Vitutusketju

  • 10 567 592
  • 56 146

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yskä tuli ja meni... jätti jälkeensä oireita, jotka antaa epäilyksen jonkinasteisesta poskiontelon tulehduksesta. Pää tukossa ja nuppia koskee ja nokan toinen sierain ihan tukossa. Jokseenkin veemäinen olo.

Kunhan joulua ennen parantuisi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Enye kirjoitti:
Vitun autokoulu ja se hinta minkä ne siitä kiskoo.

Pelkkä autokoulu maksaa 1300 euroa ja risat, siihen päälle vielä kuljenttajantutkinto- ja ajokorttimaksut sekä ajokorttilupamaksut yms. Niillekin tulee hintaa reilusti yli sata euroa. Vitustako minä ne rahat piersen, häh?

Kyllä ne keksii kiskoa joka asiasta. Ja maksutkin kuulemma vain nousee. PASKA!

Ihan vaan neuvona. Jos on tällähetkellä tiukkaa, sovi autokoulun kanssa maksuohjelma. Kilpailu alalla on niin kovaa, että korottomallakin osamaksusopimuksella voit korttisi hoitaa.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olkku kirjoitti:
Ihan vaan neuvona. Jos on tällähetkellä tiukkaa, sovi autokoulun kanssa maksuohjelma. Kilpailu alalla on niin kovaa, että korottomallakin osamaksusopimuksella voit korttisi hoitaa.

Kiitos vihjeestä. En tosin ole varma toimiiko kyseinen käytäntö täällä takapajulassa, jossa on vain yksi autokoulu lähimmän 100km säteellä. Voipi olla ettei toimi, mutta täytynee ottaa asiasta selvää.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JWill kirjoitti:
Aargh! Suurin vitutus sitten armeija-aikojen iski TÄNÄÄN! Yliopisto, innokas ensimmäisen vuoden ruotsin opettaja ja suullinen loppukeskustelu. Yhdistelmä josta tämä sankari ei selvinnyt läpi hyväksyttävästi. Tiedän faktaksi, että moni yhtä paska tässä ruotsin kielessä on päässyt läpi noista keskusteluista vähemmällä. Vitutusta lisää se, että aiheeksi valikoitui kuin sattumalta naisten tasa-arvo, juurikin sellainen aihe johon minun oli vaikea lähteä rajoittuneella kielentaidollani mitään sanomaan kolmen feministilepakon ryhmässä, ilman miehistä taustatukea. Voi vittu vittu vittu vittu. Lal lal lal lalaalalala lala lalalalalalalalaalalalallaalalalaaa! Toivottavasti pääsen edes yrittämään uusintaa ilman, että joudun istumaan koko kurssia uudelleen. Ja eri opettajalle. Sen voin sanoa, että jos joudun istumaan tuon paskakurssin uudestaan, näkee Tampereen yliopistomaailma niin kapinahenkisen, vittuuntuneen ja lapsellisen yksilön yhdellä kurssilla ettei ole aikoihin eletty. VIHAAN RUOTSIA, VIHAAN!!!!! Te kaikki ruotsia opettavat säälittävät pikkutarkat käntyt, vihaan teitä ja teidän paskaa kieltänne. Oksetatte minua, hyi vittu sentään!

PS: Jos menin "yli" niin varoittakaa minua, älkää banniko. Once in a decade juttuja tämä... Vituttaa vaan niin vitusti.
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=29990&page=1&pp=25
Tässä lienee oikea ketju sinulle. Siellä voi harjoitella ruotsin kieltä muiden jatkoaikalaisten kanssa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Vitun vittu!!!
Sain kenkää tapaukselta joka tuntui ainoalta oikealta tässä elämässä. Viel paskemmalta tuntuu että löydänkö enää vastaavaa ihmistä!? Kaikki oli kohdallaan, ehkä liianki! Oli ulkonäköä mun makuun, helvetin kiva, hyvä sängyssä, jutut synkkas, kaikki. Niin ei, enkä vittu voi asialle mitään...

Enkä tiedä, voiko meistä tulla enää koskaan mitään!? Toivon että sitä tosissaan vituttaa kun musta ei enää kuulu eikä nähdä ja toivon että sen seuraava mies on kunnon runkkari, että se arvostaa mukavaa ja ilosta ihmistä!! Tuskinpa kuitenkaan... Vittu saatana! Iso mies naama punasena täällä, eikä tosiaan vihasta...
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Humpauttaja kirjoitti:
No niin. Tänään meni ensimmäinen vituiks. Tammikuussa loppuu loma tämän takia viikkoa aikaisemmin. Paska!

Huomenna sitten seuraava. Mitähän siitäkin tulee?

Hei, join the club, huomenna matematiikka vuorossa ja ei tod. mitään hajua, kun ei vaan käsitys riitä. Onneks nuo loppuviikon pari on jo vähän tutumpaa asiaa, mutta kyllä se miehen lyö maihin jos huomenna oikein mokaa itsensä. Vituttaa jo valmiiks.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Takapassi kirjoitti:
Hei, join the club, huomenna matematiikka vuorossa ja ei tod. mitään hajua, kun ei vaan käsitys riitä. Onneks nuo loppuviikon pari on jo vähän tutumpaa asiaa, mutta kyllä se miehen lyö maihin jos huomenna oikein mokaa itsensä. Vituttaa jo valmiiks.

Tuo tapahtui mulle tänään. En osannut mitään. Voihan kakka. Huomenna olis kemiaa vuorossa. Se sentään hieman avautui tässä tänään, kun koko illan on yrittänyt laskeskella. Tosin aika monesti on jatkoaikaan käynyt tie ja tehokasta laskuaikaa mennyt hukkaan.
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
No niin. Tänään meni ensimmäinen vituiks. Tammikuussa loppuu loma tämän takia viikkoa aikaisemmin. Paska!

Huomenna sitten seuraava. Mitähän siitäkin tulee?

Tänään meni ensimmäinen täälläkin uusiksi. Hirveästi ei auttanut sekään, että en nukkunut koko yönä kun rytmit on niin perseellään. Uusinta tosin on ilmeisesti vasta maaliskuussa. No, eipä tuokaan hirveästi lohduta kun yksi tentti on jo valmiina odottamassa heti uudenvuoden jälkeen ihan aikataulullisista syistä.

Hyvin menee, mutta menköön. Onneksi vasta torstaina pääsee varaamaan lisää paikkoja uusintoihin. Kuulemma hyviä paikkoja jaossa, ilmeisesti ihan parhailta paikoilta.

Kiitti letuista. Vittu kun vituttaa.

EDIT: Niin tosiaan, itsekkin pääsen matematiikan kiehtovaan maailmaan tutustumaan torstaina. Harmittaa vain kun ei ole tullut tutustuttua yhtään aiemmin. Laiska paska kun olen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oksennus lensi äsken, ensimmäistä kertaa ilman minkäänlaista alkoholin avutusta(ei kai mahdollista enää ma iltana olla). Kauhea olo, saatana!
 

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
puuha-pete kirjoitti:
Oksennus lensi äsken, ensimmäistä kertaa ilman minkäänlaista alkoholin avutusta(ei kai mahdollista enää ma iltana olla). Kauhea olo, saatana!

Hus, nukkumaan siintä, niin helpottaa!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Nickelback kirjoitti:
Vitun vittu!!!
Sain kenkää tapaukselta joka tuntui ainoalta oikealta tässä elämässä. Viel paskemmalta tuntuu että löydänkö enää vastaavaa ihmistä!? Kaikki oli kohdallaan, ehkä liianki! Oli ulkonäköä mun makuun, helvetin kiva, hyvä sängyssä, jutut synkkas, kaikki. Niin ei, enkä vittu voi asialle mitään...

Enkä tiedä, voiko meistä tulla enää koskaan mitään!? Toivon että sitä tosissaan vituttaa kun musta ei enää kuulu eikä nähdä ja toivon että sen seuraava mies on kunnon runkkari, että se arvostaa mukavaa ja ilosta ihmistä!! Tuskinpa kuitenkaan... Vittu saatana! Iso mies naama punasena täällä, eikä tosiaan vihasta...

Otan osaa.

Mut jätettiin tän kuun alussa. En vaan ole viitsinyt täällä asiasta mainita, vituttaa. En ole halunnut tämmösellä muita vaivata, kun tietää että jollain muulla on varmasti vaikeampaa tällä hetkellä.

Mut kuitenkin viime viikko oli raskainta aikaa ehkä ikinä. Yöt meni valvoessa, koulussa en viihtyny ja kalja maistu liiaksikin. En paljoa kavereita tapaillut, yksin olin kämpillä ja saatoin yhtäkkiä saada ns.itkuraivarin, jolloin syytin itseäni kaikesta. Avovaimo petti mua jonku ventovieraan kanssa, ja omien sanojensa mukaan tää tyyppi ei merkannu hänelle mitään. Tällä hetkellä tunnen, ettei rakkauteni ole kuitenkaan kadonnut, vaan olen kertonut hänelle etten halua kaikesta huolimatta erota, kyllä se vielä tästä korjaantuu, mut tyttö on sitä mieltä ettei hän enää uskalla, koska sanoi pelkäävänsä sitä että tämä vielä toistuisi. En vaan halua tuota ymmärtää tai uskoa.

Ollaan edelleen väleissä, mutta ärsyttää, kun tyttö koko ajan tuputtaa että mun pitäis tavata muitakin naisia. Mut pelkään aivan helvetisti sitä että tämä toistuisi vielä jonkun muun naisen kohdalla. En uskalla luottaa.

Exän vanhempia näin kaupassa pari päivää eron jälkeen, isän kanssa käteltiin ja äitiä halasin, kummallakin oli kyyneleet silmissä. Kertoivat tietävänsä syyn eroon, ja mainitsivat häpeävänsä tyttärensä käytöstä. Tytöltä itseltään sain kuulla että nämä hänen vanhempansa olivat molemmat haukkuneet hänet pystyyn pettämisen takia.

Mutta elämä jatkuu. Vaikea vaan nukkua yhteisessä asunnossa, onneksi ex on toisella puolen Suomea vanhempiensa luona käymässä.
 

Carlos

Jäsen
Sir von Aulis kirjoitti:
Tällä hetkellä tunnen, ettei rakkauteni ole kuitenkaan kadonnut, vaan olen kertonut hänelle etten halua kaikesta huolimatta erota, kyllä se vielä tästä korjaantuu, mut tyttö on sitä mieltä ettei hän enää uskalla, koska sanoi pelkäävänsä sitä että tämä vielä toistuisi.

Juupajuu, nämä on näitä naisten turhanpäiväisiä "en halua loukata sun tunteita liikaa, siksipä keksin jonkun umpityhmän hätävalheen millä pääsen tästä eroon". Ihan yksinkertaista, ko. nainen ei rakasta sinua, joten se siitä. Toista ei voi pakottaa väkisin rakastamaan tai "vielä yrittämään" eikä se kannata.

Jännä juttu, olen aina uskonut että itse saatan pettää vaikka olisin miten hyvässä suhteessa jos tulee tarpeeksi houkutteleva paikka. Näin kävikin "edellisten" tyttöystävien kanssa. Nyt sitten olen naimisissa ja toinen lapsikin jo tulossa, eikä tulisi ikimaailmassa mieleenkään pettää. En kertakaikkiaan pysty, eikä edes tee mieli, ei edes tilaisuuden tullen. Siitä tiedän että olen löytänyt itselleni oikean kumppanin, homma toimii.

Eli lyhyesti; unohda ko. lyyli ja säilytä arvokkuutesi. Eri osoitteet niin pian kuin mitenkään mahdollista, ja lähtiessä vielä joku katkeransuloinen temppu malliin "ähäkutti, siitäs sait". Siitä vaan sitten elämää eteenpäin, aurinko alkaa paistaa taas kevään mittaan ja sitä rataa...
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
LaTe_Show kirjoitti:
Vittu. Puoliso taas suljetulla osastolla ja hänen ahdistuksensa on taas minun vikaa, minä olen paska ihminen ja minä olen taas kohtuuton, kun yritän toimia järkevästi itseni mutta ennenkaikkea lastemme kannalta.

Vitun hienot mielenterveyspalvelut Suomessa.

Vitun vittu.

Perkele.

Vituttaa sekin, että rakastan häntä yli kaiken.

Ai niin, vituttaa sekin, että hän uhkasi tappaa itsensä, koska "en rakasta häntä". Vituttaa vitusti, koska hän saattaisi jopa tehdä sen, koska on yksi yritys takana, missä lopullinen sinetti oli lähellä ellen olisi ollut ajoissa paikalla.

Vittu.

Eipä jäänyt uhkaukseksi. Olisi käynyt huonosti jos en olisi luottanut vaistooni. Eilisen ja tämän päivän olenkin sitten viettänyt teho-osastolla.

Kaikkein "huvittavinta" tässä on se, että hänet päästettiin eilen pois sairaalasta - vaikka olin koko viikonlopun ajan toitottanut heille, että hän tekee itsellensä jotain ja hän oli aivan paskassa kunnossa sieltä ulos päästessään - ja lähtiessään lekuri oli antanut reseptin 3 kuukauden kuurille: yhteensä 300 pilleriä ja suurin osa kurkusta alas.

VitunvitunvitunvitunVITTU PERKELE!
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
LaTe_Show kirjoitti:
Eipä jäänyt uhkaukseksi. Olisi käynyt huonosti jos en olisi luottanut vaistooni. Eilisen ja tämän päivän olenkin sitten viettänyt teho-osastolla.

Kaikkein "huvittavinta" tässä on se, että hänet päästettiin eilen pois sairaalasta - vaikka olin koko viikonlopun ajan toitottanut heille, että hän tekee itsellensä jotain ja hän oli aivan paskassa kunnossa sieltä ulos päästessään - ja lähtiessään lekuri oli antanut reseptin 3 kuukauden kuurille: yhteensä 300 pilleriä ja suurin osa kurkusta alas.

VitunvitunvitunvitunVITTU PERKELE!

Voimia sulle, en osaa muutakaan sanoa.
Toivottavasti kaikki vielä muuttuu hyväksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
LaTe_Show kirjoitti:
Eipä jäänyt uhkaukseksi. Olisi käynyt huonosti jos en olisi luottanut vaistooni. Eilisen ja tämän päivän olenkin sitten viettänyt teho-osastolla.

Kaikkein "huvittavinta" tässä on se, että hänet päästettiin eilen pois sairaalasta - vaikka olin koko viikonlopun ajan toitottanut heille, että hän tekee itsellensä jotain ja hän oli aivan paskassa kunnossa sieltä ulos päästessään - ja lähtiessään lekuri oli antanut reseptin 3 kuukauden kuurille: yhteensä 300 pilleriä ja suurin osa kurkusta alas.

VitunvitunvitunvitunVITTU PERKELE!

Koitahan jaksaa, vaikka ei helppoa olekkaan. Kovasti kunnioitan sinun laisia ihmisiä, jotka eivät luovuta heti kun on vähän vaikeaa.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Romppanen kirjoitti:
Idiootti, et vaan osaa! Todella helppoa on, arvaa kuinka hyvältä nuo sinun hammasrattaat näyttää?! Naurasin, jos kehtaisin! Poistunkin tästä sitten vahingoniloketjuun...
No kukas nyt nauraa ja kenelle? Ei mun tarttenukaan käydä sitä kurssia kun jäädyttelin tarpeeks pitkään. Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Hajoa aamuihis.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oksentanu ja paskantanu koko viime yön ja tämän päivän. Tänään tempasi vielä 38.8 kuumetta. Vittu et voi olla kamala olo!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Omat töppäilyt vituttaa ja rankasti.Sellanen morkkis päällä ,että ei ole kyllä koskaan aikaisemmin ollut tällaista.Kaikkihan alkoi eilisillasta ja päättyi joskus keskellä yötä.Tänään onkin sitten ollut mahtava kankkunen ja kun se darra otti ja lähti niin morkkis on ja pysyy.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
puuha-pete kirjoitti:
Oksentanu ja paskantanu koko viime yön ja tämän päivän. Tänään tempasi vielä 38.8 kuumetta. Vittu et voi olla kamala olo!

Muistankos väärin, vai olitko joku aika sitten etelässä? Jos olit, niin lekuriin ja äkkiä. Joku salmonella tai vastaava voi olla tullut tuliaisena.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Sistis kirjoitti:
Muistankos väärin, vai olitko joku aika sitten etelässä? Jos olit, niin lekuriin ja äkkiä. Joku salmonella tai vastaava voi olla tullut tuliaisena.


Mä taas muistelisin, että ois ollu laivalla... Mutta joo, jos pete oli etelässä ni äkkiä lekuriin.
 

JanJ

Jäsen
Carlos kirjoitti:
Nyt sitten olen naimisissa ja toinen lapsikin jo tulossa, eikä tulisi ikimaailmassa mieleenkään pettää. En kertakaikkiaan pysty, eikä edes tee mieli, ei edes tilaisuuden tullen.
Koskas tästä tuli paskanpuhumis-, hurskastelu- ja itselleenvalehteluketju?
Vituttaa ketjun sisällön muuttuminen.

Vituttaa vielä sekin että broidi ja mutsi lähti eilen visiitiltä kotia kohti. Vartin päästä tuli joku törppö vastaan ja no vittuakos siinä. Nokkakolari. Sairaalasta tosin molemmat jo päästetty.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
JanJ kirjoitti:
Vituttaa vielä sekin että broidi ja mutsi lähti eilen visiitiltä kotia kohti. Vartin päästä tuli joku törppö vastaan ja no vittuakos siinä. Nokkakolari. Sairaalasta tosin molemmat jo päästetty.

Useammankin kerran, ainakin näin syksyllä, huomannut, kun ajelen aika pitkät matkat tuonne hirvimetsälle. Useimmilla teillä, mutta oikein huomattavasti tiellä 9, päätie kun on, löytyy ohittajia, jotka lähtevät hyvin hyvin lyhyellä matkalla tai muuten tiukassa paikassa ohi. Joskus vielä voi "iloisesti" kosahtaa vastaan tulevaan, lähellä on ollut pari kertaa.

Eipä luulisi ihmisillä olevan niin kiire, että minuutista olisi kiinni. Syksyllä kuitenkin voi liukkaus tai hirvet "yllättää". Saatikka sitten ne vastaan tulevat autot. Kyllä teen tilaa, jos joku minut tuollalailla ohittaa ylivoimaisen rohkeasti, mutta yhtä varmasti tulen mahdollisen kolarin aiheutuessa kysymään tuolta hurjapäältä: "että loppukos se kiire nyt siihen sitten?".

JanJn tapauksessa ei tuollaisesta välttämättä ollut kyse, mutta tuli vain mieleen siitä. Elikkäs rauhallisuutta liikenteeseen hyvät ihmiset. Siellä ei todellakaan ole muita Vatasia kuin Ari ja MÄ...

Että silleen...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi saatanan vittu!

Esimies, joka on muutenkin täysin idiootti, antoi minun huostaani uuden harjoittelijan, 50-vuotiaan rouvahenkilön. Kyseinen rouva ei kuule, eikä näe kunnolla, eikä jaksa tehdä töitä minun normaaliin tahtiini, eikä uskalla liikkua ulkona liukkaalla, kitisee koko ajan, kyselee turhanpäiväisiä, haluaa listan joka helvetin itsestäänselvyydestä, nussii pilkkua minkä kerkeää, ja saa minut raivon partaalle jatkuvasti.

Työkaverit ovat oikein ymmärtäväisiä minua kohtaan, heidänkin mielestään rouva on tullut aivan väärälle alalle, mutta kukaan vanhemmista työkavereista ei tokikaan viitsi sanoa hänelle mitään. Minunhan kanssani rouvan pitää opetella, ja tokihan tällaisella kiltillä ja hiljaisella 21-vuotiaalla pienellä tytöllä on pokkaa ja auktoriteettia käskeä tädin pitää turpansa kiinni ja pistää kädet käymään. Tappelu on melkein tullut muutaman kerran, eiköhän se huomenna ole jo ehtinyt valittaa, etten ole tarpeksi auttanut ja ollut ymmärtäväinen.

Kaikkein pahinta asiassa on se, että rouva on alunperin raumalainen. Jääkiekosta hän ei ole millään muotoa kiinnostunut, mutta kun asia tuli puheeksi, niin tiesi kyllä kertoa, miten tappelut ja väkivalta ovat lisääntyneet, ja että Matt Nickerson on kaiken pahan alku ja juuri.

Aaaargh, hajoan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
metsänpeikko.

Sopivan tilaisuuden tullessa, esim. kun tämä rouvashenkilö seisoo juuri portaiden yläpäässä, tönäise ikään kuin hieman "vahingossa" tätä henkilöä napakasti kyynärpäällä, niin että hän lähtee pyörimään alaspäin, mieluiten pää edellä. Kunhan ensiksi tarkistat, että kukaan ei ole näkemässä toimenpidettä. Tärkeä pointti!

Näin niistä rasittavista marisijoista eroon päästään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös