Leinuntiellä oli yksi parkkipaikallinen, eli 20-30 autoa naarmutettuina. Tämän lisäksi Valmuntiellä, Jyrätiellä ja Pollentiellä ainakin.Kiisa kirjoitti:Missä päin Nummea?
Leinuntiellä oli yksi parkkipaikallinen, eli 20-30 autoa naarmutettuina. Tämän lisäksi Valmuntiellä, Jyrätiellä ja Pollentiellä ainakin.Kiisa kirjoitti:Missä päin Nummea?
tuuski kirjoitti:Vittu. Jos/kun jäävät kiinni, niin vappuaattona keskelle toria jalkapuuhun ja porukka saa käyttää mielikuvitusta.
spertti kirjoitti:Vituttaa kun tuomarin pitää ottaa roolia sm-liigan LOPPUOTTELUSSA.
lake79 kirjoitti:Vituttaa kun ensimmäinen finaali on tämmöstä puukätistä 1-0 peliä.
Grainger kirjoitti:Jos jääkiekosta jaksaisi vittuuntua, niin tuosta muutaman IFK-pelaajan "en tiedä viitsinkö pelata pronssiottelussa" -kitinästä voisi, vaikka vittuuntua. Jätkät haukkui vasta Kerhon pelaajia itkijöiksi ja itse pillittävät kapteenia myöten lehdissä pronssiottelusta.
Onneksi tuosta joukkueesta löytyy muutama takuuvarma tuopin kaataja, ei pahemmin taida pronssiottelu kiinnostaa.
Maalivahdit olivat vitun taitavia. Milloin viimeksi finaalissa on tullut näin paljon torjuntoja (62) yhteensä? Minä ainakaan en ole ikinä digannut näin paljon finaalipelistä...Ikijokeri kirjoitti:Suorastaan vitutti katsella finaaliavausta. Tätäkö on SM-liiga nykypäivänä? Missä taito, missä kaikki yllätyksellisyys??
tuuski kirjoitti:Maalivahdit olivat vitun taitavia. Milloin viimeksi finaalissa on tullut näin paljon torjuntoja (62) yhteensä? Minä ainakaan en ole ikinä digannut näin paljon finaalipelistä...
Le Banner kirjoitti:Monta saatanan kuukautta..Satoja euroja..Unelmia..toiveita...NYT...Nyt...
Vitut...
Aika pitkälti sama. Vittu mitä latotouhua. Onneksi sai himassa ruokailla hyvän viinin kera pelin puolivälin tienoilla, niin ei tarvinnut sentään koko paskaa katsoa.. Siitä voisi käydä jopa onnellisuusketjuun tilittämässä.Ikijokeri kirjoitti:Suorastaan vitutti katsella finaaliavausta. Tätäkö on SM-liiga nykypäivänä? Missä taito, missä kaikki yllätyksellisyys??
tuuski kirjoitti:Maalivahdit olivat vitun taitavia. Milloin viimeksi finaalissa on tullut näin paljon torjuntoja (62) yhteensä? Minä ainakaan en ole ikinä digannut näin paljon finaalipelistä...
keppimies kirjoitti:Näiden kahden joukkueen pelaajista nähdään yksi MM-kisoissa.
Wiltord kirjoitti:Siis onneksi ei kiinnosta, mutta vituttaa ettei kiinnosta?
keppimies kirjoitti:Näiden kahden joukkueen pelaajista nähdään yksi MM-kisoissa.
Ässät ja HPK pelaavat finaalissa ja jokerifani ihmettelee "missä yllätyksellisyys".Ikijokeri kirjoitti:missä kaikki yllätyksellisyys??
Niin huonosti ei vielä mene:) On tämä vaan saatanan rankkaa näin faninakin,mutta tänään hymyilin jo melkein sekunnin.jani#31 kirjoitti:Vaikuttaa siltä,että olet valmis siirtymään Blueskannattajien alati kasvavaan joukkoon :) .....
Le Banner kirjoitti:Niin huonosti ei vielä mene:) On tämä vaan saatanan rankkaa näin faninakin,mutta tänään hymyilin jo melkein sekunnin.
Jotain tämänkaltaista selittelyä vähän odottelinkin. Sanotaan nyt näin: minulle on ihan sama kuka siellä finaaleissa pelaa, mutta pelin taso saisi olla selvästi korkeammalla kuin se tänään oli. HPK-Ässät-sarjan mielenkiinto perustuukin täysin feel good -tekijöihin, mitään pelillisiä säväreitä se tuskin kykenee tarjoamaan. Yllättäkää minut.Murmeli kirjoitti:Cube: Sovitaanko jatkossa, että Jokerit ja TPS tulevat mukaan vasta sitten kun pelataan finaaleja ja muut seurat pelaavat runkosarjan + pudotuspelit, joilla selvitetään kolmas?
Ikijokeri kirjoitti:Ymmärrän sen. Näin puolueettomasta näkökulmasta peli vaan oli armottoman tylsä. Toki osansa oli molarien hyvyydelläkin.