Vitutusketju

  • 10 565 956
  • 56 146

Rocco

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Nämä kolme kommenttia ovat kyllä aika jokapäiväistä leipää. Ensimmäinen toteutuu jo omassa kommentissasi.

Nuo kolme ovat miehillä DNA:ssa sisäänrakennettuina ominaisuuksina... :) Mutta on sitä naisissakin paljon mistä meillä olisi valittamista. Mutta eipä me miehet sellaiseen jakseta ryhtyä... turhaahan se on kun ei asiat kuitenkaan muutu.

Miehet on miehiä ja sellaisina pysyvät. Naiset ovat naisia ja sellaisina pysyvät.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Pete2004 kirjoitti:
Jotkut tykkää helteestä, mutta ainakin mulle se on yhtä tuskaa.

Helteestä ainakin itse osaan nauttia, mutta näin ukkosilman alla tuo ilma on aivan liian hikinen, miljonaasti pahempi kuin +30 selssiusta.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Taloudellinen kurimus uhkaa. Heinäkuusta voi tulla todella tiukkaa, mutta kuka käski pitää häät. Olisiko sittenkin pitänyt pyytää rahat vanhuksilta eikä vain yrittää itse säästöillä pärjätä? Talouden stressaaminen vituttaa...

No, ne ongelmat seuraa sitten joskus. Juhannus ja parin viikon kesäloma (joka tosin menee ensin häitä tehdessä ja sitten niistä selviessä) alkaa ja nehän kuuluvat sitten muualle.
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jii kirjoitti:
Taloudellinen kurimus uhkaa. Heinäkuusta voi tulla todella tiukkaa, mutta kuka käski pitää häät. Olisiko sittenkin pitänyt pyytää rahat vanhuksilta eikä vain yrittää itse säästöillä pärjätä? Talouden stressaaminen vituttaa...

No, ne ongelmat seuraa sitten joskus. Juhannus ja parin viikon kesäloma (joka tosin menee ensin häitä tehdessä ja sitten niistä selviessä) alkaa ja nehän kuuluvat sitten muualle.

Älä sinä siitä taloudesta huoli, tulet huomaamaan että naimisiinmenon jälkeen taloushuolet ovat ongelmistasi pienimpiä. No miksi sulla pitäisi asiat olla yhtään paremminkin kuin meillä muillakaan avioliiton kurimuksessa elävillä. ;) Onnea kuitenkin..
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hain kaupasta langattoman hiiren ja näppiksen. Asensin ne paikoilleen ja käynnistin tietokoneen, mitään ei tapahdu ja näyttö vilkuttaa kuin ei sinne saakka tulisi minkäänlaista signaalia. No, kone on temppuillut ennenkin joten ajattelin luonnollisesti se sanoneen lopullisesti työsopimuksen irti. Ei muuta kuin kone kantoon ja huoltoon. No, koneessa ei sitten ollut mitään vikaa, joten näyttö on ilmeisesti paskana. Työmaalta näyttö matkaan ja kotio koittamaan, ei toimi silläkään. No heitin langattoman hiiren ja näppäimistön vittuun ja johan kaikki toimi kuin rasvattuna. Tämän jälkeen työpaikan näytön palautus ja langattomien persläpien palautus ja uusien hankkiminen uudesta kaupasta. Operaatioon hukkui reilut kolme tuntia aikaa ja vitutuskäyrä on sellainen, että tänään tulee vielä ruumiita - vittu.
 

Wolves

Jäsen
Liksa maksettiin vasta tänään eikä eilen kuten oli sovittu, kun RMJ:hin piti matkata...nyt jännityksellä odotetaan kolahtaako huomiseksi tilille vai pyöritäänkö pitkin festarialuetta tuijotellen yli-juopunutta festarikansaa ja kiroillen elämän pieniä vitutushetkiä.

...Vittu...
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Vituttaa: teet uhrauksia ja järkeviä päätöksiä. Lopputulos: järkevät päätökset tuottavat tuloksia, mutta homma alkaa kusemaan toisesta päästä ja huolella. Järkevä päätös alkaa vaikuttaa yhteen konkreettisesti helvetin tärkeään asiaan negatiivisesti. Epämääräistä? Kyllä. Tarkemmat detaljit jääkööt selittämättä.

Toivottavasti lähiviikkoina tapahtuu jotain positiivista ja pääsee tästä ketjusta pois. Noh, yritetään huomenna olla miettimättä näitä juttuja.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vitun YLE ja Suomijuntit! Tottakai piti äänestää Brasilian peli televisioon tänään. On se Samba niiiin hienoa. Miksei YLE24 voi näyttää Kroatia-Aussit peliä, joka on näistä kahdesta helvetin paljon kiinnostavampi? Imekää lekaa!
 

Europoli

Jäsen
Iloitsin ääneen juuri alkaneesta lomastani ja kaverini, jolla ei ole lomaa koko kesänä, veti purkillisen hernekeittoa nenäänsä. Ihmetteli miten en tajua että moinen aihe loukkaa häntä ja haistatti paskat. Voi vittu mä sanon.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Europoli kirjoitti:
Iloitsin ääneen juuri alkaneesta lomastani ja kaverini, jolla ei ole lomaa koko kesänä, veti purkillisen hernekeittoa nenäänsä. Ihmetteli miten en tajua että moinen aihe loukkaa häntä ja haistatti paskat. Voi vittu mä sanon.

Tämä asia on miuakin usein vituttanut, kaverin kateus. Onko se joltain pois jos itselläni joskus menee hyvin?
 

Live-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
YLE:n mm-selostajat

Kylläpä vatuttaa toi H-P:n ja Mara Kuuselan "asiantunteva selostus".. Ei riitä että Hoopi on onneton selostaja mutta Kuusela komppaa loistavalla "taktisella tietämyksellään". Kaveri joka ei itse ole varmaan palloon koskenutkaan, mutta lukenut kyllä ison pinon jalkapalloa käsitteleviä eepoksia pääsee nyt sitten kertomaan näkemyksiään koko kansalle. Että sillee..
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Live- kirjoitti:
Kylläpä vatuttaa toi H-P:n ja Mara Kuuselan "asiantunteva selostus"..
Tuo Hoopi on kyllä surkea, mutta Kuusela on ollut kisojen paras kommentaattori tähänasti. Ei kaikkia kannata dissata vaan dissaamisen ilosta.

Ja sitten minun antini ketjuun: Hoopi -> Virkkunen. Ja mahdollisimman nopeasti kiitos. Niin eikä kukaan olisikaan halunnut katsoa Kroatia-Australia peliä suorana. Pyh.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Salama44 kirjoitti:
Mikä noin paljon vituttaa?

Järjetön rahanmeno järjettömille ohivedoille. Niitä on meinaan sattunut tässä vuorokauden sisällä enemmän kuin tarpeeksi. Rahanmeno vituttaa aina... Katso pokerikeskustelu, niin ymmärrät miksi sitä rahaa on mennyt. Siellä on murto-osa päivän ohivedoista.
 

Lexa

Jäsen
Miksi helvetissä pyöräilijöiden täytyy vaania kävelijän selän takana kuin tappajahai ja sitten sujahtaa 5cm:n päästä ohi? Ymmärrän tämän jos on ruuhkaa jne. mutta kun tilaa olisi ohittaa vaikka 2 metrin päästä. Tänään taas teki mieli vääntää yksi fillari ja sen kuljettaja solmuun. Tuollaisessa ohitustilanteessa kun kävelijä sattuu horjahtaa esim. kännispäiten, niin osuma on selviö.

Vielä rasittavampaa on se kun tuo ohittaja sattuu olemaan mopo/skootterikuski, joka ajaa tietysti niin lujaa kuin sillä piristetyllä paskalla pääsee. Pitänee jatkossa varautua pesäpallomailan kanssa, niin oppivat käyttäytymään.


Ohmi kirjoitti:
Hain kaupasta langattoman hiiren ja näppiksen. Asensin ne paikoilleen ja käynnistin tietokoneen, mitään ei tapahdu ja näyttö vilkuttaa kuin ei sinne saakka tulisi minkäänlaista signaalia...

Labtec?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
jesse72 kirjoitti:
Tämä asia on miuakin usein vituttanut, kaverin kateus. Onko se joltain pois jos itselläni joskus menee hyvin?

Suomalainen ilmiö. Frendini lähti kuudeksi viikoksi Thaimaaseen treenaamaan ja kertoi minulle, ettei hän voi töissä puhua matkastaan, kun porukka on kieltänyt. Käsittämätöntä. Itse olen vilpittömän iloinen, että hänellä on mahdollisuus moiseen matkaan. Ei sillä, ettenkö itsekin lähtisi mielelläni puoleksitoista kuukaudeksi Thaikkulaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Käsittämätöntä. Itse olen vilpittömän iloinen, että hänellä on mahdollisuus moiseen matkaan.
Nimenomaan. Olen itse onneksi vuosien mittaan alkanut oppia olemaan iloinen toisten puolesta, eri asioissakin. Myönnän olleeni kateellinen elämäni aikana vaikka mistä. Loppujen lopuksi, jos joku lähtee esim. jonnekin matkalle, niin hyvin usein se on kiinni siitä, että ihminen on säästänyt tai muuten vaan ansainnut ne rahat, millä mahdollistaa matkansa. Yksi hyvä ystäväni (jatkoaikalainen muuten, terveisiä hänelle) on tällä hetkellä reilaamassa pitkin poikin Eurooppaa. Miksi hitossa olisin kateellinen hänelle, koska hän on ne matkarahansa ansainnut paiskimalla duunia niskalimassa? Usein kateuden taustalla on tietoisuus omasta saamattomuudesta ja sitten vituttaa, kun toinen on niin menestynyt omilla ansioillaan.

Niin ikään olen todella iloinen, että eräs ystäväni on vihdoin saavuttanut ylioppilaslakin ja voisihan noita ilon aiheita listata muutenkin, mutta tämä on vitutusketju, joten annetaan olla, ennen kuin jotakuta vituttaa minun saarnani. =)
 

Cube

Jäsen
Futis on tällä erää kyllä valitettavasti homojen laji. Ehkä neljän vuoden päästä saa taas pelatakin rauhassa.

Tästä edespäin Ghanan bandwagoniin!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Cube kirjoitti:
Futis on tällä erää kyllä valitettavasti homojen laji. Ehkä neljän vuoden päästä saa taas pelatakin rauhassa.

Tästä edespäin Ghanan bandwagoniin!

Paskat. Ghanan saama rankkari oli suoraan rektaalista. Vittu mitä pelleilyä tuomarilta ja hipaisusta kaatuvalta Afrikan mieheltä. Eat your vitamins, dude!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös