Alamummo kirjoitti:Kyllä otti aivoon taas aamulla, kun kävelin Espan puiston poikki töihin: roskia joka puolella nurmikkoa. On se jumalauta käsittämätöntä kuinka vaikeaa niiden pizzalaatikoiden, mäkkäripapereiden, tyhjien röökiaskien ja kaljatölkkien jne pois kantaminen on. Enemmänhän ne painoivat silloin, kun ne paikalle tuotiin.
Vitun metsäläiset, jotka elävät kuin pellossa.
Alamummo kirjoitti:Vitun metsäläiset, jotka elävät kuin pellossa.
Vituttaa justiinsa tällänen puusilmäisyys. Smithän on varsin tunnettu justiinsa näistä mainitsemistasi epäurheilijamaisuuksista. Vähän voisi raottaa niitä Englannin väreissä olevia laseja.Jeffrey kirjoitti:Kaikista eniten mua vituttaa nää italiaanojen ajanpeluut, käsienheiluttelut, kortinkerjuut, naamallesylkemiset ja kaikki muu paska epäurheilijamaisuus.
Vituttaa ettei A. Smith ole loukkaantumisen vuoksi kisoissa. Siinä olisi vähän makarooneille mallia futispelaajasta.
Jos tämä oli mulle tarkoitettu, kun tekstiäni kerran lainasit ni voi vittu. Itse en ole kyseisessä puodissa koskaan käynyt mutta ostatko mulle sellasen paidan kun seuraavan kerran siellä suosikkikaupassasi käyt.Jeffrey kirjoitti:Vituttaa myöskin nämä muodin perässä kulkijat jotka kannattavat makarooneja vain sen takia, että se on muodikasta ja hennesistä saa italia paitoja.
Ohmi kirjoitti:Väitän kuitenkin, että suurimpia roskaajia ovat urbaanit pissikset ja vittumarkot.
Knightrider kirjoitti:Vituttaa aina ne samat ihmiset, jotka jaksaa valittaa että syksyllä sataa liikaa vettä, talvella on liian kylmä, keväällä on liikaa lunta, kesällä on liian lämmintä, syksyllä on liian pimeää, talvella sataa räntää, keväällä sataa vettä, kesällä on liian kylmä jne jne. Me asutaan Suomessa urpot, ja sää on mitä on. Live with it, ei se inisemällä siitä parane.
Todellakin. Hiki valuu vaikka ei tee mitään. Tai oikeastaan helteellä ei oikein pystykkään tekemään mitään. Kokoajan on sellainen laiska olo vaan, ja rintaankin pistää. Eilen päivällä kävin keskustassa kävelee, niin tuntui että taju lähtee, vaikka enimmäkseen olin varjossa. Nyt illalla on vähän helpompi mennä ulos. Yötkin on melko vaikeita kun ei meinaa saada millään unta, ja kun saa, niin heräilee kokoajan paljon helpommin. Mun ihokaan ei oikein kestä paljoakaan aurinkoa, ja silmät väsyy jos on pari tuntia ulkona. Ja mun mielestä mä en edes valita kovinkaan helposti.Favor kirjoitti:Vituttaa tää helle.
Minuakin vituttaa ne ihmiset, jotka valittavat Suomen helteistä. Jos taas kesällä olisi sateista, valitettaisiin, että alkaisi jo helteet.Knightrider kirjoitti:Vituttaa aina ne samat ihmiset, jotka jaksaa valittaa että syksyllä sataa liikaa vettä, talvella on liian kylmä, keväällä on liikaa lunta, kesällä on liian lämmintä, syksyllä on liian pimeää, talvella sataa räntää, keväällä sataa vettä, kesällä on liian kylmä jne jne.
Sama. Junat ja bussit löyhkää hieltä ja aina se ei ole kanssamatkustaja joka haisee. Aivan sama mitä Triple Dry -tauhkaa tai Battia kainaloon heittää. Tasainen 20 astetta, kiitos.Favor kirjoitti:Vituttaa tää helle.
Katsojat sen päätti, turha YLE:lle valittaa.timosusi kirjoitti:YLEllä olisi tänään mahdollisuus näyttää suorana huippujalkapalloa, mutta sen sijaan ruutuihin ahdetaankin aivan vitun mielenkiintoinen JPN-BRA. Upeeta!
Ruutiveijari kirjoitti:Katsojat sen päätti, turha YLE:lle valittaa.
Ruutiveijari kirjoitti:Katsojat sen päätti, turha YLE:lle valittaa.
Rocco kirjoitti:"Miehet ylenkatsovat meitä, eivätkä kiinnitä huomiota tarpeisiimme. Miehet eivät kommunikoi."
Iltalehdessä juttu tänään missä "futislesket" valittavat kohtaloaan... Perkele, lopettakaa se valitus. Se mitä miehet joutuu sietämään päivittäin naisten takia olisi kerran neljässä vuodessa yhteen tungettuna niin tiivis paketti, että vahvinkin mies tappaisi itsensä viidessä minuutissa.
Rocco kirjoitti:Iltalehdessä juttu tänään missä "futislesket" valittavat kohtaloaan...