Vitutusketju

  • 10 580 012
  • 56 150

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
vituttaa, että piti mennä töihin, vaikka on ihan järjetön flunssa. Syykin on yksinkertainen töihin menoon. Asun Porissa ja kaikki työkaverini ovat Ässät-faneja. Jos olisin jäänyt pois, niin syyksi he olisivat sanoneet etten kehdannut mennä töihin, kun Ärjyt pääsi finaaliin. Perkele! Tosimies menee töihin vaikka kuinka vituttaisi! Näytinpäs niille!
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Ei tässä kai tarvitse odotella kuin toiset 28 vuotta, että pääsee finaaleita katsomaan. Vitutus on aika lievä sana tällä hetkellä...
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Kohtahan sieltä onkin laitettu pihalle kaikki Jokeri-taustaiset: Ilari, Kartsa, Dalla, Kalteva, Riku ja ketkähän seuraavaksi tekee tilaa nobodyille naapurista ja maakunnista. Santala ilmeisesti lähtee jenkkeihin kuten Lepistökin ja Varis Saipaan, niin päästään niistäkin eroon. Pitkän linjan Jokeri eli Tomek ja vähän lyhyemmän linjan Jokeri (mutta sydämeltään pitkän) eli Kankaanperä on myös kuopissa ulkomaille.

Tämä jos jokin alkaa vituttamaan! Nyt Masa äkkiä ulos, vaikka kuinka JOKERI olisitkin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
nakkisormi kirjoitti:
Tämä jos jokin alkaa vituttamaan! Nyt Masa äkkiä ulos, vaikka kuinka JOKERI olisitkin.
Turha on Hjalliksen odottaa ensi kauden kausikorttien myynnistä vilkasta. Myydään vaan kaikki jokeritaustaiset pelaajat pois ja hankitaan maakunnista tilalle Viitaluomia ja Kohoja! V****!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa kai se, että olen loukkaantunut noin henkisesti. En tiedä, onko tämä nyt todellakin täysin aiheesta, hieman aiheesta vai vain vähän aiheesta, mutta hernemaissipaprikat ovat nyt tiukasti nenässä ja siellä tuntuvat pysyvän. Katsotaas, mihin tämä vielä johtaa. Ottaa päähän, harmittaa ja itkettikin.

Lisäksi vituttaa besserwissermäisyys, oman egon pönkittäminen, itsensä parhaana, ylimpänä ja uljaimpana pitäminen ja ylipäätään sellainen... en edes osaa kuvailla. Itsekeskeisyys.
 
Kattelen tässä Mooren Bowling For Columbine dokumenttia. En hirvittävästi arvosta Mooren tyyliä dokumenttien tekijänä, mutta tuo aihe saa taas vitutuksen päälle. Ihmisen tyhmyys, se vituttaa. En nyt kuvittele olevani jotenkin muiden yläpuolella vaan päinvastoin. Samaa kastia, sekin vituttaa.
Lisäksi vituttaa tuo naapureiden kotikaraoke harrastus ja heidän lievä alkoholismi. Vähintään vittu kerran viikossa ukko aloittaa hopeisen kuun treenamisen lisäten kerta kerralta tunnetta mukaan. Sitten se vitun huuhkaja aloittaa päivänsäde menninkäisen ulisemisen ja iltapäättyy siihen vitun kotiviini-laulun duetto vinkumiseen. Vitun juopot seuraavan kerran kun käytte Prismassa ostakaa vittu sukset.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Joku mulkku oli sitten yöllä ilmeisesti peruuttamalla rutannut meikäläisen auton takakulman. Onneksi ei mennyt kuin muovipuskuria rikki, eikä peltiin tullut mitään. Tietenkin syyllinen oli paikalta poistunut vähin äänin, joten kiitti Vitusti!
Oli sitten jo toinen kerta, kun sama kulma sai siipeensä. Pari vuotta sitten meni peltiä ja silloin myös syyllinen pakeni paikalta. Kaskoa ei jo ikääntyneessä autossani ole, joten omasta pussista pitäis korjaus maksaa. Ilkivaltaturva löytyy, mutta kun tuota ei ilkivallaksi lasketa, kun on selvästi tehty ajoneuvolla. Toisaalta vakuutusyhtiöön meneminen olisi todennäköisesti tullut kalliimmaksi, enkä edes tota 15-v vanhaa autoa ala korjauttamaankaan. Kolhu ei vaikuta ajamiseen, mutta kohentaa tietysti ruosteiden ohella auton ulkonäköä.
 
Viimeksi muokattu:

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jape kirjoitti:
Joku mulkku oli sitten yöllä ilmeisesti peruuttamalla rutannut meikäläisen auton takakulman. Onneksi ei mennyt kuin muovipuskuria rikki, eikä peltiin tullut mitään. Tietenkin syyllinen oli paikalta poistunut vähin äänin, joten kiitti Vitusti!

Tervetuloa kerhoon! Mulla oli auto peltikorjauksessa peräänajon takia ti-ke välisen ajan ja oli pari kolhua ilmestynyt lisää muihin kohtiin. Lauantaina pesin auton ja olen 99.9% varma, että noita kolhuja ei ollut. Joku idiootti availlut viereisen auton ovia hieman räväkämmin ja tulos on tuossa. Auto on alle vuoden vanha ja kolhittu. Vituttaako? Kyllä.

Pitänee käydä kyselemässä autokeskuksen smartit (tjsp) korjaustavasta ja onnistuuko noihin. Vittu.
 
K

kangaroo

Kuulin juuri, että kaveri, jonka olen tuntenut jo 25 vuotta, oli kuollut muutama päivä sitten sairauskohtaukseen. Niin on kaikki katoavaista varsinkin, kun vuosia kertyy mittariin yli viidenkymmenen.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Joka kerta, kun näen HPK:n ja HIFK:n pelaamassa välieriä - V*TUTTAA ja ankarasti. Viimeksi otti päähän sen takia, kun peli oli niin pirun tylsä ja olin sitä mieltä, että SaiPa olisi ansainnut paikkansa tuolla. Nyt sitten ihan muuten vaan, koska se oli niin lähellä.

Lisäksi vi... harmittaa vuokranantaja. Minulla on kakkosasunto toisella paikkakunnalla ja olen joutunut taas totuttelemaan kerrostaloelämään. Se vi... harmittaa jo sinällään, mutta kun tuohon lyö päälle vielä kusettavan vuokranantajan (ei ilmoittanut putkiremontista, sitten väitti sen kestävän päivän jne jne), jonka helvatan kylmästä, meluisasta ja muutenkin huonotasoisesta kämpästä maksan ylihintaista vuokraa, vain siksi, että se sijaitsee kohtuullisen lähellä Helsinkiä. Niin kyllä kyllä vi... harmittaa!

Työt har... vituttaa! Hauan takaisin kotiin, ihanien karjalaisten pariin. Sekin har...vituttaa, että ensi syksynä joudun työttömäksi, kun kotopuolesta ei löydy töitä enkä enää päivääkään vietä tuolla kus...pissittävien ihmisten parissa.

Hitto, minulla olis vielä tässä lista asioita, mutta jätetään ne ensi kertaan ja siirrytään nyt tuonne Kalsarikänni -ketjuun.

NK

Pakko vielä lisätä: Levonen, se tähän purkaukseen nyt oli itse asiassa syynä
 
Viimeksi muokattu:

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vitun ylärima. Kuusi erää maaleitta. Jätkät ei osaa one timereita. Jere voisi tulla viivavedoissa pari metriä lähemmäs kun sitä tilaa kerran annetaan. Pronssiottelu ei kiinnosta vitun vertaa. Siinä vitun viiltävä analyysi "huikeasta" ottelusta, risteily kankkunenkin vain paheni. Vituttaa. Ainoa, hyvin pieni lohtu - Porin Ässät voittaa mestaruuden.
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vitun kerho ja vitun levonen. Vitun koko suomalainen paskakiekkoilu.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
botto kirjoitti:
Vitun kerho ja vitun levonen.
Levonen teki parhaansa auttaakseen ifk:n finaaliin, mutta ifk:n viimeistely ontui. Hienoa, että mestaruus menee pitkästä aikaa Helsinki-Turku-Tampere-Oulu -akselin ulkopuolelle. Vaihtelu virkistää, mutta ensi vuonna juhlitaan sitten taas vaihteeksi Ilmalassa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vaihteeksi ollaan taas tulossa kipeäksi. Mikähän mun vastustuskyvyssä on muuttunut ratkaisevasti tämän alkuvuoden aikana. Elämäntavat tai oikeastaan tavattomuudet ovat ainakin entisellä mallillaan, että en niitä lähtisi syyttämään. Tai syyttämään ja syyttämään, kyllähän niissä kohentamisen varaa on rutkasti, mutta meinaan vain, kun en ole aiempina vuosina flunssaillut kuin kerran keväällä ja kerran syksyllä ja nyt tämä on jo kolmas tai neljäs kerta kolmen ja puolen kuukauden sisällä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kylläpä vituttaa tuleva finaalipari. Ei kiinnosta pätkän vertaa. Aivan sama kumpi sen voittaa, mutta toisaalta hienoa, että mestaruus menee pitkästä aikaa Helsinki-Turku-Tampere-Oulu -akselin ulkopuolelle. Vaihtelu virkistää, mutta ensi vuonna juhlitaan sitten taas vaihteeksi Turussa. Ei kun hetkinen, Jyväskylässähän on se missio-kausi tulossa ;)

Eihän tässä muuta kun viinaa tähän vitutukseen. Menin häviämään sitten kaikki mahdolliset vedotkin tuttujen kesken!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa, kun HPK voittaa ja minä repeän täysillä huutamaan kotona, niin eikös äiti motkota kohta: et huuda minun kotonani, ole hiljaa. Voi herranjumala,

Kyllä tälläisissa tilanteissa on pakko huutaa, ja se joka ei ymmärrä miksi huutaa, niin ei kyllä ymmärrä koko lätkästä mitään.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Mätkyjä jo toisena vuonna peräkkäin. 110 euroa pitäisi riipiä kasaan just ennen kuin lähtee vaihto-opiskelemaan, ja kesätöitä ei näy ei kuulu. Ihan kuin mulla ei tuollekin rahalle olisi ollut parempaa käyttöä, perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös