Vitutusketju

• 10 699 466
  • 56 253
Suosikkijoukkue
HIFK
startin13 kirjoitti:
Ja taas ihan älytön savunhaju tuoksu kaupungilla.

Sama Helsingissä. Vittu. Palais koko Ryssä sitten, mukavaa pitää synttärikutsuja ulkona kun haisee samalta kuin joku polttaisi märkiä halkoja viiden metrin päässä. Venäjä = kehitysvaltio.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pakko peesata,
hirveä katku ja taivas on todella ruman näköinen.

VITUN RYSSÄT, ettekö te sitten mitään osaa. Vitun amatöörit, saatanan kommarit!

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tommy kirjoitti:
Pakko peesata,
hirveä katku ja taivas on todella ruman näköinen.

VITUN RYSSÄT, ettekö te sitten mitään osaa. Vitun amatöörit, saatanan kommarit!

Osaa ne polttaa metsää...Ei voi kun yhtyä. Haju tulee vittu sisään asti. Positiivista on se että kun kerran kunnolla kulottaa niin ens vuonna ei ole rajalla paljon mitä palaa..

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Muuton jäljiltä suuri osa tavaroista "varmassa tallessa" eniten kuitenkin ottaa päähän se, että en pysty lokalisoimaan Iron Maidenin keikkalippua Hakametsän konserttiin.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä ihan saatanan paska ilma. Ja ei ole pelkoa, että vesisade tulisi. Kuulema myös huomenna tuulee idästä. Hyi vittu että Venäjä haisee.

Toisaalta en kyllä ymmärrä, miksi ihmisten pitää soitella hätänumeroon, kun sinne saa muutenkin odotella 5 minuuttia ennen kun joku siellä vastaa.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Vituttaa, kun koko lähiympäristö on savun lisäksi täynnä jotain vitun larppaajia, jotka eivät osaa kaiken lisäksi edes korjata omia jälkiään. Pari päivää ovat tuossa pyörineet ja kaikki viheralueet ovat jo muuttuneet kaatopaikoiksi. Onko se niin vitun vaikeata heittää se twelvipahvi roskikseen, häh? Vitun apinat. Se voi olla, että kohta se olen minä, joka "lyö ihan oikeesti..."

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Vituttaa, kun koko lähiympäristö on savun lisäksi täynnä jotain vitun larppaajia, jotka eivät osaa kaiken lisäksi edes korjata omia jälkiään. Pari päivää ovat tuossa pyörineet ja kaikki viheralueet ovat jo muuttuneet kaatopaikoiksi. Onko se niin vitun vaikeata heittää se twelvipahvi roskikseen, häh? Vitun apinat. Se voi olla, että kohta se olen minä, joka "lyö ihan oikeesti..."

No älä muuta sano! Tää meidän asuinalue on näköjään tän viikonlopun noitten miekkamiesten valtakuntaa! Vittu mitä porukkaa! Pitää välttää ulosmenoa.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sistis kirjoitti:
Vittu, tuossa noin puoli tuntia sitten televisiokanavat katosivat hetkeksi. Sitten kuva palautui. Tätä riemua kesti ehkä kaksi minuuttia. Sen jälkeen ne katosivat kokonaan, eivätkä näy vieläkään. Onko muilla Tampereen alueella samoja ongelmia? Ainakin Hervannassa kuulemma pelaa lähetys normaalisti.

Keskustassa ainakin kanavat olivat pitkään kadoksissa, myös vartti ennen Keskisalon juoksua, täältä luin Keskisalon voittaneen, niin käänsin tv:n päälle ja ainakin miehen juhlinta jo näkyi ruudussa. Urheiluruudusta katsoin sitten juoksun lopun ja tänään aamulla YLEn sivuilta juoksun kokonaisuudessa. Mertarannallakin sekosi kyllä konseptit kunnolla ("voihan aavistus sentään", mitä ihmettä?) Itse en telkkaria ollut päivän aikana avannut ennen kuin kanavat olivat jo poissa ja tarkastelin siinä sitten kytkentöjä ja muita kunnes luovutin, joten pimennyskokonaisaikaa en tiedä. Muutamia kertoja tasaisin väliajoin koetin ja ainakin tuntui pitkältä ajalta pimennossa.

Ja onkos tämä Venäjän savun hajua mikä tuolla Tampereenkin keskustassa tuntuu vai mitä? Luotaantyöntävä katku kyllä.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
No älä muuta sano! Tää meidän asuinalue on näköjään tän viikonlopun noitten miekkamiesten valtakuntaa! Vittu mitä porukkaa! Pitää välttää ulosmenoa.

Onneksi tulee oltua duunissa koko viikonlopun, joten ei tarvitse tuota vammailua pahemmin katsella. Saatana, mitä jengiä.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Onneksi tulee oltua duunissa koko viikonlopun, joten ei tarvitse tuota vammailua pahemmin katsella. Saatana, mitä jengiä.

Itsehän tulin juuri aamulla tänne, kun vapaat alkoivat. Perkele eihän tuonne viitti jalallaan astua, kun mitä kummallisimpiä roolileikkejä on meneillään joka paikassa. Taidan lähteä Helsinkiin ottamaan olutta.

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Vincent kirjoitti:
vituttaa toi RAW ja Smackdown... siis mitä vittua??? mikä tossa touhussa on ideana??? selostajat mainostaa kehässä olevia kavereita/tovereita maailman parhaiksi urheilijoiksi...

jos noista yksikään heittää keihästä pidemmälle,kun Pitkämäki tai Thorkildsen,niin juon kaljan...

Onko siis maailman parhaan urheilijan titteli kiinni siitä, kuinka kauas heittää keihästä ?

En itse ole todellakaan mikään vapaapainin ystävä, mutta on niillä kavereilla ainakin aika helvetin kova fysiikka. No, dopingtestejä "tuskin" tuossa tehdään, mutta pointtina se, että Vinnien vertaus oli vähintäänkin älytön.

Mua viduddaa, kun neljän viikon loma loppuu ja maanantaina työ taas alkaa...kaipa se pitää muodon vuoks edes vähän vituttaa :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mane kirjoitti:
Ja onkos tämä Venäjän savun hajua mikä tuolla Tampereenkin keskustassa tuntuu vai mitä? Luotaantyöntävä katku kyllä.

Kyllä se sitä taitaa olla. Tuoksui se aamulla Kalevassakin. Tai no, keskustaahan sekin oikeastaan on. Äskettäin ulkona käydessä käryä ei tuntunut.

Kuulemma Jämsä - Jyväskylä -akselilla asti kärynnyt. Noin luin Teksti-TV:ltä.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
kaizu kirjoitti:
No, dopingtestejä "tuskin" tuossa tehdään, mutta pointtina se, että Vinnien vertaus oli vähintäänkin älytön.

Itse asiassa tehdään nykyään taas (yhden shown tähdistä kuoltua joulukuussa steroidien ja aiempien vuosien huumeiden aiheuttamaan sydänvikaan). 30 päivän kilpailukielto on rapsahtanut jo useammallekin painijalle viime aikoina. WWE:n historiasta löytyy myös steroidioikeudenkäynti jonka johdosta mm. Tony Halmeen painiura päättyi juuri kun se olisi saanut tuulta purjeisiin.

Kyllähän nuo ovat atleetteja ihan siinä missä muutkin lihaskimput, vaikka "otteluiden" lopputulema ja pääkohdat ovatkin ennalta määrättyä.

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Voi vittu juuri kun olin ajatellut että tänää otan rennosti ja lepäilen kun kotona ei ole tai pitänyt olla kuin minä ja äitini ,mutta broidi tuli just hirveen kaveri lauman kaa ja rupesivat jotai helvetin heviä soittaa täysillä voi itku ei auta muu kuin baariin lähteä saatana.

startin13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Sistis kirjoitti:
Kyllä se sitä taitaa olla. Tuoksui se aamulla Kalevassakin. Tai no, keskustaahan sekin oikeastaan on. Äskettäin ulkona käydessä käryä ei tuntunut.

Kuulemma Jämsä - Jyväskylä -akselilla asti kärynnyt. Noin luin Teksti-TV:ltä.

Täältä raukoilta rajoilta viedään hirvikärpäset,savut, pelit ja vehkeet sinne sisäsuomeen, tulkaa hakemaan myös Imatra ja Kouvola.

Perkele!

Daluner

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
startin13 kirjoitti:
Täältä raukoilta rajoilta viedään hirvikärpäset,savut, pelit ja vehkeet sinne sisäsuomeen, tulkaa hakemaan myös Imatra ja Kouvola.

Perkele!

Voiko tuota enää kauniimmin sanoa. Allekirjoitan saman. Toisaalta, sittenhän ei ole enää kaupunkeja joiden OHI on kiva ajaa..

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vitun Nokia! Täys paska saatana!
Akku loppus ja nyt kun yrittää ladata, niin ei ota virtaa vastaan ollenkaan. Sama vitun puhelin ollu huollossa jo 5 kertaa aiemminkin. Onko se niin perkeleen vaikeeta tehä toimivia puhelimia? Olin Nokialla iteki duunissa ja tiedän, että on se! Saatana!
Haistakaa Nokian homot pitkä vittu!

Ikinä en osta enää tälläsiä verkonpainoja. Vittu mä en ees kuse Nokian suuntaan enää!

Oisko jollaki tarvetta erittäin hyväkuntoselle Mokian puhelimelle? Nyt olis myynnissä.

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joe kirjoitti:
Oisko jollaki tarvetta erittäin hyväkuntoselle Mokian puhelimelle? Nyt olis myynnissä.

Oli kyllä niin hyvä myyntipuhe, että jätämpä ostamatta.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tommy kirjoitti:
Oliko malli jopa 6280?

Ei ole. 6600 se on, tai oikeastaan oli. Sai äsken niin paljon damagea, että liekkö tuota voi enää puhelimeks edes kutsua. Tai toisaalta, ei se sellainen ole missään vaiheessa edes ollut.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vitutuksen multihuipentuma.

Voihan isäkissan vittu. Tänään viimeinen lomapäivä ja lomat sitten pidetty. Voi vittujen vittu. Lievästi sanoen työmotivaatio hukassa...
Wituttaa!

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lohi-pesiksen kausi päättyi eilen nousukarsintojen ekalla kierroksella.
Tavoitteena oli nousu ykkössarjaan, joten pettymyshän tämä oli.
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja ensi kaudella sitten ylöspäin.
Tästä toipuminen kestää tovin.

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Vituttaa oikeesti edelleen nämä ihme ilmat, on pilvistä mutta silti ihan hemmetin kuuma ja kai haistan olemattomia sillä täällä Hyvinkäälläkin mukamas haissut savun katku parin päivän ajan (?).

On tää ihmisen elämä vaikeeta kun on hienot lämpöset ilmat niin pitää valittaa ja sitten kun on kylmä niin haikaillaan kuumia ilmoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy