Voi saatanan vittu!
Esimies, joka on muutenkin täysin idiootti, antoi minun huostaani uuden harjoittelijan, 50-vuotiaan rouvahenkilön. Kyseinen rouva ei kuule, eikä näe kunnolla, eikä jaksa tehdä töitä minun normaaliin tahtiini, eikä uskalla liikkua ulkona liukkaalla, kitisee koko ajan, kyselee turhanpäiväisiä, haluaa listan joka helvetin itsestäänselvyydestä, nussii pilkkua minkä kerkeää, ja saa minut raivon partaalle jatkuvasti.
Työkaverit ovat oikein ymmärtäväisiä minua kohtaan, heidänkin mielestään rouva on tullut aivan väärälle alalle, mutta kukaan vanhemmista työkavereista ei tokikaan viitsi sanoa hänelle mitään. Minunhan kanssani rouvan pitää opetella, ja tokihan tällaisella kiltillä ja hiljaisella 21-vuotiaalla pienellä tytöllä on pokkaa ja auktoriteettia käskeä tädin pitää turpansa kiinni ja pistää kädet käymään. Tappelu on melkein tullut muutaman kerran, eiköhän se huomenna ole jo ehtinyt valittaa, etten ole tarpeksi auttanut ja ollut ymmärtäväinen.
Kaikkein pahinta asiassa on se, että rouva on alunperin raumalainen. Jääkiekosta hän ei ole millään muotoa kiinnostunut, mutta kun asia tuli puheeksi, niin tiesi kyllä kertoa, miten tappelut ja väkivalta ovat lisääntyneet, ja että Matt Nickerson on kaiken pahan alku ja juuri.
Aaaargh, hajoan.