Vitutusketju

  • 10 582 154
  • 56 150

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Edmontonin tappio ratkaisevassa pelissä. Hittolainen se oli niin lähellä mutta niin kaukana..prkl
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Viimeinen viikko töitä ennen kesälomia ja legendaarisesti sitten taas helvetinmoisessa flunssataudissa...
Melko traditionaalinen tapa aloittaa lomat...
On se vain kumma, että vaikka 190vrk/vuosi tekee töitä enemmän tai vähemmän sairaiden ihmeisten kanssa, niin omat taudit osuvat aina lomiin ja viikonloppuihin... taidan olla ihanteellinen työntekijä.

Ei vituta, mutta pikkiriikkisen risoo tämä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ZOOM:

Tämä nyt saattaa olla kommunistista hapatusta, mutta eikö lomilla sairastuminen siirrä sitä lomaa etiäppäin? Eli lomalla ei tarvitse sairastaa. Tosin eipä tuota itsekään ole koskaan tullut tällaista testattua, pari työkaveria kylläkin ovat. Ja jos jostain sivulauseestasi muistan ammattisi oikein, niin sinullahan pitäisi olla helppoa se lääkärintodistuksen saaminen.

Itselleni aiheuttaa ahistusta se, että taloyhtiö on ideoinut pihatalkoot. Vittu. Minkähän takia minä asun kerrostalossa, enkä esimerkiksi rivarinpätkässä? Oiskos vaikka siksi, ettei tarvitsisi möyriä mullassa, kun se ei todellakaan kiinnosta pätkääkään... Noh, onneksi laittoivat sellaiselle päivälle että olen silloin jo matkannut muualle. Tosin sitten vituttaa se, ettei autossani ole ilmastointia.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaahan se kun Stanley Cup suorastaan karttaa suomalaisia. Ja mielumminhan pytyn soisi muutenkin Kanadaan kuin jonnekin Amerikan syrjäseuduille.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Andrej kirjoitti:
ZOOM:

Tämä nyt saattaa olla kommunistista hapatusta, mutta eikö lomilla sairastuminen siirrä sitä lomaa etiäppäin? Eli lomalla ei tarvitse sairastaa. Tosin eipä tuota itsekään ole koskaan tullut tällaista testattua, pari työkaveria kylläkin ovat. Ja jos jostain sivulauseestasi muistan ammattisi oikein, niin sinullahan pitäisi olla helppoa se lääkärintodistuksen saaminen.

Olet oikeassa sillä erolla, että lääkärit eivät "virallisesti sairasta"... ja pientähän tämä flunssa on, ihmettelenpä vain, että kuinka tämä aina osuu samaan ajankohtaan...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Andrej kirjoitti:
eikö lomilla sairastuminen siirrä sitä lomaa etiäppäin? Eli lomalla ei tarvitse sairastaa.

Itselleni aiheuttaa ahistusta se, että taloyhtiö on ideoinut pihatalkoot. Vittu. Minkähän takia minä asun kerrostalossa, enkä esimerkiksi rivarinpätkässä? Oiskos vaikka siksi, ettei tarvitsisi möyriä mullassa, kun se ei todellakaan kiinnosta pätkääkään.

Lomalla on omavastuu aika monta päivää, kai sekin on alakohtaista, mutta jotain 8pv muistelisin.

Miksi ihmeessä otat stressiä jostain typeristä pihatalkoista? Viidennen kerroksen parvekkeelta olen pari kertaa pihatalkoita vilkaissut oma muki kourassa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
pernaveikko kirjoitti:
Miksi ihmeessä otat stressiä jostain typeristä pihatalkoista? Viidennen kerroksen parvekkeelta olen pari kertaa pihatalkoita vilkaissut oma muki kourassa.

Sitä paitsi pihatalkoissa on vaarallista. Muutama päivä sitten oli lehdessä juttua, että pihatalkoiden jälkeisissä taloyhtiön grillijuhlissa oli tullut pientä kränää. Siitä oli sitten yksi isäntä sen verran ottanut itseensä, että alkoi räiskiä haulikolla. Tarkemmin en tarinaa tunne enkä edes muista missä tapahtui, mutta viimeistään nyt on ruvettava karttamaan pihatalkoita.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
pernaveikko kirjoitti:
Miksi ihmeessä otat stressiä jostain typeristä pihatalkoista? Viidennen kerroksen parvekkeelta olen pari kertaa pihatalkoita vilkaissut oma muki kourassa.
Se on sitten se toinen, pidempiaikaisen vitutuksen syy. Pikkuisen neuroottinen luonne vahvistettuna ärsyttävän kehittyneellä omatunnolla. Loppuvuoden varmaan naapurit ihmettelee että miksi se yksi rillipää kulkee luimistellen ja aivan sen näköisenä kun jotain pahaa olisi tehnyt...
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Pieni vitutuksen aihe ovat amerikkalaisvastaisuus- ja venäjä suhde -ketjut, jotka ovat menneet täysin vituiksi. Niissä olisi voinut käydä kohtalaisen syvällistä ja painavaa keskustelua, mutta kun ei niin...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Andrej kirjoitti:
Tämä nyt saattaa olla kommunistista hapatusta, mutta eikö lomilla sairastuminen siirrä sitä lomaa etiäppäin? Eli lomalla ei tarvitse sairastaa. Tosin eipä tuota itsekään ole koskaan tullut tällaista testattua, pari työkaveria kylläkin ovat. Ja jos jostain sivulauseestasi muistan ammattisi oikein, niin sinullahan pitäisi olla helppoa se lääkärintodistuksen saaminen.
Eikö se ollut niin että jos sairastuu töissä ollessaan niin loman alku siirtyy? Mutta lomalla jos olet ja sillon päivän-kaks olet flunssassa niin ei se vaikuta mihinkään.

Ilman muuta kannattaa hakee saikkua niin voit alottaa loman ottamalla pari (extra)päivää lunkisti.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vitutus on vähän raskas sana, mutta jurppi tämä tilanne kuitenkin:

Tarvitsemme yhtä tuotetta duuniin ja ajattelin auttaa kaveriani, joka on myyntihommissa eräässä lafkassa, joka kyseistä tuotetta toimittaa. Tein hänelle tarjouspyynnön kohtuullisesta erästä toimitettavaksi syyskuussa ja sanoin, että ei tarjouksen toimittamisella ole mikään jumalaton kiire, koska toimitusaika on vasta syksyllä. Nyt on kulunut kaksi viikkoa ja tarjousta ei ole kuulunut. Kysyin sitä häneltä eilen kohteliaasti sähköpostitse ja sain kohtalaisen vuodatuksen hänen työkiireistään mutten tarjousta...

Opetus: älä sekoita ystävyyssuhdetta ja bisnestä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, kiitosta muuten kakkonen ja pernaveikko tarkennuksista, tietääpähän taas pikkuisen enempi noita työelämän askelmerkkejä.
 

Rocco

Jäsen
kakkonen kirjoitti:
Eikö se ollut niin että jos sairastuu töissä ollessaan niin loman alku siirtyy? Mutta lomalla jos olet ja sillon päivän-kaks olet flunssassa niin ei se vaikuta mihinkään.

Ilman muuta kannattaa hakee saikkua niin voit alottaa loman ottamalla pari (extra)päivää lunkisti.

Olen itse kuullut että lomalla sairastuessa tulee olla sairaana viikon ajan, että sairaspäivät hyvitetään. Alle viikon sairauksissa sanotaan vain että "voi voi".

En tiedä itse tarkasti koska olen aina sairas vain työpäivinä...
 

VeMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NYR
Rocco kirjoitti:
Olen itse kuullut että lomalla sairastuessa tulee olla sairaana viikon ajan, että sairaspäivät hyvitetään. Alle viikon sairauksissa sanotaan vain että "voi voi".

En tiedä itse tarkasti koska olen aina sairas vain työpäivinä...

Meillä on semmoinen käytäntö, että jos olet lomalla ja sairastut, haet sairaslomalapun ja annat sen työnantajalle. Tuota sairaslomaa ei lasketa lomaan, vaan loma jatkuu x päivää.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Piti oikein tarkistaa: oma TESsi ei asiaa edes maininnut, mutta vuosilomalaki näyttää vahvistavan kakkosen ja Roccon näkemykset. Viikon karenssi loman aikana. Paikallisestihan tästäkin toki voi sopia.
 

Janda

Jäsen
Vituttaa lähes kaikki englannin kannattajat, jotka jaksaa toitottaa kokoajan englannin fyysisyyttä ja sitä ettei englannin pelaajat filmaa. Siellä se J.Cole teki kuolemaa kentän pinnassa, kunnes nousi kortti vastustajalle. Pari minuuttia sen jälkeen kirmataan taas täysillä ja syöttö 2-1 maaliin. Juhannusta odotellessa, kun taas tulee kaverit selittämään miten italialaiset filmaa kokoajan ja englantilaiset ei koskaan ku ne on niin fyysisiä. Lisautan samantien, vittu!
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Janda kirjoitti:
Vituttaa lähes kaikki englannin kannattajat, jotka jaksaa toitottaa kokoajan englannin fyysisyyttä ja sitä ettei englannin pelaajat filmaa. Siellä se J.Cole teki kuolemaa kentän pinnassa, kunnes nousi kortti vastustajalle. Pari minuuttia sen jälkeen kirmataan taas täysillä ja syöttö 2-1 maaliin. Juhannusta odotellessa, kun taas tulee kaverit selittämään miten italialaiset filmaa kokoajan ja englantilaiset ei koskaan ku ne on niin fyysisiä. Lisautan samantien, vittu!

Siis mitä sä väität???? Että englantilaiset filmais?????? Eihän ne sellaista tee, Englanti on fyysisin joukkue koskaan ikinä missään..... Kaikki muut hyppii ja filmaa, mutta englantilaiset ei sitä tee koskaan....
 

Jeffrey

Jäsen
Janda kirjoitti:
Vituttaa lähes kaikki englannin kannattajat, jotka jaksaa toitottaa kokoajan englannin fyysisyyttä ja sitä ettei englannin pelaajat filmaa. Siellä se J.Cole teki kuolemaa kentän pinnassa, kunnes nousi kortti vastustajalle. Pari minuuttia sen jälkeen kirmataan taas täysillä ja syöttö 2-1 maaliin. Juhannusta odotellessa, kun taas tulee kaverit selittämään miten italialaiset filmaa kokoajan ja englantilaiset ei koskaan ku ne on niin fyysisiä. Lisautan samantien, vittu!

Kuka täällä on sanonut, ttä Englanti olisi niin fyysinen, tai ettei kukaan Englantilainen filmaisi? Minä ainakin olen sanonut, että Englantilaiset filmaa paljon vähemmän kuin spagetit. Joka on ihan eriasia kuin fyysisyys. Kaikista eniten mua vituttaa nää italiaanojen ajanpeluut, käsienheiluttelut, kortinkerjuut, naamallesylkemiset ja kaikki muu paska epäurheilijamaisuus. Myönnän sen, että J.Cole on yksi niistä harvoista Briteistä ketkä filmaavat, mutta hänkään ei ole mitään verrattuna esim. johonkin tottiin..

Vituttaa ettei A. Smith ole loukkaantumisen vuoksi kisoissa. Siinä olisi vähän makarooneille mallia futispelaajasta.

Vituttaa myöskin nämä muodin perässä kulkijat jotka kannattavat makarooneja vain sen takia, että se on muodikasta ja hennesistä saa italia paitoja.

Todetaan vielä loppuun se, että Englannin Valioliiga on maailman ainoa urheilu sarja jossa on tuomarien ja pelaajien välinen herrasmieskoodi käytössä. Tähän koodiin kuuluu esim. se, että niitä saa taklata hiukan kovempaa ketkä filmaavat ja taasen ne jotka filmaavat saavat esim. taklauksista kortteja hiukan helpommin kuin muut... Koska italiassa?
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Shelter kirjoitti:
Siis mitä sä väität???? Että englantilaiset filmais?????? Eihän ne sellaista tee, Englanti on fyysisin joukkue koskaan ikinä missään..... Kaikki muut hyppii ja filmaa, mutta englantilaiset ei sitä tee koskaan....


Vituttaa,kun vitutusketjussa puhutaan täysin ketjun aiheeseen kuulumatonta paskaa!
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Englantilaiset isolla ja italia pienella.

Vituttaa toi Suomen koulujarjestelman tehottomuus. Onneks peruskouluun ei ole paasykokeita...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kyllä otti aivoon taas aamulla, kun kävelin Espan puiston poikki töihin: roskia joka puolella nurmikkoa. On se jumalauta käsittämätöntä kuinka vaikeaa niiden pizzalaatikoiden, mäkkäripapereiden, tyhjien röökiaskien ja kaljatölkkien jne pois kantaminen on. Enemmänhän ne painoivat silloin, kun ne paikalle tuotiin.

Vitun metsäläiset, jotka elävät kuin pellossa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alamummo kirjoitti:
Kyllä otti aivoon taas aamulla, kun kävelin Espan puiston poikki töihin: roskia joka puolella nurmikkoa. On se jumalauta käsittämätöntä kuinka vaikeaa niiden pizzalaatikoiden, mäkkäripapereiden, tyhjien röökiaskien ja kaljatölkkien jne pois kantaminen on. Enemmänhän ne painoivat silloin, kun ne paikalle tuotiin.

Vitun metsäläiset, jotka elävät kuin pellossa.

Sama meininki tänään Pasilassa, tosin roskakaaos ei ollut nurtsilla vaan asfaltilla kävelytasanteella. Vitun hienoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös