iiron_troikka kirjoitti:
Vituttaa kun tyttöystävä on niin saatanan kermaperseilijä. Vittu "entisen poikaystävän kanssa oltiin sen kaverin tyttöystävän isän- IT-MILJONÄÄRI- mökillä yleensä uudet vuodet, siellä oli (julkisuuden henkilö X):kin paikalla". "Kaveri kutsui yhtenä vuonna "mökilleen" - majoitustilat (vitun monelle henkilölle)".. ja muuta paskaa. "Juu, viinit, hyvät ruoat ja liköörit".
Saa taas purra hammasta, ettei tule sanottua todella pahasti.
Joskus tuntuu, että pitäisi dumpata koko akka ja ottaa joku vähempään tottunut rinnalle. Ei saatana jaksa kuunnella aina kuinka on hienoja ja älykkäitä kaverita, jotka on vielä omaperäisiä ja hauskojakin.
Itse exän kanssa aikani kuuntelin vertaulua hänen exään ja sitten dumppasin akan.
Eniten vitutti kuunnella sitä, jos vahingossa kolhas toista, niin jo rupes tulemaan "sinähän hakkaat minua ihan samalla tavalla kun exäkin teki".
No joo ei ole vittu pakko tulla kiehnaamaan pienelle sohvalle viereen. Meikäläisen pitää kuitenkin välillä vaihtaa vähän asentoo, että ei kädet/jalat/joku muu ruuminosa puudu ihan kokonaan.
Itse huomasin tuommoisen vertailun nakertavan itsetuntoa todella tehokkaasti.
Tosin kaiken paras tapa nakertaa itsetuntoa on kun kulee maagiset sanat: "sinä olet kaunis sillä tavalla sisäisäisesti *pitkä tauko* niin siis kyllä minä tykkään sinun ulkonäöstäkin".
Jep, Jep onhan se kiva kuulla, että saa pillua säälistä.