle ei nyt muuta oo tehty "muutaku" varastettu.. Sain kyllä auton takaisin ulkoisesti hyvässä kunnossa mutta sisältä auto oli paskana, lisäksi tottakai kaikki myyntikelpoinen oli varastettu.. Vittu jos saisin tollasen nilkin itseteossa kiinni! Epäilen että tollasilla idiooteilla ei mitää omaa olekkaan, kun ei tajua kuinka paljon vahinkoa tekevät! Saatana jos tollasilla nilkeillä joskus oma auto on niin toivon hartaasti että joku pistää niiden autot paskaksi ja toivottavasti ei löydy ilkivaltavakuutusta!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy