Hei, me ollaan Suomessa. KENELLÄKÄÄN ei saa mennä hyvin.jesse72 kirjoitti:Tämä asia on miuakin usein vituttanut, kaverin kateus. Onko se joltain pois jos itselläni joskus menee hyvin?
Hei, me ollaan Suomessa. KENELLÄKÄÄN ei saa mennä hyvin.jesse72 kirjoitti:Tämä asia on miuakin usein vituttanut, kaverin kateus. Onko se joltain pois jos itselläni joskus menee hyvin?
Tuo Hoopi on kyllä surkea, mutta Kuusela on ollut kisojen paras kommentaattori tähänasti. Ei kaikkia kannata dissata vaan dissaamisen ilosta.Live- kirjoitti:Kylläpä vatuttaa toi H-P:n ja Mara Kuuselan "asiantunteva selostus"..
Mikä noin paljon vituttaa?peno kirjoitti:VOI VITTU SAATANAN PERKELE!
Salama44 kirjoitti:Mikä noin paljon vituttaa?
Ohmi kirjoitti:Hain kaupasta langattoman hiiren ja näppiksen. Asensin ne paikoilleen ja käynnistin tietokoneen, mitään ei tapahdu ja näyttö vilkuttaa kuin ei sinne saakka tulisi minkäänlaista signaalia...
jesse72 kirjoitti:Tämä asia on miuakin usein vituttanut, kaverin kateus. Onko se joltain pois jos itselläni joskus menee hyvin?
Nimenomaan. Olen itse onneksi vuosien mittaan alkanut oppia olemaan iloinen toisten puolesta, eri asioissakin. Myönnän olleeni kateellinen elämäni aikana vaikka mistä. Loppujen lopuksi, jos joku lähtee esim. jonnekin matkalle, niin hyvin usein se on kiinni siitä, että ihminen on säästänyt tai muuten vaan ansainnut ne rahat, millä mahdollistaa matkansa. Yksi hyvä ystäväni (jatkoaikalainen muuten, terveisiä hänelle) on tällä hetkellä reilaamassa pitkin poikin Eurooppaa. Miksi hitossa olisin kateellinen hänelle, koska hän on ne matkarahansa ansainnut paiskimalla duunia niskalimassa? Usein kateuden taustalla on tietoisuus omasta saamattomuudesta ja sitten vituttaa, kun toinen on niin menestynyt omilla ansioillaan.Alamummo kirjoitti:Käsittämätöntä. Itse olen vilpittömän iloinen, että hänellä on mahdollisuus moiseen matkaan.
Cube kirjoitti:Futis on tällä erää kyllä valitettavasti homojen laji. Ehkä neljän vuoden päästä saa taas pelatakin rauhassa.
Tästä edespäin Ghanan bandwagoniin!
Pressiboxi kirjoitti:Paskat. Ghanan saama rankkari oli suoraan rektaalista. Vittu mitä pelleilyä tuomarilta ja hipaisusta kaatuvalta Afrikan mieheltä. Eat your vitamins, dude!
tahtookirjoittaa kirjoitti:Brasilia sitä, Brasilia tätä, Brasilia sitä, Brasilia tätä, Brasilia sitä, Brasilia tätä, Bra...
Lisää kaljaa ja äkkiä!!!