Vitutusketju

  • 10 586 828
  • 56 164

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!

Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kalsarikänniketjussa tapahtunutta:

Sörkä kirjoitti:
...Oluita en loppuun viitsi juoda (ja siideriin ei tosi mies koske - ei edes pakottavassa tilanteessa)...

Ja arvatkaa kuka saatanan heikkoluonteinen paskahousu meni ja joi kaksi siideriä viime yönä, kun yritti sitä yhtä olutpulloa säästää myöhempään?

Voi saatanan saatana...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sörkä kirjoitti:
Kalsarikänniketjussa tapahtunutta:

Sörkä kirjoitti:
Sörkä kirjoitti:
...Oluita en loppuun viitsi juoda (ja siideriin ei tosi mies koske - ei edes pakottavassa tilanteessa)...

Ja arvatkaa kuka saatanan heikkoluonteinen paskahousu meni ja joi kaksi siideriä viime yönä, kun yritti sitä yhtä olutpulloa säästää myöhempään?

Voi saatanan saatana...

Tämä vuodatus aiheutti allekirjoittaneelle ns. putoamisen.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Vittu. Puoliso taas suljetulla osastolla ja hänen ahdistuksensa on taas minun vikaa, minä olen paska ihminen ja minä olen taas kohtuuton, kun yritän toimia järkevästi itseni mutta ennenkaikkea lastemme kannalta.

Vitun hienot mielenterveyspalvelut Suomessa.

Vitun vittu.

Perkele.

Vituttaa sekin, että rakastan häntä yli kaiken.

Ai niin, vituttaa sekin, että hän uhkasi tappaa itsensä, koska "en rakasta häntä". Vituttaa vitusti, koska hän saattaisi jopa tehdä sen, koska on yksi yritys takana, missä lopullinen sinetti oli lähellä ellen olisi ollut ajoissa paikalla.

Vittu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
LaTe_Show kirjoitti:
Vittu. Puoliso taas suljetulla osastolla ja hänen ahdistuksensa on taas minun vikaa, minä olen paska ihminen ja minä olen taas kohtuuton, kun yritän toimia järkevästi itseni mutta ennenkaikkea lastemme kannalta.
Ikävä kuulla. Vakavia asioita ja äärimmäisen vaikeita kaikille osapuolille. Minulla itsellänikin hieman kokemusta samansuuntaisista jutuista.

Jakselemisia. Niitä tarvitaan...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitut tätä, töihin taas..Paskaaa!
 

Tep

Jäsen
Biologian koe huomenna, voi paska. Paska numero tiedossa tällä lukemisella, ja se edellinenkin koe taisi mennä aikalailla persiilleen.. No, ei ois hyvä keskiarvo joulutokariin etes kiinnostanutkaan, nih.

Ja TPS pistää edelleen vituttamaan, vaikke perseilyä olekaan tarvinnut viimepäivinä seurata.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pressiboxi kirjoitti:
Sörkän kundi on kurimuksessa. Miehisyys lienee menetettyä tavaraa.

Ja koska tähän henkilökohtaiseen kurimukseeni on nyt tartuttu, niin katson velvollisuudekseni tunnustaa, että ostin tänään kaupasta kaksi siideriä (Kopparbergin mustikkaa) ja join toisen. Vaimoke sai toisen.

Tähän on nyt tultu. Pohjalla ollaan. Seuraavaksi ostan varmaan Antti Tuiskua levyliikkeestä.

Häpeän...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Laivalta tuomani pullo ei olekaan saatana 60% vaan 40%, vittu sentään taas..
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Humpauttaja kirjoitti:
Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!

Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!

Allekirjoitan täysin. Sen siitä saa kun on lusmuillut, oma vika. Mutta harmittaa silti lukea nyt jo hikihatussa ja sitte uudestaan joulun jälkeen uusintayritykseen.

Kyl nyt on ryhdistysliikkeen paikka, ens periodissa parannan tapani.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kallista tuo kuluttaminen. Mutta kai joululahjoihin kulutettu rahamäärä korreloi omien lahjojen arvon kanssa?
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Humpauttaja kirjoitti:
Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!

Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!

Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana. Kaksi on vielä samana päivänä (to) putkeen.

Vittu, että osaakin vituttaa. Vittu.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maksa piippaa taas. Vituttaa. Onkohan edes teoriassa mahdollista saada tehokasta lääkettä, joka ei riko maksaa?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jääkuutio kirjoitti:
Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana. Kaksi on vielä samana päivänä (to) putkeen.

Vittu, että osaakin vituttaa. Vittu.
Huomenna kolme tenttiä, keskiviikkona yksi tentti ja sitten seuraavan viikon tiistaina kaksi tenttiä. Unohdin ilmoittautua siihen ainoaan huomiseen tenttiin, josta voisi olla jotain hajua ja netissä lukee: TENTTEIHIN ON PAKKO ILMOITTAUTUA. Tammikuussa sitten uusimaan.

edit. Ja kaljaa tekisi kovasti mieli, mutta rahat on aika vähissä. Sellainen mäyräkoira tekisi hyvää (ei serkun mäyräkoira).
 

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Hauptmann kirjoitti:
... netissä lukee: TENTTEIHIN ON PAKKO ILMOITTAUTUA. Tammikuussa sitten uusimaan.

Kuulostaa aivan minullekin tutulta vitun paskalta nettisivustolta, jolle voisi melkein perustaa oman vitutusketjun.

Enivei, vittu 3 päivää, 5 tenttiä. Miten on mahdollista, että kaikki ovat päällekkäin? Vitun vittu.

Tammikuussa nähdään...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Jääkuutio kirjoitti:
Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana.
Tänään olisi joku matikan tentti, aivan pihalla koko paskasta. Matlabilla kuulemma tehdään jotain fourier-muunnoksia ja muita ilmeisen hienoja jutskia, voi olla että ei tule pisteen pistettä. Oma vikahan tuo, ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta.

Fysiikan labra-raportteja palauttamatta 5, yhtäkään ei ole edes aloitettu. No viikon päästähän ne pitäisi vasta palauttaa. Koko syksy olisi ollut aikaa. "Jos syyslomalla teksi" ja nyt "Jos joululomalla vääntäis" tammikuussa ei varmasti ole tehty yhtään enempää.

Vittu olisi pitänyt mennä vaan suoraan amitsuun, ihan vitun perseestä hajota vuodesta toiseen näihin tentteihin ja tulorajoihin.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Hauptmann kirjoitti:
Huomenna kolme tenttiä, keskiviikkona yksi tentti ja sitten seuraavan viikon tiistaina kaksi tenttiä. Unohdin ilmoittautua siihen ainoaan huomiseen tenttiin, josta voisi olla jotain hajua ja netissä lukee: TENTTEIHIN ON PAKKO ILMOITTAUTUA. Tammikuussa sitten uusimaan.
Ilmeisesti samassa paikassa opiskellaan. Tämä kyseinen sivuhan on aivan helvetistä revitty. Tuosta tenttikäytännöstä: ainakin viime vuosina olen päässyt tenteistä läpi ilmoittautumattakin. Luulen, että tuo pakko ilmoittautua -homma ei pidä paikkaansa, tosin en ole tästä aivan varma. Jos homma on muuttunut tälle vuodelle niin hiljentäkää minut. Mutta mahdollisesti kannattaa mennä kokeilemaan. Itse kyllä toisaalta pitäisin ihan hyvänä hommana, jos tentteihin olisi pakko ilmoittautua. Keväällä meni jonkun tentin järjestelyt aivan vitun plörinäksi, kun tenttiin tuli miljoona oppilasta enemmän kuin oli ilmoittautuneita. Siinä sitten itse ilmoittautuneena jäin käytävälle ruikuttamaan kun paskapäillä ei-ilmoittautunella kynät sauhusivat salin puolella.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi vittu tätä säätä.

Tää arpominen on justiin sieltä ja syvältä.

Olis joko lunta maassa vaikka metreittäin, mutta kunhan lunta olisi sitten koko talven ajan aina kevään tuloon asti,sinne maalis-huhtikuuhun.
Tai sitten olisi koko talvi mustana maa, eikä sataisi lainkaan lunta.

Mutta ei tällaista,että nyt sataa lunta, nyt taas paistaa aurinko ja lumi sulaa ja tiet on kuin jäätä ja taas sataa lunta ja taas sulaa ja voi mahoton tätä.

Vihaan tuota kävelyä liukkaalla, enkä ymmärrä miten jotkut ihmiset pystyy kävelemään kuin Kononen konsanaan tuolla kelillä. Siis minä ainakin kävelen tosi varovasti ja aivan syvältä,voi mahoton.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jääkuutio kirjoitti:
Humpauttaja kirjoitti:
Jumalauta, että vituttaa tuleva viikko niin kybällä!
Humpauttaja kirjoitti:
Kolme tenttiä, joiden asioista en tajua mitään. Mutta itseäänhän tässä saa syyttää. Kun on niin laiska, ettei mitään jaksa kurssien aikana tehdä, niin edestäänhän sen paskan sitten tenttiviikolla löytää. Vittuuuu!!!


Ei vittu, olisin voinut kirjoittaa yllä olevan tekstin itse. Sama homma: kolme tenttiä eikä mistään mitään havaintoa. Saatana. Kaksi on vielä samana päivänä (to) putkeen.

Vittu, että osaakin vituttaa. Vittu.

No niin. Tänään meni ensimmäinen vituiks. Tammikuussa loppuu loma tämän takia viikkoa aikaisemmin. Paska!

Huomenna sitten seuraava. Mitähän siitäkin tulee?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu tätä, pakko mennä myymään joulukuusia koko seuraava viikko, aattonakin pitää vielä mennä, saatana! Vitun paskat kun ostavat niitä kuusia!
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Aargh! Suurin vitutus sitten armeija-aikojen iski TÄNÄÄN! Yliopisto, innokas ensimmäisen vuoden ruotsin opettaja ja suullinen loppukeskustelu. Yhdistelmä josta tämä sankari ei selvinnyt läpi hyväksyttävästi. Tiedän faktaksi, että moni yhtä paska tässä ruotsin kielessä on päässyt läpi noista keskusteluista vähemmällä. Vitutusta lisää se, että aiheeksi valikoitui kuin sattumalta naisten tasa-arvo, juurikin sellainen aihe johon minun oli vaikea lähteä rajoittuneella kielentaidollani mitään sanomaan kolmen feministilepakon ryhmässä, ilman miehistä taustatukea. Voi vittu vittu vittu vittu. Lal lal lal lalaalalala lala lalalalalalalalaalalalallaalalalaaa! Toivottavasti pääsen edes yrittämään uusintaa ilman, että joudun istumaan koko kurssia uudelleen. Ja eri opettajalle. Sen voin sanoa, että jos joudun istumaan tuon paskakurssin uudestaan, näkee Tampereen yliopistomaailma niin kapinahenkisen, vittuuntuneen ja lapsellisen yksilön yhdellä kurssilla ettei ole aikoihin eletty. VIHAAN RUOTSIA, VIHAAN!!!!! Te kaikki ruotsia opettavat säälittävät pikkutarkat käntyt, vihaan teitä ja teidän paskaa kieltänne. Oksetatte minua, hyi vittu sentään!

PS: Jos menin "yli" niin varoittakaa minua, älkää banniko. Once in a decade juttuja tämä... Vituttaa vaan niin vitusti.
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun autokoulu ja se hinta minkä ne siitä kiskoo.

Pelkkä autokoulu maksaa 1300 euroa ja risat, siihen päälle vielä kuljenttajantutkinto- ja ajokorttimaksut sekä ajokorttilupamaksut yms. Niillekin tulee hintaa reilusti yli sata euroa. Vitustako minä ne rahat piersen, häh?

Kyllä ne keksii kiskoa joka asiasta. Ja maksutkin kuulemma vain nousee. PASKA!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös