Le Banner kirjoitti:BingoBangoBongo..Toivottavasti joku teloisi Helsingin raiskaavan mokkakullin ontumaan myös toista jalkaansa esimerkiksi ampumalla sitä polveen.
Ei Tony nyt ehdi kun sillä pitää kiirusta vedellessään viinaa ja muita aineita ajoreissuillaan.Speedye kirjoitti:Harmi ettei Tony ole enää aivan takavuosien vedossa.. Halme siis. Mieshän on viskonut näitä mokkakikkeleitä ympäri kahviloita/ravintoloita. TONY, sinulle on nyt töitä. Mars kaduille.
Koirapoika kirjoitti:Perkeleet! Jos tien päässä on lapsista varoittava liikennemerkki, tarkoittaako se kaasu pohjaan? Onhan tuossa risteyksen jälkeen satakunta metriä aikaa kiihdyttää ja näillä paikkeilla hyvin näkyy kotterot ajoittain kulkevan, toisesta suunnasta ehtii kaahata vielä paremman vauhdin. Tie on vuoden sisään päällystetty kahdesti, joten kovaa ajoa vaan, kyllä se kestää.
bozik kirjoitti:Voi jumalauta. Mä tiedän ennenkin tätä kiroilleeni helvetin monta kertaa, mutta kuka perkele mun pesukoneessa syö sukilta parit ? Ei voi jumalauta ymmärtää, iso kasa uusia (mustia) sukkia pesukoneessa ja taas löytyy parittomia yksilöitä.
Eihän niillä mustilla sukilla keskenään isoa eroa ole, mutta eipä niitä käyttää viitsi, jos sävy, muoto tms. on erilainen. Mun pesukoneen takana on takuulla helvetisti ihan hyviä ja suht uusia sukkia. Niiden kaverit on ämmässuolla. Vittu.
bozik kirjoitti:Voi jumalauta. Mä tiedän ennenkin tätä kiroilleeni helvetin monta kertaa, mutta kuka perkele mun pesukoneessa syö sukilta parit ? Ei voi jumalauta ymmärtää, iso kasa uusia (mustia) sukkia pesukoneessa ja taas löytyy parittomia yksilöitä.
Eihän niillä mustilla sukilla keskenään isoa eroa ole, mutta eipä niitä käyttää viitsi, jos sävy, muoto tms. on erilainen. Mun pesukoneen takana on takuulla helvetisti ihan hyviä ja suht uusia sukkia. Niiden kaverit on ämmässuolla. Vittu.
Ehkä tämä helpottaa kun pääsen suuresti rakastamani silittämisen ääreen. Onneksi luoja loi oluen - takuulla silittäessään paitojaan.
JussiK kirjoitti:Vituttaa olla ihastunut vastakkaisen sukupuolen henkilöön, joka on ihastunut ystävääni. Vittuttaa, kun sen pitää olla niin perkeleen hyvännäköinen ja mukava!
Melkein voisi sanoa, että ollapa nainen kämpässä. Olisi joku jota syyttää.scholl kirjoitti:Asutko naisen kanssa? Kannattaa katsoa Pulmusista se jakso, missä asiaa selvitetään. Naisilla on sellainen salaliitto ja ne sukat katoavat siksi. Itse asun yksin ja koskaan yksikään sukka ei katoa.
Karzan kirjoitti:Te olette sukka-amatöörejä. Tosimies ostaa vuodessa 20-30 paria sukkia yhdellä kertaa, ja ne kaikki ovat tietenkin täsmälleen samanlaisia mustia sukkia. Ne kotona olevat vanhat saa sitten aina heittää roskiin uusien tieltä pois. Ei ole parit hukassa ei.
scholl kirjoitti:Itse pyrin olemaan ostamatta kahta samanlaista paria, sillä vaikea silloin tietää, mikä on minkäkin sukan pari, mikäli kaikki ovat samanlaisia.
Karzan kirjoitti:Te olette sukka-amatöörejä. Tosimies ostaa vuodessa 20-30 paria sukkia yhdellä kertaa, ja ne kaikki ovat tietenkin täsmälleen samanlaisia mustia sukkia. Ne kotona olevat vanhat saa sitten aina heittää roskiin uusien tieltä pois. Ei ole parit hukassa ei.
Liityn tähän lahkoon ja pyhästi vannon, että jatkossa ostan vain exact samanlaisia sukkia. Eipä tarvitse enää tämän jälkeen kiroilla. Nykyiset sukat saavat häädön yksi kerrallaan, ei tätä muuten jaksa.ipaz kirjoitti:Amen! Mä olen viimeisen parin vuoden ajan ostanut aina paketin samanlaisia mustia sukkia samasta kaupasta. Ei tarvi miettiä että tuliko nyt oikea pari vai ei. Ja jos yhteen tulee reikä niin roskiin vaan eikä vituta yhtään kun sukista puuttuu toinen pari. Helppoa!
Mitäs väliä niillä pareilla on? Jos kaikki sukat on samanlaisia niin ei kai tuossa mitään ongelmaa ole. Tosin jos silittää(silityttää) sukkansa ja jaottelee ne vasemman ja oikean jalan mukaan niin silloin valkenee tuokin ajatusmalli.scholl kirjoitti:Itse pyrin olemaan ostamatta kahta samanlaista paria, sillä vaikea silloin tietää, mikä on minkäkin sukan pari, mikäli kaikki ovat samanlaisia.
Tyhmyydestä sakotetaan. Unohdin kokonaan niksi-Pirkan.Vakio kirjoitti:Eihän tämä nyt näin vaikeata ole. Onneksi viisas ihminen on tähänkin ongelmaan löytänyt ratkaisun aikoja sitten. Näitä meillä käytetään, eivätkä ole sukkaparit hukassa:
http://www.pirkka.fi/koti/arkisto/2005/9/8/torstailoyto-sukalle-pari.aspx
bozik kirjoitti:Tyhmyydestä sakotetaan. Unohdin kokonaan niksi-Pirkan.
Laitan sinne kuitenkin nyt heti palautetta, että sukat voi myös nitoa kiinni toisiinsa ja tarvittaessa vielä pultata oikeisiin kenkiin.
Alku on kuitenkin hyvä. Kohta tulee ilmaiset Supit ja sitten oletkin jo tuotepäälikkö. Niin se vaan menee ;)Vakio kirjoitti:Tästä mainospuheenvuorosta huolimatta en saa edes bonusta Supilta. Ainakaan vielä ;).
pelikielto kirjoitti:Juurihoidosta palailtu 2,5 tuntia sitten ja särky on miljoona kertaa pahempi kuin mennessä. Jeesus sentään kun voi sattua!!! Eikä tämä lysti tietenkään tässä ollut. Parin kuukauden päästä hoitamaan loppuun tämä paska koska nythän sitä ei voinut tietenkään tehdä. Jos kipu on vastaavaa vielä sen viimeisen hoidon jälkeen niin voivat nartut olla varmoja että Fiestoista lähtee vanteet!!! Vitun kusipäistä touhua sanon minä!!!
Hoitopaikasta se mamma jotain solkotti, en pystynyt keskittymään enempää kun sattui ja vitutti melko huolella. Toivottavasti seuraava kerta menee samoin kuin sinulla, ei muuten mutta ei löydy juurikaan käyttöä millekään helvetin Fiestan vanteille.Le Banner kirjoitti:Laittoivat ilmeisesti hoitopaikan rassattujen juurien ytimeen? Itsellä sama homma vuosi sitten ja kipu oli aivan helvetillistä kun hoitaja hipaisikin instrumenteillaan hoidettavan hampaan juurikanavia.Repäisin "imurin" suusta ja ilmoitin tilanteen helvetilliseksi.Hoitaja selitti syyn ja laittoi hoitavaa ainetta kanaviin ja homma jatkui kuukauden kuluttua ilman mitään kipuja.
Tuon voi allekirjoittaa täysin.Le Banner kirjoitti:Potku päähän tuntuu pehmeältä ja kutittaa vaan kivasti tuohon tapaukseen verrattuna.