Vitutusketju

  • 10 591 386
  • 56 164

scholl

Jäsen
Karzan kirjoitti:
Te olette sukka-amatöörejä. Tosimies ostaa vuodessa 20-30 paria sukkia yhdellä kertaa, ja ne kaikki ovat tietenkin täsmälleen samanlaisia mustia sukkia. Ne kotona olevat vanhat saa sitten aina heittää roskiin uusien tieltä pois. Ei ole parit hukassa ei.

Itse pyrin olemaan ostamatta kahta samanlaista paria, sillä vaikea silloin tietää, mikä on minkäkin sukan pari, mikäli kaikki ovat samanlaisia.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
scholl kirjoitti:
Itse pyrin olemaan ostamatta kahta samanlaista paria, sillä vaikea silloin tietää, mikä on minkäkin sukan pari, mikäli kaikki ovat samanlaisia.


Ainiin joo. Mä en muistanutkaan että sä käytät vaan oikean jalan sukkia. Vasemman jalan sukat on demareita varten.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ostakaa äijät pesupussi johon heitätte sukat (eikä sinne pesukoneen tai edes peruskorin pohjalle). Tai pöllikää vaimolta.
 

ipaz

Jäsen
Karzan kirjoitti:
Te olette sukka-amatöörejä. Tosimies ostaa vuodessa 20-30 paria sukkia yhdellä kertaa, ja ne kaikki ovat tietenkin täsmälleen samanlaisia mustia sukkia. Ne kotona olevat vanhat saa sitten aina heittää roskiin uusien tieltä pois. Ei ole parit hukassa ei.

Amen! Mä olen viimeisen parin vuoden ajan ostanut aina paketin samanlaisia mustia sukkia samasta kaupasta. Ei tarvi miettiä että tuliko nyt oikea pari vai ei. Ja jos yhteen tulee reikä niin roskiin vaan eikä vituta yhtään kun sukista puuttuu toinen pari. Helppoa!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ipaz kirjoitti:
Amen! Mä olen viimeisen parin vuoden ajan ostanut aina paketin samanlaisia mustia sukkia samasta kaupasta. Ei tarvi miettiä että tuliko nyt oikea pari vai ei. Ja jos yhteen tulee reikä niin roskiin vaan eikä vituta yhtään kun sukista puuttuu toinen pari. Helppoa!
Liityn tähän lahkoon ja pyhästi vannon, että jatkossa ostan vain exact samanlaisia sukkia. Eipä tarvitse enää tämän jälkeen kiroilla. Nykyiset sukat saavat häädön yksi kerrallaan, ei tätä muuten jaksa.

Nimim. neljä ekaa kapinallista roskiksessa
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
bozik kirjoitti:
Voi jumalauta. Mä tiedän ennenkin tätä kiroilleeni helvetin monta kertaa, mutta kuka perkele mun pesukoneessa syö sukilta parit ? Ei voi jumalauta ymmärtää, iso kasa uusia (mustia) sukkia pesukoneessa ja taas löytyy parittomia yksilöitä.

Eihän niillä mustilla sukilla keskenään isoa eroa ole, mutta eipä niitä käyttää viitsi, jos sävy, muoto tms. on erilainen. Mun pesukoneen takana on takuulla helvetisti ihan hyviä ja suht uusia sukkia. Niiden kaverit on ämmässuolla. Vittu.

Eihän tämä nyt näin vaikeata ole. Onneksi viisas ihminen on tähänkin ongelmaan löytänyt ratkaisun aikoja sitten. Näitä meillä käytetään, eivätkä ole sukkaparit hukassa:

http://www.pirkka.fi/koti/arkisto/2005/9/8/torstailoyto-sukalle-pari.aspx
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
Itse pyrin olemaan ostamatta kahta samanlaista paria, sillä vaikea silloin tietää, mikä on minkäkin sukan pari, mikäli kaikki ovat samanlaisia.
Mitäs väliä niillä pareilla on? Jos kaikki sukat on samanlaisia niin ei kai tuossa mitään ongelmaa ole. Tosin jos silittää(silityttää) sukkansa ja jaottelee ne vasemman ja oikean jalan mukaan niin silloin valkenee tuokin ajatusmalli.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Eihän tämä nyt näin vaikeata ole. Onneksi viisas ihminen on tähänkin ongelmaan löytänyt ratkaisun aikoja sitten. Näitä meillä käytetään, eivätkä ole sukkaparit hukassa:

http://www.pirkka.fi/koti/arkisto/2005/9/8/torstailoyto-sukalle-pari.aspx
Tyhmyydestä sakotetaan. Unohdin kokonaan niksi-Pirkan.

Laitan sinne kuitenkin nyt heti palautetta, että sukat voi myös nitoa kiinni toisiinsa ja tarvittaessa vielä pultata oikeisiin kenkiin.

Kaukana ovat ajat, joilloin me suomalaiset liikuimme tennissukissa kävelykenkien kanssa ;)

Olen varma, että Aira Samulin voi taas hyvin ja deittailee 80 v nuoremman sällin kanssa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
bozik kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan. Unohdin kokonaan niksi-Pirkan.

Laitan sinne kuitenkin nyt heti palautetta, että sukat voi myös nitoa kiinni toisiinsa ja tarvittaessa vielä pultata oikeisiin kenkiin.

Niinhän ne voidaan. Nuo Supit ovat muuten oikeasti aivan helvetin käteviä. Muija kun nuo meille aikanaan lanseerasi, en olisi millään uskonut, että niistähän on oikeasti hyötyä. Paitsi että sukkaparit pysyvät yhdessä, voi myös erivärisillä Supeilla identifioida kunkin perheenjäsenen sukat. Lisäksi niiden avulla sukat voidaan ripustaa narulle kuivumaan.

Tästä mainospuheenvuorosta huolimatta en saa edes bonusta Supilta. Ainakaan vielä ;).
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vakio kirjoitti:
Tästä mainospuheenvuorosta huolimatta en saa edes bonusta Supilta. Ainakaan vielä ;).
Alku on kuitenkin hyvä. Kohta tulee ilmaiset Supit ja sitten oletkin jo tuotepäälikkö. Niin se vaan menee ;)

Eukollesi kuitenkin propsit, kuka enää väittää että ovat hyödyllisiä/mukavia vaan köökissä ja lähellä tyynyjä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
pelikielto kirjoitti:
Juurihoidosta palailtu 2,5 tuntia sitten ja särky on miljoona kertaa pahempi kuin mennessä. Jeesus sentään kun voi sattua!!! Eikä tämä lysti tietenkään tässä ollut. Parin kuukauden päästä hoitamaan loppuun tämä paska koska nythän sitä ei voinut tietenkään tehdä. Jos kipu on vastaavaa vielä sen viimeisen hoidon jälkeen niin voivat nartut olla varmoja että Fiestoista lähtee vanteet!!! Vitun kusipäistä touhua sanon minä!!!

Laittoivat ilmeisesti hoitopaikan rassattujen juurien ytimeen? Itsellä sama homma vuosi sitten ja kipu oli aivan helvetillistä kun hoitaja hipaisikin instrumenteillaan hoidettavan hampaan juurikanavia.Repäisin "imurin" suusta ja ilmoitin tilanteen helvetilliseksi.Hoitaja selitti syyn ja laittoi hoitavaa ainetta kanaviin ja homma jatkui kuukauden kuluttua ilman mitään kipuja.

Potku päähän tuntuu pehmeältä ja kutittaa vaan kivasti tuohon tapaukseen verrattuna.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Le Banner kirjoitti:
Laittoivat ilmeisesti hoitopaikan rassattujen juurien ytimeen? Itsellä sama homma vuosi sitten ja kipu oli aivan helvetillistä kun hoitaja hipaisikin instrumenteillaan hoidettavan hampaan juurikanavia.Repäisin "imurin" suusta ja ilmoitin tilanteen helvetilliseksi.Hoitaja selitti syyn ja laittoi hoitavaa ainetta kanaviin ja homma jatkui kuukauden kuluttua ilman mitään kipuja.
Hoitopaikasta se mamma jotain solkotti, en pystynyt keskittymään enempää kun sattui ja vitutti melko huolella. Toivottavasti seuraava kerta menee samoin kuin sinulla, ei muuten mutta ei löydy juurikaan käyttöä millekään helvetin Fiestan vanteille.

Yritin tuossa jotain syödäkin mutta ei oikein sujunut... Mieluummin näen hetken nälkää kuin itken ja yritän näriä leipää.
Le Banner kirjoitti:
Potku päähän tuntuu pehmeältä ja kutittaa vaan kivasti tuohon tapaukseen verrattuna.
Tuon voi allekirjoittaa täysin.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Vituttaa jo etukäteen tulevat torstai illan ottelut kun on töitä klo: 17-18.30 ja laskin kun teen hirveällä vauhdilla ehdin valmiiksi klo:18 sitten juoksen kun tumma ori kohti ratikka pysäkkiä ja olen hallilla klo: 18.25-30 eli sillonkuin on suurimmat ruuhkat ja näin jää muutama minuutti aina näkemättä.
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Bloogi kirjoitti:
Vituttaa jo etukäteen tulevat torstai illan ottelut kun on töitä klo: 17-18.30 ja laskin kun teen hirveällä vauhdilla ehdin valmiiksi klo:18 sitten juoksen kun tumma ori kohti ratikka pysäkkiä ja olen hallilla klo: 18.25-30 eli sillonkuin on suurimmat ruuhkat ja näin jää muutama minuutti aina näkemättä.

Lopeta työt niin ehdit.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
pelikielto kirjoitti:
Juurihoidosta palailtu 2,5 tuntia sitten ja särky on miljoona kertaa pahempi kuin mennessä. Jeesus sentään kun voi sattua!!! Eikä tämä lysti tietenkään tässä ollut. Parin kuukauden päästä hoitamaan loppuun tämä paska koska nythän sitä ei voinut tietenkään tehdä. Jos kipu on vastaavaa vielä sen viimeisen hoidon jälkeen niin voivat nartut olla varmoja että Fiestoista lähtee vanteet!!! Vitun kusipäistä touhua sanon minä!!!

Juu siihen laitetaan aluksi hoitopaikka, jonka alle laitetaan tarvittavat lääkkeet, jotta tulehdus hampaassa saadaan poistettua. Juurihoidossa poistetaan myös hampaaseen johtava hermo ensimmäisellä hoitokerralla ja tuon hermon poisto saattaa olla se kivuliain toimenpide ja aiheuttaa vielä poistettuaankin pari päivää haamukipuja.

Seuraavalla kerralla se ei enää pitäisi tuntua juuri millekään kun hermo on hampaasta poistettu ja mikäli lääkkeet on tehonneet toivotulla tavalla eikä tulehdusta enää ole, niin silloin juurikanavat täytetään ja hammas saa lopullisen paikan. Jos taas tulehdus ei kunnolla vielä tervehtynyt niin joudutaan laittamaan uudet lääkkeet juurikanaviin ja hoitopaikka päälle.

Kun hammas on juurihoidettu niin sen jälkeen siinä ei ole enää mitään tuntoa ja myöhempien mahdollisten reikien paikkaaminen hampaassa ei tunnu millekään.

Nimimerkillä 5 juurihoitoa läpikäynyt.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dexu kirjoitti:
Kun hammas on juurihoidettu niin sen jälkeen siinä ei ole enää mitään tuntoa ja myöhempien mahdollisten reikien paikkaaminen hampaassa ei tunnu millekään.

Nimimerkillä 5 juurihoitoa läpikäynyt.
Tuo minullekin oli tuttua. Luulin että se itse toimenpide olisi ollut vittumaisin projekti mutta väärinpä luulin. Särkee edelleen jonkun verran eikä syömisestä tule vieläkään mitään joten vitutus jatkuu. Onneksi on mehukeitot...

Nimim. "En enää koskaan sukella ja lyö naamaani ja riko hammastani joenpohjassa olevaan kiveen ja tämän lisäksi muistan harjata hampaani ahkerasti tästä lähin"
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
pelikielto kirjoitti:
Mitäs väliä niillä pareilla on? Jos kaikki sukat on samanlaisia niin ei kai tuossa mitään ongelmaa ole.
Scholl käyttää varvassukkia?

Sopisi ainakin nimimerkkiiin..
 

efektimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
pelikielto kirjoitti:
Nimim. "En enää koskaan sukella ja lyö naamaani ja riko hammastani joenpohjassa olevaan kiveen ja tämän lisäksi muistan harjata hampaani ahkerasti tästä lähin"

...ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön?
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
efektimies kirjoitti:
...ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön?

Joo ja kissan harjaa ei näy tässä, kissa on hampaita pesemässä.

Nii, no, johan on vittu kun ei mikään vitutakkaan. Vidu.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Vanha fraasi mut ei voi mitään, kuuma kuuma ja vielä kerran kuuma!

Töissäkin kun yhen lapiollisen ottaa hiekkaa kasasta niin hiki lentää ja puhti pois. Tule jo talvi!
 

Redbull

Jäsen
Olutta ja muuta mukavaa varattu, moukarifinaalia odotellessa, mutta katos perskele kisa on siirretty huomiselle!

Vitun luontoäitee!

p.s. Oikeastaan olen vain ivallinen Ruottille, kun kisat kusee.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Redbull kirjoitti:
Olutta ja muuta mukavaa varattu, moukarifinaalia odotellessa, mutta katos perskele kisa on siirretty huomiselle!

Vitun luontoäitee!

p.s. Oikeastaan olen vain ivallinen Ruottille, kun kisat kusee.

Annan vinkin.. Klo 20.00 alkaa Urheilukanavalta suorana Jarkko Niemisen peli. Joten katso vaikka sitä jos tennis yhtään kiinnostaa. Ei vituta sitten niin paljoa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu, tuossa noin puoli tuntia sitten televisiokanavat katosivat hetkeksi. Sitten kuva palautui. Tätä riemua kesti ehkä kaksi minuuttia. Sen jälkeen ne katosivat kokonaan, eivätkä näy vieläkään. Onko muilla Tampereen alueella samoja ongelmia? Ainakin Hervannassa kuulemma pelaa lähetys normaalisti. Miten muualla Kalevassa tai lähettyvillä?

Ja ei, televisiossa ei ollut vikaa, testasin samaa myös vanhalla televisiolla, eikä sinnekään tullut kuvaa. Lähetys on hiljaa. Nyt vaan sitten arvailemaan, onko vika TV-yhtiössä, taloyhtiössä vai meikäläisen kaapelipistokkeessa...

Pakko lähteä viihteelle, kun töllön katsominen ei onnistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös