Vitutusketju

  • 10 580 012
  • 56 150

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kurpitsapäällikkö kirjoitti:
Vituttaa...

Katsos, Örön mieskin päässy jo pois! Valitettavasti TAAS vituttaa IFK:n puolesta. Ja vuos sitte vittuunnuttiin matkalla Kasnäsistä Öröseen.
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Tekis mieli viihteelle mut uskon että hallitus on toistamieltä. En ees viitti kysyä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Habs16 kirjoitti:
Tekis mieli viihteelle mut uskon että hallitus on toistamieltä. En ees viitti kysyä.
No täytyy kaataa hallitus äänin 100-0. Riippuu tietty halliyuksesta miten käy, mutta yritys kymmenen ja toteutus se tunnettu. Lisää viinaa silmät liikkuu
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joe kirjoitti:
Katsos, Örön mieskin päässy jo pois! Valitettavasti TAAS vituttaa IFK:n puolesta. Ja vuos sitte vittuunnuttiin matkalla Kasnäsistä Öröseen.

Hetken jo hymyilin, mutta sitten huomasin sun suosikin Jypin ja symppispisteet t-urkuun, niin se pisti kyllä jopa häviönkin jälkeen ihmetyttämään maailmaa, ja sen täyttämiä asukkaita. Ja sulla saatana oli asekin vielä, silloin kun mä nukuin!! Kaikenlaista.. ;)

Ja onhan siitä nyt kohta jo kaksi vuotta..kun vitutti,vaikka Kuhta tasoittikin loppuhetkillä..saatana!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kurpitsapäällikkö kirjoitti:
Ja sulla saatana oli asekin vielä, silloin kun mä nukuin!! Kaikenlaista.. ;)

Ja onhan siitä nyt kohta jo kaksi vuotta..kun vitutti,vaikka Kuhta tasoittikin loppuhetkillä..saatana!

Niinhän mulla oli joo ja avainkin niihin telineisiin + Upinniemestä tarttu talteen pari "öö.. räkäpäätä" ;) Ja ainiin tosissaan, onhan tosta jo pari vuotta. Menee niin nopeesti tää aika tässä ryypätessä, ettei tahdo pysyä messissä ollenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sellaista elämä on, joskus on pystyttävä pitämään itsensä alarvoisuuksien yläpuolella vaikka kuinka vituttaisi, jokaisella ihmisellä on omat hetkensä ja tuskansa elämässään, aina ei ole helppoa ! On paljon asioita joita haluaisi tehdä ja hoitaa, aina vain ei pysty. Henkisen tasapainon säilyttäminen ja askel askeleelta eteneminen kannattaa kuitenkin pitää mielessä taistellessaan elämässään takaisin pinnalle.

Ihmiset jotka haluavat lyödä lyötyä ihmistä saavat kyllä aikanaan oman osansa tässä elämässä. Niin olen asian ymmärtänyt. Elämän taistelijat palkitaan kuitenkin jossakin vaiheessa, on vain taaperrettava eteenpäin ja uskottava itseensä, vielä tulee päivä kuin aurinko paistaa kirkkaamin eikä tarvitse hävetä itseään. Veini jaksa vielä painaa, saavutat vielä tavoitteesi, usko itseesi älä anna periksi vaikka sinua välillä lyötäisiinkin, perheesi tukee sinua kuitenkin.

kirjoitettuna selvänä vitutuksen loivennukseen !

veini
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollu viimesen 2 kk aikana 6vk kipeenä ja nyt sitte ainoa piristävä asiaki meni perseelleen. Noh parin vuoden päästä uudestaan... siis pronssiotteluun.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokakeväinen vitutus iskee taas

Vituttaa, kun niin monet sanovat, että huomenna on pääsiäinen. Näinhän ei todellakaan ole, sillä huomenna on vasta pitkäperjantai. Mikään ateismi tms. ei kelpaa selitykseksi tähän, sillä siinä tapauksessahan ei pitäisi puhua ensi maanantaistakaan pääsiäisenä eikä joulusta jouluna jne.
 

jormas2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit since 1982
Vaimo vituttaa nyt yli kaiken... vihdoin kun saatiin muksut nukkumaan niin ajateltiin että katotaan yhdessä samalla sohvalla nyt sitte telkkaria. No vaimohan sitten nukahti sitten ihan perinteisesti alta 10 minuutin ja mä kattelin siinä tunnin ihan yksin sitä telkkaria. Sitten kyllästyin ja menin avaamaan tietokoneen ja rouva heräs ja hermostui että "et voi olla mun kanssa kun pitää taas olla tietokoneella".

Pikkusen palo käämit. Nyt sitten pitäis käydä jotain "pari-suhde-paremmaksi" keskustelua jossa mä olen se syyllinen noin lähtökohtaisesti. Vittu että vituttaa...!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hyvä finaalipari meillä! Se ei vituta just yhtään. Paitsi Lukko vois olla Ässien tilalla..

Vituttaa itkevät HIFK-fanit, jotka alkaa pian kirjoittamaan taas sitä samaa "Tää oli vaan välivuosi liigassa. Todellinen finaali pelataan Oulussa"- paskaa! No näitä välivuosia on ollut tässä jo kahdeksan vuotta ja Lukolla vielä "muutama" enemmän.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wrighter kirjoitti:
Vituttaa itkevät HIFK-fanit, jotka alkaa pian kirjoittamaan taas sitä samaa "Tää oli vaan välivuosi liigassa. Todellinen finaali pelataan Oulussa"- paskaa! No näitä välivuosia on ollut tässä jo kahdeksan vuotta ja Lukolla vielä "muutama" enemmän.
Vituttaa tollaset, jotka jaksaa jo ennalta vittuuntua tollasesta paskasta.
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No totaa, silmälääkäri epäili että oireet silmissäni viittaisivat että siellä saattaisi olla klamydia?! Varma ei ollut ja antoi kahdenlaisia lääkkeitä. Itse kun en ole vieraissa käynyt niin, totaa, krhm.

Niin, jospa sitä ensin vetäisi toisen setin ja katsoisi onko vaikutusta ja sitten toisen, sais ainakin nähdä ainakin onkos puhtaat paperit muijalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
jormas2000 kirjoitti:
Lisäys edelliseen... keskustelu käyty ja mä olen taas se syyllinen. Onneks vituttaa...
Tilannekatsaus täältä päästä: vaimoke tympääntyy minun "vittu että alankin tappelemaan" -linjauksesta. Lähti pois tunniksi, tuli kylläkin takasin. Noh, kalsarien pituus sen kuin kasvaa koko ajan..
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Wrighter kirjoitti:
Vituttaa itkevät HIFK-fanit
Ei ole näkynyt. Sitä yhtä jonka mielestä Porthenin taklaus Nielikäiseen ratkaisi ottelusarjan en naurultani ole pystynyt tuohon sarjaan laskemaan. Hyviä häviäjiä. Toivottavasti omat rivimme ovat hyviä voittajia myös.

Se vituttaa että Jatkoajan nimimerkit Senior (jäähallilla) ja Fiftyeight (Hadankassa) eivät olleet tuntevinaan kun morjenstin. Pitäkää kansi(?)takkinne vaikka toisella teistä siinä lukeekin Ford. Tai sitten vituttaa se että mä en vaan oo jäänyt mieleen. Sen siitä saa kun esiintyy selvinpäin.
 

Kozel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ketjun aiheeseen sopivasti voin ylpeänä sanoa että nyt vituttaa. Jokainen saa päätellä itse miksi.

Kiitos ja hyvää yötä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Monta saatanan kuukautta..Satoja euroja..Unelmia..toiveita...NYT...Nyt...
Vitut...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toivon, että Ässät pärjää, mutta vituttaa tämä hehkuttaminen. Ollaan nyt järkeviä, niillä ei ole mitään mahdollisuutta Kerhon pyörityksessä. Eikä olisi ollut meitäkään vastaan, tänään oli se todellinen finaali.

HPK - Ässät 3-0
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vitun HPK finaalissa vittu, lato haisee lannalle, maalilaulu on paska, Leino saunantaakse ja ylimieliset fanit myös, vitun pullakerho.

Pata painaa finaaleissa.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Vitun HPK finaalissa vittu, lato haisee lannalle, maalilaulu on paska, Leino saunantaakse ja ylimieliset fanit myös, vitun pullakerho.

Pata painaa finaaleissa.

Vituttaa kun ei saa tätä hymyä pois naamalta. Montako viiriä teillä katosssa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös