Vitutusketju

• 10 699 531
  • 56 253

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Joka kerta, kun näen HPK:n ja HIFK:n pelaamassa välieriä - V*TUTTAA ja ankarasti. Viimeksi otti päähän sen takia, kun peli oli niin pirun tylsä ja olin sitä mieltä, että SaiPa olisi ansainnut paikkansa tuolla. Nyt sitten ihan muuten vaan, koska se oli niin lähellä.

Lisäksi vi... harmittaa vuokranantaja. Minulla on kakkosasunto toisella paikkakunnalla ja olen joutunut taas totuttelemaan kerrostaloelämään. Se vi... harmittaa jo sinällään, mutta kun tuohon lyö päälle vielä kusettavan vuokranantajan (ei ilmoittanut putkiremontista, sitten väitti sen kestävän päivän jne jne), jonka helvatan kylmästä, meluisasta ja muutenkin huonotasoisesta kämpästä maksan ylihintaista vuokraa, vain siksi, että se sijaitsee kohtuullisen lähellä Helsinkiä. Niin kyllä kyllä vi... harmittaa!

Työt har... vituttaa! Hauan takaisin kotiin, ihanien karjalaisten pariin. Sekin har...vituttaa, että ensi syksynä joudun työttömäksi, kun kotopuolesta ei löydy töitä enkä enää päivääkään vietä tuolla kus...pissittävien ihmisten parissa.

Hitto, minulla olis vielä tässä lista asioita, mutta jätetään ne ensi kertaan ja siirrytään nyt tuonne Kalsarikänni -ketjuun.

NK

Pakko vielä lisätä: Levonen, se tähän purkaukseen nyt oli itse asiassa syynä

Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vitun ylärima. Kuusi erää maaleitta. Jätkät ei osaa one timereita. Jere voisi tulla viivavedoissa pari metriä lähemmäs kun sitä tilaa kerran annetaan. Pronssiottelu ei kiinnosta vitun vertaa. Siinä vitun viiltävä analyysi "huikeasta" ottelusta, risteily kankkunenkin vain paheni. Vituttaa. Ainoa, hyvin pieni lohtu - Porin Ässät voittaa mestaruuden.

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vitun kerho ja vitun levonen. Vitun koko suomalainen paskakiekkoilu.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
botto kirjoitti:
Vitun kerho ja vitun levonen.
Levonen teki parhaansa auttaakseen ifk:n finaaliin, mutta ifk:n viimeistely ontui. Hienoa, että mestaruus menee pitkästä aikaa Helsinki-Turku-Tampere-Oulu -akselin ulkopuolelle. Vaihtelu virkistää, mutta ensi vuonna juhlitaan sitten taas vaihteeksi Ilmalassa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Vaihteeksi ollaan taas tulossa kipeäksi. Mikähän mun vastustuskyvyssä on muuttunut ratkaisevasti tämän alkuvuoden aikana. Elämäntavat tai oikeastaan tavattomuudet ovat ainakin entisellä mallillaan, että en niitä lähtisi syyttämään. Tai syyttämään ja syyttämään, kyllähän niissä kohentamisen varaa on rutkasti, mutta meinaan vain, kun en ole aiempina vuosina flunssaillut kuin kerran keväällä ja kerran syksyllä ja nyt tämä on jo kolmas tai neljäs kerta kolmen ja puolen kuukauden sisällä.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kylläpä vituttaa tuleva finaalipari. Ei kiinnosta pätkän vertaa. Aivan sama kumpi sen voittaa, mutta toisaalta hienoa, että mestaruus menee pitkästä aikaa Helsinki-Turku-Tampere-Oulu -akselin ulkopuolelle. Vaihtelu virkistää, mutta ensi vuonna juhlitaan sitten taas vaihteeksi Turussa. Ei kun hetkinen, Jyväskylässähän on se missio-kausi tulossa ;)

Eihän tässä muuta kun viinaa tähän vitutukseen. Menin häviämään sitten kaikki mahdolliset vedotkin tuttujen kesken!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa, kun HPK voittaa ja minä repeän täysillä huutamaan kotona, niin eikös äiti motkota kohta: et huuda minun kotonani, ole hiljaa. Voi herranjumala,

Kyllä tälläisissa tilanteissa on pakko huutaa, ja se joka ei ymmärrä miksi huutaa, niin ei kyllä ymmärrä koko lätkästä mitään.

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Mätkyjä jo toisena vuonna peräkkäin. 110 euroa pitäisi riipiä kasaan just ennen kuin lähtee vaihto-opiskelemaan, ja kesätöitä ei näy ei kuulu. Ihan kuin mulla ei tuollekin rahalle olisi ollut parempaa käyttöä, perkele.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kurpitsapäällikkö kirjoitti:
Vituttaa...

Katsos, Örön mieskin päässy jo pois! Valitettavasti TAAS vituttaa IFK:n puolesta. Ja vuos sitte vittuunnuttiin matkalla Kasnäsistä Öröseen.

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Tekis mieli viihteelle mut uskon että hallitus on toistamieltä. En ees viitti kysyä.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Habs16 kirjoitti:
Tekis mieli viihteelle mut uskon että hallitus on toistamieltä. En ees viitti kysyä.
No täytyy kaataa hallitus äänin 100-0. Riippuu tietty halliyuksesta miten käy, mutta yritys kymmenen ja toteutus se tunnettu. Lisää viinaa silmät liikkuu

Suosikkijoukkue
HIFK
Joe kirjoitti:
Katsos, Örön mieskin päässy jo pois! Valitettavasti TAAS vituttaa IFK:n puolesta. Ja vuos sitte vittuunnuttiin matkalla Kasnäsistä Öröseen.

Hetken jo hymyilin, mutta sitten huomasin sun suosikin Jypin ja symppispisteet t-urkuun, niin se pisti kyllä jopa häviönkin jälkeen ihmetyttämään maailmaa, ja sen täyttämiä asukkaita. Ja sulla saatana oli asekin vielä, silloin kun mä nukuin!! Kaikenlaista.. ;)

Ja onhan siitä nyt kohta jo kaksi vuotta..kun vitutti,vaikka Kuhta tasoittikin loppuhetkillä..saatana!

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kurpitsapäällikkö kirjoitti:
Ja sulla saatana oli asekin vielä, silloin kun mä nukuin!! Kaikenlaista.. ;)

Ja onhan siitä nyt kohta jo kaksi vuotta..kun vitutti,vaikka Kuhta tasoittikin loppuhetkillä..saatana!

Niinhän mulla oli joo ja avainkin niihin telineisiin + Upinniemestä tarttu talteen pari "öö.. räkäpäätä" ;) Ja ainiin tosissaan, onhan tosta jo pari vuotta. Menee niin nopeesti tää aika tässä ryypätessä, ettei tahdo pysyä messissä ollenkaan.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sellaista elämä on, joskus on pystyttävä pitämään itsensä alarvoisuuksien yläpuolella vaikka kuinka vituttaisi, jokaisella ihmisellä on omat hetkensä ja tuskansa elämässään, aina ei ole helppoa ! On paljon asioita joita haluaisi tehdä ja hoitaa, aina vain ei pysty. Henkisen tasapainon säilyttäminen ja askel askeleelta eteneminen kannattaa kuitenkin pitää mielessä taistellessaan elämässään takaisin pinnalle.

Ihmiset jotka haluavat lyödä lyötyä ihmistä saavat kyllä aikanaan oman osansa tässä elämässä. Niin olen asian ymmärtänyt. Elämän taistelijat palkitaan kuitenkin jossakin vaiheessa, on vain taaperrettava eteenpäin ja uskottava itseensä, vielä tulee päivä kuin aurinko paistaa kirkkaamin eikä tarvitse hävetä itseään. Veini jaksa vielä painaa, saavutat vielä tavoitteesi, usko itseesi älä anna periksi vaikka sinua välillä lyötäisiinkin, perheesi tukee sinua kuitenkin.

kirjoitettuna selvänä vitutuksen loivennukseen !

veini

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollu viimesen 2 kk aikana 6vk kipeenä ja nyt sitte ainoa piristävä asiaki meni perseelleen. Noh parin vuoden päästä uudestaan... siis pronssiotteluun.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokakeväinen vitutus iskee taas

Vituttaa, kun niin monet sanovat, että huomenna on pääsiäinen. Näinhän ei todellakaan ole, sillä huomenna on vasta pitkäperjantai. Mikään ateismi tms. ei kelpaa selitykseksi tähän, sillä siinä tapauksessahan ei pitäisi puhua ensi maanantaistakaan pääsiäisenä eikä joulusta jouluna jne.

jormas2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit since 1982
Vaimo vituttaa nyt yli kaiken... vihdoin kun saatiin muksut nukkumaan niin ajateltiin että katotaan yhdessä samalla sohvalla nyt sitte telkkaria. No vaimohan sitten nukahti sitten ihan perinteisesti alta 10 minuutin ja mä kattelin siinä tunnin ihan yksin sitä telkkaria. Sitten kyllästyin ja menin avaamaan tietokoneen ja rouva heräs ja hermostui että "et voi olla mun kanssa kun pitää taas olla tietokoneella".

Pikkusen palo käämit. Nyt sitten pitäis käydä jotain "pari-suhde-paremmaksi" keskustelua jossa mä olen se syyllinen noin lähtökohtaisesti. Vittu että vituttaa...!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy