Vitutusketju

  • 10 582 177
  • 56 150

Rocco

Jäsen
Ihmiset jotka eivät osaa kirjoittaa yhdyssanoja.

Joskus öisin kun lukee tekstarichatteja niin "kesä kissa", "kesä loma" on monella haussa ja "jalkapallon maailman mestaruus kisat" ovat paraikaa menossa. "Hyvä Norsun luu rannikko!"
 

Janda

Jäsen
Jeffrey kirjoitti:
Kaikista eniten mua vituttaa nää italiaanojen ajanpeluut, käsienheiluttelut, kortinkerjuut, naamallesylkemiset ja kaikki muu paska epäurheilijamaisuus.
Vituttaa ettei A. Smith ole loukkaantumisen vuoksi kisoissa. Siinä olisi vähän makarooneille mallia futispelaajasta.
Vituttaa justiinsa tällänen puusilmäisyys. Smithän on varsin tunnettu justiinsa näistä mainitsemistasi epäurheilijamaisuuksista. Vähän voisi raottaa niitä Englannin väreissä olevia laseja.

Jeffrey kirjoitti:
Vituttaa myöskin nämä muodin perässä kulkijat jotka kannattavat makarooneja vain sen takia, että se on muodikasta ja hennesistä saa italia paitoja.
Jos tämä oli mulle tarkoitettu, kun tekstiäni kerran lainasit ni voi vittu. Itse en ole kyseisessä puodissa koskaan käynyt mutta ostatko mulle sellasen paidan kun seuraavan kerran siellä suosikkikaupassasi käyt.

Muista asioista vituttaa lähinnä se, että duunia ois jäljellä vielä 3 tuntia ennen juhannuksen viettoon lähtöä. Ei muuten kiinnosta tällä hetkellä työnteko tippaakaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ohmi kirjoitti:
Väitän kuitenkin, että suurimpia roskaajia ovat urbaanit pissikset ja vittumarkot.

Totta, henkisesti ovat kyllä juuri puusta alas kavunneita.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Töissä meni eilen kassakone rikki ja oli tosi mukavaa kertoa ihmisille, ettei pankkikortti yhtäkkiä sitten käykään meillä. Tänään pakastin meni rikki ja jätskejä joutuu kiireessä juoksemaan toisesta rakennuksesta. Ei tää työnteko juuri nyt ole kovinkaan kivaa.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Vituttaa tää helle. Ei tarvii ku jääkaapille kävellä ni on heti selkä hiestä märkä. Asun punatiilitalossa johon paistaa koko päivän aurinko eikä mistään ilmastoinnista ole tietoakaan. Eilen kun kävin nukkumaan niin sängyn viereen asetettu lämpömittari näytti 30 astetta. Suomi muka viileä pohjoismaa.Tulisi jo talvi. Huoh.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa aina ne samat ihmiset, jotka jaksaa valittaa että syksyllä sataa liikaa vettä, talvella on liian kylmä, keväällä on liikaa lunta, kesällä on liian lämmintä, syksyllä on liian pimeää, talvella sataa räntää, keväällä sataa vettä, kesällä on liian kylmä jne jne. Me asutaan Suomessa urpot, ja sää on mitä on. Live with it, ei se inisemällä siitä parane.

Vituttaa vitutusketju. Onko täälläkin pakko alkaa tapella joka hemmetin päivä noista MM-kisoista. Saitte oman palstan tätä varten, mitenkäs jos pysyisitte filmaamis-juttuinenne siellä Muu urheilu-osastossa??
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Knightrider kirjoitti:
Vituttaa aina ne samat ihmiset, jotka jaksaa valittaa että syksyllä sataa liikaa vettä, talvella on liian kylmä, keväällä on liikaa lunta, kesällä on liian lämmintä, syksyllä on liian pimeää, talvella sataa räntää, keväällä sataa vettä, kesällä on liian kylmä jne jne. Me asutaan Suomessa urpot, ja sää on mitä on. Live with it, ei se inisemällä siitä parane.

Tokihan asia on niin, että jouluksi viilenee nämäkin helteet. Nyt on kuitenkin parina päivänä töissä tuntunut siltä, että det räcker. Mutta eipä siinä toisaalta, nestetankkaus kuntoon, sillä selviää jo aika pitkälle.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Törkee kesäflunssa, kuumetta ihan vitusti, räkävaluu, aivastuttaa, kurkku kipee (tosin se alkaa hellittämään) ja olenhan siis kesälomalla. Homenna ois treffit yhden herkkupe... tytön kanssa joka itse pyys mua ulos (ei oo heti näin tapahtunu). Oltiin kyllä alkuvuodesta vähän niin ja näin ja parikertaa sillai. Ei taas tiedä mitä naikkosen päässä liikkuu...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Favor kirjoitti:
Vituttaa tää helle.
Todellakin. Hiki valuu vaikka ei tee mitään. Tai oikeastaan helteellä ei oikein pystykkään tekemään mitään. Kokoajan on sellainen laiska olo vaan, ja rintaankin pistää. Eilen päivällä kävin keskustassa kävelee, niin tuntui että taju lähtee, vaikka enimmäkseen olin varjossa. Nyt illalla on vähän helpompi mennä ulos. Yötkin on melko vaikeita kun ei meinaa saada millään unta, ja kun saa, niin heräilee kokoajan paljon helpommin. Mun ihokaan ei oikein kestä paljoakaan aurinkoa, ja silmät väsyy jos on pari tuntia ulkona. Ja mun mielestä mä en edes valita kovinkaan helposti.

Jotkut tykkää helteestä, mutta ainakin mulle se on yhtä tuskaa.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Eikö teillä oo muuta v*tutettavaa kuin helle???
Nämä kelit ovat Suomessa aika harvinaisia joten älkää valittako!!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Knightrider kirjoitti:
Vituttaa aina ne samat ihmiset, jotka jaksaa valittaa että syksyllä sataa liikaa vettä, talvella on liian kylmä, keväällä on liikaa lunta, kesällä on liian lämmintä, syksyllä on liian pimeää, talvella sataa räntää, keväällä sataa vettä, kesällä on liian kylmä jne jne.
Minuakin vituttaa ne ihmiset, jotka valittavat Suomen helteistä. Jos taas kesällä olisi sateista, valitettaisiin, että alkaisi jo helteet.

Itse olen kurkkukivusta ja nuhasta huolimatta tyytyväinen, että on lämmintä. Eikä sekään haittaa, että huoneeni lämpenee helteellä paljon ulkolämpötilaa kuumemmaksi tai että yötyötä tehdessäni päivällä on hankala nukkua näillä helteillä.

Edessä on kuitenkin pitkä ja sateinen syksy ja hyytävä talvi. Nautitaan lämmöstä!

edit. Nyt sataa vettä Porvoossa.
 
Viimeksi muokattu:

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Favor kirjoitti:
Vituttaa tää helle.
Sama. Junat ja bussit löyhkää hieltä ja aina se ei ole kanssamatkustaja joka haisee. Aivan sama mitä Triple Dry -tauhkaa tai Battia kainaloon heittää. Tasainen 20 astetta, kiitos.
 

timosusi

Jäsen
YLEllä olisi tänään mahdollisuus näyttää suorana huippujalkapalloa, mutta sen sijaan ruutuihin ahdetaankin aivan vitun mielenkiintoinen JPN-BRA. Upeeta!

Toisekseen keuhkoputkentulehduksen sovittaminen kesän ainoaan pitkään viikonloppuun ei sekään ole pöllömpi veto.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
timosusi kirjoitti:
YLEllä olisi tänään mahdollisuus näyttää suorana huippujalkapalloa, mutta sen sijaan ruutuihin ahdetaankin aivan vitun mielenkiintoinen JPN-BRA. Upeeta!
Katsojat sen päätti, turha YLE:lle valittaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ruutiveijari kirjoitti:
Katsojat sen päätti, turha YLE:lle valittaa.

No, kai siitä nyt vittu voi YLE:lle valittaa, jos YLE kerran järjestää näin pässin äänestyksen. Olisi vaan kylmästi laittaneet ruutuun Kroatia-Australia pelin. Mutta kai täällä Suomessa sitten mieluummin katsellaan vaikka brassien treenejä kuin peliä, jossa on kovat panokset.
 

timosusi

Jäsen
Ruutiveijari kirjoitti:
Katsojat sen päätti, turha YLE:lle valittaa.

YLEn käsien peseminen jutusta tekstiviestirahastuksella on ehkä vielä säälittävämpää kuin katsojien valinta. Miksi samaiseen kansan asiantuntemukseen ei uskalleta luottaa vaikkapa FST-ohjelmien esittämisen suhteen?
 

Rocco

Jäsen
"- Miehet varastavat arvokasta lähetysaikaa. Miehet ylenkatsovat meitä, eivätkä kiinnitä huomiota tarpeisiimme. Miehet eivät kommunikoi. Miehet kasvavat rumiksi katsoessaan jalkapalloa. Sille on saatava loppu. Emme ole hiljaa enää, uhoaa naisjärjestön manifesti."

Iltalehdessä juttu tänään missä "futislesket" valittavat kohtaloaan... Perkele, lopettakaa se valitus. Se mitä miehet joutuu sietämään päivittäin naisten takia olisi kerran neljässä vuodessa yhteen tungettuna niin tiivis paketti, että vahvinkin mies tappaisi itsensä viidessä minuutissa.
 

Isorumailkeä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anonyymit kotikiusatut
Vittu... kesäloma, juhannus edessä ja meikku kiskoo Finrexiniä ja Nasolinia... Onko aivan pakko pitää niin helvetisti työnantajan puolta, että sairastaa loma-aikana... saatanan saatanan saatana.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Rocco kirjoitti:
"Miehet ylenkatsovat meitä, eivätkä kiinnitä huomiota tarpeisiimme. Miehet eivät kommunikoi."

Iltalehdessä juttu tänään missä "futislesket" valittavat kohtaloaan... Perkele, lopettakaa se valitus. Se mitä miehet joutuu sietämään päivittäin naisten takia olisi kerran neljässä vuodessa yhteen tungettuna niin tiivis paketti, että vahvinkin mies tappaisi itsensä viidessä minuutissa.

Nämä kolme kommenttia ovat kyllä aika jokapäiväistä leipää. Ensimmäinen toteutuu jo omassa kommentissasi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rocco kirjoitti:
Iltalehdessä juttu tänään missä "futislesket" valittavat kohtaloaan...

Tämä on jutussa mainittu järjestö. "Mielenkiintoinen" saitti, käykää tutustumassa, jos ei ole (töissä) mitään tähdellisempää.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
pernaveikko kirjoitti:
Tämä on jutussa mainittu järjestö...

Niin, nähtävästi nykynaisilla on aivan liikaa aikaa, koska sitä jää moisen epäolennaisen humpuukin pohtimiseen.

Täältä tähän
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Rocco kirjoitti:
Iltalehdessä juttu tänään missä "futislesket" valittavat kohtaloaan... Perkele, lopettakaa se valitus.

Niin haistakaa valittajat paska! Suurin osa minun tuntemista naishenkilöistä katsoo innolla jalkapalloa mm- ja em-kisojen aikaan, vaikkei muuten futista seuraisikaan. Loput tuntemistani suhtautuu kisoihin positiivis-välinpitämättömästi.

Ottakaa mallia, itkijä-ämmät!
 

Ender00

Jäsen
Tuolta itkijä mummojen sivustolta:

The WFE
Rules
1. Stop the World Cup: abolish the tournament, now and forever.

ööö..ei.

2. We will not tolerate to be left in the offside position any longer.

365 päivää vuodessa ei siis riitä, kun joka neljäs vuosi saavat huomiota vain 335 päivää?

3. Grass is for cows. They eat it and shit on it.

Ei siis enää piknikkejä vaimokkeen kanssa, ei rannalle makoilemaan ellei ole puhdas hiekkaranta..

5. Each and every hour of televised football will have to be compensated with two hours of Sex and the City / Friends / Desperate Housewives. Prime Time.

Eikö tämä jo toteudukin, moninkertaisesti?

7. Each goal scored by England will have to be compensated with one afternoon of shopping. At man's expense.

Eikö tämä toteudu muutenkin?

9. Watching the games with your mates down local boozer will have to be followed by a breakfast served in bed the next morning. For which you will be clean, shaven and sober.

Loppuvatko myös tupperwarekutsut?

11. In case of breach of one or several of these rules, we will leave you!

Onko tämä olevinaan rangaistus?

No, huumorilla tuo sivusto lienee tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös